Werk & Studie alle pijlers

Wie ook? Vrijdag herkansing Stapbudget.

15-03-2023 23:10 168 berichten
Wie gaat vrijdag ook voor de herkansing?
Vorige keer was een drama, hopelijk gaat vrijdag wel alles naar behoren.
Zelf ga ik voor de opleiding medisch secretaresse; wel ervaring op het secretarieel gedeelte qua werk en opleiding, maar het medisch gedeelte mis ik.
Na de opleiding zou ik graag bij een polikliniek willen werken.
Welke opleiding ga jij voor?
En natuurlijk wens ik iedereen heel veel succes vrijdag!
Alle reacties Link kopieren Quote
Helaas niet, vorige x vrij genomen.. Nu aan het werk. Succes allen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga t weer proberen, hopelijk gaat het soepeler als de vorige keer!
Vivaatje, wat jammer zeg! Welke studie had je graag willen doen? En ga je over 2 maanden toch weer mee in de race?

Groenisgras, ja dat hoop ik ook hoor! Welke studie wil je gaan volgen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit is de eerste keer dat ik probeer stapbudget aan te vragen (nouja de vorige keer dat alles vastliep ook, maar goed, toen kwam ik niet ver)
groenisgras wijzigde dit bericht op 16-03-2023 12:25
Reden: Herkenbaar
13.31% gewijzigd
Groenisgras, dat klinkt als een hele leuke studie!
Voor mij is het ook net als bij jou de eerste keer van aanvragen.
Spannend vrijdag, heel veel succes!
Ik heb de opleiding die jij noemt vorig jaar gedaan. Helaas alleen nog geen baan erbij gevonden.

Ik twijfel om cv nog meer uit te breiden, maar heb me nog niet genoeg verdiept in welke opleiding.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga het ook weer proberen. Kan gelukkig weer thuiswerken, dus dat wordt laptop naast mn werkpc de hele dag. Ik wil een IT-gerelateerde cursus doen van een maand.
Is een 'nice to have' dus geen nood als het niet mocht lukken, maar ik zou daarmee wel wat extra taken op m'n werk kunnen doen. En staat weer leuk op m'n CV ;-)
Helaas niet,
Mijn studie is al begonnen, dus ik heb er geen recht op.
Alle reacties Link kopieren Quote
Medisch secretaresse kwalificeert als een risico baan.

https://www.deondernemer.nl/personeel/a ... ogle.nl%2F

Ik zou voor omscholing wel goed kijken naar wat je mogelijkheden zijn en hoe de toekomst eruit ziet. Jezelf interessant houden op de arbeidsmarkt is een continu proces zodat je ook op latere leeftijd geschikt blijft.
EHV1981,

Wat gek dat artikel, tenminste ik heb juist onderzoek gedaan en in mijn regio wordt deze opleiding steeds gevraagd bij vacatures voor medewerker polikliniek. Ook zag ik dat er in mijn regio juist veel vraag naar polikliniek medewerkers is.

Banananaa,

Wordt er in jouw regio weinig werk aangeboden in die richting dat je er helaas nog geen baan in hebt kunnen vinden?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga het ook weer proberen en heb morgenochtend vrij genomen. Ik heb me aangemeld voor een cursus projectmatig werken. Dit biedt me meer perspectief in mijn huidige baan.
Succes gewenst allemaal!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, ik ga het ook proberen aan te vragen. Voor een individuele schrijfcursus
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb op aanvragen geklikt en heb de pagina wachtrij nog niet actief
Hophop schreef:
16-03-2023 14:42
EHV1981,

Wat gek dat artikel, tenminste ik heb juist onderzoek gedaan en in mijn regio wordt deze opleiding steeds gevraagd bij vacatures voor medewerker polikliniek. Ook zag ik dat er in mijn regio juist veel vraag naar polikliniek medewerkers is.

Banananaa,

Wordt er in jouw regio weinig werk aangeboden in die richting dat je er helaas nog geen baan in hebt kunnen vinden?
Er is altijd net iemand met meer ervaring of flexibeler in zijn uren etc.
Succes vandaag voor iedereen die er weer voor gaat!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit er ook weer klaar voor!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hophop schreef:
16-03-2023 14:42
EHV1981,

Wat gek dat artikel, tenminste ik heb juist onderzoek gedaan en in mijn regio wordt deze opleiding steeds gevraagd bij vacatures voor medewerker polikliniek. Ook zag ik dat er in mijn regio juist veel vraag naar polikliniek medewerkers is.

Banananaa,

Wordt er in jouw regio weinig werk aangeboden in die richting dat je er helaas nog geen baan in hebt kunnen vinden?
Misschien verschilt het per regio. Ik gaf het je ter informatie. Het zijn altijd wel dingen om rekening mee te houden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ook ik ga voor de herkansing! hopelijk gaat het deze keer beter. Ik ga voor de opleiding onderwijsassistent.
ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo. Zes tabbladen open op de inlogpagina, ik ben er klaar voor ;-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Succes allemaal, ik was net als werkgever iets aan het zoeken bij het uwv. Maar daar was storing.
Ik hoop van harte dat jullie daar geen last van hebben.
Wat zijn het toch klungels daar. Of iig hun systeem.
Alle reacties Link kopieren Quote
LoiseauBicyclette schreef:
17-03-2023 08:42
Zo. Zes tabbladen open op de inlogpagina, ik ben er klaar voor ;-D
Zou dat echt helpen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Mettie schreef:
17-03-2023 09:23
Zou dat echt helpen?
Geen idee, maar baat het niet dan schaadt het niet ;-) En wel handig voor het geval ik er per ongeluk eentje sluit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit er klaar voor. Ik werk op kantoor, dus hoef er geen vrij voor te nemen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit er klaar voor met drie schermen! Werk gelukkig vanuit huis en uurtje vrij geblokt.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven