Doorstromers topic

09-05-2013 19:08 2021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Lavendel, wat ontzettend kl#/#te dat de eerste poging niet is gelukt. Maar je hebt cryo's en dus nog alle gelegenheid! En eigenlijk was dit ronde 1, met jou is niets mis en dus volop kans dat een volgende wel blijft plakken. Maar Hier heb je nu Misschien niet zoveel aan lieverd. Een dikke kus voor jou 💋😘 Ik blijf voor je duimen en aan je denken
Hier alles goed. Ze is nu tweeëneenhalve week en ik begin enigszins te wennen. Het gaat hartstikke goed met haar en met mij, eerste week heb ik alleen op adrenaline geleefd en niet geslapen (ook niet als zij wel sliep), tweede week sloegen de twijfels en kraantranen toe en nu lijkt het te stabiliseren.

Ze is een gezonde tevreden baby die goed groeit. Alleen vorige week donderdag was het consultatiebureau er met allerlei commentaar en was ik een beetje ingestort 😢 Jeetje wat een bemoeials. Tot op de millimeter hoe ik het voedingskussen had neergelegd werd becommentarieerd 😯 Ik weet wel dat ze er vast verstand van hebben, maar ze brengen iets alsof dat de enige optie is zonder te vragen hoe het nu gaat en wat we doen.

Ik na twee dagen hun advies proberen te volgen, wat helemaal niet lukte (huilend uiteraard) mijn moeder gebeld (die is kinderarts, ik probeer het een beetje gescheiden te houden, maar had nu echt raad nodig). Zij zei dat ik gewoon naar mijn gevoel moet luisteren en dat dat zolang ze goed groeit en wij beiden tevreden zijn prima is. Dat doe ik nu weer en nu is het weer beter😀

Minni: alles goed met jou en de kleine man?

Hoe is het met de rest?

Ik zit mobiel te klooien, dus sorry, niet heel uitgebreide post...

liefs Millen
Wat leuk Millen, een bericht!

Maar wat naar van het cb. Idd neem aan wat je moeder zegt: volg je gevoel! Ook al is dat soms heel moeilijk omdat je nog niet helemaal aan de situatie gewend bent. Maar echt straks gaan die voelsprieten optimaal functioneren en lach je de nare opmerkingen van de cb arts lekker weg. Je doet het vast heel goed!

Fijn dat ze tevreden is en dat jullie aan elkaar gewend raken. Het is overweldigend allemaal he? Laat de tranen maar lekker vloeien!

En alweer 2,5 week! Wauw!

Onze knul is alweer bijna 10 maanden! Hij kruipt inmiddels en is nog steeds een lekkere lachebek en vreetsmoeltje hij wil graag staan en lopen maar dat lukt nog niet. Gelukkig voor mij, anders gaat t helemaal zo snel!

Alles gaat verder goed!

Tot snel!
Millen wat leuk om van je te horen!! Wat gaat het snel, 2.,5 week alweer! En inderdaad wat hopen zegt lekker op je eigen gevoel vertrouwen hoor! Al lijkt me dat in het begin heel moeilijk als kersverse mama.

Fijn dat het nu een beetje stabiliseert. Het lijkt me ook een heftige periode de eerste weken/dagen. Maar je mag flink trots op jezelf zijn hoor!!

Hier gaat alles goed. Volgende week lekker een weekje vakantie en daarna nog 6 weken tot mijn verlof. Dan mag ik van mezelf echt gaan aftellen.
Millen zou je het niet fijner vinden om bij ons op fb te komen?

Kan je wat uitgebreider je verhaal en onzekerheden kwijt en krijg je ook vast sneller een reactie! Evt maak je een heel apart of anoniem account aan.

Fijn dat t nu iig weer beter gaat!

Geniet van je kindje!!
Dankjewel voor je lieve bericht Kroes! Het lijkt me wel heel leuk om op Facebook te komen, maar ik heb altijd gezworen dat ik geen social media ga gebruiken Misschien maak ik inderdaad een anoniem account aan. Ik ga even kijken hoe dat allemaal moet en zo, als ik erbij wil post ik het hier even.

