2e kindje of nog wachten....wanneer is het moment!
zaterdag 5 januari 2019 om 21:28
Mijn man wil liever geen groot leeftijdsverschil en wil al heel lang er weer voor gaan.
Ik wilde iig dat onze zoon een jaar was. Nu is hij 16 maand en denk ik ja en nu.
Wil wel graag een broertje of zusje voor onze zoon en lijkt me leuk als ze niet teveel schelen. Maar het zwanger zijn, bevallen ik heb er zo geen zin in!
Ik twijfel of ik er ooit wel zin in krijg.
Wij zijn via ziekenhuis zwanger geraakt, na 5 jaar misschien speelt dat ook mee.
Weeer die mmm, maar goed het zal noodzakelijk zijn.
Is het herkenbaar? Of komen de kriebels echt nog en moet ik daarop wachten?
We zitten ook voor een verbouwing, maar dat zal al met al ook wel een jaar of 2 in beslag nemen. Het 1e jaar is het vnl mijn ouders die gaan verbouwen, al wil ik natuurlijk wel graag helpen! Daarna kunnen wij gaan verbouwen als hun verhuisd zijn.
Vorige zwangerschap hebben mijn ouders mij veel geholpen op het laatst, maar Mn moeder zit nu al in de stress om die verbouwing...en dan moet ik ook nog even zwanger worden...... (geeft haar ook weer stress). misschien haal ik er weer veel te veel bij en moet ik mij om hun niet zo druk maken.
Maar zo voelt het wel voor mij....
Ik wilde iig dat onze zoon een jaar was. Nu is hij 16 maand en denk ik ja en nu.
Wil wel graag een broertje of zusje voor onze zoon en lijkt me leuk als ze niet teveel schelen. Maar het zwanger zijn, bevallen ik heb er zo geen zin in!
Ik twijfel of ik er ooit wel zin in krijg.
Wij zijn via ziekenhuis zwanger geraakt, na 5 jaar misschien speelt dat ook mee.
Weeer die mmm, maar goed het zal noodzakelijk zijn.
Is het herkenbaar? Of komen de kriebels echt nog en moet ik daarop wachten?
We zitten ook voor een verbouwing, maar dat zal al met al ook wel een jaar of 2 in beslag nemen. Het 1e jaar is het vnl mijn ouders die gaan verbouwen, al wil ik natuurlijk wel graag helpen! Daarna kunnen wij gaan verbouwen als hun verhuisd zijn.
Vorige zwangerschap hebben mijn ouders mij veel geholpen op het laatst, maar Mn moeder zit nu al in de stress om die verbouwing...en dan moet ik ook nog even zwanger worden...... (geeft haar ook weer stress). misschien haal ik er weer veel te veel bij en moet ik mij om hun niet zo druk maken.
Maar zo voelt het wel voor mij....
zondag 6 januari 2019 om 00:38
Pff ja hier ook echt! Man, wat een spanning kan iets waar je ondertussen niks aan doet met zich meebrengen...lux- schreef: ↑06-01-2019 00:32Tuurlijk, komt wel goedik heb ook zitten klooien maar ach. NIKS IS VOOR ALTIJD is mijn mantra
![]()
Overigens zou ik een verrassing gewoon accepteren als het lot hoor. Maar als ik nou ff de tanden op elkaar zet (nouja de benen bij elkaar hou) dan zijn we er
wat een opluchting zal dat zijn.
Voor nu is de nieuwe zwangerschap een mooie motivatie om het écht dit schooljaar af te maken! Doe ik straks 37 weken zwanger mijn verdediging denk ik
zondag 6 januari 2019 om 08:53
Spannend, succes! Herken het wel. Als ik geen zin heb om te studeren kijk ik naar zoon en dan zet ik toch weer door.gsleutel schreef: ↑06-01-2019 00:38Pff ja hier ook echt! Man, wat een spanning kan iets waar je ondertussen niks aan doet met zich meebrengen...![]()
Voor nu is de nieuwe zwangerschap een mooie motivatie om het écht dit schooljaar af te maken! Doe ik straks 37 weken zwanger mijn verdediging denk ik![]()
Ik ben in ieder geval na 6 jaar nu weer echt begonnen. Dus dat is fijn.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.