Werk & Studie alle pijlers

Wat als ik spijt krijg

23-06-2019 22:11 27 berichten
Sta op het punt om mijn baan op te zeggen en te tekenen voor een nieuwe. Baan die ik ga opzeggen is leuk hoor, en dicht bij huis. Veel vrijheid. Maar geen ontwikkelmogelijkheden, en de uitdaging is er niet meer. (Ondersteunende functie)Maar wel leuke collega’s .
Nieuwe baan is zeg maar hogerop, meer zelfstandig werken, uitdaging, en veel meer salaris. Maar nu dat puntje bij paaltje komt overvalt mij een gevoel van twijfel terwijl ik dit al best lang wil. Bang dat het niet klikt met nieuwe collega’s en dat ik de vrijheid kwijt ben.
Ik moet uiteindelijk zelf de keus maken, maar wie heeft dit ook weleens meegemaakt? Dinsdag moet ik de knoop doorhakken en heb nu slapeloze nachten
Because schreef:
23-06-2019 22:22
Nieuwe stap is altijd spannend.
Niks is zo erg als een baan waar je verveeld raakt. Fijn om nieuwe dingen en mensen te leren kennen.

En wat ik je echt wil mee geven:
Geef jezelf 6 maanden om te wennen.
Dat laatste ja, want ik zit nu met hetzelfde probleem. Ik ben 7 maanden geleden in een andere baan begonnen en ik vond het helemaal niks. Dus ik ging weer solliciteren. Die procedure duurde nogal lang, vorige week kreeg ik de baan aangeboden.
Maar nu komt het.. Ik begin me op mijn gemak te voelen en inderdaad, het begint nu te wennen. Dus ik weet ook nog niet wat te doen..
Moet wel voor vrijdag beslissen ivm opzeggen.. Ben benieuwt wat jij beslist To
Heldens schreef:
24-06-2019 06:39
Dat laatste ja, want ik zit nu met hetzelfde probleem. Ik ben 7 maanden geleden in een andere baan begonnen en ik vond het helemaal niks. Dus ik ging weer solliciteren. Die procedure duurde nogal lang, vorige week kreeg ik de baan aangeboden.
Maar nu komt het.. Ik begin me op mijn gemak te voelen en inderdaad, het begint nu te wennen. Dus ik weet ook nog niet wat te doen..
Moet wel voor vrijdag beslissen ivm opzeggen.. Ben benieuwt wat jij beslist To
Even een update.Ik heb die baan nog steeds niet aangenomen, in overleg met die nieuwe werkgever. Ik kan er nog steeds op reageren. En volgende week moet de knoop door.
Daarbij is ook bijgekomen dat het een tijdelijke functie is geworden. Na een jaar sta ik voor de keus: weer studeren voor de juiste papieren of weer naar een ondersteunende functie ergens anders. Ik wil het beide niet. Het leuke van deze baan is dus maar voor 1 jaar helaas. En daarna wordt er gekeken of er weer ruimte is. Alleen vaste aanstelling kan dus nog niet.

En hoe is het bij jou afgelopen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven