Werk & Studie alle pijlers

Studeren en wonen in Tilburg

10-07-2012 12:04 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ik ga na de zomer beginnen aan mijn masterstudie in Tilburg. Nu wil ik daar natuurlijk ook gaan wonen maar als ik zo rondkijk voor een plekje kom ik bijna alleen maar huizen tegen waar moet worden gehospiteerd en samen wordt gegeten. Dit kan natuurlijk leuk zijn maar ik ben inmiddels 23 en heb net 5 jaar van het die-hard studentenleven achter de rug en wil tijdens mijn master het liefst gewoon rustig mijn studie kunnen afmaken.

Heeft iemand tips waar ik een rustig plekje voor mezelf kan vinden?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inderdaad al wat vrienden en familie erop uitgestuurd maar hier is nog niks uitgekomen... ik heb gelukkig nog wel even de tijd maar ik wil het zo graag geregeld hebben!



Ik zit nu in een kamer van 20m2 dus ik ben ook wel een beetje vewend qua eisen, zie het nog niet helemaal zitten om ineens maar de helft te hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet waar je nu woont, maar bij wonenbreburg krijg je extra inschrijftijd als je ver weg woont. Zo heb ik destijds bijna een jaar extra gekregen. Ook zou ik woninginzicht.nl in de gaten houden. Er zijn op het moment veel van die sloopwoningen die tijdelijk worden verhuurt.
Geniet.
Alle reacties Link kopieren
hoe is het gegaan met het zoeken van een kamer/studio/appartement? Ik ben dit jaar ook naar Tilburg gekomen voor studie, maar vond het wel makkelijk om een kamer te vinden, veel kamers die via een particulier worden verhuurt. Tis maar net hoe je zoekt denk ik. Alleen beetje jammer dat er geen bekende mensen wonen hier, dus sociaal netwerk moet from scratch opgebouwd worden :S Hoe bevalt het jou nu hier?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven