35+ en (1e!) kinderwens, wie ook?

01-06-2019 16:35 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zie veel andere forumgroepjes, maar nog niet zo een als deze dacht ik! Nog meer 35plussers die voor hun eerste kindje willen gaan? Wie schrijft mee?
:)
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is dat tegenwoordig lang geen uitzondering. Ik denk dat de ware vraag is: heb je een vaste stabiele relatie en is die het eens met de kinderwens?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Haha! Dat is mooi! Maar ik zag er geen topic over, dus leuk als er mensen zijn voor wie het herkenbaar is en die mee willen schrijven :)
Gelukkig een hele stabiele en fijne man ook.
Alle reacties Link kopieren
Evin schreef:
01-06-2019 17:37
Haha! Dat is mooi! Maar ik zag er geen topic over, dus leuk als er mensen zijn voor wie het herkenbaar is en die mee willen schrijven :)
Gelukkig een hele stabiele en fijne man ook.
Wat houdt je dan tegen, als jullie een fijne relatie hebben en allebei een kind zouden willen?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
01-06-2019 17:44
Wat houdt je dan tegen, als jullie een fijne relatie hebben en allebei een kind zouden willen?
Niets! Moeten er obstakels zijn? :)
Alle reacties Link kopieren
Evin schreef:
01-06-2019 17:49
Niets! Moeten er obstakels zijn? :)
Nee, maar dan snap ik je topic niet zo. Je hebt een fijne stabiele relatie meteen man en jullie willen een kind. Niks mis mee, hartstikke leuk. Dat je 35+ bent, is tegenwoordig ook allang geen uitzondering meer. Dus wat valt er te discussiëren?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Pejeka, je hoeft niet mee te schrijven of te reageren he :) Maar bedankt voor je input!
Alle reacties Link kopieren
Evin schreef:
01-06-2019 17:58
Pejeka, je hoeft niet mee te schrijven of te reageren he :) Maar bedankt voor je input!
Ik ben gewoon benieuwd naar je motivatie dit topic te openen. 35+ en een kinderwens is tegenwoordig echt niet apart, en je hebt een stabiele relatie met een fijne man die die kinderwens deelt, dus wat is nou eigenlijk het gespreksonderwerp: Dáár ben ik benieuwd naar.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk zoals elk topic op dit forum bedoeld is: gelijkgestemden lezen.
NB: en als we het dan hebben over de leeftijdsgrens van mijn topic: die ken ik niet in real life.
Veel plezier Evin. Ik hoop dat je snel zwanger bent!!
Alle reacties Link kopieren
Evin schreef:
01-06-2019 18:05
Ik denk zoals elk topic op dit forum bedoeld is: gelijkgestemden lezen.
NB: en als we het dan hebben over de leeftijdsgrens van mijn topic: die ken ik niet in real life.
Ik zou zeggen: veel succes met het realiseren van de kinderwens en veel plezier met het uitwisselen van gedachten met andere mensen van 35+ met een kinderwens.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Pejeka!
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
01-06-2019 18:06
Veel plezier Evin. Ik hoop dat je snel zwanger bent!!
:) Dank je Marigold!
Alle reacties Link kopieren
Ruim een jaar geleden ook meegeschreven in een 35+ topic en inmiddels zijn de meeste zwanger/bevallen (inclusief ikzelf). Erg fijn en hoopgevend.

Veel plezier en succes :)
Alle reacties Link kopieren
Fijn en leuk om te lezen Yogayup! En nog vrij rap gegaan ook dus :) Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Het barst op viva van de topics van vrouwen die zwanger willen worden.

Als je zwanger wil worden maakt het geen bal uit of je 27 of 37 bent.
Dus ik snap al die topics met leeftijdsgrenzen niet.

Ik kan mij alleen een topic voorstellen 22 min en zwanger willen worden.

Omdat je op die leeftijd bakken met kritiek gaat krijgen omdat je te jong bent.

Maar een topic 35 plus is toch totaal onnodig.

Als je nou 43 plus bent wordt get weer een ander verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor je reactie Sugarmiss. Ik heb elders echter toch veel commentaar en waarschuwingen gekregen. En daar zit ik niet op te wachten en niet mijn bedoeling van het virtueel delen van iets wat je in het echte leven niet zomaar aan de grote klok hangt (en daarom ook een nieuwe nick trouwens). Maar goed, als er geen animo is voor een topic als deze dan is dat ook goed natuurlijk. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik had zeker met je mee willen schrijven. Ben alleen 35+ en zwanger van ons eerste kind. Er zijn hier op Viva vrij veel dames van 35+ die zwanger zijn geworden. Veel succes!
Alle reacties Link kopieren
En nik snap zeker je behoefte om met 35+ dames te schrijven. Het is toch allemaal net even anders als je een biologische leeftijd hebt die minder goed is dan op je 28e. Geeft een extra zorg die niet jongere vrouwen toch minder goed begrijpen. Heb zelf geen last gehad van vooroordelen. In mijn omgeving is 30+ doodnormaal om zwanger te worden.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk een heel domme vraag, maar... als je zelf wacht met kinderen krijgen tot je bijna 40 bent, en jouw kind wacht vervolgens ook, door de ontwikkelingen in de maatschappij, met het krijgen van een kind tot het bijna 40 is, of misschien nog ouder, dan is de kans dat er op den duur kleinkinderen zijn die hun grootouders kennen toch steeds kleiner? Ik bedoel: jij krijgt een kind op je 39e, je zoon/dochter op zijn 41e, dus als het kleinkind geboren wordt, is opa/oma al 81/82 (als ze dan nog leven).
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Never mind
lady_dana wijzigde dit bericht op 02-06-2019 12:25
Reden: Verkeerde interpretatie van wie oma is in dit verhaal
97.55% gewijzigd
manamana...tutuutududu
pejeka schreef:
02-06-2019 10:53
Waarschijnlijk een heel domme vraag, maar... als je zelf wacht met kinderen krijgen tot je bijna 40 bent, en jouw kind wacht vervolgens ook, door de ontwikkelingen in de maatschappij, met het krijgen van een kind tot het bijna 40 is, of misschien nog ouder, dan is de kans dat er op den duur kleinkinderen zijn die hun grootouders kennen toch steeds kleiner? Ik bedoel: jij krijgt een kind op je 39e, je zoon/dochter op zijn 41e, dus als het kleinkind geboren wordt, is opa/oma al 81/82 (als ze dan nog leven).
En wat is de vraag precies?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 38 en zwanger van de eerste. Was na 4 mnd proberen, dus ook hier positieve berichten.
Ik ben een slechte meeschrijvet, maar vond zelf het lezen in het 35+topic ook prettig, dus begrijp de behoefte prima.
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je heel goed hoor. Iemand van 35+ staat op een ander punt in zijn/haar leven dan iemand van 25.
Ik ben nog geen 30, heb een kleine, maar wij begonnen er aan met de gedachte: we zien wel wanneer het lukt we hebben alle tijd. Ik snap dat jullie daar misschien snel anders over gaan denken als het bijvoorbeeld binnen een jaar niet lukt.
Ik wil je in ieder geval heel veel succes wensen, hoop dat je snel zwanger bent en lekker kan genieten van dit nieuwe avontuur
Alle reacties Link kopieren
Het is niet eens dat ik me zorgen maak overigens vanwege mijn leeftijd. Maar topic is gewoon vooral bedoeld voor de leuk. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven