Griep of zwanger?

08-10-2018 14:59 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Ik begin mij steeds meer anders te voelen. Ik weet dat er griep op de loer ligt en dat veel mensen nu ziek zijn. Maar ergens, ja ik weet het niet.
Ik gebruik al jaren de nuvaring en normaal hou ik alles goed bij. De laatste maand is het nog al hectisch in ons gezin. Dus heb ik er niet zo naar omgekeken.

11 september heb ik mijn nuvaring eruit gehaald en de 13e was ik ongesteld. Ik zou de week erop alweer moeten beginnen met een nieuwe ring maar dat was mij helemaal ontgaan omdat ik een nieuwe moest halen bij de apotheek.
25 september heb ik een nieuwe ring ingebracht maar de 25 en 26 seks gehad. De kinderen waren uit logeren en ik stond er helemaal niet meer bij stil dat ik de ring later had ingebracht.

Het is nu 8 oktober en ik loop al bijna een week of zelfs iets langer met hele vage klachten. Het begon met steken rechts onderin bij mn lies.. wat een pijn. Dat rare gevoel gaat door naar mijn rug. Dit heb ik nog tot de dag van vandaag. Daarna had ik paar dagen terug hele rare afscheiding raar in de zin dat het super veel van, voor mij niet herkenbaar. Ik dacht eerst dat ik in mijn broek had geplast maar het bleek gewoon super veel afscheiding te zijn. Heel dun, waterig en wit. Een dag later voelde ik weer wat en ging ik weer kijken in mijn ondergoed. En ja hoor weer afscheiding maar nu veel dikker en wit. Al die tijd heb ik nog pijn in mijn onderbuik en rug.
Mijn borsten doen ook pijn aan de zijkanten. Normaal kan mijn partner aan mijn tepels zitten zonder dat ik pijn ervaar maar nu zijn zo veel gevoeliger. Sinds een paar dagen heb ik het ook heel erg koud. Maar ik zie ook dat het heerst.

ik heb gelezen dat het nu te vroeg is om te testen. Ik zou in dan als het zo zou zijn in week 3 zitten. Zijn er mensen die positief hebben getest in zo'n vroeg stadium?
Mensen die dit herkennen? Mijn vorige zwangerschap had ik namelijk helemaal nergens last van. Dus vandaar dat ik dit niet kan plaatsen.

Liefs!
anoniem_377205 wijzigde dit bericht op 08-10-2018 15:22
0.36% gewijzigd
Knutselen kan geen kwaad, neuken wel.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Als al deze klachten veroorzaakt zijn door een zwangerschap, dan kun je daar vast ook al wel op testen. Desnoods zo'n early test kopen, die kun je eerder al gebruiken. Is de test negatief en houden de klachten aan dan test je gewoon over een week nog een keer.
Haha ;)
Stefania88 schreef:
08-10-2018 15:12
Als al deze klachten veroorzaakt zijn door een zwangerschap, dan kun je daar vast ook al wel op testen. Desnoods zo'n early test kopen, die kun je eerder al gebruiken. Is de test negatief en houden de klachten aan dan test je gewoon over een week nog een keer.
Knutselen, is dat klussen voor beginners?
Er bestaat een heel erg grote kans dat je zwanger bent.
Je zou een early test kunnen proberen.
Pinda-Kaas schreef:
08-10-2018 15:28
Er bestaat een heel erg grote kans dat je zwanger bent.
Je zou een early test kunnen proberen.
Welke dan? Zijn die van de action goed? Ja ik ben ergens zo bang dat het weer iets wordt als mijn vorige zwangerschap en dat wil ik niet.
Ik heb toen der tijd tot 20 weken negatief getest en toen was het opeens.. verassing.. Op de echo zag ik een hele baby haha..
Ik heb wel vaker op dag 12 na conceptie positief getest.
Je kan het alvast proberen, maar dan kun je een zwangerschap nog niet uitsluiten. Is het gewenst?
Gezien je verleden zou ik dan zolang de klachten aanhouden af en toe testen en daarna naar de huisarts gaan. Met jouw verleden kan er dan vast even een extra controle gedaan worden.
south schreef:
08-10-2018 15:33
Ik heb wel vaker op dag 12 na conceptie positief getest.
Je kan het alvast proberen, maar dan kun je een zwangerschap nog niet uitsluiten. Is het gewenst?
Aha oke, dan ga ik zo in mijn pauze snel een test halen en dan doe ik het morgen. Ja als het blijkt dat ik zwanger ben is het natuurlijk welkom. Mijn zoontje zei mij laatst nog dat ik even heel hard moest drukken want meneer wil een broertje of zusje..haha
En?
Stefania88 schreef:
09-10-2018 18:09
En?
Vanmorgen getest maar negatief. Alleen de klachten worden nu wel heftig. Ben sinds vandaag ook heel beroerd. Ergens denk ik dat ik ziek begin te worden. Maar ik heb een beetje gelezen bij anderen en over 2 weken test ik weer voor de zekerheid :)
Ja ik begreep okal dat er veel mensen zich ziek voelen

Maar ik voel sinds een week ook wat symptomen zo als 3 ochtenden ochtend misselijkheid en moe zijn veel plassen snelle stoelgang avonds valt het dan wel mee dan voel ik me rustig qua misselijkheid en moe zijn het is dan vooral de ochtend sinds een kleine tijd

Grieperig voel ik me niet zo als de meeste mensen nu last van hebben

Dusja ik twijfel nou ook om einde van de week te testen want dan zou het net einde van de 2de week zitten dat ik al test dus ik denk dat ik nog even wacht tot de 3de week
Jeniegoto schreef:
09-10-2018 21:38
Ja ik begreep okal dat er veel mensen zich ziek voelen

Maar ik voel sinds een week ook wat symptomen zo als 3 ochtenden ochtend misselijkheid en moe zijn veel plassen snelle stoelgang avonds valt het dan wel mee dan voel ik me rustig qua misselijkheid en moe zijn het is dan vooral de ochtend sinds een kleine tijd

Grieperig voel ik me niet zo als de meeste mensen nu last van hebben

Dusja ik twijfel nou ook om einde van de week te testen want dan zou het net einde van de 2de week zitten dat ik al test dus ik denk dat ik nog even wacht tot de 3de week
En hoe is het bij jou?
Nu wel beter maar nog super veel pijn in me onderrug en afentoe misselijk met nog een opgeblazen onderbuik

Heb vandaag met ochtend urine met de test van kruitvat met dat + teken nog getest maar helaas voor nu dan negatief dus ik ga het over 2 weken maar nog is proberen

Mocht ik tog ongesteld worden dan weet ik genoeg 😊

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven