35+ en zwanger worden in 2018

21-11-2017 20:39 1499 berichten
Bezig met zwanger worden:

Yaradreamz
Poosje81




Zwanger 😁❤️😁
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03 💙
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01 💙
Syrah80. UD 04-02 💙 of 💖
Miss37 bevallen :flirting: 12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02 💙
Boardbabe82. UD 05-02 💖 bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11 💖
twingo1981 bevallen !26-09-2018 😍
Roffa38. Bevallen 20-02 💙
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar 💖
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
O leeftijd partner 37 en 4e kindje

Poeh zou geen 5 dagen per week thuis willen zijn hoor, heerlijk om je af en toe onder de volwassenen te begeven ;) maar ik moet toe geven het moeilijkst is net na de bevalling ze weg te brengen naar het kinderdagverblijf (hierna kdv) te zijn dan nog zo klein!! Nu hebben ze het super op t kdv hier maar toch...
Ja dat is even slikken Twingo.. maar beter gelijk na tien weken dan later denk ik.
Mijn zoon ging vanaf tien weken naar kdv en was zo gewend .
Dochter gaat alleen naar oma's en pas vanaf twee jaar peuterspeelzaal.
Ze is nu 1,5 en vreselijk eenkennig en weinig gewend..
Ik 36 man 36 2e kindje 1e ronde zwanger vermoedelijke uitgerekende datum 14-7-2018
Alle reacties Link kopieren
Hey ladies, ben ik weer!

Het duurt soms even voor ik reageer, want drukke baan en druk leven enzo… Maar dat betekent niet dat ik jullie al zat ben hoor!

Ik sluit me aan bij de dames die (voorlopig) nog geen behoefte hebben aan een groepsapp. Ik zit al in veel te veel groepen! Wat tabellen betreft: ben daar normaal wel handig mee, in word of excel, maar ben nog vrij nieuw hier op het forum dus ik heb geen idee hoe je dat precies in een openingspost kan verwerken. Ik zag wel dat er inmiddels van een aantal dames gegevens in de openingspost staan. Hierbij mijn gegevens:
Lindeboom, leeftijd 35, partner 40, van plan te beginnen in maart.

Zoals gezegd wachten wij dus nog heel even voor we echt gaan beginnen. Dit omdat mijn vriend net een nieuwe baan heeft en ik zeer waarschijnlijk een nieuwe functie krijg in maart. Daar moet ik me echter wel alvast flink op voorbereiden. En dan wil ik niet gelijk na 3 maanden met zwangerschapsverlof, vandaar dat we vanaf maart denken te gaan proberen (maar ik sluit niet uit dat ik mijn spiraaltje al iets eerder laat verwijderen, kunnen we daar ook aan wennen :-P )

@Ikhaatgeduld: dank voor het hart onder de riem! Klinkt best heftig, die miskramen. Ik hoop dat deze zwangerschap blijft lukken!!

@Miss27 Fijn dat het zo snel lukte!

@Evda2016: Jeej door jou komst ben ik niet meer de jongste 😉

@Twingo1981: welkom! Fijn dat je zo’n leuke vent hebt!

@Boardbabe82: ik moest erg lachen om je schildpad met defecte GPS :lol: Wat goed dat je pleegmoeder bent! Dat heb ik inderdaad ook wel eens overwogen, maar dat is er wegens mijn drukke leven nog nooit van gekomen… T is wel iets wat ik evt zou willen gaan doen als mijn gezinnetje er eenmaal is en mijn leven wat rustiger is geworden! Bevalt dat goed? Ga je dat ook blijven doen als jullie zelf kindjes krijgen?
Verdorie ik nog wel de oudste ;)
Heb het weer bijgewerkt, ach zo gaat dat ook goed toch?
Gefeliciteerd @miss37, fijn dat het zo snel is gelukt!
Bedankt allemaal. Ik voel me op dit moment niet zo feestelijk. Heb veel last van de kwaaltjes: misselijk overgeven heftige hoofdpijn. Volgende week eerste echo dan weet ik waar ik het voor doe!

Ik hoop dat er snel meer zwangere zullen volgen
Leef daar dan maar naar toe want het klinkt inderdaad niet zo feestelijk ;)
En laat vooral weten hoe de eerste echo was!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is de tabel gelukt, even op de laptop in elkaar geflanst.
Niet helemaal gelukt... zie ik nu [/td][/td][/td][/td][/td][/td][/td][/td][/td][/td][/td][/td][/td][/td][/td][/td][/td]
NaamLeeftijdRondeKindNodBijzonderheden
Roffa3838/3911e19/12
Evda201635/3413e8/12
Twingo19814 36/37nog niet gestart4e
Boardbabe82 35/3311e10/12
Stippeltjesbehang 36/4211e22/12
Miss3736/361
Lindeboom35/40nog niet gestart
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Als ik 'm copy paste komt hij niet als tabel in het overzicht maar als losse tekst. Hmmmmm. PM anders het bestandje even, kijken of het dan lukt :)
Alle reacties Link kopieren
Mee eens Evda, als ik zie wat ze er ook weer van opsteken op sociaal vlak en qua vaardigheden ben ik heel blij met t kdv hoor maar als ze 10 weken zijn liggen ze daar maar te liggen... Daar zie ik dan de meerwaarde niet van ;)

Netjes Boardbabe mooie tabel, maakt t wel overzichtelijk. Hopenlijk lukt t Roffa te plakken?

Miss37 balen dat je je zo rot voelt, het is voor een goed doel, maar toch...spannend 1e echo!!

Lindeboom, hoi. Dubbel spannend 2018 voor jullie, spiraal eruit is een goed idee kan je lichaam alvast resetten ;)
Ik hoop dat ik een dezer dagen een positieve ovu test heb 😬😁
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-12-2017 14:35
Reden: trollen
97.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Roffa38 schreef:
04-12-2017 14:23
Ik hoop dat ik een dezer dagen een positieve ovu test heb 😬😁
Spannend!! Ik zit ook nu zo rond mijn ovulatie denk ik. Maar gebruik voorlopig nog geen testen dus op goed geluk 😊
Spannend!

Ik heb mijn nod over 4 dagen, maar denk niet dat het raak is .
Gevoel ongesteld te worden en niet erg ons best gedaan. :proud: .
Alle reacties Link kopieren
Hier stopweek voor laatste strip ac ... zo gek, hierna noooooit geen pillen meer, we gaan voor een definitieve oplossing, 4 is de max ;)
Succes met de naderende NOD.
Dan kun je dus nu de pillen hard uitzwaaien Twingo :bye:
Laat je man zich na de vierde steriliseren?
Vanmorgen een goede echo gehad. Ik ben nu 8 weken en 2 dgn
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Miss 37! Weet je nu waar je het voor doet, ondanks de misselijkheid enzo? ;-)

En ook gefeliciteerd Twingo! Laatste strip is inderdaad wel een momentje!

Ik kijk inmiddels vooral uit naar de kerstvakantie! :-) Heb nog veel overuren staan dus denk dat ik wel een weekje vrij kan krijgen, misschien zelfs wel iets meer. Mooie gelegenheid om het lijstje met klussen-die-geen-haast-hebben-maar-wel-een-keer-moeten-gebeuren er eens bij te pakken! Zodat we die ook uit de weg kunnen werken voor we aan de slag gaan...
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden even een berichtje van een oudere zwangere, ik ben net 40 en ruim 6 maanden zwanger van onze eerste. Al met al zijn we inmiddels 2,5 jaar hiermee bezig. Zwanger worden lukte niet zo goed, het duurde 1,5 jaar en toen werd ik zwanger van een kindje dat niet gezond bleek te zijn waarbij we de zwangerschap hebben gestopt. Daarna lukte het opnieuw niet, net toen ze in het ZKH zeiden dat ik verminderd vruchtbaar ben door mijn leeftijd raakte ik zwanger en nu gaat wel alles goed met het kindje. Ik vind zwanger zijn op deze leeftijd best zwaar en heb ook alle kwaaltjes, bekkenpijn, maagzuur, slecht slapen, etc. Gelukkig is de baby er al snel, en ik wens jullie veel succes! Wel een tip, als het niet lukt ondanks ovulatietesten en gepland vrijen, wacht niet te lang met de stap naar het ziekenhuis want boven de 35 keldert de vruchtbaarheid en straks duurt het bij jullie net zo lang als bij ons...
Schorpioen wat fijn dat nu alles goed is met jullie kindje!

Lindeboom lekker om even vrij te nemen.

En inderdaad nu ik weet waar ik het voor doe scheelt het wel.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje schorpioen pittig verhaal! Ik hoop dat het ons bespaard blijft hoewel ik al gezegend ben met 3 schatjes maar mijn mede-schrijvers in het bijzonder!
Goed om te lezen Miss37 heel bijzonder die echo’s.
Heerlijk Lindeboom vrij met kerst, ik gelukkig ook, precies wat je zegt even tijd voor al die losse eindjes ;)
Evda: ik kies voor de sterilisatie, wordt sowieso een ks (vanwege eerdere ks en moeilijke bevallingen) dus combineer ik het (als t lukken mag) gelijk. Man wilde ook wel maar voor mij kost het nu geen extra moeite zeg maar.
Ik zwaai die ellendige pillen idd uit bleh klaar met die hormonen !!
Als dit kindje er is gaat mijn man zich laten sterriliseren.
Schorpioen wat fijn dat alles nu wel goed gaat! Wij mogen in april naar de HA als het niet lukt dus dat is vrij snel aangezien we in ronde 1 zitten.
Ik heb nog steeds de neiging om ‘s avonds de pilstrip te pakken, het is zo’n gewoonte geweest! Ipv de pil slik ik nu mijn foliumpje :p
Twee weken vrij met de kerst, whoopwhoop!
Miss37 gefeliciteerd met de goede echo! :yes:

Schorpioen: heftig verhaal maar fijn dat je nu zwanger bent! Ondanks de kwaaltjes, veel geluk gewenst!

Roffa: yessss twee weken vrij met de kerst!! Me too :)

Twingo: oh joh doen ze dat? Sterilisatie tegelijk met keizersnede? Wel "fijn" dan heb je het allemaal maar gehad.
Ik hoop niet op een keizersnede deze keer, maar als het moet dan moet het.
Ehhhhh moet ik nou nog ovuleren of zit ik al op het wachtbankje? Haha ik denk dat ik maar moet wachten op mijn menstruatie, dan weet ik tenminste hoe lang mijn cyclus is!
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 23:02
Reden: Spellen van het woord cyclus is toch lastig op woensdag ;)
0.59% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven