Werk & Studie alle pijlers

Welke opleiding als je het vak aardrijkskunde leuk vind?

18-01-2021 15:38 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter in 3 mavo hoeft natuurlijk nog helemaal niet te weten wat ze later wil worden. Maar momenteel is wel het moment dat veel mbo scholen online opendagen hebben. Haar leukste schoolvak is aardrijkskunde. Maar wat is nou een leuke mbo opleiding wat bij haar interesse aansluit? Ik heb gegoogled en ik heb geen idee. Heeft hier iemand een idee voor een leuke mbo opleiding?
Geen haast natuurlijk want we hebben volgend jaar nog maar het lijkt mij leuk als ze een beetje een idee kan krijgen van mogelijke opleidingen.
Alle reacties Link kopieren
En nog een toevoeging maar ik heb de "mannen opleidingen" zo genoemd omdat het idd geen mannenopleidingen zijn maar er wel door iedereen meteen wordt begrepen wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht gelijk aan boswachter

https://www.mboterra.nl/Wat-wil-je-word ... chter.html
Alle reacties Link kopieren
regenhaag schreef:
20-01-2021 12:06
En nog een toevoeging maar ik heb de "mannen opleidingen" zo genoemd omdat het idd geen mannenopleidingen zijn maar er wel door iedereen meteen wordt begrepen wat ik bedoel.
En zo heb je altijd gelijk, want geen meisje heeft trek in een mannenberoep (want anders denken ze dat ik een halve kerel ben), dus de vrouwen blijven weg en het beroep blijft een mannenberoep. Met een mannensalaris.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven