4 à 5 weken zwanger, heftige buik/rugpijn iedere dag

15-09-2020 17:04 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

ik hoop dat iemand dit herkent en dat ik bij jullie advies kan inwinnen. Op dit moment ben ik 4 à 5 weken zwanger en ik heb al een week lang iedere dag en nacht meerdere heftige buik/rugpijn aanvallen die ongeveer een kwartier duren. Het is zo erg dat ik het gevoel krijg flauw te gaan vallen van de pijn en vandaag moest ik tijdens zo’n aanval voor het eerst ook overgeven. Als de pijn weer wegtrekt voel ik me prima en is er niets aan de hand. Eerst was ik bang dat het tot een miskraam zou leiden, maar mijn testen lopen nog steeds op en ik heb geen bloedverlies. Daar maak ik me dus eigenlijk niet zo druk om.

Is er iemand die dit ook heeft gehad en die weet wat je kunt doen om het draaglijker te maken? Op mijn werk is het namelijk niet te doen als ik zo’n aanval heb, ik werk met kinderen, maar kan dan echt even niks doen. Mijn controles gaan via het ziekenhuis, daar ben ik al aangemeld, maar ik moet nog wachten op de bevestiging voor de eerste afspraak. Zou het slim zijn om toch even te bellen en dit voor te leggen?

Bedankt in ieder geval :)
Alle reacties Link kopieren
Ahh wat fijn voor je voor nu goed nieuws!
Wat een goed nieuws! Ik hoop dat je snel uitsluitsel hebt.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is t Grand Allegro?
Als je to loept, kan je zien dat vooralsnog alles goed is en er geen sprake is van een bbz.
Alle reacties Link kopieren
O fijn zeg!
Alle reacties Link kopieren
Het zit inderdaad gewoon op de goede plek. Vrijdag hebben we zelfs al een hartje mogen zien. De pijn neemt gelukkig ook af nu.
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed nieuws, fijn dat de pijn ook afneemt een goede zwangerschap gewenst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven