Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 10)

01-01-2019 21:37 5410 berichten
Het vervolg op deel 9 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Naatje20004-6???
OkkiePetite13-6231/312e kindje, 1e kindje, prachtige zoon*, spontane vroeggeboorte met 20+5 wkn. Endometriose
Vlindertjezs16-63829/36x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
KimSter1988?425/29x
Kikii35?1124/30eerste kindje
Leeuw32?832/39miskraam in september met 5,5 week en ronde 6 mislukte innnesteling
Pingie02?330/261e kindje, onregelmatige cyclys (31, 33, 36, 38)
AmericanGirl1983?1735/36IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Lousoe?226/331e kindje
Dana-100??28/39Cycli 24-27 dagen. Sep 2018 onderzoeken gehad (zaad, bloed, inwendig etc.) met goede uitslagen. Mei 2019 terugkomen bij gyn igv niet zwanger
PendePenguin?4937/42Cycli 28-32 dagen. Eileiderspoeling gehad in april, IUI volgt. 2 miskramen in 2015
Hardloopstudentje?3 met clomid25/271e kindje, pcos
Maya88?1530/32Gestart in december 2017, toen al een jaar van de pil af. Eerste kindje, onregelmatige cyclus.
Mies22?1729/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn)
Vanessakusje1987?932/452e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

:cheer2: Zwanger in april! :cheer2:
Stippeltjesbehang
MargeSimpson
Tinkeltje33 :redrose:
Kirstenvdveen :redrose:
Luna-87

:cheer2: Zwanger in mei! :cheer2:
Frozen_Star
Lynn83
Tinkeltje33
Emili2004
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 23-05-2019 12:44
98.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vanessa: dan zou ik eens verder moeten zoeken, vooralsnog wil ik graag met de auto. Als het niet anders kan, gaan we gewoon vliegen.

Naatje: ik houd me altijd erg bezig met geboortezorg uit interesse, er zijn heel veel verloskundige afdelingen gesloten afgelopen jaren. Ik vind dat een hele slechte ontwikkeling. Die in nieuwegein is daar volgens mij en van. Het zkh bestaat dacht ik inderdaad nog. Maar vandaar dat ik het wist.

Het gaat op zich wel goed. Ik ben vandaag thuis en heb zoon een extra ochtend naar de opvang gebracht. Even een paar uur tijd voor mezelf. Ik ben nog steeds wel misselijk en moe.
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden,

Net wakker uit narcose. Ik vond het emotioneel dit keer een stuk zwaarder.
Het zit erop, ik hoop dit nooit meer mee te maken, en hoop ook dat niemand van jullie dit uit hoeft mee te maken.

Bedankt voor jullie lieve steun :heart:
Alle reacties Link kopieren
Moos, sterkte komende dagen!

Naatje, dat weet ik. Maar mijn werk is meer geld kwijt geweest aan ziekmeldingen dan die behandeling kost ;). Nou we weten het in ieder geval voor volgende keer en mijn ouders hebben aangeboden om indien nodig deze kosten te betalen.

Tinkel en vanessa, maar je kun toch wel altijd in het ziekenhuis bevallen? Ik wil echt niet thuis bevallen. Gelukkig wonen we bij 3 ziekenhuizen in de buurt (randstad),
Alle reacties Link kopieren
Hier vandaag weer een zenuwachtige dag. Ben ineens sinds gisteren niet meer misselijk, of toch wel of toch niet, kortom, niet meer zo aanwezig dat ik niets kan doen. En er erg op aan het letten. Eind van de dag een echo, maar ben zo bang dat het niet meer goed is. Lange dag vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Leeuw: niet meer in Nieuwegein. In Friesland en Groningen zijn ook verloskunde afdelingen gesloten. Er is gewoon niet genoeg personeel om de afdelingen open te houden. Ik woon vlak bij een zkh, dus voor mij geen probleem. En ik wil weer thuis bevallen.

Moos: veel sterkte. Goed voor jezelf zorgen en ik hoop dat het herstel goed gaat. :hug:

June: spannend is dat dan. Hoe ver ben je nu? Het werd bij mij van de een op de andere dag beter rond 12-13 weken.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Moos, veel sterkte! Fijn om wat van je te horen.

Naatje, hoe gaat het met jou?

June, wat spannend. Hoe laat mag je? Rustig aan vandaag, het zit vast helemaal goed.

Tinkel, vervelend dat je toch nog misselijk bent. Is het wel te doen?

Hier toch net weer wat bruine afscheiding gespot. Ik spring telkens van het ene op het andere been. Van het is raak naar nee toch niet, haha. Net in ieder geval met mijn vriend afgesproken dat we zaterdag samen gaan testen als het nog nodig is. Wil hij toch wel graag samen doen.
Alle reacties Link kopieren
Net nog contact gehad met fertiliteit en progesteron was hoog dus duidelijk een eisprong geweest. Dus of ik word ongesteld of ik ben zwanger. Een andere optie is er nu niet meer, omdat de eisprong goed was. Toch een opluchting al wel :yes:
Alle reacties Link kopieren
Moos ❤

Ik ben nu 9.3! Wie weet zegt het helemaal niets. Nog 5 uur overbruggen 😁
Alle reacties Link kopieren
Lieve lieve meiden,

Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet beginnen, maar ik kom even een berichtje posten om voorlopig even afscheid te nemen. Dit voelt heel gek, want we kennen elkaar helemaal niet en toch voelt dit wel heel erg verdrietig. Maar voor mezelf is dit beter.

Ik ben een ontzettend slechte prater van mezelf en ik gebruik dit forum als uitlaatklep. Maar ik merk dat ik hierdoor nog slechter met mijn vriend praat over alles en dat is niet goed. Want we moeten dit samen doen en niet ik alleen.

Daarnaast ben ik er ook echt veel te veel mee bezig. Natuurlijk zijn we er allemaal mee bezig, want we willen dit heel graag. Maar ik maak mezelf echt helemaal gek met eerst het zoeken naar het ei en vervolgens alle symptomen en vervolgens de klap dat het dan toch weer niet is gelukt. Aangezien het ook maar zo kan zijn dat het uiteindelijk allemaal nog even gaat duren voor het raak is, is het beter als ik hier mee stop. Anders ga ik dit niet volhouden de komende maanden.

Ik ga de komende maanden geen ovulatietesten meer gebruiken, ga mijn app alleen nog maar gebruiken om bij te houden wanneer ik ongesteld wordt (heb alle andere functies uitgezet) en ga proberen dit forum niet meer te bezoeken. Ik hoop dat ik het vol ga houden. Ik overweeg ook om hulp te zoeken bij m'n praatprobleem.

Nogmaals ik ken jullie niet persoonlijk, maar toch voelt dit heel erg verdrietig (misschien wel een aanwijzing dat ik niet helemaal in orde ben ;-) ) . Jullie zijn stuk voor stuk ontzettend lieve vrouwen. Ik gun jullie allemaal het allerbeste en ik hoop dat jullie allemaal snel een goede en gezonde zwangerschap gaan hebben.
Moos, Naatje & Leeuw jullie toch wel in het bijzonder lieve meiden. :heart:
Zwangere meiden Suusje, LaChouffe, Stippel .. hele fijne zwangerschap verder meiden.

Dag lieve schatten! :love: :redrose: :heart:
Alle reacties Link kopieren
Lieve Zon :hug: voor jezelf kiezen schat! Als je beter niet mee schrijft moet je dat niet doen. Pas goed op jezelf!

Hier voelde ik net iets naar buiten “glijden”: zie ik toch verdorie twee tabletten pontificaal op Mn maandverband liggen :-o
Heb ze weer terug geduwd. De brutaliteit...hup oplossen krengen!
Hoop niet dat hierdoor het niet goed doorzet vandaag....

Jullie dit wel eens gehad?
Alle reacties Link kopieren
@Moos Fijn om wat van je te horen. Doe rustig aan meis! Het is allemaal niet niks en ook weer zo'n rot narcose dus pas goed op jezelf :hug:

@Zonnetje Wat ontzettend jammer! Begrijp je beslissing heel goed. En vooral hoop ik dat het je helpt voor jezelf en in je relatie. Maar dat neemt niet weg dat ik je echt wel ontzettend ga missen hier!!
Bedankt voor al je steun en lieve woorden :heart: Hoop dat jullie wens heel snel vervuld mag worden meis :hug: Laat je het wel weten als het zover is? Ik blijf in de tussentijd duimen voor je. En mocht je toch weer even je verhaal kwijt willen, ben je altijd welkom! :bigkiss:

@Naatje2000 Gebeurt er bij jou al iets?

@June Wat naar he die onzekerheid. Kwaaltjes kunnen komen en gaan dus laat jezelf niet gek maken hoor! Hoop dat de tijd snel mag gaan voor je en dat je straks een prachtige echo hebt :heart: Laat je het even weten?

@Hardloopstudentje Mooie berichten :cheer:
Alle reacties Link kopieren
@Naatje2000 O dat gehannes met die rot tabletten :swear: Daar mogen ze wel wat beters voor verzinnen vind ik!
Zou ze inderdaad weer even terug duwen als dat lukt.
Volgens mij neemt je slijmvlies al wel de medicatie op, dus het werkt toch wel hoor.
Bij mij kwamen ze er op den duur ook uit met het bloedverlies en alles mee... Dan heeft het ook geen zin meer om ze terug te stoppen. Maar staat me bij dat dit ook in de folder stond dat dat geen kwaad kon.
Alle reacties Link kopieren
Naatje maakt niks uit! De werkzame stof wordt al binnen een half uur na het inbrengen door je lichaam opgenomen. Die pillen zijn daarna gewoon useless. Hou je taai lieverd! Ik hoop dat de boel gauw mooi los komt.

Moosie een hele dikke knuffel voor jou :hug: Word maar gauw weer fit. En eet vooral alles waar je zin in hebt. Ik denk aan je.

Zon wat ga ik je hier missen! Maar ik vind het een enorm dapper besluit. Hee en je blijft altijd weer welkom he. Als jij na een maand denkt: ik had er toch wel wat aan, of je bent zwanger en wilt dat vertellen, kom dan maar weer lekker terug :-] Heel veel geluk en succes met alles!
Alle reacties Link kopieren
Zonnetje sterkte en ik ga je missen :heart:

Ik heb deze van een vriendin gekregen:
https://www.zebrapaardje.nl/a-53870768/ ... rwens-set/. Misschien ook iets voor jou om van iemand te schrijven?
Alle reacties Link kopieren
Thanks meisjes, ik schrok ervan.

Moosje doe rustig aan schat ik denk aan je!
@ hardloopstudentje super meid dat er in ieder geval een eisprong is geweest! Het blijft heel erg spannend bij jou. Hoeveel dpo ben je nu?

@ zonnetje je hebt gelijk meid dat je het even zo laat. Hopelijk doet het je goed!

@ naatje hoe gaat het nu met je? Komt het al wat los?

Ik heb vandaag weer met het ziekenhuis gebeld en heb nu 13 mei de eerste echo. Toch nog een weekje vooruit gekregen. Was dezelfde assistente als gisteren. Heb wel even moeten praten maar het is uiteindelijk gelukt.
Alle reacties Link kopieren
Lieve zon, wat jammer dat we hier voorlopig niks meer van je zullen horen maar ik begrijp het zo goed. Goed aan jezelf denken meis! :heart: Ik werd zelf helemaal een beetje emotioneel van je berichtje.

Naatje, wat gek van die pillen. Ik hoop dat het alsnog snel zijn werk gaat doen voor je. Als het moet dan maar zo snel mogelijk ook weer klaar lijkt mij.

Leeuw, ik had even op jou linkje geklikt maar zo'n boek bijhouden lijkt me zowel mooi als confronterend tegelijkertijd. Gek hoe dat zo dubbel kan zijn. Ik wil al lang van die milestonecards kopen voor als het raak is, maar ik houd me toch elke keer weer in omdat ik het te confronterend vind zolang het nog niet gelukt is.

@Kirsten, ik ben vandaag 11dpo. Dus het kan echt nog alle kanten op.
Te bizar voor woorden eigenlijk dat je zo je best moet doen om die echo een week naar voren te krijgen. Zij zijn er toch om voor ons te "zorgen". Zij moeten met jou meedenken zodat jij je prettig voelt. Die assistente komt over als een heel naar mens zonder een beetje medeleven. Zo, dat ben ik kwijt, haha. Fijn dat je 13 mei nu kan, hopelijk zie je dan een prachtig beeld. Dan ben je 7 weken?
Alle reacties Link kopieren
Hardloop: fijn dat er een eisprong geweest is, ik ben heel blij voor je!

June: succes vanmiddag!

Zonnetje: je moet doen wat goed voelt meis. Ik snap wel dat je het gevoel hebt dat je er te veel mee bezig bent. Misschien ‘s avonds even inplannen met vriend? Ik vind praten ook lastig en we hebben verplicht 10 minuten waarin we beide vertellen wat ons beziggehouden heeft die dag. En dan nog zal het nooit natuurlijk gaan. Ik wens je heel veel geluk en plezier en hoop dat je snel zwanger bent met een mooie plakkert. :bigkiss:

Kirsten: fijn dat het gelukt is!

Ik heb vandaag de assistente van de huisarts even gebeld en mijn excuses aangeboden voor vorige week. Ik heb haar echt uitgekafferd aan de telefoon toen ik medicijnen wilde hebben. :$
Alle reacties Link kopieren
Ah nee zon, je bent mijn billen maatje :moon:
Ik kan je niet missen! Je smileys maken mij zo vrolijk. :couple:
Los van wat ik vind snap ik jouw keuze heel goed lieverd. Ik hoop dat het je wat ruimte en afleiding geeft.
En mannen zijn toch een partij anders. Ik kan goed met mijn man praten maar Soms denk ik echt Holy fuck, begrijp je het dan echt niet??
Mocht je je morgen alweer bedenken, wij zijn er voor je, ook in deze klote fase.
Ik ga heel hard bidden voor jullie!

Naat, proberen om echt zoooo diep mogelijk die klote pillen erin te stoppen.
Misschien heb je een dildo liggen :facepalm: klinkt heel gek maar die komt miss dieper dan je korte vinger?
Ja, dit idee komt echt in mij op.

Hardloop, ik duim voor jou. Wat spannend zeg!

Tinkel, hoe voel jij je momenteel in je vel?

Leeuw, het is bijna zo ver!
Doe je nog iets extras voor innesteling te bevorderen?

Dat deze weken heel snel voorbij mogen vliegen stippel. Maar alle vertrouwen :
Starsuus, zo leuk dat je nog steeds mee leest.
Gaat het nog steeds zo lekker?
Lief jullie berichten Meiden!
Alle reacties Link kopieren
Vanessakusje1987 schreef:
24-04-2019 08:00
Wilde idd zeggen je kan ze t beste rond een uur of 3 inbrengen en daarna nog even 4 uurtje bed pakken. Dan kan t mooi inweken.
Zoals STippel zei idd spiegel van paracetamol opbouwen.

Ook galblaas operatie gehad? Ik ook in Okt. Vanaf April tot Okt moeten wachten op n plekje want wilde perse dat t UMC me hielp. Maar zo fijn dat dat klere ding weg is.

Moos sterkte! Weet niet waar jullie contacten hebben. Maar mocht je een slaapplaats nodig hebben tussen 4-5 en 18-5 dan zitten wij in de buurt van Malaga.

Netjes dat ze echt interesse toonde Tink.
Wat een extreem lief aanbod meis.
We kunnen waarschijnlijk zelfs overnachten bij hotel wat verbonden is aan de kliniek. Ja, bizar hè!
Hoe gaat het met jou?

Liep jij sowieso bij UMC?
Ik twijfel om de overstap van diak naar UMC te maken.
Diak kan sowieso niks voor ons meer doen. Maar UMC test bv standaard ook progesteron en staat volgens mij meer open ten aanzien van medicatie?
moosforhappines1988 wijzigde dit bericht op 24-04-2019 16:05
0.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En nu moet ik inschatting gaan maken wanneer mn hcg uit lijf is voor de onderzoeken?

Wat lastig is dat. Het is natuurlijk vroege mk maar heeft er wel tot week 8,5 gezeten en zak is doorgegroeid.

Voelt rot om niet iets met aankomend eitje te doen maar wil dit echt niet weer meemaken..
@ hardloopstudentje ja het is echt nog even spannend. Ik had overigens op 11 dpo al een licht positieve test. Met een gewone test. Dus als je de gevoelige doet zie je het helemaal denk ik wel. Maar kan ook heel goed begrijpen dat je liever wilt wachten.
Ja ik vond het ook wat vreemd. Ik vertelde van mijn miskraam en dat ik best wel onzeker was en vooral omdat het de vorige keer ook met 6,2 weken was en toen al een hartslag er was graag wat eerder een echo wou. Zegt ze: nou als jij het graag wilt doen we het wel een week naar voren.. maar het is niet gewoon dat we het zo vroeg doen.
Ja klopt dan ben ik als het goed is precies 7 weken.

@ moos met mijn miskraam in januari was dat ongeveer met 3 weken uit mijn lichaam. Maar deze miskraam is wel uit zichzelf gekomen. Het hartje is toen gestopt met kloppen op 8.3 en de miskraam was op 9.2

@ naatje hoe gaat het bij je?

Ik had vanmiddag nog even een testje gedaan omdat ik het idee heb dat mijn misselijkheid wat minder is. Borsten zijn wel meer gevoelig dan afgelopen dagen.
Maar de hcg loopt heel mooi op.
Bovenste is van maandag ochtend met ochtend urine en de onderste is van vanmiddag.

http://nl.tinypic.com/r/4fu1/9
Alle reacties Link kopieren
Moos dat is heel lastig om in te schatten wanneer hcg uit jouw lijf is. Bij kirsten duurde het bij 8 weken 3 weken. Ik had een miskraam met 5,5 week en pas na 3 weken was hcg eruit, in tussen wel eisprong gehad. Misschien om de paar dagen testen?

Hij loopt mooi op Kirsten :yes:

Ik knijp hem op dit moment. Opeens zo misselijk (gelukkig verder wel fit) ik zou zweren dat ik een LH-piek heb. Maar dat moet niet kunnen met de medicatie. Gelukkig morgen echo om te kijken.

Wat ga ik doen qua innesteling: niet al teveel: ik heb braaf granaatappelsap en verder: veel sporten, gewoon gezond eten en hoop hebben. Misschien nog lekker een massage. Mijn BMS is minimaal 6 mm, dat is het nog nooit geweest dus ik heb hele goede hoop!
Alle reacties Link kopieren
Even een snel bericht, alles is goed met onze baby!
Moos, Zon en Naatje :hug:

En Moos die dildo opmerking heeft mijn dag gemaakt 🤭 ik snapte hem ook gewoon helemaal. Wat miskramen en de zooi die erbij komt kijken met je doen he..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven