35+ en zwangerschapswens in 2017

27-12-2016 14:00 1234 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Wie is er net als ikzelf 35 jaar of ouder en wil in 2017 graag zwanger worden? Het leek mij leuk om ervaringen te delen met anderen in dezelfde leeftijdsgroep.

Wie schrijft er mee? :)

Inloggegevens voor het aanpassen van de tabel:
Gebruikersnaam: sunflower81
Wachtwoord: zwanger35
Naam Leeftijd Kindje NOD Bijzonderheden
Suusberg 40 Tweede 4x vmk, okt start IUI-traject
Funhouse 37 Eerste
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Zoranya 35 Eerste :heart:
Tasmin 35 Eerste :heart:
IJsblauw 38 Eerste 1 november 2017 :heart:
cosmopolitan 35 Eerste 4 november 2017 :heart:
Zonnebloemetje 36 Eerste 9 november 2017 :heart: Een jongen!
blondekatie 38 Tweede 15 december 2017 :heart:
Happyapple Tweede 5 januari 2018 :heart:
Eenhoorn 39 Tweede 9 maart 2018 :heart:
Sunflower81 36/48 Tweede 12 maart 2018 :heart: Een meisje!
Worteltaart 36 Tweede 21 maart 2018 :heart:
:flirting:
Naam Leeftijd Kindje Bevallen
Daisybelle 38 Derde :love: 20 oktober 2017 bevallen van een zoon!
Mazzel 31/34 Tweede :love: 23 oktober 2017 bevallen van een zoon!
Sunflower81 37 Tweede :love: 10 maart 2018 bevallen van een dochter!
anoniem_322873 wijzigde dit bericht op 23-04-2018 13:06
68.52% gewijzigd
Hier weer nieuwe nod van 1 okt: wie weet. Verder 6 okt dus intake ivf etc en dan zie ik t wel. Ben wel echt moedeloos en denk dat ik beter kan gaan nadenken over een hondje ipv een kindje... :cry: . Wel fijn dat alles goed gaat en 28 weken dat schiet al op!!!

:sun: ik ga ff in de zon zitten...
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat alles ook wel goed. Vandaag alweer 34w5d :o. Afgelopen vrijdag mijn laatste werkdag gehad en ook meteen eerste controle bij de gyn (overgedragen i.v.m. eerdere keizersnede). Baby is aan de grote kant en zit ruim in het vruchtwater, dus moet weer een suikertest doen. Verder is mijn bloeddruk aan de hoge kant, dus ook dat wordt goed in de gaten gehouden. Dus al met al een uur bezig geweest i.p.v. alleen een gewone controle.
Hey daisybelle, dat had ik ook. Heb wel 3 keer dat suikerdrankje mogen nuttigen pff, uiteindelijk niks aan de hand en dochter was gewoon netjes 3.610 gram bij 41,4 weken maar goed. Beter teveel controle dan te weinig!
He gedver daisybelle! Ik heb ook bij beide zwangerschappen een suikertest moeten doen maar mocht gelukkig dagcurves prikken omdat ik het niet kon binnenhouden.....
Maar wel goed dat ze het toch in de gaten houden!

Suusberg wie weet lukt het toch nog net voor de ivf! Ik hoop het zo voor je. Heb van dichtbij meegemaakt wat zo'n lange weg naar iets wat je zo ontzettend graag wil met je kan doen...wil je heel veel succes wensen en ik duim voor je dat het traject succes heeft!

Hier inmiddels 37 weken vandaag! Het wordt langzamerhand wat zwaar met een hyperactieve peuter erbij haha
Lichamelijk de laatste tijd veel last van harde buiken en rugpijn dus ik ben er een beetje klaar mee.
Ik ben ook gewoon echt nieuwsgierig nu naar hoe de kleine eruit ziet! Ik hoop dus dat het niet meer lang gaat duren maar voor hetzelfde geld blijft de beeb nog 5 weken zitten.....we zullen zien!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, daar ben ik ook weer eens ;) ! Sorry, ik ben amper meer actief op het forum.

Maar alles gaat hier goed, vandaag 16 weken zwanger en we weten inmiddels dat ons meisje van nu 18 maanden, een zusje gaat krijgen.... een meidengezin dus :heart: ! We zijn er superblij mee. Ook hebben we al weer een poosje geleden inmiddels de NIPT laten doen en dat was allemaal goed gelukkig. Dus, so far so good!

Suusberg, succes met de IVF intake! Ik hoop dat jullie wens heel snel in vervulling maar gaan, dus eerst duimen voor je NOD op 1 oktober!
Ah dankjulliewel dames!

@mazzel: tijd vliegt he! Wow nog even

@sunflower: ah leuk man! Lijkt me ook zo leuk voor mijn kleine van bijna 3 dat ze n zusje of broertje krijgt, echt babietje in huis ipv babypop hihi
Alle reacties Link kopieren
Hier inmiddels 25 weken zwanger en nog steeds erg moe en bekkenklachten. Verder gaat het zijn gangetje en doe ik maar zo rustig mogelijk aan voor zover dat lukt met een dreumes in huis ;-D

@mazzel oh de laatste loodjes al. Spannend hoor!

@ sunflower wat fijn dat alles goed is en wat leuk weer een meisje!

@ suusberg ik duim ook mee voor je!

@daisybelle lekker dat je verlof begonnen is. Ik tel ook al af haha maar het duurt nog wel even helaas ;-D
Alle reacties Link kopieren
Hallo zwangere dames, wat fijn dat het zo goed gaat met jullie, en wat vliegt de tijd!
Sommigen al bijna met verlof...
Dat maakt mij ook wel een beetje triestig want hier helaas nog geen nieuws.
1 oktober is (of laat ik maar zeggen was) mijn NOD want ik ben helaas vanavond ongesteld geworden.
Ik ga het er maar eens met vriend over hebben om binnenkort een bezoekje aan de huisarts te brengen.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat balen weer funhouse :hug:
Shit zeg, echt balen funhouse :hug:
Mijn nod is ook 1 okt... maar voel al buikpijn.. :"-(
Yoyo dames,

Nou heftige ongesteldheidsweek gehad en net bij het VU geweest. We gaan ditect starten met IUI met hormonen. Dus eind deze maand bij mijn nod, 1e dag bellen en dan gaan we starten!!! Dus das fijn!

Hoe gaat t met jullie?
Wat fijn suusberg! Goed dat het meteen kan starten, heel veel succes met het (hopelijk korte) traject!

Hier gaat alles nog zijn gangetje. Alles is klaar, baby is ingedaald, vandaag 38.5 weken, van mij mag het! We wachten maar af...
Hi mazzel31... dat schiet idd echt op zeg! Nou nog effe chillen dan maar hihi.

Ja ik hoop dat we snel raak schieten...in 2018 een kersvers baby'tje erbij lijkt mij super!
Alle reacties Link kopieren
Balen Funhouse!

Fijn Suusberg dat er zo doorgepakt wordt!

Spannend laatste loodjes Mazzel!

Hoe gaat het met daisybelle, sunflower en zonnebloemetje!?

Ik kreeg gisteren niet zo goed nieuws. Mijn hart maakt overuren dus ik krijg medicatie. Die medicatie kan effect hebben op het ritme van de baby en daarom eerder gehaald worden. Sowieso na de geboorte een paar dagen op de kinderafdeling aan de monitor. Ook leek de groei achterstand verergert maar vanochtend met nieuwe metingen viel het mee muv het gewicht. Ook nog zo’n vieze suikertest moeten doen.
Ik moet even kijken of ik eerder met verlof ga en ga afbouwen alvast.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je kunt starten met IUI Suusberg! Hopelijk gauw succes :heart: !

Balen Funhouse, ik zou idd naar de huisarts gaan.

Hier alles goed, gisteren de 20 weken echo gehad en ons meisje is daar helemaal goedgekeurd. Gaat snel, al ongeveer op de helft van de zwangerschap :) !
Alle reacties Link kopieren
Goed nieuws, sunflower!

Blondekatie, hoe is het nu?

En mazzel? Is de baby er al?

Suusberg, hoe is het net de iui?

Hoe is het met de anderen?
Hier niks te melden. Vandaag 38 weken.
Suikertest was goed laatst. Na eerst anderhalve week hoge bloeddruk te hebben gehad (en er dus sprake zou zijn van inleidinf of geplande ks enzo), was die bij de laatste controle vorige week weer prima, dus is het gewoon weer afwachten.
Nog geen babynieuws hier! Inmiddels 40+2 vandaag maar de kleine lijkt er nog totaal geen zin in te hebben...
Ik wel overigens haha kan niet wachten om van die buik af te zijn!

Fijn dat alles weer goed lijkt te zijn Daisybelle! Nog even!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu te wachten en bij elk krampje e.d. te denken: zou het?
Dat zal bij jou nu nog wel erger zijn, denk ik ;)
Hier overigens wel regelmatig harde buiken met wat menstruatiekramp en zelfs, dat maakt het dat ik meer zit te wachten tot het écht gaat beginnen :wtf:
Alle reacties Link kopieren
Dames, de 20e ben ik bevallen van een prachtige zoon! :cheer2:
Vanwege de bloeddruk toch ingeleid en het was een zeer snelle, zeer heftige bevalling, maar het resultaat mag er zijn!

Mazzel, hoe is het bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Daisybelle! :cheer2:
Gaat het goed met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd daisybelle! :jump:
Ik was al af en toe aan het spieken voor een geboorte bericht :yes:

Hoe is het met jou, mazzel?
Gefeliciteerd daisybelle!!!
Gefeliciteerd Daisybelle!!

Hier inmiddels ook bevallen van een zoon de 23e! Een bevalling die supersnel is gegaan, wakker van weeën om 03.00 uur en geboren om 05.37 uur!
Nu lekker thuis genieten
Oh gefeliciteerd mazzel!!! En wat snel?!!! Wow!!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Mazzel! :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven