Video van vroeger gezocht

03-10-2020 20:41 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al heel lang op zoek naar een video die wij toen ik klein was (zo'n vijfentwintig jaar geleden) Er zijn een paar fragmenten die ik me herinner:

Twee konijnen, een meisjeskonijn en een jongenskonijn zweven door de ruimte in een ruimtepak. De jongen is blauw en het meisje is volgens mij roze. Ze hebben allebei zo'n maan landing pak met slangen aan en zingen een liedje met de tekst. 'Communicatie is een sensatie, wij hebben steeds contact'.

In een andere scene is volgens mij hetzelfde blauwe konijn, maar dan in het gezelschap van een vriend van hem. Ze zingen over vriendschap. 'Een vriend is een vriend en dat is ie altijd, je kan hem niet missen, je wil hem niet kwijt, want zonder hem voel je je niet een geheel, dan ben je maar half, en dat is niet veel'. (Helaas kan ik het melodietje hier niet toevoegen, dat zou wellicht iets verhelderen, met mijn perfecte zangstem ;-) )

Ik herinner me ineens hoe het liedje verdergaat: Jij en ik wij zijn samen een, ja niemand haalt ons uiteen, ja wij, wij zijn samen een want wij blijven vrrrrrieeeenden.....

Ik realiseer me dat het niet veel aanknopingspunten zijn, maar ik zou het heeeel leuk vinden om te weten wat dit ook weer was.
klingklokje wijzigde dit bericht op 03-10-2020 21:07
Reden: Extra informatie
7.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
In de filmpjes van Pieter Konijn (Peter Rabbit) zitten twee konijnen, een met een blauw shirt en de ander met een roze. Is het daar misschien van?
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Bobo?
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 26-06-2021 22:05
99.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties! Nee dat is het allebei niet, de konijnen zijn vermenselijkt, dus ze hebben net als dat konijntje in Zootopia een soortvan menselijk postuur, niet zoals die schattige konijntjes in Pieter Konijn. Bobo heeft wel de goede kleur, maar dat is het ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Minto schreef:
03-10-2020 21:05
TO, zijn het deze twee konijntjes? (Op minuut 4:00)
https://www.youtube.com/watch?v=dk1qsEotY9w
Nee dat zijn ze niet helaas, dankjewel voor de moeite!!
Alle reacties Link kopieren
Even een TVP'tje, wie maakt mij blij met de verlossende info, bereid om taarten te bakken en eerstgeborene te vernoemen(mits u een beetje een normale naam hebt) voor het verlossende antwoord...
Die konijnen van de loony tunes zijn ook een roze en een blauwe.
Alle reacties Link kopieren
In Maple town zat ook altijd een konijntje in het roze, maar ik herinner mij geen konijn in her blauw. Dus dat zal het ook wel niet zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven