35+ en zwanger worden in 2018

21-11-2017 20:39 1499 berichten
Bezig met zwanger worden:

Yaradreamz
Poosje81




Zwanger 😁❤️😁
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03 💙
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01 💙
Syrah80. UD 04-02 💙 of 💖
Miss37 bevallen :flirting: 12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02 💙
Boardbabe82. UD 05-02 💖 bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11 💖
twingo1981 bevallen !26-09-2018 😍
Roffa38. Bevallen 20-02 💙
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar 💖
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Woei! Wat fijn principessa! Van harte. Hopelijk lopen ze de deur niet helemaal plat nu je een keizersnede hebt gehad. Veel geluk met zn drietjes in Italië
Dank voor jullie eerdere felicitaties dames! Het gaat nu best goed.

Principessa, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Ik wens je een goed herstel van je keizersnede en heel veel geluk met z’n drietjes :gift: :heart:
anoniem_643352ae0cd71 wijzigde dit bericht op 28-06-2019 09:36
5.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel allemaal!

Het herstel gaat voorspoedig! Mijn bekken, vooral stuitje is nog gevoelig.
Het is nu even zoeken naar een vast ritme maar we komen er wel :P.. nu nog flinke slapeloze nachten, Haha

Roffatientje, succes voor straks.
Ik was ruim 41 weken, inleiding werkte niet dus uiteindelijk KS. Het is allemaal zo onverspelbaar :)
Alle reacties Link kopieren
Wat zegt de medische indicatie roffatientje? Dat je een keizersnede wordt aangeraden? Ook met een medische(r) bevalling kan je nog goed je wensen aangeven dmv een bevalplan.

Mijn hele bevalplan is nooit ter sprake gekomen doordat ik al volledige ontsluiting had en gelijk kon gaan persen, maar hierdoor zijn er wel dingen gedaan die ik niet wilde zonder overleg en dat maakt(e) mij wel een beetje boos. Dus ik zou goed bedenken wat voor jou belangrijk is. Succes!
Yogayup,
In mijn geval betekent het in het ziekenhuis bevallen iig, onder begeleiding van een klinisch ipv eerstelijns verloskundige.

Lastig dat ook bij jou zaken niet zo zijn gegaan zoals je wilde, omdat het allemaal zo snel ging. Bij de oudste had ik ruim te tijd (lees een uur of 20) om alles te bespreken en is alles op zich netjes verlopen. Als je meer wil weten, dan mag je me pm’en. Het maakt me nl wat herkenbaarder.


Principessa, geef het tijd! Je bent echt nog maar net mama en net bevallen. Ik weet nog dat in de kraamweek de kraamverzorgster mij mama noemde en ik dacht huh heb je het tegen mij? Ik ben toch geen mama. Het moest echt indalen ondanks dat ik bij volle bewustzijn de voorafgaande negen maanden had meegemaakt :$
Ook voor het herstel geldt, geef het wat tijd. Over een paar maanden ben je weer een stuk fitter dan nu, i promise!
anoniem_643352ae0cd71 wijzigde dit bericht op 28-06-2019 09:37
20.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden, sorry, ik ben heeeeeel lang niet hier geweest. Zie dat ik behoorlijk wat dames mag feliciteren met hun kleine, bij deze!

Lijstje van zwanger worden is gelukkig behoorlijk geslonken.

Hier weinig nieuws, sinds paar maanden weer de pil aan de kant gegooid, ik word altijd zo achterlijk emotioneel vlak van die ellende.
Voor de verandering nog niet zwanger geweest in die maanden. Niet echt bewust mee bezig, meer onder mom, we laten moeder natuur maar zijn gang gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden!

Inmiddels een weekje thuis! Het begint te wennen. Heb wel veel last van die keizersnede. Overdag geneigd om makkelijk teveel te doen, waardoor ik s avonds veel pijn heb. Gelukkig was er het weekend mijn moeder en zus en die hebben me flink geholpen! We zijn zelfs naar zee geweest en dat ging super. Vannacht veel geslapen zelfs, ons kleine meisje viel snel in slaap :heart: .

Dank je Roffatientje, het komt wel goed inderdaad, geduld is een schone zaak.
Ik hoop dat je bevalling meevalt en zonder complicaties. Meestal gaat de tweede sneller zeggen ze :)

Oh Poosje dat is wel een goede instelling om de natuur z’n gang te laten gaan. Ik hoop dat je snel positief nieuws hebt! :rose:
Alle reacties Link kopieren
Heey meiden heb ook al heel lang niets van me laten horen. Maar ben nu 10 mnd na de miskraam toch weer zwanger.... Hoop dat het dit x goed gaat. Zie dat het lijstje nog alleen uit poosje en ik bestaat.
Yaradreamz schreef:
13-07-2019 16:22
Heey meiden heb ook al heel lang niets van me laten horen. Maar ben nu 10 mnd na de miskraam toch weer zwanger.... Hoop dat het dit x goed gaat. Zie dat het lijstje nog alleen uit poosje en ik bestaat.

Gefeliciteerd Yara!! Heel spannend vast nu, ik duim heel hard voor je!
Alle reacties Link kopieren
@roffa thanx meis
hoi meiden,

lang niet geweest hier :) ik heb een mooie gezonde zoon inmiddels!

alle anderen ook gefeliciteerd met baby en zwangerschappen.. En voor wie nog zwanger wil raken, hele dikke knuffel :redrose: Door oa deze topic zoveel "geleerd" over de dankbaarheid die we moeten hebben als je eem kindje krijgt en zwanger raakt.

Ik denk aan jullie allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je zoon er is thisisme! Van harte!
En Yara ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Hopelijk voel jij je goed en gaat het ook voorspoedig.

En poosje: ik duim voor je dat je snel een mooie reden hebt voor dit topic om te sluiten. Fingers crossed!
Alle reacties Link kopieren
Yaradreamz schreef:
13-07-2019 16:22
Heey meiden heb ook al heel lang niets van me laten horen. Maar ben nu 10 mnd na de miskraam toch weer zwanger.... Hoop dat het dit x goed gaat. Zie dat het lijstje nog alleen uit poosje en ik bestaat.

Heel benieuwd of alles goed is gegaan?

Hier heel 2019 eigenlijk geen nieuws en gisteren zowaar een positieve test in mijn handen. Bijna in shock o_o
Maar nu geduldig afwachten tot we de 6/7 weken gepasseerd zijn. Zou nu op 4 weken zitten ongeveer.
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat fijn poosje! Van harte. Ik duim voor een fijne zwangerschap en een wolk van een baby over 8 maanden. :yes:



(Ik zag ergens voorbij komen dan pricipessa zwanger is van nummer 2: van harte)
Wauw wat spannend!!! Toi toi toi! Ik duim heel hard voor je🍀
Alle reacties Link kopieren
Hey Poosje wat een goed nieuws! Inderdaad toi toi toi :cheer: :heart:

Ik ben vandaag 9 weken zwanger van nummer 2 inderdaad :cheer2:
Principessa3 schreef:
13-03-2020 05:04
Hey Poosje wat een goed nieuws! Inderdaad toi toi toi :cheer: :heart:

Ik ben vandaag 9 weken zwanger van nummer 2 inderdaad :cheer2:
Gefeliciteerd en sterkte nu in deze spannende tijd!
Alle reacties Link kopieren
Principessa3 schreef:
13-03-2020 05:04
Hey Poosje wat een goed nieuws! Inderdaad toi toi toi :cheer: :heart:

Ik ben vandaag 9 weken zwanger van nummer 2 inderdaad :cheer2:

Wat mooi! Gefeliciteerd!!

Hier vandaag 1e (hele vroege) echo gehad, alles zit op zijn plekkie, duur zwangerschap komt niet overeen met mijn eigen berekening, maar dat ben ik wel gewend.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat alles er goed uitziet Poosje! Hoe ver ben je nu volgens de echo dan?
En wanneer mag je weer?
Alle reacties Link kopieren
Grazie! Gefeliciteerd Poosje! :heart:
Alle reacties Link kopieren
yogayup schreef:
17-03-2020 19:49
Wat fijn dat alles er goed uitziet Poosje! Hoe ver ben je nu volgens de echo dan?
En wanneer mag je weer?
4 weken en 3 dagen, wat wel apart is, want mijn 1e test was dan 3 dagen na ovulatie, maar het kan natuurlijik!

30 maart nieuwe echo
Alle reacties Link kopieren
Ik las dat je een goede echo had Poosje, wat fijn! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Alles is helemaal in orde, inmiddels 12+3 :yes:
Alle reacties Link kopieren
Oh wat fijn! :cheers: (eentje met en eentje zonder alcohol natuurlijk)

Hoe gaat het nou?
Alle reacties Link kopieren
Die alcohol haal ik wel weer in! Ja buitenom zwangerschapsdiabetes (jaren gaan tellen!) eigenlijk alles wel ok!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven