Bruin bloedverlies

24-05-2019 17:08 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ben nu 5 weken 4 dagen zwanger. 2 dagen terug bruin bloed verlies gehad, mocht meteen voor echo(ziekenhuis, zwanger van gonal f). Hier was een mooi vruchtzakje te zien met een inieminie stipje. Nu was er ook vocht te zien in de baarmoeder. De gynaecoloog dacht dat dit een andere vruchtzakje was geweest. Daar kwam waarschijnlijk ook het bruine bloed vandaan. Ik had namelijk drie eitjes via ovulatie inductie (gonal f). Meer mensen die dit hebben meegemaakt? Ik blijf namelijk lichtelijk bruin bloed verliezen vind het maar bar irritant. Volgende week weer echo.
silviaa91 wijzigde dit bericht op 24-05-2019 21:32
1.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
5 weken 4 dagen neem ik aan? (In OP staat 5 dagen)
Bruin bloedverlies hoeft niets te betekenen (bloedverlies sowieso trouwens) maar snap dat je er erg onzeker van wordt! Zeker in zo'n prille zwangerschap. Misschien gewoon even vk/ gyn bellen om je zorgen te uiten? Zij kan je vast beter gerust stellen dan wij!
ceruleancharm wijzigde dit bericht op 24-05-2019 18:38
Reden: Typfout
1.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
He bah
Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Hier ervaring, heb echt exact hetzelfde gehad. Bloedverlies (bruin, maar soms ook helderrood) vanaf week 5 t/m week 8. Inmiddels 20 weken zwanger! Inderdaad wel heel vervelend en het geeft een erg onzeker gevoel. Bel inderdaad de verloskundige als je twijfels of vragen hebt, dat vond ik altijd wel geruststellend.
Alle reacties Link kopieren
Ben dus gisteren bij de echo geweest.. en ze zei bruin bloed is niet erg. Als het rood wordt of je krijgt krampen dan moet ik aan de bel trekken. Krijg in ieder geval nu elke week een echo.
Alle reacties Link kopieren
silviaa91 schreef:
24-05-2019 20:03
Ben dus gisteren bij de echo geweest.. en ze zei bruin bloed is niet erg. Als het rood wordt of je krijgt krampen dan moet ik aan de bel trekken. Krijg in ieder geval nu elke week een echo.
Goed zo. Heb je er zelf ook een beter gevoel bij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven