35+ en zwanger worden in 2018

21-11-2017 20:39 1499 berichten
Bezig met zwanger worden:

Yaradreamz
Poosje81




Zwanger 😁❤️😁
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03 💙
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01 💙
Syrah80. UD 04-02 💙 of 💖
Miss37 bevallen :flirting: 12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02 💙
Boardbabe82. UD 05-02 💖 bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11 💖
twingo1981 bevallen !26-09-2018 😍
Roffa38. Bevallen 20-02 💙
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar 💖
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gaaf Roffa das een echte !! Van harte This, leuk!
Ik vind trouwens ook niet heel veel kinderen leuk. De meeste vind ik maar irritant 😶
Alle reacties Link kopieren
Alleen mijn eigen kinderen inderdaad🙈
Hebben heel veel mensen!
Ohh gelukkig ben ik niet de enige
Alle reacties Link kopieren
YYYIIIHAAAAAAAAAAAAAA :cheer: :yes: :high5:

Roffa en Muppet!!!!

Oh wat geweldig!!!!

En nu thisisme misschien ook nog?? Krijg jij straks ook nog het cheerleader committee :)

Super nieuws meiden!!
Alle reacties Link kopieren
Heey dames. Heb nu even geprobeerd bij te lezen maar zo op mijn telefoon is het ook een beetje lastig om even goed te reageren.

@roffa & muppet gefeliciteerd meiden.
Echt een leuk begin van het jaar 🤩
Alle reacties Link kopieren
Thisisme, jij ook gefeliciteerd! Vruchtbaar topic...
Eerste echo 5-2! ❤️
Alle reacties Link kopieren
heerlijk Roffa, lekker genieten meid !
Alle reacties Link kopieren
Ook gefeliciteerd thisisme!! Gaat hard hiero :cheer: !!
Enne ik sluit me er helemaal bij aan dat mijn kind de allerliefste, leukste, slimste en knapste is :monkey: .
Ik heb nu een peuter en kom er ook achter dat ik echt geen baby-moeder Ben! Al dat getut is niks voor mij. Kan ik nu al beetje tegenop zien :de babytijd!
Herkennen meer dat, of juist andersom?
Alle reacties Link kopieren
Bejaardenclub doet het goed: wat nou verschaald eieren in ons kippenhok :high5:
Alle reacties Link kopieren
Seagull, hier ook geen baby moeder, vind mijn kinderen nu veeeel leuker ;)
Ik verwacht niet dat ik een baby moeder ben, doe mij maar iets met communicatie 🤣
Alle reacties Link kopieren
Seagull: ik ben wel een baby moeder :) heb meer moeite met de leeftijd: kwil alleen maar lopen terwijl ik het nog niet zo goed kan...1-2 zeg maar, vermoeiend. Maar eigenlijk heeft elke leeftijd zn charme en ff eerlijk, de tijd vliegt! Voordat je het weet zijn ze deur uit ;)

Leuk Roffa, ga je je ‘boontje’ zien
leuk Roffa!!

het is ecbt raak!! clear blue test gedaan!!

Ik hou wel van baby's :heart: alle leeftijden hebben inderdaad hun charme en ook lastiger kanten.

Ik vind het nu weer zo spannend!! voel me eigeblijk gewoon normaal verder, nog geen kwaaltjes volgens mij. wel moe, maar volgens mij ben ik al 5 jaar chronisch moe ha ha
Alle reacties Link kopieren
Jeej Thisisme jij ook gefeliciteerd!! :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
:hyper: :hyper:

Nog meer beebs op komst! Super hoor meiden!

Ik vind elke periode (van mijn eigen kids) wel leuk, hoewel de puberteit af en toe van mij een dagje (of 2-3) mag overslaan o_o

Babytijd vind ik genieten, hopelijk kan ik nummer 3, als alles goed gaat, wel weer zelf voeden. Maakt het nog wat completer.
Ik hou ook van babies maar wel die van mijzelf 😀
Alle reacties Link kopieren
Vind babies ook leuk hoor. Lekker knuffelen :flirting: maar idd wel van mezelf. Van een ander vind ik toch onwennig en ben ik bang dat ik wat fout doe in de ogen van de moeder.

Gefeliciteerd Thisisme :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd dames! Wat leuk zoveel zwangeren! :cheer:

Mijn ovulatietesten lopen toch niet op maar blijven gelijk. Ik denk dat het indroogstreepjes zijn. Ik heb vandaag de 8e test gedaan en ik merk dat ik er moedeloos van word. Zou ik wel een ei hebben? Ik loop nu wel heeeel erg achter op mijn Maya app. Of ben ik te laat begonnen? Dan had ik wel echt een heeeele vroege eisprong en vloeide ik nog.

Ik ben trouwens wel ook echt een baby en peutermoeder. Ik heb denk ik iets minder met halverwege de basisschool qua leeftijd. En dan word de puberteit weer leuker..
Alle reacties Link kopieren
Zitten er trouwens veel dames van hier in die appgroep?
@meral we zijn met zijn zessen in de app groep
Alle reacties Link kopieren
Balen Meral nog geen zekerheid voor jou! Ik ga in de watsup groep als ik zwanger ben hoor hihi :)

Hier 5 dagen dpo en niets aan de hand ;) gezonde spanning denk ik op naar de laatste week voor nod!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd roffa en muppet en thisisme :yes:

Ik héb morgen IUI en dan 2 hele lange weken op het wachtbankje :popcorn:
Hopelijk de laatste keer... :cheer:

Nu had ik net helderrood bloedverlies super gek nog nooit gehad net voor een eisprong... Ik zal het morgen eens vragen aan de arts..

Ik ben van de week begonnen op mijn nieuwe baan dus druk druk en nog steeds geen tijd om heel goed in te lezen sorry :-$

Fijn weekend dames!
Blijf jezelf ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ow ook ik heb niet zoveel met andere kinderen een enkele van hele goede vriendinnen maar mijn eigen kinderen zijn het leukst hahaha

Vooral de jongste die wordt 3 mijn god wat een uitspraken en streken :rofl:

Oudste is bijna 11 en echt al aan het puberen, jongste kan ook enorm puberen dus momenteel vind ik ze iets minder leuk op sommige momenten! Jaaa loedermoeder zegt dat gewoon :cheer2:
Blijf jezelf ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven