Werk & Studie alle pijlers

Wat vind jij van leidinggevende?

16-11-2019 08:57 80 berichten
Ik ga waarschijnlijk solliciteren op een functie waarbij ik leiding moet gaan geven. Een soort teamleider (van hoog opgeleide, zelfstandig werkende mensen).

En ik ben benieuwd wat jij van jouw leidinggevende vindt en waarom?

Is het een engel waar je niet zonder zou kunnen of een voor zijn functie totaal ongeschikte hork die je het leven zuur maakt?
Gefeliciteerd, wat ontzettend leuk! Gaat vast helemaal goedkomen.
En verder, ik pb je even.
Alle reacties Link kopieren
Hillegonda1 schreef:
13-12-2019 10:38
Update: ze zijn enthousiast over me en gaan me een aanbod doen.

Ik denk dat ik het doe. Ultieme kans om na 20 jaar als professional op de inhoud te hebben gewerkt, nu eens een heel andere rol op me te nemen en me een heel andere kant op te ontwikkelen. Terwijl ik de inhoud niet helemaal los laat (teamleden zijn de professionals die ik eerst was)

Ik moet me uiteraard wel in ontwikkelen in managementvaardigheden, dat onderkent het bedrijf en daar wordt in geïnvesteerd.
Heel hartelijk gefeliciteerd!! Het klinkt als een prachtige kans. Ik ben heel benieuwd of je het gaat doen en hoe je het gaat vinden.
TO, je bent op anoniem gegaan zie ik nu, ik wilde je nog iets vragen, wil je me een pb sturen met je nieuwe nick?
"Is het een engel waar je niet zonder zou kunnen of een voor zijn functie totaal ongeschikte hork die je het leven zuur maakt?"

Mijn leidinggevende kan vooral goed nuanceren. Het is bij mijn leidinggevende niet zwart/wit. Mijn leidinggevende stelt zich niet op als engel of als hork, en dat klopt precies met de functieomschrijving en capaciteiten die een leidinggevende hoort te hebben om een team te leiden.
Leidinggeven is anders dan managen. Dat weet je?
Alle reacties Link kopieren
Complete mosterd. Gefeliciteerd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven