35+ en zwanger worden in 2018

21-11-2017 20:39 1499 berichten
Bezig met zwanger worden:

Yaradreamz
Poosje81

Zwanger 😁❤️😁
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03 💙
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01 💙
Syrah80. UD 04-02 💙 of 💖
Miss37 bevallen :flirting: 12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02 💙
Boardbabe82. UD 05-02 💖 bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11 💖
twingo1981 bevallen !26-09-2018 😍
Roffa38. Bevallen 20-02 💙
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar 💖
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
syrah80 tarwekiemolie!!!

honing, ik vind dat heeel behrijpelijk hoor..staat boor mij los van afgunst of jaloezie, je wil het zelf gewoon ook heeel graag.

even over multi vitaminen... ik las in n andere topic dat magnesium en b12 goed zouden zijn.. iemand ervaringg

ik gebruik de multi vit van solgar en tarwekiemolie.. vrijdag mn ei.. deze week probeer ik eens extra te letten op mn voeding.. geen cola en minder chocolade.. Op naar ronde 7 en deze week aan de klus :yes: :proud:
Alle reacties Link kopieren
Even een vraag
Ik verwacht morgen positieve ovulatietest
We hebben donderdag gevreeen
Plan is om het vanavond en morgen ook te doen, of is dat te kort op elkaar?
We houden het wel gezellig hoor 😉
Even een ego post
Gisteren vergeten een ovulatietest te doen
Ik verwachtte volgens de telling de ovulatie Zaterdag om 16u was de test negatief en zondagavond om 22:30 toch nog test gedaan maar helaas negatief
Vandaag om 17u ook negatief maar wel iets donkerder dan gisteren
Dus heb ik de positieve test gemist tussen zaterdag 16u en zondagavond 22:30? Of moet de positieve test nog komen en is mijn cyclus langer ?
Test sinds woensdag elke dag rond 17-18u
Poeh weet ik niet Honing. Wat ik van mezelf weet is dat ik een late ovulatie heb, pas rond dag 19 . Dus in alle maanden dat ik alleen met een app zat te vogelen zat ik er telkens flink naast. Weet niet (meer) of je al lang bezig bent en je cyclus kent, is die telling gebaseerd op eerdere maanden met positieve test?
En als je het wel heb gemist, als jullie het zondag/maandag hebben geklust moet het goed zijn toch :)

Over cyclus gesproken, ik zit weer te peinzen want ik heb dus een korte luteal phase (NL?) dus mijn TP komt pas 6 dagen voordat ik normaal ongesteld moet worden. Ze doen pas 2 weken na de tp de bloed test, maar ik denk dus dat ik ver voor die tijd al weet of het goed zit of niet. Ik weet niet of een late ovulatie / korte luteal phase een negatief impact heeft op zwangerschaps kans.

Ik heb tarwekiem olie gehaald @Thisisme - dank weer voor de tip, denk niet dat het in 2 dagen veel verschil uit zal maken maar tis nu in ieder geval in huis!
Hallo dames,

Het is al eventjes geleden excuus...
Ik heb er soms gewoon even geen zin in om te kijken of te reageren sorry dames :sigh:
Ben gewoon enorm druk en ik heb ik geen vertrouwen meer in dit ziekenhuis...

Van de week alles klaar gemaakt voor België, ik wacht nog op mijn medisch dossier...

Welkom de voor mij nieuwe dames en gefeliciteerd voor de zwangere onder ons :yes: (ik heb nog niet goed teruggelezen ga ik zo doen)

@ thisisme hoe gaat het met je meissie??

@ sarah eerste TP is niet gelukt? Of heb ik het verkeerd begrepen? :-$

Hier op dit moment begonnen aan ronde 5 met Gonal -f en IUI... ik ben afgelopen dinsdag geweest voor een echo en geen cyste nou dat geeft perspectief hoop ik B-) volgende week donderdag CD 12 eerste meting, maar als ik doorga op de afgelopen koers dan heb ik dan nog geen follikel...
We gaan het zien het is bijna juli...

Gelukkig wil het ziekenhuis vlakbij ons de echo's gaan doen als ik begin met de behandeling in België en hoef ik niets zelf voor te schieten wat een opluchting zeg!

Dames ik ga weer proberen actiever te zijn, sorry dat ik jullie een beetje in de 'steek' heb gelaten ik was niet heel erg positief en dan nog 100 zwangerschapsaankondigingen de afgelopen maand en ik ben 3 mei 37 geworden...nha ja jullie snappen me vast ;)

Ik ga even teruglezen... :bigkiss:

Groetjes liefs Anne
Blijf jezelf ;-)
@honing even om je een hart onder de riem te steken ook ik voel die soort van afgunst ook al zijn er meiden die ook ellende van te voren hebben gehad en nu eindelijk zwanger zijn dan nog denk ik verdomme wanneer ik! Vooral de jonge dames onder de 30 (lekker gemeen ik weet het )

Het is denk ik heel normaal en uiteindelijk ebt dat gevoel hier weer weg maar soms heb je een periode dat ik denk shoot me pleaseee :cencored:
Blijf jezelf ;-)
@annejill lief dat je even langs komt hoor en voel je vooral niet verplicht! Wanneer gaan jullie over op IVF ipv IUI? Mijn dok wilde IUI niet eens proberen bij ons vanwege de lage slagingskans ... Hoop dat Belgie betere oplossingen biedt voor je.

Ik heb wel de tp gehad dus loop momenteel met embryo aan boord! Nu hopen dat ie blijft plakken. Ik probeer positief te zijn en niet te stressen maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan!

Hoe gaat het met de rest?

x
Annejill :hug: lieverd leuk dat je weer ff binnenstapt!en je stukje gelezen te hebben, ik smap je volledig!!

met mij gaat t goed.. als is t up en down. cyclus is toch prut.. daar baal ik van maar hoef ook even niet onzeker te zijn over een zwangerschap. ik verwachte vrijdag mn ei maar heb t zelfde als honing.. geen ei en dus geen positieve test.. ervaringen??
Spannend Syrah!! Duimen maar!

Hier gaat het prima, 5 en een halve week zwanger, beetje misselijk, niet moe. Nachtzweten blijft heel ranzig, dat vind ik nog wel het vervelendste aan dat hele hormonale gedoe O_O zo plakkerig wakker worden elke ochtend, en gebroken nachten omdat het in straaltjes van je af loopt en je daar wakker van wordt.

Volgende week de verloskundige maar eens bellen om voor de week erna een echo in te plannen, om te zien of er iets zit wat op een vitale zwangerschap lijkt. Stom, maar zo geen zin in :-| Bang voor een lege vruchtzak of geen hartje.
Maar ja. Afwachten maar.

Volgende week een sollicitatie trouwens :hyper: Ga ze wel waarschuwen dat ik een kinderwens heb (ook al is dat niet verplicht) maar niet zeggen dat ik zwanger ben natuurlijk, met deze termijn. Spannend! Als ik word aangenomen zal ik het wel zeggen, voordat ik het contract teken. Ook al hoeft het officieel allemaal niet, ik ben liever eerlijk :-]
Sorry dames! Was even op vakantie ;) zal van de week de tabel opruimen.
Ik test morgen, 5 dagen na NOD🙃
Hey mede 35+er, is er nog ruimte voor een meeschrijver? Ik schrijf al mee in een topic (daar ken ik Roffa van; hoop op een mooie test!), maar daar zijn momenteel veel zwangeren en een extra topic met wat leeftijdsgenoten waarbij het mogelijk ook minder snel gaat trekt mij op zich aan.

Nu heb ik weinig klagen: ronde 5 is dit. Nu dag 30, geen menstruatie maar vanmorgen een blanke test (op vakantie in Colombia). Nog geen indicatie dat er medisch iets mis is, maar ik mag dat ook nog niet testen.
Volgende NOD is dus nog onbekend helaas.

Mijn partner wordt donderdag 35 en ik word over 3 weken 36. Voor ons beiden is het onze eerste.

Mocht er al teveel mensen zijn: let me know! Indien niet, dan ga ik bijlezen en reageren.
Yoga schrijf gerust mee 😘
Roffa zit je al op 4 dagen na NOD? Waarom niet nu al testen dan? Ik zou dan echt niet kunnen wachten O_O

En welkom Yoga.
@Roffa - wat spannend dat klinkt veelbelovend!!

@Yoga - welkom! Tuurlijk kan je meeschrijven. Leuk in Colombia!

@mieremuis, heb je al een afspraak staan? Niet zo gek dat je angst hebt. Hopelijk wordt je snel gerust gesteld. Succes met de sollicitatie!!

Hier - vandaag NOD en nog niks maar wel al dagen krampjes inclusief behoorlijke gisteren en opgeblazen gevoel, ik verwacht echt elk moment ongesteld te worden. Wat natuurlijk nu extra klote is want dan moet ik naar de volgende transfer, met een rustmaand, en veel geld, en hormonen prikken en slikken en...baaaahhh ik had zo gehoopt dat t gewoon in1 keer zou lukken. Wat een vreselijke emotionele rollercoaster is dit IVF gebeuren.
Balen Syrah.. maar een vroege zwangerschap vertoont veel overeenkomsten met PMS hè. Ik duim dat je menstruatie toch wegblijft. Ja die rollercoaster wil je niet te vaak hebben :O
syrah klinkt inderdaad als een rollercoaster!

roffa wauw, ik duim heel hard! klinkt goed
Aahh spannend roffa!

En mieremuis gefeliciteerd :yes:

Sarah ik had zo anders gehoopt geen bloed geeft moed :-|

Welkom nieuwe meeschrijver :daisy:

Ik ben net thuis van een avonddienst dus morgen schrijf ik meer meiden

Thisisme ik heb je gemist hoor xxxx

Welterusten :sheep:

Xxxx liefs
Blijf jezelf ;-)
Gister wit vandaag wit :(
Balen roffa38
Had je wel je eisprong “gevonden “?
He bah Roffa. Had anders verwacht en gehoopt voor je.

Hier nogsteeds geen menstruatie maar ik durf er gewoon niet in te geloven. Zelfbescherming denk ik. Tis nog veel te vroeg om te testen (zo oneerlijk want in een normale ronde zou ik nu kunnen testen maar ze zeggen met IVF dat je echt moet wachten tot de bloed test en die is pas volgende week).
Thanks voor het warme welkom.

Spannend syrah! Ik duim echt voor je mee.

Hoe is de sollicitatie gegaan mieremuis?

En roffa: nooo! Wat een mindf*ck. Ik zit nog ‘maar’ op dag 32 van deze cyclus en ook nog geen menstruatie en dus de witte test. Hoe voelt je lichaam?
Ik voel niks. Geen kramp van aankomende menstratie en geen zwangerschapssymptomen. Rommelt wat van binnen dat is alles.
ego post..

10 mei laatste menstruatie dag.. Geen ei gevonden en nu ineens bloed verlies.. grrr hele cyclus in de war >:-(
meiden, sorry heb echt even geen puf gehad om te schrijven. kon om persoonlijke omstandigheden even geen tp krijgen dus heb ik ook heel het zwanger enzo even op pauze gezet. Forummen hoorde daar ook bij.

Krijg hopelijk een TP eind juni en anders zowiezo eind juli. Gelukkig, kan weer weer een beetje erover nadenken.

hoe is het met alle meiden? Roffa ?

welkom Yoga!

sterke thisisme met je cyclus.

@annejill nou wij zijn dus op een paar dagen na even oud. .slik...
Nee ik ben gewoon ongesteld geworden. Balen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven