35+ en zwanger worden in 2018

21-11-2017 20:39 1499 berichten
Bezig met zwanger worden:

Yaradreamz
Poosje81




Zwanger 😁❤️😁
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03 💙
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01 💙
Syrah80. UD 04-02 💙 of 💖
Miss37 bevallen :flirting: 12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02 💙
Boardbabe82. UD 05-02 💖 bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11 💖
twingo1981 bevallen !26-09-2018 😍
Roffa38. Bevallen 20-02 💙
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar 💖
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
Hier nog steeds geen spoor van een miskraam die door gaat zetten. Heel licht iets bruinverlies al een week ( sinds ik gestopt ben met utrogestan) en verder hijs

Geen krampen, geen bloed. Knalpositirve testen die totaal niet af lijken te nemen. Morgen voor de stomste echo ooit. Zie er zo tegenop. Stom zwart gat. Stom gedoe :(
:cry:

bah wat klote meid.. ik denk aan je :there:
Klote zwarte gaten en stomme echo, je kunt er inderdaad maar beter vanaf zijn, dan kun je verder. Knuf!
Roffa38 schreef:
14-03-2018 22:36
Klote zwarte gaten en stomme echo, je kunt er inderdaad maar beter vanaf zijn, dan kun je verder. Knuf!
Nou precies, schizofreen gedoe dit . Hopen dat je testen afnemen en het bloed toenemen :sick:
Alle reacties Link kopieren
Roffa Mijn NOD is 2-4.

Mieremuis. bij ons kwam het uit de NIPT. Uitslag met 13 binnen.
Ze hadden gebeld met een afgeschermd nummer met 12 weken. Die heb ik gemist. en een week later belde ze pas opnieuw. Toen gelijk langs voor uitslag en kon gelukkig ook gelijk door voor een vlokkentest. Daar kregen we met 15 weken de uitslag van. Omdat we het weekend nog een familieweekend hadden. zijn we op maandag naar het zh gegaan voor de bevalling.

Het is idd leeg. En ik denk steeds. Anders hadden we nu een dochter.... (was 21feb uitgerekend)

Mejdag. Gefeliciteerd. Fijn een kloppend hartje.

Syhra. Ben je dan klaar mee. Weet je nog niks...
Alle reacties Link kopieren
Marilyn182 schreef:
15-03-2018 09:31
Mieremuis. bij ons kwam het uit de NIPT. Uitslag met 13 binnen.
Ze hadden gebeld met een afgeschermd nummer met 12 weken. Die heb ik gemist. en een week later belde ze pas opnieuw. Toen gelijk langs voor uitslag en kon gelukkig ook gelijk door voor een vlokkentest. Daar kregen we met 15 weken de uitslag van. Omdat we het weekend nog een familieweekend hadden. zijn we op maandag naar het zh gegaan voor de bevalling.

Het is idd leeg. En ik denk steeds. Anders hadden we nu een dochter....
Kl#te hoor die uitgerekende datum en alles eromheen :hug: Maar je hebt een dochtertje, alleen je hebt haar meer niet bij je :'(

Maar onze tijd komt hopelijk nog wel!

Bizar trouwens dat ze pas na een week weer belden :whip: Ik had tijdens mn werk 5 gemiste oproepen in een uur en 2 voicemails van de klinisch geneticus :O Dag erna gesprek maar wij kregen dan weer het advies te wachten tot de vruchtwaterpunctie kon.

Jij moet zeker bij een volgende zwangerschap ook een vruchtwaterpunctie (of vlokkentest )? Is in elk geval bij ons wel het advies ivm de kans op herhaling van opnieuw een chromosoomafwijking.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte MRs-Duggar. :hug:
Dank je wel. Zoals verwacht inderdaad een leeg vruchtzakje. Een missed abortion. Zou vandaag 9 weken en 1 dag zijn.

Ik mag afwachten van de verloskundige dus dat doe ik dan maar. Haar ervaring was dat het vaak vanzelf los kwam na een week of 2.
Meiden toch wat een heftige verhalen.

Merk dat het mij rete onzeker maakt (ook door mijn MK).. Ik twijfel enorm over de nipt en als ik dit zo lees durf ik bijna niet meer :(

Ik hoop dat ik dinsdag een mooie echo heb, kan ik deel 1 loslaten.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je onzekerheid Thisisme.
Hoop voor je mee.

Sterkte MRS-Duggar :hug:
Alle reacties Link kopieren
Balen MrsDuggar!!! Sterkte met afwachten, jammer altijd dat je dan ook nog door dat fysieke stukje heen moet :cry: Hopelijk komt het een beetje snel op gang en is het snel voorbij.

Thisisme :hug: hopelijk heb je gewoon een mooie echo en kan je daarna langzaam toch een rose wolkje bespeuren. De kans dat het goed gaat is nog steeds groter!!

Roffa bedankt dat je me in de tabel hebt gezet.
Alle reacties Link kopieren
Mrs-Duggar - sterkte - wat een klote zooi.

Thisisme - ik ben aan het duimen voor je. Snap je onzekerheid, maar inderdaad de kans dat alles gewoon ok is is heel groot! Daar moet je je aan vasthouden. Wel zenuwslopend voor je de komende weken.

Mieremuis & Marilyn denk dat wij allemaal van jullie verhalen schrikken, ik ben ook nog nooit zwanger geweest, nooit een MK, ik vind het al spannend genoeg of ik uberhaupt zwanger kan worden, laat staan de spanning erna of het dan nog goed gaat ook...pppffff . :hug: voor jullie beide.

Ik wacht nogsteeds op contact van kliniek met hoe of wat, maar voor nu stel ik mezelf maar positief in - als die 2e test wel correct is hebben we een beter kans op slagen :)
Alle reacties Link kopieren
Syrah80, ik snap je gevoel, heb ook jaren dat gevoel gehad. Dat mijn lichaam het niet snapte.
Daarom ook naar het ziekenhuis gestapt. Ze besloten te beginnen met een iui in natuurlijke cyclus. 1ste iui had ik verwacht dat die zou mislukken. Het zelfde gevoel had ik over de 2 de iui. Maar 2 weken na de inseminatie stond in ik met een positieve test in handen. Ik was er zelf verbaasd van dat het zo snel gegaan was. Had verwacht na een half jaar nog niet zwanger te zijn en te moeten beginnen met hormonen spuiten. Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt.

Roffa ik ben zelf 37 en mijn vriend is 38 jaar, ben uitgerekend op 26 oktober (1 dag voor de 39 verjaardag van mijn vriend. Dus ik kan hem een leuk verjaardagscadeautje geven). ( positieve test was trouwens een week na mijn verjaardag, dat was zeker een mooi cadeautje)

Wat verschrikkelijk klote mrs duggar. Hopenlijk komt het snel los en kun je weer verder.

Thisisme, zoals je weet had ik precies hetzelfde gevoel over de echto. Maar ik kan je beloven dat als je dat hartje ziet, je alle zorgen vergeten bent. En daarna meer kan genieten van de zwangerschap. Ik duim met je mee dat je ook zo’n prachtige ervaring mag krijgen.
Alle reacties Link kopieren
@syrah80 leuk dat je heb gepost in het andere forum! De onzekerheid kennen we allemaal helaas, iig degenen die er langer over doen.

@mejadg wat fijn dat het bij jou zo goed is gegaan.. En wat heerlijk nu genieten na het zien van het hartje ❤️

Hier even wat onzeker. Denk ongesteld..... Dan zou mijn cryo TP mislukt zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ach yara ... heeft het bloeden doorgezet? Zie dat je advies hebt op andere topic om te testen, ga je dat doen?

@Mejadg - ja precies wat je zegt - alsof mijn lichaam het niet snapt! Ik hoop dat mijn lichaam het door alle hormonen die ik nu krijg wel snel gaat snappen! Ik voel ook veel extra druk bij deze eerste IVF poging - het is hier niet vergoedt dus het kost zooohoooo veel geld --- en dat voor een 20% kans van slagen... ppppfff maar ik moet positief blijven anders lukt t echt niet.

Fijn weekend meiden
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik zou graag mee willen schrijven met jullie als ouderen onder elkaar ;)

Ik heb een maand pauze genomen na poging 5, de eerste poging na mijn vroege miskraam. Komende maand ga ik er weer voor, ik verwacht mijn ei iets na Pasen, dus dat is wellicht een goed teken :)

Ik lees veel spannende berichten, ik vind het ook erg spannend, zeker zo na mijn VMK, en het vanzelfsprekende zwanger worden is er ook wel vanaf. Fijn om dat hier te kunnen delen.

Roffa, voor in de tabel: Ik ben 37, geen partner (solomoeder), 2e kindje, het wordt ronde 6, NOD verwacht ik 19 april
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve meiden,
Sorry, ik heb even niet gereageerd, weekje vakantie gehad en daarna druk!
Ik ga nu weer netjes meelezen en voor jullie duimen.
Eisprong wordt hier ongeveer nu verwacht maar ik merk nog niks, ovulatietesten zijn op :-D dus maar even halen. Wel rekening mee gehouden dus wie weet. Mijn NOD is dan ongeveer 1 aprillaten we dat er maar van maken :-D
echo gehad.. ipv 7 weken 5.5... technisch kan t volgens mij niet maar verloskundige was niet negatief.. volgens haar heeft iedere vrucht n eigen "groei" tempo. de echo maakte haar niet onzeker..

mij daarentegen wel ben op en moe..


3 april weer een echo..
Thisisme1980 schreef:
20-03-2018 14:43
echo gehad.. ipv 7 weken 5.5... technisch kan t volgens mij niet maar verloskundige was niet negatief.. volgens haar heeft iedere vrucht n eigen "groei" tempo. de echo maakte haar niet onzeker..

mij daarentegen wel ben op en moe..


3 april weer een echo..

Oh kak. Ik hoop dat t bij jou wel goed zit. Ik had precies hetzelfde en dat is niet goed afgelopen
@thisisme nee he, nu weken onzekerheid, wat stom!
ja bah.. lees op internet ook veel negatieve dingen en dan verlies ik de hoop eigenlijk al :cry:
net wakker en mn kwaaltjes lijken al weg te gaan.. wel krampjes.

ik voel me n opgedroogde oude pruim en heb geen hoop eigenlijk. ben me al aan t voorbereiden op n mk. overdreven? gatver zeg wat n mindfuck allemaal.
Hej wat naar thisisme!!!ik ga heel hard duimen dat je 3 april toch goed nieuws krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Balen hoor! Vooral die onzekerheid nu de komende 2 weken :(

Maar kennisje van me had hetzelfde, en die wist de bevruchtingsdatum heel precies want IVF zelfs, en heeft toch 9 maanden later een kindje gekregen. .. dus het kan nog.

Afwachten maar, en hopen dat de verloskundige gelijk heeft.
Alle reacties Link kopieren
He bah Thisisme!! Ook weer onzekerheid in... Maar feit dat de verloskundige niet negatief was is wel een goeie hoor, daar moet je je ook aan vasthouden! Al snap ik dat je je mentaal wilt voorbereiden op een mk als een voorbescherming, moet je toch ook bedenken dat wat zij zag meer zegt dan mr google!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven