Eind januari 2018 uitgerekend

14-05-2017 17:00 251 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Ben er dit weekend achter gekomen dat ik zwanger ben😊. Eerste ronde "raak" en dat met jaren het slikken van de pil en het feit dat ik 36 jaar ben! Heel fijn dus en nog wat onwerkelijk!
Er zijn veel topics, maar veel zijn al langere tijd aan het schrijven. Iemand zin om zijn ervaringen te delen? Lijkt mij erg leuk!
Jufjen en flower: gefeliciteerd met de mooie echo's. Twee heel bijzondere zwangerschappen hebben jullie!

Boontje en januari: wat een verdrietige berichtjes, heel veel sterkte gewenst komende tijd!

Ik merk bij mezelf dat de kwaaltjes toenemen. Sinds gisteren ben ik zo ontzettend moe, zou wel een paar uur willen slapen tussen de middag. Verder sinds vandaag zo misselijk, echt niet leuk meer. Het wordt ook niet minder na de ochtend. Ik had het al wel een beetje verwacht, zowel mijn moeder als mijn zus hadden er extreem veel last van, maar nu het zover is, vind ik het maar niks. Gelukkig volgende week echo, iets leuks om naar uit te kijken!
Flower! Ook fijn... een kloppend hartje!

Ik had met 5 weken een knaltest en daarna liepen ze terug, dus toen was er ook al paniek... voor niks dus! Ws teveel hcg in mijn lichaam, waardoor de testen het niet aankunnen (op internet gelezen). Ik vind het allemaal erg spannend!
Een knaltest?
Bedoelen jullie daarmee dat het gelijk heeeel duidelijk zichtbaar is?
Ik had dat bij alle drie testen. Ik hoefde het hoesje er niet terug te doen zeg maar.

Wow jufjenn 2!!

@ejc Dat is fijn om te horen. 7 maand alweer. Gaat vast super snel!

Ik heb tijdens en na mn werkdagen echt wel wat buikpijn. Dan maak ik me wat zorgen.
Ooh Boontje wat een verdrietig bericht. Sterkte meid.

Jufjen en Flower, van harte! Fijn als je het hartje hebt gezien. Of hartjes in jouw geval Jufjen. Super!

Extreme misselijkheid lijkt me loodzwaar Adaline. Hopelijk neemt het na de eerste drie maanden af.
Wat naar boontje! Sterkte!

En gefeliciteerd Jufjen en Flower!
@ Flower wat fijn dat jullie nu blij zijn met de zwangerschap. Kan je een beetje aan het idee wennen?

@ Jufjen wow 2 hartjes! Wat gaaf! Dan schrik je eerst van t bloedverlies en blijk je gewoon zwanger van een tweeling te zijn ;) van harte!

Zijn er nog dames die vandaag voor een echo mogen?
@TO lukt het om een tabel te maken? Als dit niet gaat, wat ik me ERG goed kan voorstellen qua drukte, dan is het denk ik een idee dat iemand anders een nieuw topic opent. Wellicht met een algemeen Viva-account waarvan wij allen de inloggegevens kennen en dus kunnen wijzigen.
Januari en boontje wat heftig :hug:
Ik ben er niet gerust op dat het goed zit. Heb sinds gisteren last van onderrug en een trekkend gevoel in mn buik. Alsof ik ongesteld moet worden. Vanochten wat bruin bloed bij het plassen. Ik ben als de dood morgen weer slecht nieuws te krijgen. Ik hoop dat het niks is en ik gewoon teveel heb gedaan gisteren - wat ook zo is.

Sorry voor de egopost. Maar aangezien niemand nog weet dat ik zwanger ben, kan ik het nergens anders kwijt.
Heb je morgen een echo? Anders gelijk even bellen hoor! Je hoort vaak bloedverlies in het eerste trimester met wisselende betekenissen. Het HOEFT niks te zeggen. De onzekerheid is zo lastig!
Ja morgen eerste echo. Ben dan zes weken. Ik heb in december een miskraam gehad. Toen kwam het vruchtje niet vanzelf en bleek bij de 2e echo dat het hartje niet meer klopte. Maar mn lijf was nog volop zwanger. Vandaar mn angst ook. Afwachten maar. Bedankt voor je reactie Bouvrie :lips:
Die angsten zijn zo enorm legitiem! Nog meer met jouw eerdere ervaring. Ik merk bij mezelf ook dat ik pas echt blij durf te zijn na 20 juni (eerste echo). Tot die tijd 'geniet' ik enkel van de kwaaltjes (en eerlijk gezegd ook van m'n enorme borsten, haha. Ieder nadeel hep z'n voordeel). Heel veel sterkte! En waarom niet toch nu even bellen. Als is het maar voor de geruststelling. Daar is de vk ook vooral voor he!
He gatver stellarules, kan me heel goed voorstellen dat het je niet lekker zit! Ik ga voor je duimen dat je morgen leuk nieuws krijgt!

Tabel zou ik ook leuk vinden, inderdaad desnoods in een nieuw topic.
Sterallures sterkte! Sorry dames, zie het niet zitten om een tabel te maken. Drukke tijd prive en werk. Allemaal heel veel plezier en succes met de zwangerschappen! Op veel mooie kindjes;)
Ah jakkes stellarules.....
Hopen op een mooie echo morgen!

@Noor
Alleen de kwaaltjes helpen me eraan herinneren. Voor de rest lijkt het nog steeds een roes ofzo

@Amelie
Ga je weg Amelie?
@ stellarules ik ga voor je duimen morgen. Maar ik zou zeker nog even de vk bellen, je kan met zoiets juist bij hen terecht.

@ Flower, hoop dat je er wel van kan gaan genieten :)

Volgens mij gaat Amelie weg idd.. wat doen we nu?
Nou ik vraag me nog steeds af wat er bedoeld wordt met een knaltest :proud:

Ja geen idee! Moeten we een nieuw topic openen? Of wachten we nog op een reactie van Amelie hierover?
Flower, met een knaltest bedoel ik dat de testlijn even donker is als de controle streep. Bij een tweeling met een zwangerschap gaat de hcg aanmaak sneller dan bij een eenling en dus krijg je een test die sneller oploopt/eerder een knaltest.
Ah ok!
Bij mij waren alle drie de testen hetzelfde gekleurd en hoefde ik het hoesje er niet eens meer om te doen, zo snel ging dat o_o

Toch was er een vruchtzakje te zien

Maar ik snap Hu wat je bedoelde :)
flower29 wijzigde dit bericht op 01-06-2017 18:53
Reden: Te snel op enter gedrukt
23.17% gewijzigd
Hai,
Zal nog wel meelezen, maar waarschijnlijk minder vaak reageren!
Ps; testen jullie nog steeds?
Stallarules; veel succes morgen! Ik ga voor je duimen dat alles gewoon goed is.

Laten we idd een nieuw topic aan maken. Hoeven we niet voor op Amelie te wachten. En als ze nog wil aanschuiven, kan dat natuurlijk altijd.

Zal ik even een nieuw topic openen met een algemeen account waarop we allemaal kunnen inloggen?

En kan iemand anders dan een tabel maken?
@wahaki ik kan de tabel wel maken als jij een account maakt
Stellarules, wat rot. Ik hoop dat je morgen een prachtige echo hebt en ga voor je duimen!
Fijn Elenax! Nieuw account en topic zijn aangemaakt.
Waar kan ik die vinden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven