Alweer wakker

19-09-2017 04:17 283 berichten
Nog meer mensen wakker?

35 weken zwanger en zwaar verkouden. Geen goede combi. Dit is al de weet-ik-hoeveelste nacht dat ik slecht slaap en door de verkoudheid is het alleen maar erger geworden. Ik slaap van ongeveer 23h tot 2.30 en daarna is het voorbij. Hoogstens nog een uurtje overdag (nu met verlof, hoera!) Lig nu op de bank met een berg kussens maar slapen ho maar :sheep:

Nog meer wakkeren hier te vinden?
Alle reacties Link kopieren
Ja, in het topic 'ik ben wakker, jij ook? '
Ik ook, elke nacht tussen ongeveer 4 en 7 wakker.
Gelukkig kan ik dan daarna nog meestal een of twee uurtjes slapen.
Maar nog maar 21 weken zwanger en niet (meer) zo verkouden nu.
Al begint er een vervelende blaffende hoest.

Heb jij al langer dat je niet kunt slapen slapen tijdens de zwangerschap, of is het meer iets van de laatste tijd?
Alle reacties Link kopieren
Ja hier ook. 30 weken zwanger en elke nacht rond deze tijd klaar wakker.
Moet nog 5 weken werken helaas...
Sterkte dames :sheep:
Ha leuk ondertussen andere topic ook gevonden.

Shisha tot ongeveer 16 weken sliep ik juist ongeveer 10-12 uur per dag o_o

Daarna een tijdje normaal maar vanaf 25wk begon de ellende een beetje. Eerst was ik klaarwakker om 5h ofzo en dat was verder wel prima. Dan begon de dag gewoon vroeg. Maar sinds een paar weken dus om 2-3 uur wakker. En nu met die verkoudheid kan ik daarna niet meer in slaap vallen.

Gaat bij jou alles goed met de zwangerschap nu?
Oh aankleefsjaan balen. Moet zeggen dat ik sinds ik verlof heb me een stuk minder erger tijdens zo'n nacht. Want ik weet dat ik gewoon rustig aan kan doen.
aankleefsjaan schreef:
19-09-2017 04:39
Ja hier ook. 30 weken zwanger en elke nacht rond deze tijd klaar wakker.
Moet nog 5 weken werken helaas...
Sterkte dames :sheep:
Den je dat het iets te maken heeft met zwangerschapshormonen?

Ik ben telkens echt klaarwakker rond deze tijd al lukt het later wel weer om te slapen.

Lijkt me inderdaad erg lastig als je vroeg op moet voor je werk.
Alle reacties Link kopieren
Hier 24 weken zwanger en al wakker vanaf 2.30. :(
Hoe ga ik in vredesnaam werken straks? :(
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap al slecht sinds 16 weken. Val meestal rond 6u weer in slaap. Om 7u gaat de wekker... niet fijn dus.
Denk wel dat het hormonen zijn hoor, straks als je kleine er is zal die je wakker houden :yes:

Is het ook jullie eerste kindje?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha herkenbaar dit! Had het in mijn zwangerschap ook heel erg.....
En nu weer wakker omdat die kleine wil eten....en het is koud brrrr
Voor mij is het de eerste ja.
Ik maakte al grapjes dat ik nu al vast kan trainen met wakker zijn.

Ik hoef (heel luxe) nooit voor 10.00 uur te beginnen met werken en vaak start ik ook pas rond 12 uur.
Maar ik maak niet zo veel uren dus ik verdien ook niet zo veel. (Minder luxe)
Alle reacties Link kopieren
34 weken zwanger en al weken wakker rond 4 uur. Tel daarbij op 2 verkouden kinderen en morgen een gesprek in het Sofia kinderziekenhuis om 8 uur vanwege een afwijking die vrijdag gevonden is. En je kunt je voorstellen dat vannacht nog slechter gaat dan afgelopen weken.
Over een uur gaat de wekker. ....
Hoe oud is je kleintje nu babypink?
Alle reacties Link kopieren
Hier is het de 2e. Ik mag evt ook wel wat later beginnen, maar over een uur moet man uit bed voor zijn werk en anderhalf uur later moet dreumes naar het kdv, dus qua slapen, schiet ik daar helaas niet veel mee op.
Hoi Hiesje, is er een afwijking gevonden bij de ongeboren baby?
Alle reacties Link kopieren
hiesje schreef:
19-09-2017 05:01
34 weken zwanger en al weken wakker rond 4 uur. Tel daarbij op 2 verkouden kinderen en morgen een gesprek in het Sofia kinderziekenhuis om 8 uur vanwege een afwijking die vrijdag gevonden is. En je kunt je voorstellen dat vannacht nog slechter gaat dan afgelopen weken.
Over een uur gaat de wekker. ....
Oh jee veel succes in het ziekenhuis. Is het een ernstige afwijking? Ik zal voor je duimen :hug:
Alle reacties Link kopieren
Ja het is en afwijking bij de ongeboren baby. Het ligt eraan hoe ernstig het is, maar het is in ieder geval verre van goed. Morgen weet ik pas precies wat ik kan verwachten. Nerveus dus. ....

En intussen heeft mijn jongste besloten dat 5 uur ook prima is om op te staan.
Sterkte Hiesje, hopelijk valt het toch een beetje mee :hug:
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Hiesje :hug:
Shisha heeft zeker iets te maken met hormonen. Mijn vk legde uit dat je naarmate je zwangerschap vordert steeds minder in je diepe slaap komt. Zo ben je straks ook alert als de baby er is.

Hiesje wat erg. Heel veel sterkte morgen. :hug:
Alle reacties Link kopieren
28 weken zwanger en ik lig ook elke nacht 2 of 3 keer wakker. Ik val uiteindelijk wel weer in slaap om heel bizar te gaan dromen. Heel irritant!

Sterkte Hiesje! Dat is pas echt iets on wakker van te liggen😢
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie dames. Jullie ook sterke met wakker liggen. Ook zonder ziekenhuis heel bekend en vervelend.
Nou. Nu stellen mijn slapeloze nachten opeens niks meer voor :rose:
Alle reacties Link kopieren
Dat was niet mijn bedoeling Kashri, wakker liggen is rot en al helemaal als je geen houding kunt vinden want zwanger Etc.
Ik wilde je topic ook niet kapen, dus blijf lekker klagen.

Het zit mij alleen erg hoog op dit moment. En niemand anders is wakker om tegen te praten nu.
anoniem_143083 wijzigde dit bericht op 19-09-2017 05:33
0.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Met zulke dingen boven mijn hoofd zou ik ook wakker liggen. Sterkte hiesje

Hier sinds een week of 2-3 elke nacht wakker rond 2 en 4-5u. Blaas barst dan bijna en sinds begin zwangerschap zit mijn neus dicht door hormonen. Ben nu 12,5 week onderweg met een tweeling dus dat wordt nog wat. Overdag heel moe en in de weekenden slaap ik de halve dag erbij. Ik maak mijn borst maar nat....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven