Een streep is niet altijd een streep :o

04-10-2018 22:47 12 berichten
Als je een tijdje op Viva zit zijn er meerdere wijsheden zoals ‘zwanger wordt je het snelste van je scharrel’ en ‘streep = streep’.

De kans op een vals positieve zwangerschapstest wordt in de catacomben kleiner geschat dan een vals negatieve test. Maar nu is een digitale zwangerschapstest teruggeroepen. o_o De test lijkt veel op Clearblue: https://www.dailymail.co.uk/health/arti ... urate.html
Alle reacties Link kopieren
Ai, dat is best lullig o_o
Oei,

Daar zullen wel weer rechtszaken uit komen..
Ik denk dat er meer rechtzaken zouden komen als bleek dat ze wel zwanger waren geweest en de test wees uit van niet. #omdenken
Ik heb ooit een false positive gehad bij een digitale cb test. T is wel al 10 jr geleden ofzo maar ik geloof zeker niet in streepje=streepje.
Die werken ook niet met streepjes.
Gatinmijnsok schreef:
05-10-2018 06:21
Die werken ook niet met streepjes.

Jawel hoor, er zit alleen een chipje in dat de intensiteit van de streepjes leest en daar een waarde aan koppelt die digitaal wordt weergegeven.
:rofl:
Mrs-Duggar schreef:
05-10-2018 07:00
Jawel hoor, er zit alleen een chipje in dat de intensiteit van de streepjes leest en daar een waarde aan koppelt die digitaal wordt weergegeven.
Gatinmijnsok schreef:
05-10-2018 07:11
Waarom vind je dit grappig? Dat is inderdaad hoe het werkt. Waarschijnlijk was de afkapwaarde niet goed ingesteld.
Gatinmijnsok schreef:
05-10-2018 07:11
Wat is er grappig? Dit is hoe die digitale testen werken hoor, of dacht je dat er
Iemand in zat die het woord zwanger intoetste?
Het is hoe het werkt, maar dat lijkt me wel foutgevoeliger. De chip moet het goed lezen en dan moet nog de juist waarde eruit komen.
VergeetachtigeJan schreef:
05-10-2018 08:28
Het is hoe het werkt, maar dat lijkt me wel foutgevoeliger. De chip moet het goed lezen en dan moet nog de juist waarde eruit komen.
Ze zijn ook foutgevoelig. Met name de indicator klopt regelmatig niet, daarom mogen ze met week indicatie in Amerika niet verkocht worden, teveel afwijkingen in de week indicatie.

http://pregnancylab.typepad.com/.a/6a01 ... 970c-500wi

( afbeelding van een opengemaakte digitale test, geen klein mannetje met toetsenbordje maar een ordinair printplaten met electroden en een batterij)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven