Werk & Studie alle pijlers

Wat zouden jullie doen?

10-12-2009 21:41 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik werk als leidingevende bij een kinderopvang instelling en vind mijn werk superleuk leuk team, leuk werk maar je raad het al er is een maar!

Mijn leidingevende stelt eisen die ik niet kan waar maken.

Zo doe ik door omstandigheden (ontslag collega, zieke collega) al 6 maanden een gebied van 50 mensen aansturen in 28 uur. Daar waar 75 uur voor staat. Wordt er verwacht dat ik ook op mijn vrije dagen nog bereikbaar ben. Dit houdt vaak ook in dat ik nog een flink deel van de dag met mijn werk bezig ben, soms vrees ik gewoon mijn mobiel.

Regelmatig geef ik mijn kindje zijn ontbijt met aan mijn andere oor de mobiel daar de zieken vervanging geregeld moet worden.

Regelmatig heb ik al aangegeven dat ik dit niet trek en niet wil maar er gebeurd weinig tot niets. Verder belooft ze van alles maar gebeurd er weinig.

Ondertussen ben ik op en merk ik dat ik steken laat vallen en mijn prive leven eronder leid.

Maar wat dan, een andere baan? Ik heb dit intern bereikt door me op te werken dus de functie die ik wel heel leuk vind( en weet dat dit niet bij instellingen zo gaat) krijg ik niet zomaar weer. Maar zo verder gaan wil ik niet.

De fut voor nog een gesprek heb ik niet.

Ben eerder geneigd een mail te sturen dat ik vast met pijn in mijn hart aankondig dat ik op deze manier niet verder wil werken en ik op zoek ga naar een nieuwe baan. Maar dat voelt als een stampvoetende peuter.

En dan wat voor baan moet ik zoeken?

Ben benieuwd wat jullie zouden doen in deze situatie...........................

Dank alvast voor het lezen en jullie advies
Alle reacties Link kopieren
ik zou in dit geval voor mezelf kiezen en dat is inderdaad op zoek naar een andere baan.

je hebt al aangegeven dat de nodige gesprekken zijn gevoerd en dat er geen verandering komt.

ik werk zelf ook in de kinderopvang en gelukkig hoeven onze leidinggevende zich niet uit de naad te werken zoals jij.

als de druk te hoog wordt, dan komt iemand van de andere vestiging bijspringen en anders de baas zelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven