Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 10)

01-01-2019 21:37 5410 berichten
Het vervolg op deel 9 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Naatje20004-6???
OkkiePetite13-6231/312e kindje, 1e kindje, prachtige zoon*, spontane vroeggeboorte met 20+5 wkn. Endometriose
Vlindertjezs16-63829/36x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
KimSter1988?425/29x
Kikii35?1124/30eerste kindje
Leeuw32?832/39miskraam in september met 5,5 week en ronde 6 mislukte innnesteling
Pingie02?330/261e kindje, onregelmatige cyclys (31, 33, 36, 38)
AmericanGirl1983?1735/36IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Lousoe?226/331e kindje
Dana-100??28/39Cycli 24-27 dagen. Sep 2018 onderzoeken gehad (zaad, bloed, inwendig etc.) met goede uitslagen. Mei 2019 terugkomen bij gyn igv niet zwanger
PendePenguin?4937/42Cycli 28-32 dagen. Eileiderspoeling gehad in april, IUI volgt. 2 miskramen in 2015
Hardloopstudentje?3 met clomid25/271e kindje, pcos
Maya88?1530/32Gestart in december 2017, toen al een jaar van de pil af. Eerste kindje, onregelmatige cyclus.
Mies22?1729/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn)
Vanessakusje1987?932/452e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

:cheer2: Zwanger in april! :cheer2:
Stippeltjesbehang
MargeSimpson
Tinkeltje33 :redrose:
Kirstenvdveen :redrose:
Luna-87

:cheer2: Zwanger in mei! :cheer2:
Frozen_Star
Lynn83
Tinkeltje33
Emili2004
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 23-05-2019 12:44
98.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden ik wens jullie een ontzettend mooi 2019 toe en hoop voor ons dat onze grootste wens mag uitkomen.

LaChouffe en Kiki gefeliciteerd!!! :cheer2: Wat een héérlijk begin van het nieuwe jaar!

Arctic fijn dat je er nog bent. Ik hoop dat je snel wat beter in je vel komt te zitten :hug:

Nijntje wat fijn, zo snel een kloppend hartje. Nu vertrouwen hebben dat het goed blijft gaan. Kan me voorstellen dat dat makkelijker is gezegd dan gedaan.

Skittle welkom. Zou inderdaad kunnen dat je je net te laat bent begonnen met testen. Maar ik heb ook wel eens maanden gehad dat ik gewoon geen positieve test had. Snap daar zelf ook niet zoveel van...

Vlindertjesz ik ga ontzettend voor je duimen dat er 1 of 2 prachtig bevruchte eitjes innestellen. Ik gun het je zo.

Ik had gisteren ook echt een enorm slechte dag dus ik kan me helemaal aansluiten bij Naatje. Ik merk ook dat ik er behoorlijk doorheen zit. De afgelopen maand meer tranen gelaten dan de elf maanden ervoor dus moet even goed aan mezelf gaan denken.
Had me deze jaarwisseling zo anders voorgesteld en kon nu alleen maar denken 'misschien heb je volgende jaarwisseling nog steeds geen baby'.

Mijn menstruatie heeft ook nog steeds niet doorgezet. Ben nu dus sinds vorige week donderdag aan het bloeden maar het zijn een paar druppels per dag. 's Ochtends bijna niks en dan wordt het gedurende de dag wat meer maar meestal alleen bij afvegen of soms een paar of meer druppels in mijn inlegkruisje. Donderdag is het 14 dagen na mijn eisprong dus verwacht dat het dan zal doorzetten maar ik vind dit wel mega-irritant want ik ben nu gewoon zo'n 10 dagen van mijn cyclus aan het bloeden, vind ik echt niet nodig :-|
Alle reacties Link kopieren
Pocassie wat vreselijk irritant zeg! Kon het vorige cyclus ook niet uitstaan dat beetje bloed steeds! Heb je de gynaecoloog al eens gebeld hierover? Wie weet kunnen zij het verklaren? Want ik weet ook niet precies hoe dat nu komt...

Maar de volgende jaarwisseling heb jij gewoon een baby hoor! Ofwel in je armen, ofwel in je buik, die komt er gewoon! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Vlindertjesz. Ik hoop het zo voor je dat het lukt. Een of twee super eieren ! We gaan ervoor.

Nijntje ik ken het gevoel. Vorige zwangerschap had ik ook een hartje gehoort. 2 weken later niets meer... toch moeten we positief blijven en optimistisch dat het deze keer wel goed gaat. Elke zwangerschap is anders dus deze ook van de vorige. Misschien kun je afspreken met de gyn of verloskundige dat je altijd mag komen. Dat heeft de gyn mij vorige maand beloofd omdat ik het allemaal somber in zag. Als je elk moment kan kijken zijn de wactweken korter en misschien voor je gevoel rustiger..

Pocassie. Wat ontzettend stom dat t niet doorzet of wegblijft. Hier heb je niets aan en het maakt je alleen maar onzeker. Bah ! Hopelijk heb je meer duidelijkheid.

Meiden ik hoop dat nu elke maand er minstens 10 in de zwangertabel er bij mag worden gezet.
Voor mij voelt het heel onwerkelijk en vanacht was ook echt een feest.
Nog geen symptomen. Wel zijn de toilet bezoekjes weer zoals ze horen te zijn.. zonder stress en zonder getuur in het papier. Hihi..
Naatje2000, geen idee of het kan zijn dat mijn ei later is. Ik heb sinds juli 2017, dat mijn spiraaltje eruit is, op 2x in het begin na altijd een cylus van 30 dagen gehad. Dan lijkt me dat de eisprong ook altijd 14 dagen daarvoor is toch? Al moet ik zeggen dat ik vandaag wel wat lichte krampjes en steken heb en ik denk dat dat de ovulatiepijn is.. Heb die 'pijn' niet iedere maand. Ik heb in die app toen dingen bijgehouden maar met een nieuwe telefoon alleen mijn menstruaties mee overgezet. Dus ik kan niet meer terug vinden waar in mijn cyclus ik die ovulatiepijn had.

Pocassie, wat vervelend zeg! Heb je nog nooit een paar dagen eerder bloed gehad? Misschien toch even bellen inderdaad?
Alle reacties Link kopieren
Nou...ik geef het op vandaag weer (oud) bloed verloren en de testen lopen niet op. Morgen bloedprikken, maar het zal wel niet goed zitten...
leeuw32 wijzigde dit bericht op 01-01-2019 23:29
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf graag mee. Zou iemand mij willen toevoegen in de tabel? Ik weet niet zo goed hoe het werkt... Daarna bijwerken lukt wel denk ik!
NOD: 9-1-2019
Ronde: 15
Leeftijd: 28/39
Bijzonderheid: cyclus 24-27 dagen dus jaar bezig + goede uitslagen onderzoeken (zaad, bloed, inwendig etc.) uit sept 2018 en mei 2019 nieuwe afspraak gyn igv niet zwanger

Ik ga in het oude topic de laatste pagina’s inlezen. Hopelijk duurt het wachten met dit topic ieder geval iets minder lang elke keer😁
Tvp
Voorlopig toch niks te melden. Boel ligt nu stil door de cysten
Alle reacties Link kopieren
Ohnee Leeuw! Hopelijk is je bloeduitslag toch beter. Ik duim alsnog voor je!

Welkom dana!

Iemand ervaring met early zwangerschapstesten??? Ik kan eigenlijk niet meer wachten met testen..
Alle reacties Link kopieren
Daantje ik heb 5 en 4 dagen voor NOD getest met 2besure early testen en was negatief. Toen gewacht tot 1 dag voor NOD met dezelfde test en die was wel duidelijk positief. De Kruidvat testen ook duidelijk positief.
Alle reacties Link kopieren
Shit leeuw, wat onzttend rot en onduidelijk zo allemaal zeg. Ik vind het verdrietig voor je. Hoop snel op meer duidelijkheid. Knuffel!

Daantje, als je de grootste pro’s ever zoekt met ervaring met vroege testen ben je hier aan het juiste adres :-D
Ik denk dat op nummer 1 de kruitvat 2v5 euro staat, die reageert al op heel weinig hcg.

Dana, welkom!

Arctic, wat een rot nieuws. Kunnen ze daar iets aan doen?
Ah shit Leeuw!! Wat een rot onzekerheid, ik hoop dat je vanmiddag een positievere uitslag hebt! Heb je nog last van kwaaltjes of juist migraine? :hug:

Pocassie, dit schiet ook echt niet op zo! Heb je al een keer met de huisarts (of gyn?) gebeld?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb last van hoofdpijn en krampen/trekkerig gevoel in mijn liezen. Geen migraine. En ook echt telkens heel weinig oud bloed. Kan er geen touw aan vast knopen. Zal blij zijn als het half 5 is, dan krijg ik uitslag.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dana, welkom! Je staat in de tabel. Hoop dat je snel zwanger bent! :-]

Skittle jij ook welkom hier! Als je zeker wil weten wanneer je ei springt: de ovulatietesten van de Action zijn €2,50 voor 5 stuks en werken als een tierelier. Ik ben grootaandeelhouder :lol:

Leeuw wat een onzekerheid. Ik duim voor je vanmiddag!

Moos hoe gaat het nu met jou?

He Pocassie wat naar, die onregelmatigheid. Niks aan. Zou idd even contact opnemen met een gynaecoloog.

Wat duurt een cyclus eigenlijk lang he? Pfff... als deze ronde net zo lang is als de vorige, duurt het gewoon nog twee weken voor ik ovuleer! Maarrrr, als m’n cyclus weer wordt als voor de ma, is het maandag al zover...
Ik kan dat ei wel tevoorschijn trékken :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Thanks Starsuus!!

Als ik nou een normale ongesteldheid had :@@: dan heb je tenminste duidelijkheid Ben altijd maar 1 a 2 dagen ongesteld, maar dan tenminste wel een beetje rood bloed. Zaterdag had ik ongeveer 3 uur lang dat er dat wat oud bloed kwam en gisterenavond 1 klodder. Vanochtend nog een klein beetje lichtbruin. Zou dat dan toch mijn ongesteldheid zijn geweest. Zelfs voor mijn doen erg weinig.....
Alle reacties Link kopieren
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2i6i ... CxzwKS0uEc

Mn zw. Testen worden toch lichter. :-D
Zal ik eerst moeten wachten op een eisprong of kan het zijn dat die al geweest is en mn menstruatie om de hoek is? Hoop het laatste!
Alle reacties Link kopieren
Leeuw, was het een iets harder stolsel of was het echt wat bloed?
Zou dat mogelijk het afstoten van vruchtje kunnen zijn?
Ik hoop het natuurlijk niet, maar wat onduidelijk zo zeg!
Alle reacties Link kopieren
Pocassie zeer irritant dat bloedverlies! Nog 1 dagje wachten en dan kun je testen.

Skittle ik heb ook wel eens gehad dat mijn eisprong op een compleet andere dag pas kwam dan normaal. Dat schijnt ook gewoon normaal te zijn vertelde de gynaecoloog mij later. Soms kun je er je klok op gelijk zetten, maar soms ook echt totaal niet. Met ovulatietesten kwam ik er altijd heel goed achter.

Leeuw32 wat vervelend zeg. Ik hoop dat het allemaal niets te betekenen heeft. Wat kan een dag nu toch lang duren als je aan die telefoon gekluisterd zit. Hopelijk word je verblijd met mooi nieuws. *fingers crossed*

arctic ik wist niet dat er cystes waren gezien. Zagen ze dat naar aanleiding van je HSG of bij je echo? Gaan ze ze doorprikken?

starsuus eigenlijk is het één grote wachtbankje. Eerst wachten op ovulatie en dan op menstruatie (liever niet). Ons geduld wordt zeer op de proef gesteld!!
Alle reacties Link kopieren
Moosforhappines1988 schreef:
02-01-2019 09:21
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2i6i ... CxzwKS0uEc

Mn zw. Testen worden toch lichter. :-D
Zal ik eerst moeten wachten op een eisprong of kan het zijn dat die al geweest is en mn menstruatie om de hoek is? Hoop het laatste!
Kan heel goed hoor Moos! Ik heb van mijn eerste eisprong na de ma helemaal niks gemerkt, terwijl ik er normaal flink veel pijn van heb. Werd toch echt ongesteld. Ik hoop jij ook gauw! Ben je nog bij de acupuncturist geweest?
Alle reacties Link kopieren
Vlindertjezs schreef:
02-01-2019 09:25
starsuus eigenlijk is het één grote wachtbankje. Eerst wachten op ovulatie en dan op menstruatie (liever niet). Ons geduld wordt zeer op de proef gesteld!!
Nou en of! Eigenlijk zou een cyclus gewoon een week moeten duren. Twee dagen ongesteld, op dag drie seks, dag vier eisprong, op dag vijf de innesteling, dag zes wel/geen symptomen en op dag zeven testen. Hatsikidee!
Starsuus schreef:
02-01-2019 09:58
Nou en of! Eigenlijk zou een cyclus gewoon een week moeten duren. Twee dagen ongesteld, op dag drie seks, dag vier eisprong, op dag vijf de innesteling, dag zes wel/geen symptomen en op dag zeven testen. Hatsikidee!
Haha dat zou toch eens wat zijn zeg

Hier dus nog afwachten rit de controle op 17 januari. Tot die tijd lees ik denk alleen mij
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,

Allereerst een gelukkig nieuwjaar voor iedereen. May Al Our Wishes And Dreams Come True In 2019!!!

Jjjajajjaaa Kiki gefeliciteerd meis! Wat ben jij 2018 nog goed geëindigd lieverd! Hopelijk is het een mooie plakkert en hoor je over een paar weken het hartje kloppen van jullie kleine frummel.

Jeetje Arctic wat enorm balen dat er cysten zijn gezien op de echo en nu "alles" komt stil te liggen. Zouden de cysten misschien iets te maken kunnen hebben met de stekende pijn die je hebt/ gehad? Hopelijk is er op de controle de 17e niks meer gezien zodat jullie ook weer verder kunnen. Heel veel succes meis!

Skittle welkom. Ik heb een redelijk onregelmatige cyclus, dus ik kan je vraag niet zo goed beantwoorden. Mijn ei sprong ergens tussen de 18 en 28 dagen, dus om hem niet te missen begon ik altijd op dag 14 met ovulatietesten.

Dana ook welkom. Leuk dat je ook met ons mee komt schrijven.

Leeuw wat irritant die onzekerheid. Is het niet nog een restje van de innestellingbloeding? Hopelijk is het snel 16:30 uur voor je en hebben ze goed nieuws. Ik duim met je mee!

Vlindertjezs wat super fijn dat er 2 goede eitjes zijn/ waren! Dat is al positief! Nu "even" 2 weken afwachten en dan laat je ons een super mooie knaltest zien! Succes meis.

Pocassie wat naar die onzekerheid en het wachten. Kan mij voorstellen dat je daar verdrietig van word. Misschien goed om inderdaad even met de gynaecoloog te bellen.

Moos hoe gaat het met jou? Fijn dat de zwangerschapstesten afnemen. Hopelijk ben je snel ongesteld en kan je de ma proberen achter je te gaan laten. Nu word je er nog steeds mee geconfronteerd en ik kan mij heel goed voorstellen dat het verwerken ook niet makkelijker op maakt.

Starsuus hoe gaat het met jou? Hoe voel je je?

Nijntje wat goed dat je een mooie echo had, dat is al stap één. Blijf er vertrouwen in houden meis.

Stippel hoe gaat het met jou? Houd je het nog een beetje vol tot maandag. Kan mij voorstellen dat het allemaal erg lang duurt. Maar zo lang er geen bloed is en je hebt kwaaltjes kan ik mij niet anders voorstellen dan dat je harstikke zwanger bent meis. Nog een paar dagen geduld.

Koekoekk hoe gaat het met jou?

Ik heb gister een nieuwe echo gehad. Had gehoopt dat beide eitjes goed waren doorgegroeid en we al een afspraak konden maken voor een inseminatie. Het goede nieuws is dat er nog steeds 2 eitjes iets groter zijn dan de rest, maar ze nog niet heel veel meer gegroeid waren dan de vorige keer. Dus nu de dosis hormonen die ik moet spuiten verhoogt en moet ik vrijdagochtend weer terugkomen. Hopelijk is er dan meer te zien en hebben we zondag of maandag een terugplaatsing. Even afwachten nog.
Alle reacties Link kopieren
Moos, nee het is allemaal wat bruinig bij het afvegen of van de klodders slijm die normaal wit zijn, zijn nu bijna zwart.

American geen idee, heb ook steeds een trekkerig gevoel links of recht richting mijn liezen.

Nog eeen paar uurtjes en dan weet ik het. En anders mag ik weer gaan gokken wanneer mijn cyclus is begonnen, dan is een halve dag menstruatie. Kunnen we weer terug naar het ziekenhuis, want het wordt steeds minder.
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,

Allereerst de beste wensen voor iedereen!

Graag zou ik mee willen doen in dit topic.
Sinds mei 2018 gestopt met de pil.
Ik merk dat de tijd na ovulatie en die 2 weken wachten erna erg slopend kunnen zijn. Lijkt me daarom erg fijn om het met vrouwen te kunnen delen die in het zelfde schuitje zitten.

Zou ook iemand mij willen toevoegen in het tabel. Moet nog even uitvogelen hoe het allemaal werkt. :)

NOD: 22-1-2019
Ronde: 9
Leeftijd: 30/28
Bijzonderheden: x
Alle reacties Link kopieren
Je staat ertussen Fofinha, welkom! Zijn jullie bezig voor jullie eerste kindje? Je zult hier zeker veel steun vinden. Goed dat je meeschrijft!

American het gaat goed! Lief dat je ‘t vraagt. Ben echt blij dat het 2019 is. Voelt als een frisse start. Het is hier ook nog eens mooi weer, dat stemt hoopvol. Hopelijk vrijdag goed nieuws voor jullie. Ik duim voor twee dikke vette vruchtbare eieren! :-]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven