Werk & Studie alle pijlers

Werk invloed

19-10-2019 15:41 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,

Ik loop ergens tegen aan in mijn werk omgeving. Misschien zijn er hier mensen met de zelfde ervaring.

Ik werk in de gezondheidszorg in een praktijk, iets langer dan 3 jaar, er zijn veel spanningen rondom personeel, het werk is erg eentonig (maar dat is wel iets minder erg dan de problemen )en door groeien is niet mogelijk, er wordt veel geroddeld en genegeerd. Sinds ik daar werk ben ik na ongeveer 2 jaar non stop moe, gejaagd, gestresst het lijkt nu echter dat ik gewoon weg een mega slecht geheugen heb dit merk ik het meest in me studie hierdoor haal ik regelmatig een tentamen niet wat erg jammer is het lijkt wel of ik de stof niet kan onthouden en blackouts krijg tijdens deze theorie tentamen.

Ik heb gelukkig genoeg tentamens wel gehaald om door te mogen, maar ik loop wel achter, hier wordt ik erg onzeker van en heb het gevoel van falen. (Ik mag door van school)

Thuis wordt er ook niet gezelliger van.

Ik ben hard aan het solliciteren dus hoop gauw op een nieuwe leuke werkplek.

Wat is jullie ervaring? Is een verandering goed gekomen komt je concentratie weer terug deed jij ook een studie? Wat heb jij gedaan?

Sorry als het niet heel foutloos is de spelling lichte dyslexie...
lavendel2 wijzigde dit bericht op 19-10-2019 15:55
2.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En wat voor baan zou je dan willen?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Vreet energie en risicoverhogend voor burn-out.
Alle reacties Link kopieren
miekemv schreef:
19-10-2019 16:45
Vreet energie en risicoverhogend voor burn-out.
Mee eens... Heb jij dit meegemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Lavendel2 schreef:
19-10-2019 16:47
Mee eens... Heb jij dit meegemaakt?
Maar nogmaals: welke baan zou je dan willen?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Werk je als doktersassistente of zoiets?

Gaan solliciteren, want ze zitten om medisch personeel te springen
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
19-10-2019 16:50
Werk je als doktersassistente of zoiets?

Gaan solliciteren, want ze zitten om medisch personeel te springen
Nee bij een tandarts. Maar ik doe een omscholing in de paramedische zorg.

Ik heb wel eens te horen gekregen om te werken als triagist hier kun je dus blijkbaar een cursus in krijgen, dus dat lijkt me wel leuk ik.ben al op gesprek geweest en mag een avondje mee draaien.
Alle reacties Link kopieren
Als je werkgeheugen opgeslokt wordt door de werksfeer en wat je nu weer voor dingen kunt verwachten, dan is er geen ruimte voor andere dingen. Dus ja , ik denk zeker dat dit invloed heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken veel van je verhaal. Ik zou nu rennen voor je leven, neem ontslag een nieuwe baan komt in de huidige tijd wel goed.

Je mag me pb sturen want ga dat even niet openlijk op een forum knallen, word dan te herkenbaar.
Alle reacties Link kopieren
RP7 schreef:
19-10-2019 17:22
Ik herken veel van je verhaal. Ik zou nu rennen voor je leven, neem ontslag een nieuwe baan komt in de huidige tijd wel goed.

Je mag me pb sturen want ga dat even niet openlijk op een forum knallen, word dan te herkenbaar.
Ik heb je een pb bericht gestuurd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven