35+ en zwanger worden in 2018

21-11-2017 20:39 1499 berichten
Bezig met zwanger worden:

Yaradreamz
Poosje81

Zwanger 😁❤️😁
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03 💙
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01 💙
Syrah80. UD 04-02 💙 of 💖
Miss37 bevallen :flirting: 12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02 💙
Boardbabe82. UD 05-02 💖 bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11 💖
twingo1981 bevallen !26-09-2018 😍
Roffa38. Bevallen 20-02 💙
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar 💖
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Punctie achter de rug --- 17 eitjes geoogst! Héél blij met dat resultaat, maar nu gaat de race beginnen en ben ik in afwachting van hoeveel er bevrucht zijn ... hoeveel het overleven... etc... Heb gister behoorlijk pijn gehad maar dat is vandaag gelukkig al iets beter. Het is vandaag meer een menstruatie pijn ipv echt steken en auwie. Ik kan alleen al echt dagen niet goed plassen, alsof er een spier verkrampt. Ik dacht dat dit door de druk van de groeiende follikels kwam maar het is nogsteeds zo, dus ik hoop dat dat snel weg gaat.
Man heeft goed gepresteerd! ha ha ha hij moest eens weten dat ik dat hier heb verteld. Maar hij spreekt geen NLs dus denk niet dat hij het ooit ziet ;)

@thisisme - heftig hoor meis, en dat de pijn tegenviel. Dat is zo oneerlijk. dan heb je al het verdriet en teleurstelling te verwerken en dan komt er ook nog eens een lading pijn bovenop. Niet zo gek dat je er even doorheen zit en zo moe bent. Hopelijk snel weer beter.

Van de zielige @thisisme naar het positieve bericht van @Poosje ... wat een rollercoaster is dit ook allemaal.

@Poosje --- Voorzichtig gefeliciteerd maar ook een WHAAAHHHOOOOOOOO!!! :)
Hoi dames!

Sorry ik moest even wat bijlezen zeg!

@thisisme ik heb toen ook op cytotec behoorlijk resultaat gehad, alleen ik bleef vloeien dus werd opgenomen uiteindelijk bleef er rest weefsel zitten en hebben ze dit met een hysterscopie verwijderd ipv curretage... wat snap ik je gevoel hormonaal gezien :hug:

@twingo gefeliciteerd superfijn dat alles goed is :-D

@poosje voorzichtig gefeliciteerd ook :redrose:

@syrah fijn dat je zo'n oogst hebt zeg! Ik duim dat je veel bevruchte eitjes gaat hebben en dat je gewoon meteen BAM aantelt de 1e terugplaatsing :yes:
Fijn he mannen met dat presteren,dat is hier niks anders ken daar zo vet geïrriteerd van zijn :bonk:

@roffa wachtbankje nu Dus? Goodluck!!! :daisy:

Hier momenteel 1e uitgangsecho gehad, zoals ik had gedacht werd ik afgelopen zondag ongesteld :-|
Weer een blaasje rechts van 12 mm, ze dacht niet dat dit een cyste was maar jezus wat is het toch k*t dat er steeds iets zit wat maar geen afscheid lijkt te willen nemen en hierdoor lukt het voor andere eitjes niet zo snel om er naast te groeien :wtf:
Dus morgen maar weer eens als vanouds acupunctuur want ik heb toch ergens ondersteuning nodig blijkbaar (ze heeft me al 2x zwanger gemaakt alleen ging dit beide keren niet goed)

Sorry dat ik momenteel niet heel actief was, ik werk in een verpleeghuis en lekker onregelmatig dus ik ben soms te moe om te ademen :rofl:

Alle voor mij nieuwe dames welkom :high5:
Blijf jezelf ;-)
@Syrah, wauw dat waren inderdaad flinke trossen :-D Hartstikke goed gedaan! Ik hoop dat je je gauw wat beter voelt! En nu hopen en duimen op goed bevruchte eitjes! En wat fijn dat je man het ook overleefd heeft, ik zat te schateren om je bericht :lol:

@Thisisme dat klinkt niet fijn, ik vind t zo rot voor je! Hopelijk gauw weer op de been! Laat maar goed voor je zorgen.

@Annejill, wat raar dat blaasje, klinkt toch als een cyste (ik heb er zelf ook een) maar dat zouden ze dan toch moeten kunnen vaststellen. Succes met acupunctuur!

@Poosje, een voorzichtige felicitatie! :smooch: Hoe gaat het nu?
thanks lieve meiden, zo blij met de steun hier!

syraahh mooi nieuws! ik ga zoo duimen!

annejill ik heb ook zon blaasje, is bij mij n cyste, n goedaardige die gewoon kan blijven zitte .

poosje hoe is het?

ik knap weer wat op.. bloeden neemt af en morgen bij de gyn op controle.. En dan weer op naar t volgende hoofdstuk :P toch krijg ik weer hoop.. zoals de gyn zei "de aanhouder wint". :cheer:

en wat syrah zegt wat n rollercoaster!
mijn baarmoeder is schoon! yes
Super Thisisme! Hopelijk komt je cyclus snel weer op gang.

Ik ben 4 dagen over tijd en dat ben ik anders nooit, en hoewel we alleen seks hadden gehad met condoom heb ik toch maar ff getest want ze waren een jaar over de datum :$ maar toch negatief getest. Zal dan wel komen door de bevalling van 2 mnd geleden, dat het nog een beetje moet reguleren. Of door de stress want sinds ik weer (gedeeltelijk) ben gaan werken heb ik hartkloppingen, hyperventilatie en slaapproblemen :facepalm: het afbreken van de zwangerschap en het verliezen van ons zoontje hebben er toch harder ingehakt dan ik gedacht had.

Maar die menstruatie mag nou wel komen want de volgende cyclus gaan we het toch weer proberen. Ondanks alle stress willen we niet te lang weer wachten gezien onze leeftijden :D
Fijn dat je je weer beter voelt @thisisme !! De aanhouder wint, is inderdaad een goeie ... ik hoop zo dat je gyn gelijk heeft!

@mieremuis, je wilt niet weten hoeveel stiekeme testen ik heb gedaan, ook in maanden dat ik gewoon wist dat het echt niet kon (bijv week apart tijdens ovu week), en dan toch een momentje hebben van "ach je weet nooit". Je moet echt voorzichtig aan doen met paniekaanvallen en slaap problemen. Doe je aan yoga? Ik was helemaal nooit van de yoga totdat ik ook helemaal in de stress / verwerkings mode zat (heel ander verhaal) en ik heb me er aan over gegeven en het hielp echt. Al die ademhaling oefeningen zijn echt niks voor mij (ik ben meer van de HIT work outs) maar toen ik me er aan overgaf merkte ik wel dat alleen al die 10 minuten rustiger ademenen zo'n voordelen had op de rest van mijn dag. En als ik 's nachts weer wakker lag deed ik die oefeningen in bed. Het is een heel verwerkings- en rouw proces waar je door heen gaat (moet) en dat heeft tijd nodig - het is echt heel heftig wat je hebt meegemaakt!! Heel veel sterkte.

We zaten 2 dagen geleden op 10 embryos .... ik weet dat ze het niet allemaal gaan overleven.... Morgen het beslissende telefoontje van hoeveel er over zijn. Bij sommige klinieken krijg je elke dag een update en eerst had ik zoiets van, hè je belt zaterdag pas weer?! Aan de andere kant - het heeft geen nut om te weten hoeveel er nu over zijn. waar het om gaat is hoeveel er morgen ingevroren kunnen worden. En als ik gister als had gehoord dat er bijv nog maar 3 over zijn zou ik vandaag de hele dag in de stress zitten, terwijl als ik morgen hoor dat er 3 over zijn, ik blij kan zijn met 3 kansen! (die zin loopt niet zo lekker - mijn NLs is niet altijd alles meer sorry) ... Maar het blijft spannend hoor!!
Syrah bedankt voor de tip... Ben nu bezig met fietsen en zwemmen, en gesprekken met de psychosom. fysiotherapie en de huisarts, yoga wil ik eigenlijk ook wel doen alleen moet ik dan ff die drempel over om me aan te melden voor zo'n groepje... Maar heb het eerder wel met heel veel plezier gedaan! En dan ook de power yoga variant.
Ongesteld geworden vandaag trouwens dus jeej volgende cyclus gaan we er weer voor! :jump:

Ik duim dat er veel embryootjes zijn blijven leven :heart:

Iedereen een fijn weekend! :sun:
@mieremuis - ik doe gewoon thuis yoga - ik heb een tijdje in een groepje meegelopen om de basics te leren, maar al sinds een jaar of 2 gewoon op youtube met Yoga with Adriene :)
syrah80 schreef:
13-04-2018 13:56
@mieremuis - ik doe gewoon thuis yoga - ik heb een tijdje in een groepje meegelopen om de basics te leren, maar al sinds een jaar of 2 gewoon op youtube met Yoga with Adriene :)
Bedankt voor de tip! Ik ga die eens een keer bekijken :)
Mieremuis yoga of meditatie kan idd goed helpen!

Thisisme fijn dat je weer opknapt! Idd aanhouder wint!

Syrah, duimen draaien voor goed nieuws!

Hier gaat wel prima! Banden trekken wel regelmatig en wat last van mijn rug, maar beide kunnen komen doordat ik hele dag buiten aan het werken ben.
Vanaf morgen even paar dagen rust in het kot als manlief elders aan werk is.
Misselijk ben ik niet gelukkig, eet ook gewoon goed. Morgen in beste Frans maar eens bellen naar gynaecoloog hier.
@Poosje, fijn dat het zo goed gaat joh!

Ik heb uiteindelijk 3 embryos overgehouden die nu in de vriezer zitten tot volgende maand! Mooi getal, hoewel ik het in het begin wel moeilijk vond om van 17 naar 3 te gaan, maar heb ook genoeg gelezen om te beseffen dat ik me gelukkig mag prijzen met hopelijk 3 pogingen...

Hoe is t met iedereen?
woehoe 3 is your Lucky number hoop ik :heart: :yes:

bonjour.... je..... wil graag n gynecoloog :lol: succes he, ik zou het je niet nadoen ha ha

mierenmuis ik doe de shaun t workouts thuis :proud: ook leuk, niet rust gevend, erna wel.. knock out op de bank haha

hier nog bruin bloed verlies, wil ik vanaf... Ik wil eieren :biggrin:

die wens voor n 3e wordt alleen maar groter, terwijl ik onzekerder word.. herkennen jullie dat?
Dag lieve dames, vanochtend op 12 dpo al 2 behoorlijk duidelijke positieve testen gehad! 😃 Fingers crossed voor een plakker.. en voor snel positieve testen voor jullie... 😊
Veloretti dat zou mooi zijn!

Hier minder nieuws, sinds vanochtend heftig bloedverlies en kramp.
Veloretti, super! Gefeliciteerd :)

Poosje oh nee wat balen zeg... :( :( Hopen dat het dan maar snel door mag zetten. ..
Oh nee Poosje!! Hoe gaat het nu??
ahhh poosje :there:
Bloeden is al gestopt, was heftig maar kort 'genoegen'
Test is al weer negatief.

Op naar volgende ronde zullen we maar zeggen... hormonen en emo gevoel moet nog ff zakken, maar komt goed.
Besef me ook wel degelijk dat ik reeds gezegend ben met 2 schitterende en gezonde kids.
sterkte poosje. herkenbaar wat je schrijft..

ik realiseerde me ineens dat ik nu sowieso 36 of ouder ben bij onze 3e.. stom ook dat ik er ooit vanuit ging dat t bij n 3e net zo snel zou gaan als bij de 1e en 2e :cry:
Poosje wat vreselijk zeg sterkte :nooo:

Ik ben ook gezegend met 2 kinderen maar blijf zo'n sterke wens hebben...
Volgende week wordt ik 37 :cry:

We hebben een dominant eitje sinds gisteren 16 mm, morgen opnieuw echo en dan donderdag of vrijdag IUI... tenzij mijn ei ineens uit de pan is gerezen dan misschien morgen al...
Vind er niks spannends meer aan hoor het is voortaan routine dit...

Hopelijk voor jullie gauw positief nieuws! Thisisme inmiddels op zoek naar een eitje??

Ik ga gauw werken tot vanavond 23.00 ik heb volgende week vakantie dan zal ik uitgebreider reageren :bigkiss:
Blijf jezelf ;-)
Ik ben een tijdje offline geweest
Ik en mijn man zijn er redelijk bovenop gekomen al is er nog steeds verdriet
De 2 missed abortions en de zwangerschapsafbreking hebben er behoorlijk ingehakt.
Ondertussen ben ik 40 geworden
We zijn ook weer aan het proberen zwanger te worden
Nu 2e ronde, vandaag ongesteld geworden, dan slaat het verdriet en de paniek weer even toe.
Nu zal ik pas moeder worden als ik 41 ben, als het überhaupt nog lukt.
Hoe is het gegaan Annejill?

Syrah wanneer kunnen jullie weer verder?

Veloretti gaat alles nog goed? Al symptomen?

En hoe gaat het met de rest?

Honing welkom terug :hug: ik heb aan je gedacht. Sterkte hoor maar weer, maar de aanhouder wint en zolang je hoop blijft houden... Maar het is moeilijk als je nog met lege handen staat, ik weet er alles van... :cry:
Ik zit voor de eerste keer sinds de geboorte van ons zoontje* weer op het wachtbankje. Het is spannend om er weer voor te gaan en ik kan me nog niet voorstellen hoe spannend het gaat zijn als we evt weer een positieve test hebben, dan krijgen we dezelfde situatie als waar Flipje van het andere topic nu in zit :-[ maar stoppen is geen optie voor ons. Hoewel het nog steeds heel heftig is qua verwerken, ik ben nog niet volledig aan het werk ook. Ik heb er ook moeite mee dat ik als het nu een keer goed blijft gaan 38 ben bij de eerste. Naarmate het langer duurt voor het lukt blijft die teller maar oplopen O_o dat had ik ook niet gedacht toen we begonnen.
:hug: voor iedereen die t nodig heeft!

Welkom terug honing !
Wat een vervelende situaties lees ik hier nu toch weer, een dikke :hug: voor iedereen!

Poosje wat naar nou :|

Leeftijd begint voor mij ook een dingetje te worden. Ik ben inmiddels 36 geworden, had t toch anders voor me gezien.
Bij ons legt het ook wel een druk op de relatie. We hebben het leuk en lol maar in de vruchtbare periode ‘moeten’ we aan de slag, lekker spontaan. Hoe is dat bij jullie?
Ik zit trouwens op het wachtbankje maar voel al wat menstruatiekrampen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven