35+ en zwanger worden in 2018

21-11-2017 20:39 1499 berichten
Bezig met zwanger worden:

Yaradreamz
Poosje81




Zwanger 😁❤️😁
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03 💙
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01 💙
Syrah80. UD 04-02 💙 of 💖
Miss37 bevallen :flirting: 12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02 💙
Boardbabe82. UD 05-02 💖 bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11 💖
twingo1981 bevallen !26-09-2018 😍
Roffa38. Bevallen 20-02 💙
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar 💖
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik wil jullie even succes wensen als dat mag. Met betrekking tot 2017 was/is er een soortgelijk topic, waarin ik meeschrijf, en er zijn veel dames daar 'gewoon' zwanger geworden. Hopelijk hier ook veel zwangerschappen en 2018 kindjes! :hug:
Alle reacties Link kopieren
happyapple schreef:
27-11-2017 07:33
Ik wil jullie even succes wensen als dat mag. Met betrekking tot 2017 was/is er een soortgelijk topic, waarin ik meeschrijf, en er zijn veel dames daar 'gewoon' zwanger geworden. Hopelijk hier ook veel zwangerschappen en 2018 kindjes! :hug:
Wat lief, dank je wel 😊
Ben je zelf ook bezig? Hoop dat het voor jou ook snel mag lukken!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inmiddels 34 weken zwanger van onze 2e. Dus t is hier wel gelukt ondanks dat ik 35+ ben ;-D
Gefeliciteerd happyapple! Het is al bijna zover ;)
Dankjewel Happyapple! Veel geluk met je gezin!
Alle reacties Link kopieren
Evda: jeetje ook nog 3 curretages jou lijf heeft wat te verduren gehad! Extra spannend nu. Ik heb echt een gouden vent getroffen heerlijk! Jou man denkt dus ook zo over een volgende spruit,leuk!
Happyapple: leuk om te lezen hoop dat wij ook bij die ‘gelukkige’ 35+ dames horen
Roffa: sorry niet handig met tabelletjes enzo.... wellicht iemand anders?
Zitten we hier met een stelletje digibeten? 🤣😜😁 wie het trouwens leuk vindt om in een app groepje te gaan, pm maar! Dat kletst wel makkelijker ;) ik zag dat eerder in een groep voorbij komen. Niet te massaal hoor.
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-11-2017 19:05
Reden: Nieuwe info
53.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit een tabelletje gemaakt, begreep wel dat het niet via mobiel kan volgens mij. Ik pm mijn nr wel voor de app groep.
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Twingo: ja helaas wel, heb ook even flink getwijfeld of ik er nog wel voor wil gaan, maar je poetst de wens ook niet zomaar weg.

Ik doe niet mee aan de app groep.. hou niet zo van groepswhatsapp :$
Evda2016 geen probleem hoor ;)
Wat was jouw twijfel en wat heeft die weggenomen?
Gelukkig :) .
Mijn twijfel; derde is best druk natuurlijk, man heeft eigen bedrijf en kan niet minder werken dan zes volle dagen. Maar zie mezelf toch met groot gezin en die wens blijft steeds...toen heb ik knoop doorgehakt, zwanger geweest en miskraam 2 maanden geleden (totaal 3 gehad voor zoon en voor dochter ook 1) toen was ik er weer helemaal klaar mee, voor een paar weken, maar anticonceptie halen wilde ik ook niet en de wens komt steeds weer boven drijven dus nu gaan we er toch weer voor :) ..man wil ook heeeel graag een derde
Dat is best een drukke man inderdaad! Ik werk meer dan mijn partner, maar we hebben ook best veel vrije tijd samen. Vervelend van je miskramen, hopelijk lukt het gauw!
Alle reacties Link kopieren
happyapple schreef:
27-11-2017 07:48
Ik ben inmiddels 34 weken zwanger van onze 2e. Dus t is hier wel gelukt ondanks dat ik 35+ ben ;-D
Wat leuk, gefeliciteerd!

Een tabelletje maken heb ik ook nog nooit gedaan. Zou wel erg leuk zijn.
Whatsapp hoeft voor mij op dit moment nog even niet. Wie weet op een later moment, als ik daadwerkelijk zwanger ben.
Dankje Roffa hoop het ook..de volgende blijft gewoon zitten..zoveel pech is wel genoeg ..volgens de gynaecoloog pure pech en niks medisch denkt hij . Dus evenveel kans op een gezonde zwangerschap als ieder ander

Hoop dat ondanks de app groep er hier ook nog mensen blijven schrijven :)
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, dat lang wijfelen op je 38e is niet meer nodig. Ik ben momenteel ook niet aan de anticonceptie ofzo. Niet dat het momenteel heel spannend is onder de lakens met een 5 maanden oude baby die nog gevoed wil worden 's nachts.
Ik laat het even z'n gangetje gaan zonder ovulatietesten en getimed klussen etc.

Roffa: dus het project zwanger worden is voor jou echt begonnen. Word dit je eerste baby? Hoe is je cyclus momenteel?
Volgens mij is een oorthermometer niet geschikt om je ovulatie (achteraf) te vinden. Ik had een thermometer met 2 decimalen achter de komma. De thermometer gebruikte ik niet altijd. Ik vond de ovulatietesten en de app Fertility Friend handiger.
I was reminded that my bloodtype is B positive.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf hier schrijven idd wellicht leuk zon app als we daadwerkelijk zwanger zijn ;)

Twijfels snap ik Evda hier ook gehad, meer in de trant van doe ik mijn oudste niet tekort weer zon krijsend kot erbij (nr 3 dan) maar als ik zie hoe het ons juist mooi in harmonie brengt en hoe juist de oudste er zo van geniet, heb ik die vrees voor een 4e niet meer.

Miskramen ken ik gelukkig niet, zal er flink inhakken en dan ook emotioneel!

Fijn Roffa veel vrije tijd saampjes, geniet er maar van hihi das straks gedaan
@twingo haha daar zijn we ons terdege van bewust, morgen lekker uit eten!
@aardbeitje geen idee! Als ik afga op “vroegâh” dan is hij zeer regelmatig. Ik ben echter net met de pil gestopt dus in december komt de eerste natuurlijke cyclus. Tenzij ik zwanger ben, maar die kans is natuurlijk klein.

En natuurlijk schrijven we lekker door hier ;)
Twingo1981 oh jaaa gaaf jullie gaan natuurlijk voor een 4e! :)
Ik denk dat iedereen die twijfels wel heeft om voor een groot gezin te gaan.
1 of 2 is toch wat vanzelfsprekender.
3 wordt al wat drukker..
En soms heb je natuurlijk ook best wat gestreste momenten met meerdere kinderen.. maar gelukkig zijn het maar momenten, het is vooral genieten.
Maar soms (als ze weer eens tegelijk zitten te krijsen) dan denk ik weleens waar begin ik aan
In plaats van een tabel kan ik de info ook wel in mijn topic zetten. Dus :
Leeftijd, welke ronde, hoeveelste kind, nod of ud
Leuk Roffa :)

Je mag mij op 35 zetten want anders straks weer veranderen.

Leeftijd 35, man 34
Ronde: 1
Kind: 3
NOD: 8 december
Alle reacties Link kopieren
Zeker Evda, als ze hier elkaar in de haren vliegen vrees ik voor de toekomst ;)

S Ochtends is t ook rennen vliegen, ik werk 3 dagen, eenmaal op t werk kom ik bij.

Heerlijk Roffa lekker uit eten! Doen wij overigens ook regelmatig hoor juist tijd voor elkaar maken zorgt voor een blije papa en mama ;)

Voor t topic: 36, nog niet begonnen, 4e kindje, laatste ac 30 december
Lekker hè de afwisseling door ook te werken Twingo :).
Ik werk zelf 2,5 dag .
Alle reacties Link kopieren
36, vriend 33, ronde 1, 1e kind, nod 10-12
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Alle reacties Link kopieren
36, vriend 42, ronde 1, eerste kindje, NOD ca 22 december
Staat genoteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven