Geen menstruatie na het stoppen met de pil

11-08-2015 12:37 2244 berichten
Alle reacties Link kopieren
Rowiee_17

Leeftijd: 21

Laatste AC: Eind mei

Menstruatie: Eerste menstruatie op 11-09, tweede menstruatie 14-10, derde 17-11

Zwanger: Ja

Bijzonderheden: Cyclus 1: 107 dagen, cyclus 2: 33 dagen, cyclus 3: 35 dagen.



Snowy89

Leeftijd: 26

Laatste AC: 15 april

Menstruatie:

Zwanger: -

Bijzonderheden:



Melli

Leeftijd: ?

Laatste AC: april

Menstruatie: 10-1 derde menstruatie (cyclus 23 dagen)

Zwanger: -

Bijzonderheden:



ipke

Leeftijd: 27

Laatste AC: 17 juni

Menstruatie: Eerste menstruatie 27-09, tweede menstruatie 12-11.

Zwanger: Ja

Bijzonderheden: eerste cyclus 97 dagen, tweede cyclus 46 dagen.



Michelle 444

Leeftijd: 25

Laatste AC: 29 mei

Menstruatie: Eerste menstruatie 08-07, tweede 09-11

Zwanger: -

Bijzonderheden: Cyclus 1: 39 dagen, cyclus 2: 124 dagen



Spinnekop

Leeftijd: ?

Laatste AC: ?

Menstruatie: -

Zwanger: -

Bijzonderheden: -
Alle reacties Link kopieren
Ohnee snowy das enorm schrikken! Is het een grote hematoom? Platte bedrust nu?
Ik duim op een goeie controle!!
Ik vind hem vrij groot, al zeggen ze in het zkh dat het meevalt! Nee geen platte rust, gewoon rustig aan!
Alle reacties Link kopieren
In ziekenhuis hebben ze er natuurlijk wel meer ervaring mee hè, dus afgaan op hun oordeel.
Neem je bloedverdunners of enig idee hoe dat hematoom er komt?
Ik duim voor je, morgen controle?
Alle reacties Link kopieren
@Snow: Jeetje wat heftig !! Dat is schrikken.
Sterkte vandaag. Laat je even weten hoe het was?
Nee geen bloedverdunners mogelijk een gesprongen vaatje of door innestelen placenta.
Voor nu doet kindje het nog goed. Hematoom is nog aanwezig in de baarmoeder. Nu weer een weekje wachten op de volgende controle. Heb al 2dgn geen bloedverlies gehad das wel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat schrikken snowie! Fijn dat het in ieder geval goed gaat met het kindje :) hopen dat het hematoom snel helemaal weg is!

Is de spanning een beetje te doen Appelflappie?

Ik heb zelf t idee dat er toch ineens hormonaal weer wat gebeurt... voor t eerst in een half jaar tijd weer zere tepels . Vorige keer betekende het een eenmalige menstruatie. Ben benieuwd wat mijn lichaam aan het doen is.
Ik vind het heel fijn jullie topic te lezen. Geeft toch wat meer idee van wat ons mogelijk ook te wachten gaat staan.
Fijn dat je rond een eisprong lijkt te zitten! Benieuwd of je over zo'n 2wkn dan toch weer een x ongesteld word of natuurlijk beter een positieve test.
Geen afspraak meer gemaakt bij de huisarts?
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ga wel naar de huisarts nog, maar heb eerst een verhuizing in het verschiet, dan kan ik daar een andere huisarts zoeken en daarmee overleggen. Anders moet ik met een paar weken alsnog naar een andere huisarts.
Ook als ik deze keer ongesteld word ga ik alsnog bij de huisarts langs, want een normaal beeld is het niet.
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie dan effectief al aan het “proberen” kiptijgert?
Spannend alvast! Hoop dat er binnen twee weken duidelijkheid komt.

Nog bloedverlies gehad Snowy? Wat schrikken zeg. Heb je ooit bloedverlies gehad bij vorige zwangerschappen?

Hier lukt het nog om er niet zoveel mee bezig te zijn. Ik denk ook dat er weinig kans is. Maar 1x sex kunnen hebben op vrijdag, en die dag m’n pregnyl maar gehad savonds dus ovulatie pas zaterdag of later 😐 heb precies weinig hoop dat dit zou lukken dus...
Appelflap kan altijd he! Is maar max 2 dgn voor eisprong geweest. En heb je toch een grote kans!

Wel weer wat bruinig gehad maar baby deed het gelukkig nog goed. Morgen gelukkig weer controle.
Enige keer dat ik bloedverlies had kreeg ik een vroeggeboorte dus bloed is hier gelijk erge angst.
Alle reacties Link kopieren
Hoe was de controle snowy?

Babyboom wanneer ga jij testen? Hoever ben je nu?
Ik kon me weer niet houden.... 🙊 ben beginnen testen. Ik heb echt nul geduld.
Deze ochtend héél licht streepje! Maar vraag me af of het nog kan van trigger zijn (is 10dagen na pregnyl 5000, dus 9dpo) Voel me wel zwanger; misselijk en doodmoe. Maar deze symptomen kunnen natuurlijk ook van de utrogestan komen.
Morgenvroeg zal het duidelijk worden. Spannend!
Controle was "goed". Zelfde beeld als vorige week. Voor nu wel alles rustig zat om morgen te opereren voor de zwakke baarmoederhals. Spannend dus.

Oeh spannend appelflap! Kan idd nog vd pregnyl zijn 10dgn later. Hopelijk oplopende testen komende dagen!
Alle reacties Link kopieren
Dit was mijn test van afgelopen zaterdag, op 15 dpo
https://i.ibb.co/NS2RYqL/E3121-B91-7-CA ... -AF7-D.jpg
🤗🤗
Alle reacties Link kopieren
Goed nieuws Snowy! Is het een zware operatie eigenlijk of enkel licht roesje?

Zo’n mooie test babyboom!!! Proficiat!
Al je hcg laten bepalen bij de dokter ondertussen?

Hier negatief deze morgen. 😢 Heb al weinig hoop meer. Was steeds al zichtbaar op 10dpo bij vorige zwangerschappen 🙁
Alle reacties Link kopieren
Hcg laten bepalen bij de huisarts ?
Niet van gehoord , vorige keren ook niet gedaan.
Ergens rond de 7 / 8 weken maak ik een afspraak bij de vk.
Vanmorgen nog een cb test gedaan , deze gaf 2-3 weken aan. Ben dus super blij !!
Hopelijk blijft deze netjes plakken , vind het wel mega spannend weer !

Snow: pppff gelukkig bij jou goed ! Succes met de operatie !!

Appel: ah jammer dat de test weer negatief is .
Alle reacties Link kopieren
Ik moest vorige zwangerschap steeds hcg laten bepalen en dan paar dagen nadien opnieuw om te kijken of het mooi oploopt. Maar dat is ook niet standaard denk ik maar omdat ik bij een fertiliteitsarts ga (hoewel ik niet in n traject zat). Hoop op n dikke plakker voor jou! 😄
Babyboom spannend komende weken voor jou of alles goed mag gaan dit keer! Fijn dat het zo snel weer raak is!

Appelflap balen zeg!
Operatie is maar een kleine ingreep. Gelukkig is het gebeurd. Er was toch al iets wat ontsluiting dus hadden het niet veel langer moeten uitsluiten. Lig nu nog in het zkh morgen mogelijk naar huis.
Alle reacties Link kopieren
Snow: Dankje !
Mijn ei sprongen zijn vrij zeldzaam, maar als ik éénmaal een eisprong heb gevonden, gelukkig dan ook weer snel zwanger.

Fijn dat de operatie achter de rug is.
En gelukkig ook nog op tijd. Nu hopelijk een fijne zwangerschap verder.
Wordt je nu wel extra in de gaten gehouden?

@Appel: 10 dpo is wel vroeg hoor, ik heb toen ook negatief getest.
Dus wellicht nog een keer testen?
Gaan jullie nieuwe ronde anders weer naar de arts?
Alle reacties Link kopieren
Opnieuw getest vandaag en negatief. Hoop enkel dat m’n ms er snel doorkomen nu want dit wachten vind ik irritant.
Geen idee wat we nu gaan doen, heb nu drie maanden cyclus gemonitord. Heb het er ook wat mee gehad. Is steeds tijdens de werkuren dus moet altijd aanpassingen vragen op m’n werk, ook niet leuk.

Even n weekje vakantie wel, naar centerparks met ons kleintje, ben benieuwd! Eerste X echt zwemmen
Babyboom alles nog goed bij jou? Al afspraak gemaakt?

Hier idd extra controles maar vooral vanwege de bloeding. Mag morgen weer. Al een x extra geweest ivm veel oud bloed verlies, toch steeds weer schrikken.

Appelflap balen zeg! Hebben jullie een leuke vakantie?
Alle reacties Link kopieren
Snow: Hier alles goed. Nog geen afspraak gemaakt bij de vk. Ga ik denk ik na het weekend doen. Vind ook mega spannend.

Voor jullie ook steeds weer spannend zeg.
Hoe ver ben je nu ?
Is ook erg spannend helemaal na je laatste mk!
Nu iets meer dan 5wkn he? Wachten tot de eerste echo duurt ook altijd zolang!

Ja hier blijft het ook zeker spannend. Als het bloedverlies minimaal blijft kan ik ook meer vertrouwen krijgen. Ik ben nu 15,4wkn. Vandaag gelukkig weer alles goed met de kleine.
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt, 5+5 vandaag.
Ja wachten duurt echt zo lang, maar ja daar heeft iedereen mee te maken.
Ga maandag bellen dan ben ik 6 weken, vind ik mooie termijn om afspraak te maken, en dan hoef ik als goed is "slecht" 1.5 of 2 weken te wachten.

Fijn dat vandaag alles er goed uit zag. Nu weer uitkijken naar de volgende check.
Wanneer ging het de vorige keer ook alweer mis? Hopelijk vliegen de komende 2/3wkn snel voorbij voor je!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop ook dat het wachten snel gaat tot de eerste echo babyboom. Zenuwslopend vond ik dat! En dan dat magische moment van een kloppend hartje op het scherm. Mooiste wat er is 🥰

Hier terug van onze midweek centerparks. Dochterlief was eerste dag beetje bang in het water en van alle geluiden rondom haar, moet nogal overweldigend geweest zijn denk ik, is nog nooit gaan zwemmen. Maar ze kwam snel los en zelfs de laatste dag meermaals op het baby glijbaantje geweest, zoveel plezier ze had! Ik smolt helemaal 😍.
Het heeft me ook doen inzien dat ik nu zo hard van haar geniet, en me niet zo gefocust moet houden op snel terug zwanger worden. Ze wordt 1 volgende week dus we hebben echt wel nog tijd. Ze hoeven niet per se minder dan twee jaar te schelen.

Heb dus beslist even geen cyclus monitoring meer te doen. En wie weet slaan we even een paar maanden over om te proberen ook, daar ben ik nog niet uit. We zien wel de komende weken hoe ik me voel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven