Gestopt met de pil en veel menstrueren

25-09-2020 23:19 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik ben nu precies een half jaar geleden gestopt met de pil (na zo'n 12 jaar gebruik) ivm ik graag zwanger wil worden.
Na precies 28 dagen werd ik voor 't eerst ongesteld, helemaal in. Maar m'n probleem is nu dat ik continue 2/3 weken ongesteld ben. En dan 1 weekje niet en dan begint het weer. Soms in dat weekje tussendoor bloeding.

Ik ben van plan om maandag maar de dokter te bellen, maar meer vrouwen met dit probleem?
Dit klinkt toch echt wel als een probleem om mee naar de huisarts te gaan, mede omdat het vervullen van je kinderwens zo vast ook niet gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit gehad na de prikpil, verwijzing gekregen voor de gynaecoloog. Bij mij duurde dit al bijna een half jaar voor ik terecht kon.
Echo gemaakt, gynaecoloog wou t nog ff aankijken en 2 maanden later was mijn cyclus normaal. Bij mij kwam het waarschijnlijk door het dunne slijmvlies wat ik had.
Zou in ieder geval zeker even contact opnemen met je huisarts!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een paar maanden geleden gestopt met de pil na 22 jaar maar herken dit niet. Alleen de 2de keer dat ik ongesteld moest worden was ik eerst maar 2 dagen en een week later nog eens 5 dagen ongesteld, maar dat was ook eenmalig. Ik zou ook even overleggen met je huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal. Ik ga maandgg maar contact opnemen met de huisarts. Baal er flink van, voel me er ook niet prettig bij. Continue moe en ongesteld zijn is echt geen pretje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven