Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic
maandag 12 oktober 2015 om 14:55
Beste forummers,
Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.
Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:
je de pil bent vergeten?
je menstruatie uitblijft?
het condoom is gescheurd?
Etc.
Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.
Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:
je de pil bent vergeten?
je menstruatie uitblijft?
het condoom is gescheurd?
Etc.
Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 6 juni 2017 om 15:59
Misschien wel maar ik persoonlijk zou een miskraam een fail (van m'n lijf) vinden en voor nod gaan er veel innestelingen mis dus dat zou dan toch wat beter te verteren zijn voor mij. Maar is ieder voor zich hoor

~ It takes a rad mama to be a father too ~
dinsdag 6 juni 2017 om 19:44
Ik plaats dit even onder een nieuwe nick aangezien ik bij die andere vrij herkenbaar post.
Helaas kan ik dus geen plaatjes plakken , maar ik zet de link hieronder van de foto van een zwangerschapstest die ik vanmorgen gedaan heb.
Ik heb begin april mijn spiraal laten verwijderen en had 2 mei mijn eerste ongesteldheid.
Sinds dit weekend gedacht toch wel weer ongesteld te worden maar dit bleef uit dus heb ik gisteren een test gedaan ( wel rond 11 uur pas ) maar daarop zag ik niets.
En nu vanmorgen met mijn eerste urine lijkt het toch een streepje te zijn.
Wat zien jullie?
Helaas kan ik dus geen plaatjes plakken , maar ik zet de link hieronder van de foto van een zwangerschapstest die ik vanmorgen gedaan heb.
Ik heb begin april mijn spiraal laten verwijderen en had 2 mei mijn eerste ongesteldheid.
Sinds dit weekend gedacht toch wel weer ongesteld te worden maar dit bleef uit dus heb ik gisteren een test gedaan ( wel rond 11 uur pas ) maar daarop zag ik niets.
En nu vanmorgen met mijn eerste urine lijkt het toch een streepje te zijn.
Wat zien jullie?

dinsdag 6 juni 2017 om 19:47
Huh nee ik zag het idd. Doet de link hierboven het wel?

dinsdag 6 juni 2017 om 19:50
Lucylucille schreef: ↑06-06-2017 19:48Er is een algemeen topic, dat zou je moeten weten als je hier actief bent.
Nja ik ben niet actief op de zwanger pijler normaal dus heb die denk ik gemist. Excuses!
Ik ga even de link fatsoeneren want hij werkt niet mee.
dinsdag 6 juni 2017 om 19:50
lindybopophelia schreef: ↑06-06-2017 19:48Nee ik zie alleen dat je een foto of bestand kunt uploaden. Oftewel het beginscherm van tinypic
Dit dus

En ik wacht geduldig af want ik hou van streepjes gluren

anoniem_286073 wijzigde dit bericht op 06-06-2017 19:52
14.03% gewijzigd
dinsdag 6 juni 2017 om 19:51
dinsdag 6 juni 2017 om 19:52
Pff loop lekker te knoeien.
Als het goed is staat hij er nu

anoniem_348300 wijzigde dit bericht op 06-06-2017 19:53
0.64% gewijzigd

dinsdag 6 juni 2017 om 19:52
Ik zie twee streepjes; van harte!
dinsdag 6 juni 2017 om 19:56
Die duurdere ga ik morgen inderdaad halen.UkkePuckje2017 schreef: ↑06-06-2017 19:54Je moet even turen, maar het lijkt op een streep inderdaad. Zou over een paar dagen weer testen, vermoedelijk is het streepje dan donkerder. En anders even een duurdere cb test eraan wagen.
Vandaag helaas geen tijd voor gehad maar morgen toch nog een andere, of twee, of drie

dinsdag 6 juni 2017 om 20:00
Ja ik vond het ook echt wel een heel licht streepje maar heb nog nooit via een test een zwangerschap geconstateerd dus was bang dat het zou kunnen dat dit toch echt té licht zou zijn om echt al van een zwangerschap te kunnen spreken