Sorry voor mijn late reactie, de dagen vliegen voorbij

Liefs dames!!!
Ha meiden hoe is het met iedereen??

Millen al weer in wat rustiger vaarwater gekomen?

Hier vandaag 30 weken! Het aftellen is begonnen :-). Vanmorgen een groei echo gehad en hij loopt 1 week voor en is nu 1700 gram. Ach beter iets te groot dan te klein he! Hij ligt nog steeds lekker dwars! Verder gaat alles ok, het wordt wel iets zwaarder nu en heb veel last van maagzuur maar verder waggel ik nog wel rond. Volgend week alle laatste spulletjes kopen zodat ik dan het meeste in huis heb en nog 5 weken werken!
Ah heerlijk Oempa! En t is zo'n lekker tijd om thuis te zijn! Lekker weer, dus weinig/luchtige kleren aan en slippertjes! Zalig! Ik vond mijn verlof echt heel fijn.

Ja beginnen de kwaaltjes? Niet zo leuk, maar je bent er nog wel nuchter onder zo te lezen ;) en idd maakt niet uit als ie wat groter is hoor! Misschien had ie net een groeispurt gehad! Hihi.

Geniet er nog even van als dat lukt! De tijd gaat nu snel.

Hier alles ook prima. Ons jochie staat inmiddels en waggelt een beetje langs de box. Erg leuk. En jawel!!! 2 tanden sinds deze week!! Eindelijk ;)
Hé dames,

@Hopen: wat leuk dat je zoon staat, nu begint dan echt de fase dat je óveral op moet letten (dingen van de tafel pakken, aan kleedjes trekken enz.). Mijn neefje is dezelfde leeftijd als jouw zoontje en die doet nu van alles wat niet mag, terwijl hij dat zelf al weet. Dan beweegt hij zich langs de tafel en probeert een vaas te pakken terwijl hij zelf al met zijn hoofd 'nee' schudt omdat hij weet dat het niet mag. Heel grappig. En tandjes! Heeft hij er veel last van gehad? Ik hoor nog wel eens dat dat best pittig is!

@Oempa: wow Oempa jouw verlof gaat bijna in! Wat een heerlijke periode (vind ik althans). Ik vind het echt heerlijk, ook die weken voor de bevalling (ok, bij 40 weken was ik het wel zat) waren leuk. Nog even stilte voor de storm en lekker nestelen en kleertjes wassen en kopen. Geniet ervan, je hebt het echt verdiend. En laat je niet in de stress brengen door echo's. Wij hebben ik weet niet hoeveel groeiecho's gehad (bij 30 weken, bij 36 weken) en er werd telkens gezegd 'dat ze zo groot was en misschien moeten we inleiden enz. enz.). Nou, ze werd bij ruim 40 weken geboren en woog 3520 gram. Dikke vette onzin dus allemaal. Er zit geloof ik een foutmarge in van 25%, dus dat kan een kilo schelen

@Minni: jij bent alweer aan het werk denk ik? Hoe gaat dat? Is het een beetje te combineren allemaal? Hoe gaat het verder met je kleine man?

Ik weet nog steeds niet of ik op Facebook wil eerlijk gezegd. Het lijkt me wel ontzettend leuk om meer met jullie te kletsen, maar ik en social media....Ik kan er gewoon niks mee Ik heb ook tegen vrienden en familie (en het kinderdagverblijf) gezegd dat ik niet wil dat ze foto's van mijn dochter op Facebook o.i.d. plaatsen (in ieder geval niet als het een openbaar profiel is). Ik weet niet wat het is, maar ik blijf dus gewoon lekker hier tikken (moet ik echt vaker doen ).

Hier alles goed, ze is alweer 8 weken en zó ontzettend schattig (dat vindt natuurlijk iedereen van zijn eigen baby ). Ze lacht veel en kan al echt brabbelen en soms ineens een beetje krijsen en haar ogen worden iedere dag lichter en zijn nu echt lichtblauw en heel groot. En als ze me dan aankijkt en lacht Met mij gaat het ook goed. Ik ben weer een beetje begonnen met sporten. Ik wil gewoon echt als ik weer begin met werken mijn oude kleren weer aankunnen (en dat ze dan ook goed staan en niet te strak zitten ). Tot nu toe heb ik mezelf echt verwend met lekker veel chocolaatjes 's ochtends bij de koffie enz., maar daar ga ik nu maar mee stoppen.

Meiden, fijn weekend!

Millen
Leuk wat van je te horen! 8 week alweer!

Hoe gaan de nachten?

Geef je fles of bv?

Dapper dat je weer gaat sporten! Hoeveel moet er volgens jou nog af?

Hier gaat het ook goed. Alweer 24 week zwanger! Wel aardig wat rugklachten helaas.

Onze fb is privé. Niemand anders als ons groepje kan erop en evt. Foto's zien.

Je kan een "millen" account maken met alleen onzw groep. Misschien is dat een optie.
he meiden,

sorry voor de radiostilte!

millen, hoet gaat het met de kleine meid? fijn dat ze een gezonde en tevreden baby is!

jeej 8 weken alweer, wat gaat de tijd snel! ik vond mijn verlof zo'n heerlijke tijd he hihi, zou zo weer terug willen!

Lijkt ze op jou de kleine meid?

Ik ben sinds een tijdje helemaal van facebook afgegaan. Heb ook nooit bij de facebookgroep gezeten met de viva-dames.

Ik hoop nog steeds dat het hier weer wat drukker gaat worden, waar het allemaal begon haha.

Hopen, hoe issie?

Leuk om te lezen hoe het met jullie kleine knul gaat.

Het gaat zo snel he..! soms vind ik het maar jammer want ik geniet echt van deze tijd.

Nu hebben we nog steeds een hele gemakkelijke baby, maar toch.en kruipt sinds een paar weken nu ook vooruit. Eerst kon hij alleen maar achteruit Onze man heeft inmiddels al 6 tandjes en sinds 1,5 maand danst hij (zittend) echt mee op de muziek, echt heel schattig.

Ook zijn haren zijn heel lang geworden dus de afspraak bij de kapper is gemaakt! Zonde dat er geen speldjes zijn speciaal voor jongetjes haha! Hopelijk overleven we de afspraak zonder te veel heisa en tranen...

Oempa, hoe gaat het meid? de laatste loodjes!! ben heel benieuwd!

kun je nog goed slapen 's nachts? Laat het maar lekker over je heen komen allemaal, ook de bevalling , want het loopt toch altijd anders.
Millen wat fijn dat alles goed gaat en wat klink je heerlijk verliefd! Wanneer moet je weer beginnen met werken? Zie je er tegenop?

Eetstokje ohjee dat wordt spannend bij de kapper! Ik zat laatst ook bij de kapper en toen werd er ook zo'n kleintje geknipt. Jeetje wat krijsen kon dat jochie! Toch apart dat kinderen de kapper echt niet leuk vinden he! Fijn dat alles verder goed gaat met het menneke!

Hier gaat ook alles goed! Morgen alweer 34 weken en nog 7 dagen werken! Ik slaap nog redelijk goed en kan het werken nog wel volhouden maar ben er wel een beetje klaar mee. Kijk echt heel erg uit naar volgende week vrijdag maar vind het ook wel een raar idee om zolang weg te zijn. Heb zoveel zin in mijn verlof. Alles afmaken en lekker rustig aandoen. Vooralsnog ligt de baby in stuit of overdwars dus ik ben benieuwd wat hij de komende weken doet. Volgens de verloskundige is er nog genoeg ruimte om te draaien maar hij heeft de hele zwangerschap nog niet anders gelegen. Kan ook niet wachten tot hij er straks is. Zo benieuwd hoe hij eruit ziet!

Op het moment kan ik ook geen kleine baby's op tv zien. Ik krijg steeds spontaan de tranen in de ogen als ik eraan denk dat er binnenkort een klein babytje in huis is
Leuk weer al die berichten hier!

Ik kom snel bijschrijven, nu even geen puf!
Nou, de kapper afspraak ging goed! Hij heeft niet gehuild en vond het geloof ik wel gezellig, het was ook wel een hele leuke meid die kapster die hem goed op zijn gemak stelde.

Hij vond de schaar wel heel interessant waardoor hij telkens omhoog wilde kijken dus ik moest hem wat afleiden met wat lawaai.

Nu zijn zijn flapoortjes wel weer een stuk beter zichtbaar nu er geen haren meer over zijn oren groeien. Mijn vriend vindt overigens dat hij geen flaporen heeft, maar ik vind van wel..

Onze kleine man schreeuwt echt heel vaak, gewoon omdat hij nog niet kan praten denk ik. Om zijn enthousiasme / energie/ blijdschap eruit te gooien. Hij schreeuwt echt heel hard! Wel op een vrolijke manier maar ik merk dat ik soms wel blikken krijg....

Herkent iemand dit? En misschien ben ik naief maar ik geloof niet dat ik dit gedrag met zijn 10 maanden kan corrigeren?

Oempa, nog maar een paar dagen werken!! kan me voorstellen dat je wel klaar bent met werken, helemaal zo aan het einde dan ben je toe aan je verlof. Geniet zometeen van je verlof. eindelijk rust nu je je werk achter je kan laten, en je je helemaal kan richten op de gezinsuitbreiding, en tussendoor lekker lunchen met vriendinnen op terras, heerlijk!

Spannend dat de kleine in stuit ligt. Maar zo te lezen kan hij dus nog draaien?

De naam hadden jullie al he?
Eetstokje wat fijn dat het goed is gegaan bij de kapper!! En lief flapoortjes Het schreeuwen herken ik wel van 1 van mijn nichtjes, die kon dat ook altijd heel erg als ze enthousiast was haha. Volgens mij is dat niet te corrigeren, gewoon lekker in mee lachen en laat die anderen maar kijken. Beter een enthousiast schreeuwende baby dan een krijsende baby toch!Bij mijn nichtje ging het vanzelf weer over.

Ja volgens de vk was er nog genoeg ruimte om te draaien maar ik heb er zelf een hard hoofd in. De onderkant van mijn baarmoeder was vorige week helemaal leeg omdat hij zo opgekruld lag en hij ligt nog steeds heerlijk met zijn hoofd tegen mijn ribben aangedrukt. Volgende week bij de controle maar weer verder kijken.

Naam zijn we redelijk uit. We hebben er 2 waarvan er eentje hetzelfde is als het zoontje van mijn nicht (die ik max. 1 keer per jaar zie). Daar twijfel ik een beetje over. Binnenkort maar even een keer de knoop doorhakken. Vandaag paar uurtjes werken en vanmiddag komt de kraamzorg voor de intake en dan weer weekend. En dan nog maar 1 week!!
Hi ladies,

Ik kom me hier ook graag aanmelden! Na een flinke tijd op het proberen door onderwerp en hele serie behandelingen, ben ik nu dan echt 12 weken zwanger dus durf er echt in te gaan geloven! Ook al kan er nog van alles gebeuren. Wie zijn er nog meer zwanger hier behalve OempaLoempa?

Ik ben flink aan het rondvertellen dat ik zwanger ben, erg leuk. Soms krijg ik wel de reactie dat mensen er al lang op gehoopt hadden, wij ook zeg ik dan maar... Wat dat betreft ligt het nog wel gevoelig.

En ik wacht op uitslag combinatietest, hoop alles goed.
Allereerst: Nordic!! Welkom bij ons topic!! Van harte gefeliciteerd, want een spannende tijd zullen jullie achter de rug hebben en misschien nog even tot de uitslagen allemaal binnen zijn, maar wat super dat het gelukt is en hopelijk mag alles goed blijven gaan!

Helaas is Oempa als enige nog zwanger hier, hopelijk mogen er snel nog meer volgen vanuit het proberen topic. We duimen ons iig suf dat het mag gebeuren!

Maar...! Al je onzekerheden, vragen, blije berichten mag je hier heerlijk spammen en we zullen ze zeker proberen te beantwoorden. We weten tenslotte allemaal hoe spannend het allemaal kan zijn!

Ik duim voor een goede uitslag van de combi test! Wanneer krijg je die?

En idd, mensen doen soms onbenullige uitspraken, probeer t maar naast je neer te leggen, ze weten vaak niet beter jammergenoeg...

Wil je trouwens in de tabel? dan moet je je gegevens even dik gedrukt neerzetten.

Millen! Hoe is t met je meisje? En met jou uiteraard? Inmiddels al 10 weken... gaat snel he? Wanneer ga je weer aan t werk? Lukt t met sporten?

Lief he, die eerste lachjes! Mooi blauwe ogen! Ons mannetje heeft bijna zwarte ogen, zo donker, net als ik

Hij heeft wel last van z'n tandjes, elke keer maar een paar dagen gelukkig, dan is ie wat hangerig. nummer 3 en 4 komen nu! Echt een grappig gezicht, maar ook gelijk baby af vind ik, dus blij dat ze nu pas komen. over 3 weken wordt hij al 1 jaar

Haha! ja herkenbaar hoor! Dan kijkt ie achterom en gaat ie lachen en hup zit ie weer aan de stereo of de gordijnen! Deugniet, maar wel heel lief. Discipline van papa en mama gewenst nu...

Eetstokje, lachen he dat dansen! je bent toch nog nooit zo verliefd geweest?? Tijgeren is hier ook overgegaan in kruipen, wel alles vooruit. Hij loopt ook langs de tafel en bank en als ie heel moedig is steekt ie over van de tafel naar de bank, maar dat lukt nog niet echt.

Hier zijn we al 2x naar de kapper geweest, zijn haar is gelijk veel mooier en voller! Geen enkel probleem trouwens hoor, het knippen zelf. Hij kijkt wel af en toe, maar een filmpje op de ipad doet wonderen! Dus voor de zekerheid kun je een filmpje op je telefoon of tablet klaarzetten. Hier werd niet gehuild of veel gewiebeld iig.

Oempa, spannend he! die laatste weekjes! Heerlijk met verlof, lekker ontspannen en lieve mensen om je heen, ik vond mijn verlof heerlijk en bijzonder. Probeer er nog even van te genieten! En laat de tranen maar heerlijk lopen! Het zullen de laatste nog niet zijn, hihi! spreek je verder op FB
Eetstokje, ik lees nu dat de kapper goed ging! Knap menneke! Heb je een plukje bewaard? En ach, wat geeft t dat ie flaporen heeft, er zijn ergere dingen en als hij er later echt vanaf zou willen is dat tegenwoordig geen enkel probleem meer.

O dat gegil herken ik ook! Hij zet soms de hele winkel op stelten. Vaak op een positieve manier idd, vrolijk en lekker kletsen en gillen en wijzen, maar soms ook van bozigheid. Denk ook niet dat je daar iets mee kunt. Ik probeer wel soort van uit te leggen dat hij een beetje kalm moet doen zeg maar, of ik aai m over de bol even een knuffel geven, maar denk niet dat je het al echt kunt veranderen. Hij is nu ook opstandig op t aankleedkussen! Hij wil niet op zijn rug liggen en haalt allerlei capriolen uit dat hij met regelmaat half naar de commode hangt! Levensgevaarlijk... Maar hij ligt dubbel als ie ondersteboven hangt aan 1 been! En dan moet ik ook weer lachen en dat is natuurlijk fout, maar ook leuk. Maar dan leg ik ook maar steeds zo rustig mogelijk uit dat hij moet blijven liggen... op een dag zal ie t wel gaan snappen denk ik.

Oempa, o jee! Ik had gemist dat jullie jochie in stuit ligt! Zou je indien nodig een draaipoging proberen? Hopelijk draait ie zelf nog, maar ik kan me voorstellen dat je daar niet vanuit gaat als ie de hele zwangerschap al omhoog ligt. Hoe kijk je aan tegen een keizersnee als dat zou moeten?

Die naam zou ik trouwens gewoon doen hoor! Als jullie die allebei het mooist vinden, alle namen komen voor, het wordt anders onmogelijk er 1 te kiezen...

Verder gaat hier dus alles goed. Ik ben al helemaal in de feeststemming voor zijn eerste verjaardag. heb al slingers en ballonnen gehaald en de uitnodigingen zijn verstuurd. s morgens 2 uurtjes voor familie met taart! En s middags 2 uurtjes voor vrienden die we graag erbij wilden hebben. We zullen zien hoe het loopt, hopelijk wordt het leuk en mooi weer, wel zo makkelijk.

Verder heb ik alle ontwikkelingen wel zo'n beetje al verteld, dus ik stop er even mee, anders worden jullie er nog moe van :P

Tot snel! Gezellig weer van jullie te horen!!
Zoooooo..... Hier ben ik lang niet geweest.

Toch stiekem wel weer leuk om even te lezen en te zien dat sommige oude bekenden inmiddels toch ook een zwanger of mama zijn geworden. Heerlijk.

Veel geluk allemaal. Liefs South
he south, leuk wat van je te lezen! Alles goed daar?

Even heel kort, maar:

welkom Nordic! gefeliciteerd met de zwangerschap! Momenteel is alleen Oempa Loempa hoogzwanger, hopelijk volgen er snel na jou!

Wat is jullie voortraject geweest met het zwanger worden?

En wat fijn dat het uiteindelijk dus toch gelukt is!! Het voelt misschien nog onwerkelijk aan, maar de echo's liegen gelukkig echt niet hihi. Wat zijn mensen soms toch onhandig met opmerkingen...ene oor erin en het andere oor eruit. Nogmaals van harte gefeliciteerd!
Hallo meiden,

Ik durf mij nu ook hier te melden.

Gister echo gehad!

Uk zat goed en het hartje klopte! Echt zo bijzonder, onroerend en onwerkelijk!

Groeit gewoon een kleintje in me Ben nu 7 weekjes. Erg pril, maar ga nu gewoon genieten!

Nieuws is nu echt bij mij doorgedrongen.

Over 3 week weer een echo en dan mag ik, als alles goed lijkt/gaat, mij aanmelden bij een verloskundige en wordt het dossier in het ziekenhuis gesloten! Zo blij!

Gister middag meteen mij aangemeld bij MvM, benieuwd wanneer ik de intake heb.

Verder gaat het hier redelijk goed met kwaaltjes. Mijn stoelgang is wel in de hobbel, maar heb 's avonds geen opgezette, pijnlijke darmen meer. Verder ben ik extreem moe en pijnlijke tepels. Verder mag ik niet klagen, geen misselijkheid e.d

Inmiddels zijn al onze dierbaren op de hoogte van dit prachtige nieuws. Ze leefden zo mee, ten tijde van de medische molen. Dat we dit prachtige nieuws niet konden voorhouden. Geweldige reacties, 3 personen sprongen letterlijk een gat in de lucht.

Voor de rest van de wereld wachten we nog even tot de 12-13 weken.

@ nordic: spannend je bent 1e trimester al bijna door! Gefeliciteerd.

@ Oempa: whow.. je mag al bijna met verlof. Jeej wat is de tijd omgevlogen.

@ rest van de meiden: zal mij ff in lezen , in ieder geval allemaal gefeliciteerd met het moederschap!

Liefs Piena
Piena en Nordic: welkom! Wat heerlijk dat jullie zwanger zijn dames. En echo's liegen niet inderdaad :-) Het begin is zo onwerkelijk hè? Na al die tijd een teleurstellingen nu eindelijk zwanger! Ik heb soms nog steeds dat ik naast me kijk en nauwelijks kan geloven dat ik nu echt een dochter heb.

Nordic: wanneer krijg je de uitslag van de combinatietest? Spannend hoor, maar alles is vast goed.

Piena: leuk en bijzonder hè om aan iedereen te vertellen dat je zwanger bent! Eén van mijn mooiste herinneringen is dat ik het aan mijn ouders vertelde. Mijn vader barstte in huilen uit en mijn moeder had allemaal lieve cadeautjes 'voor de baby die nog niet wilde komen' die ze nu kon geven. Geniet ervan!

Oempa Loempa is momenteel de enige zwangere (en niet voor lang meer). Dus geweldig dat er nieuwe zwangeren zijn!

Hier alles goed. Ik schrijf later meer. Mevrouwtje begint te huilen...

xxxxxc
Piena en Nordic welkom hier!! Wat fijn om weer nieuwe aanwas te hebben. Hopelijk volgt Lavendel en anderen ook snel als ze er klaar voor zijn.

Nordic: fijn dat die mijlpaal gehaald is he! Ik vond het de eerste weken ook zo onwerkelijk allemaal. Begon het pas echt te geloven bij 16 weken toen ik echt een buikje kreeg. Wanneer krijg je de uitslag van de combinatietest? Vertellen is zo leuk he!

Hopen: wat leuk binnenkort de eerste verjaardag! Heb je alles al een beetje voor elkaar? Wat gaat de tijd toch onwijs snel he! Sta er elke keer weer versteld van.

Piena: leuk dat je hier ook mee komt schrijven! Wat super dat jullie een eerste knipperlichtje hebben gezien. Zo bijzonder he! Wat leuk dat je zulke fijne reacties hebt gehad. Zo zie je maar weer dat iedereen zo onwijs meeleeft he. Ja ondanks de kwaaltjes echt niet vergeten om te genieten hoor! De weken vliegen echt om. Wat betreft de stoelgang hielp bij mij de activia wel goed en roosvicee laxo.

Vanmorgen controle gehad en hij is gedraaid!! Schijnbaar zit ik al een tijdje over zijn kontje te aaien in plaats van zijn hoofd haha hij was ook al mooi ingedaald dus geen gedoe met draaipogingen etc. en hopelijk normaal bevallen. Nog 1 dagje werken en dan is het genieten geblazen!!
Piena! Welkom hier ook! Wat een prachtig nieuws. Onwerkelijk; check! Duurde hier ook een tijdje fijn dat je niet veel kwaaltjes hebt. Heb ik ook niet gehad. Helemaal niks, tot 28 wkn ofzo, maar dat is nog zo ver weg ;)

Leuk ook voor Nordic dat je hier komt schrijven. Hopelijk komt lavendel ook snel.

En zoals ik al zei tegen nordic: lucht hier je hart, vraag raad, doe belachelijk blij! Echt alles mag.

En als je in de tabel wilt even dik gedrukt je gegevens zetten!
Oempa! Goed nieuws! Gek he dat je t dan niet merkt dat hij gedraaid is! T is dat ik regelmatig echo's kreeg en dus wist waar z'n hoofd zat, want ik kon t ook niet voelen hoor!

Op naar een mooie bevalling en lekker genieten van je verlof!

Ja alles op orde. Een mooie taart besteld en alle versiersels binnen. T cadeau moet nog gescoord worden, maar dat lijkt me geen probleem. We geven m een schommel cadeau. Je ziet de foto's tzt wel op fb voorbij komen.

Zin in! Maar ook weemoedig... Alweer 1! Weg baby, hallo dreumes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven