Werk & Studie alle pijlers

Verkorte bachelor/masteropleiding bij de politie

25-11-2008 11:02 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd of hier mensen aanwezig zijn die bezig zijn met de bachelor of master 'politiekundige' of de master 'recherchekundige' van de politie. Sinds ik vorig jaar (eindelijk) afgestudeerd ben, zit ik hiernaar te loeren en ik heb onlangs daadwerkelijk het informatie- en aanmeldingspakket aangevraagd. Zit al jaren in commerciële functies maar kom er steeds weer achter dat ik dat commerciële gepush en alles wat daarbij hoort niet prettig vind. Een aantal jaar geleden heb ik me al aangemeld voor een opleiding bij de politie, maar ik heb toen de sollicitatieprocedure vanwege mijn tweelingzwangerschap af moeten breken, het werd fysiek te zwaar. Nu ik - op mijn 'oude' dag - klaar ben met mijn studie kan ik me aanmelden voor de opleidingen van de politie die me het meest aantrekken. Ik houd er terdege rekening mee dat ik niet door de procedure kom, want ik ben geen 18 meer en de conditietest schijnt vrij zwaar te zijn. Het salaris is niet bepaald hoog te noemen, maar oke, het is niet voor niets een opleiding. Maar toch, niet geschoten is altijd mis. Alle leeftijden schijnen welkom te zijn.

Ben benieuwd of hier mensen zijn die ervaring hebben met deze opleidingen, of met de selectieprocedure voor de politie in het algemeen (en met name de conditietest). Wat kan ik straks verwachten, en hoe bevalt het?
Alle reacties Link kopieren
Dag Pollewopper,

Kan je wat meer vertelen over de selectieprocedure?

Alvast dank

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven