14 weken niet ongesteld maar ook niet zwanger!

20-11-2017 11:46 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag even iets met jullie delen.


Ik ben altijd al onregelmatig ongesteld maar langer dan 8 weken bleef het nooit uit.
Sinds kort ben ik getrouwd en zou het dan ook niet erg vinden als ik zwanger zou raken.

Maar nu ben al 14 weken niet ongesteld maar ook niet zwanger. Wat kan er zijn?
11 augustus was de 1e dag van mijn laatste ongesteldheid.

15 september-> 5 weken na laatste ongesteldheid heb ik een zwangerschapstest gedaan. uitslag= niet zwanger. Oke kan gebeuren..

29 september-> 7 weken na laatste ongesteldheid nog een zwangerschapstest. uitslag=niet zwanger. Oke misschien iets te vroeg getest.

9 oktober-> doktersbezoek na 8,5 week niet ongesteld en 2 negatieve zwangerschapstesten. mijn lijf zegt dat er toch iets niet klopt.
Dokter neemt mij niet serieus en gaf alleen maar tips hoe ik het beste zwanger kon worden.. Dit heeft geen zin, want dan moet ik eerst ongesteld worden en dat gebeurt nog steeds niet.

16 oktober-> 9,5 week niet ongesteld. 3e zwangerschapstest= niet zwanger.. Nog steeds onzekerheid...

27 oktober-> 11 weken na laatste menstruatie en nog steeds niet ongesteld. 4e zwangerschapstest= negatief. Nog meer onzekerheid.. Waar blijft die menstruatie dan??

3 november-> 12 weken niet ongesteld. 2e doktersbezoek.(andere dokter)
Deze zegt zich nog geen zorgen te maken, 12 weken is niet zo'n ramp...
Na veel drammen toch afspraak bij de gynaecoloog kunnen krijgen.
Maar deze afspraak is pas 29 november!!

9 november t/m 15 november
telkens kleine beetjes rozige/bruine afscheiding. Geen helderrood bloed! Oud bloed? miskraam? ongesteldheid? innestelingsbloed?

20 november(vandaag) 14,5 weken niet ongesteld. toch maar weer een zwangerschapstest.. uitslag= niet zwanger....

Wat is dit nou toch??


Ondertussen heb ik al een (aantal) we(e)k(en) last van;
- (ochtend) misselijkheid
- hoofdpijn(regelmatig)
- licht bloedverlies gehad (innestelingsbloed? )
- blauwe aderen op borsten
- erge vermoeidheid
- pijnlijke steken/krampen in onderbuik
- vaker plassen 6 a 7 keer (normaal max 4 keer)
- donkerdere tepels, meer bultjes
- gevoelige onderbuik
- opgeblazen gevoel
- last van borrelende darmen met wisselende ontlasting
- ruim overtijd!
- meer afscheiding( wit/slijmerig)
- aambeien
- maagzuur
- lage rugpijn
- duizeligheid
- verbeterde reuk
- droge huid, vette haren
- meer trek in zoete dingen en niet zo in gewoon eten(avondeten)

Ik heb ook wat dingen op internet gelezen over je HCG waarde.
Deze kan te laag zijn waardoor je zwangerschapstesten negatief zijn..
Misschien zit ik mezelf gek te maken, maar ik word gek van onzekerheid.

Iemand dit ook meegemaakt of tips?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk eerlijk gezegd dat je er veel teveel op gefocust bent en jezelf inderdaad onnodig gek zit te maken. Ik ben ook onregelmatig ongesteld en soms zit daar zonder reden ook wel eens 3/4 maanden tussen. Spanning, stress, of een onbekende reden. Tsja. Waarom zou je je daar zorgen over maken? Je bent duidelijk niet zwanger, en weet dat je eerder wel ongesteld werd dus dat dat vast weer gaat lukken. Voor je geruststelling heb je de 29e een afspraak. Laat het los... Het is niet gezond of nodig om te doen wat je nu doet.
Alle reacties Link kopieren
Heb je de pil geslikt en zo ja hoe lang geleden ben je daarmee gestopt?

Ik denk dat er niet veel anders op zit dan wachten op de afspraak met de gynaecoloog.
Alle reacties Link kopieren
Naar een gynaecoloog gaan. Ik had dit ook en bleek pcos te hebben. Toen mijn menstruatie zo lang wegbleef plus negatieve testen ging ik mezelf ook een beetje gek maken met zogenaamde symptomen maar het bleek dus geen zwangerschap te zijn. Niet dat dit bij jou het geval is persé. Even laten checken allemaal dus..
Alle reacties Link kopieren
Je maakt je veel te druk.

wacht maar af tot 29 november.
Weet je, toen ik zwanger was had ik geen een van de klachten van jouw lange lijst, behalve geen menstruatie.
Na zoveel negatieve testen is de kans erg klein dat je zwanger bent.
Je afspraak bij de gyn is niet pas maar al over 9 dagen. Wacht gewoon even af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven