Floradix foliumzuur - voor als je zwanger WILT worden?

19-09-2018 19:23 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
sorry verwijderen
anoniem_375858 wijzigde dit bericht op 19-09-2018 20:34
Reden: sorry dubbel verwijderen
86.89% gewijzigd
Kon dit niet in je andere topic?
Alle reacties Link kopieren
Lieve Daantje,
Ik bedoel dit echt niet verkeerd, maar weet je zeker dat je er al wel klaar voor bent om weer zwanger te rake? Gezien je topics van vandaag en eerder klink je erg onzeker, wat ook niet gek is na wat je hebt meegemaakt (ik heb je even geloept omdat ik al weer een topic van je zag). Een volgende zwangerschap zal sowieso niet helemaal onbezorgd verlopen, maar het klinkt alsof je nog wat tijd nodig hebt om alles te verwerken. Als je nu al gaat twijfelen over het type vitamines wordt het een vreselijk moeilijke zwangerschap. Wat is er mis met jezelf wat meer tijd gunnen?
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
In drie pillen per dag zit ongeveer net zo veel aan in de zwangerschaps pillen. Dus als je er drie neemt wel ja. Hou er alleen rekening mee dat tegenwoordig ook vitamine D aangeraden wordt, en dat zit er niet in. Ik zou voor die paar euro gewoon even een nieuw potje kopen bij de drogist.

(En eens met bovenstaande. Ik heb je verhaal ook gelezen en kan me de drang die je voelt enorm goed voorstellen. Maar soms is het zowel voor je lijf als geestelijk beter om heel even een stap terug te zetten. Je wilt ook niet een hele zwangerschap vol in de stress zitten.)
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor het bericht van jullie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven