Fijne skinny zwangerschapsbroek gezocht

24-02-2024 12:30 12 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zoek een strakke skinny broek van een zachte spijkerstof. Eigenlijk een soort jegging/tregging. Met een buikband die helemaal over je buik kan.

Een paar jaar geleden waren die van de H&M heel fijn. Maar die hebben ze veranderd. Die van toen zaten goed strak. Goed passend bij de knie. Nu heb ik al een paar broeken online besteld die redelijk skinny zijn maar bij de knie weer wat losser zitten. Ik heb tot op heden nog geen fijne gevonden.

Weten jullie een merk/type die aan mijn eisen voldoet?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had vroeger altijd Only broeken. Zit lekker veel stretch in. https://www.only.com/nl-nl/product/1529 ... chap-jeans

Skinny's zijn eigenlijk wel uit, maar deze vind ik nog best oké :)

Edit, sorry, ik lees nu pas het stukje over je buikband, die had ik gemist. Dat heeft deze broek ook niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
viamia schreef:
24-02-2024 13:18
Ik had vroeger altijd Only broeken. Zit lekker veel stretch in. https://www.only.com/nl-nl/product/1529 ... chap-jeans

Skinny's zijn eigenlijk wel uit, maar deze vind ik nog best oké :)

Edit, sorry, ik lees nu pas het stukje over je buikband, die had ik gemist. Dat heeft deze broek ook niet.
Deze heeft ook nog echt zijn klein lowrise gulpje, dat zie je ook niet veel meer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet niet meer precies welke, maar die van Mamalicious vond ik fijn.

Zoiets: https://www.mamalicious.com/nl-nl/produ ... t-jeggings
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had er laatst eentje van C&A, zat mooi en goed, maar kan zelf echt niet meer aan skinny wennen dus geretourneerd.

Ben zelf juist hard op zoek naar een mooie wijdere zwangerschapsjeans. Zonder stretch (in de denim). Lijkt ook onmogelijk te vinden dus als iemand hier nog de tip voor heeft
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind zo’n skinny dus fijn voor als ik bijvoorbeeld m’n dr Martens aan heb en de pijp erin kan stoppen zonder dat het bij m’n knie en onderbeen zo flubberig gaat zitten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, als je je broek in je schoenen wil stoppen moet je wel een skinny hebben inderdaad.
Alle reacties Link kopieren Quote
De skinny's van mamalicious en only zijn heel fijn
Alle reacties Link kopieren Quote
Noppies!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wilde aan de hand van je topictitel die van H&M aanraden, want die vond ik zelf ook zo fijn toen, maar kennelijk moesten ze daar weer wat aan aanpassen, dat ze nu niet meer fijn zitten bij jou :(
Welke maat zoek je? Ik heb 'm nog liggen, al is ie effen donkerblauw :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond de zwangerschapsjeans van de lidl heel fijn, en kost ook nog eens bijna niets
Alle reacties Link kopieren Quote
NM1717 schreef:
24-02-2024 18:21
Ik vond de zwangerschapsjeans van de lidl heel fijn, en kost ook nog eens bijna niets
Dat wou ik ook net zeggen. Die zitten lekker en zijn nog mooi ook.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven