Titel filmGezocht

01-05-2019 07:48 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit lang geleden, ik denk meer dan 20 jaar, een Amerikaanse film gezien op TV waarin een jonge student aan Yale of Harvard een oudere vrouw ontmoet in een cafe. Via een taxi neemt deze vrouw hem mee naar haar appartement en al in de lift vindt een sexscene plaats, die later in het appartement wordt voortgezet. Deze student gaat een weekend met een bevriende student mee naar het ouderlijk huis van die vriend, een enorm luxueus landhuis en ontdekt tot zijn schrik dat de vrouw die hij in dat café ontmoette, de moeder is van zijn vriend. De vader is een autoritaite, onplezierige man en leeft met zijn vrouw in een echtscheidingsperiode. Tijdens het weekend ontdekt de vriend dat zijn moeder een bedrelatie heeft met zijn meegenomen vriend en dat uit zich in een vechtscene buiten het huis. De moeder lijkt op Julia Roberts, maar gezien de leeftijd van de film is dat niet waarschijnlijk. Wie kan mij aan de titel helpen?
Alle reacties Link kopieren
Sorry, bij nader inzien geen idee.
botanietje wijzigde dit bericht op 01-05-2019 09:25
Reden: Nee wacht, ik denk het toch niet.
82.98% gewijzigd
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Deze?
class 1983
https://www.imdb.com/title/tt0085346/
Alle reacties Link kopieren
lineola schreef:
01-05-2019 09:26
Deze?
class 1983
https://www.imdb.com/title/tt0085346/

Het is in ieder geval de filmtitel waarvan ík dacht dat ze hem zocht! Bedankt, anders had ik de hele ochtend kunnen googlen. :-D
(in mijn herinnering waren de acteurs nog een stuk ouder, maar kuch, dat ligt aan mij)
Je moet niet alles geloven wat je denkt
;-)
Alle reacties Link kopieren
The graduate?
American Pie?
Alle reacties Link kopieren
Herhaal je vraag in het entertainment topic, dat wordt beter bezocht!
Alle reacties Link kopieren
Klopt. De titel van de film is Class en stamt uit 1983. Dank voor de hulp.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven