Bloedverlies oh jee toch niet weer
woensdag 17 april 2019 om 11:02
Ik ben in blijde verwachting 7 a 8 weekjes ongeveer. Maar gister heb ik wat bruinverlies gehad. Ik probeer er nuchter onder te blijven en mezelf te vertellen dat het niets hoeft te betekenen. Maar mijn vorige zwangerschap werd een mk rond dezelfde tijd en dit begon ook zo.
Pff duimen jullie met me mee dat het niks bijzonders is?
Pff duimen jullie met me mee dat het niks bijzonders is?
vrijdag 19 april 2019 om 12:38
Sterkte!! En volgende keer zou ik me wat eerder aanmelden, hoewel ik heeeeel goed begrijp dat je dat nog niet had gedaan.
Bij meerdere miskramen kun je ook naar de gyn om zaken te laten checken. Dat vond ik fijn. Bij mij was het bijv onduidelijk of ik de waterpokken had gehad.
Verder, het kan alle kanten op. Dat is ook het ontzettend kutte aan een miskraam en bloedverlies. Hier twee keer mis, maar nu ben ik al een stuk verder en kan ik ons kleintje nu voelen.
Ik duim hard voor je dat deze zwangerschap voor jou goed mag verlopen

Sterkte dit lange(!!) weekend, de onzekerheid is killing!
Bij meerdere miskramen kun je ook naar de gyn om zaken te laten checken. Dat vond ik fijn. Bij mij was het bijv onduidelijk of ik de waterpokken had gehad.
Verder, het kan alle kanten op. Dat is ook het ontzettend kutte aan een miskraam en bloedverlies. Hier twee keer mis, maar nu ben ik al een stuk verder en kan ik ons kleintje nu voelen.
Ik duim hard voor je dat deze zwangerschap voor jou goed mag verlopen
Sterkte dit lange(!!) weekend, de onzekerheid is killing!
vrijdag 19 april 2019 om 12:46
@forumfossiel was dit ook bruin bloed bij jou? Ik zal eens een plasje in gaan leveren, wie weet is het een raar verlopende blaasontsteking
Ik ga me inderdaad in het vervolg eerder aanmelden bij de praktijk. Dan kan ik misschien met wat meer ondersteuning en advies de zwangerschap in. De echogisteravondwas ook door zo'n fijne arts, ik kon me geen betere wensen
Bedankt nog steeds voor het duimen
Ik ga me inderdaad in het vervolg eerder aanmelden bij de praktijk. Dan kan ik misschien met wat meer ondersteuning en advies de zwangerschap in. De echogisteravondwas ook door zo'n fijne arts, ik kon me geen betere wensen
Bedankt nog steeds voor het duimen
vrijdag 19 april 2019 om 12:47
Sorry maar dan heb je slechte zorg gehad. Hevige buikpijn bij een prille zwangerschap waarvan nog niet is vastgesteld waar hij zich bevindt, is altijd reden voor een consult met echo. Een EUG is namelijk niet uit te sluiten zonder echo. Zelfs als een vrouw weefsel verliest kan dat een decidual cast zijn en geen zwangerschapsweefsel. Maar goed, terug on topic.Stacey86 schreef: ↑18-04-2019 18:10Is niet helemaal waar. Maar bij twijfel kun je altjd langs de huisartsenpost gaan. Ik had 3 jaar terug bloedverlies en gigantische buikpijn bij een vermoedelijke zwangerschap van 6 weken. En heb uiteindelijk pas bij 8 weken een echo gehad omdat zowel de gyn als de VK zij dat dit normale miskraam klachten waren. Maar zoals ik al zei bij twijfel de HAP bellen.
vrijdag 19 april 2019 om 13:21
vrijdag 26 april 2019 om 11:07
Ik geef nog even een korte update.
Helaas is zaterdag het bloeden begonnen en is het uitgedraaid op een miskraam. Nu ben ik daar nog van aan het herstellen.
Volgende week maar eens even langs de gynaecoloog om te kijken of alles schoon is en of ze misschien onderzoeken gaan starten, maar misschien is dat pas vanaf de derde miskraam. Maar dat hoor Ik dan wel.
Bedankt voor jullie medeleven
Helaas is zaterdag het bloeden begonnen en is het uitgedraaid op een miskraam. Nu ben ik daar nog van aan het herstellen.
Volgende week maar eens even langs de gynaecoloog om te kijken of alles schoon is en of ze misschien onderzoeken gaan starten, maar misschien is dat pas vanaf de derde miskraam. Maar dat hoor Ik dan wel.
Bedankt voor jullie medeleven
vrijdag 26 april 2019 om 16:50
Ah Geronimoo wat verdrietig
. In sommige ziekenhuizen doen ze het pas vanaf 3, maar i.p. heb je bij twee opvolgende miskramen recht op aanvullend onderzoek. Er komt helaas niet heel vaak iets uit, maar soms wel.
Ook na twee opvolgende miskramen is de kans op een doorgaande zwangerschap vervolgens 70%. Houd dat voor ogen
.
Ik wens je veel sterkte. Dat er maar snel een plakkertje mag komen.
Ook na twee opvolgende miskramen is de kans op een doorgaande zwangerschap vervolgens 70%. Houd dat voor ogen
Ik wens je veel sterkte. Dat er maar snel een plakkertje mag komen.