Hoelang draait een film gemiddeld in de Pathe?

02-01-2019 23:33 7 berichten
Ik heb zo'n mooie pathe pas aangeschaft en ik vind het helemaal leuk!
Maar ik kan nergens vinden wanneer een film voor het laatst draait in de bios.
Nu vergeet ik het telkens bij de kassa te vragen, dus ik hoop dat jullie het weten.
Nu kijk ik steeds een week vooruit, maar misschien is er een handigere manier om te weten hoeveel weken/dagen een film nog draait.
Alle reacties Link kopieren
Dat weet niemand. Zodra ze zien dat het bezoekersaantal terugloopt, word de film gestopt en komt er een andere.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ah oke! Dankjewel voor je antwoord!
Alle reacties Link kopieren
Je kunt maar een week vooruit kijken, omdat ze het per week inplannen. Soms komen er veel films en draaien dingen korter en soms zijn bepaalde films heel populair en dan draaien ze langer, Geen pijl op te trekken. Gewoon snel gaan als je iets wilt zien dus.
Ja, helaas! Ik kijk ze liever verspreid, maar ik heb echt net de pas dus ik kijk nu alle leuke films maar snel achter elkaar. Toch wel aantal die erg leuk zijn!
Alle reacties Link kopieren
En er komen altijd weer nieuwe films, dus gewoon lekker meteen gaan. En als je zo'n pas hebt moet je een keer of 2/3 per maand gaan om het bedrag er uit te hebben, dus dan ga je (waarschijnlijk) vanzelf naar films die niet je eerste keus zijn. :biggrin:
Na 2x heb je hem er al uit. Nou idd! Ik ging naar de film van Jennifer Lopez en hij viel nog harstikke mee ook😄

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven