Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 10)

01-01-2019 21:37 5410 berichten
Het vervolg op deel 9 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Naatje20004-6???
OkkiePetite13-6231/312e kindje, 1e kindje, prachtige zoon*, spontane vroeggeboorte met 20+5 wkn. Endometriose
Vlindertjezs16-63829/36x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
KimSter1988?425/29x
Kikii35?1124/30eerste kindje
Leeuw32?832/39miskraam in september met 5,5 week en ronde 6 mislukte innnesteling
Pingie02?330/261e kindje, onregelmatige cyclys (31, 33, 36, 38)
AmericanGirl1983?1735/36IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Lousoe?226/331e kindje
Dana-100??28/39Cycli 24-27 dagen. Sep 2018 onderzoeken gehad (zaad, bloed, inwendig etc.) met goede uitslagen. Mei 2019 terugkomen bij gyn igv niet zwanger
PendePenguin?4937/42Cycli 28-32 dagen. Eileiderspoeling gehad in april, IUI volgt. 2 miskramen in 2015
Hardloopstudentje?3 met clomid25/271e kindje, pcos
Maya88?1530/32Gestart in december 2017, toen al een jaar van de pil af. Eerste kindje, onregelmatige cyclus.
Mies22?1729/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn)
Vanessakusje1987?932/452e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

:cheer2: Zwanger in april! :cheer2:
Stippeltjesbehang
MargeSimpson
Tinkeltje33 :redrose:
Kirstenvdveen :redrose:
Luna-87

:cheer2: Zwanger in mei! :cheer2:
Frozen_Star
Lynn83
Tinkeltje33
Emili2004
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 23-05-2019 12:44
98.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Naatje, nee nog niet. We kijken het komende 3 weken aan: geen alcohol en let enigszins op het eten. Ik vlieg over 2 dagen en heb erg druk op werk dus geen tijd om nog halve dag naar het ziekenhuis te gaan.
Alle reacties Link kopieren
@Frozen, wat een spanning voor jou meis. Ik zou als je het echt even niet trekt lekker naar huis gaan. Vervelend dat ze op je werk onderbezet zijn maar dat is nu even niet jou probleem. Goed op jezelf letten hoor!

@Stippel, wat vervelend dat je zo beroerd bent! En wat een lieve man heb je.

@Naatje, yes een piek :cheer2: Veel plezier alvast morgen, haha.

@Tinkel, wat enorm heftig lijkt me dat die angst. Ik heb een vriendinnetje die al 10 jaar met hetzelfde kampt als jij. Ze is heel bang om zelf misselijk te zijn of over te geven, tot paniekaanvallen aan toe en heeft ook angst voor andere die overgeven of misselijk zijn. Heb het dus wel eens van dichtbij meegemaakt. Bij haar lijkt EMDR wel wat te helpen, maar daar heb je nu niet 123 wat aan. Hopelijk vliegt de tijd snel om tot je eerste echo!

@Leeuw, wat een spanning weer zeg. Ik duim voor je!

Hier is mijn afscheiding nog steeds lichtbruin. Bij binnen voelen zeg maar, zie ik het. Verder niet. Zal toch gewoon moeten afwachten maar denk niet dat het een goed teken is.

Al vraag ik me dus wel iets af, stel er waren 3 eitjes en er is er maar 1 bevrucht, wat gebeurd er dan met die andere 2? Worden die afgestoten of lossen die gewoon op? Misschien een stomme vraag hoor :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Zie je nou Leeuw!
Enne dat weekend alles eten en drinken, is helemaal niet erg tot 6 weken.
Misschien toch een late innesteling.

Ik hoop enorm voor je.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het starsuus, nooit meer onbezorgd zwanger kunnen zijn. Maar volgens mij richt je je vooral op al het positieve, en dat is het beste. En angsten komen en gaan. Geniet van het trappelen.

Emotionele dag was ook wel een lacher achteraf dan; man en vrouw verschil.
Vriend wilde mij opvrolijken met seks, seks?? Schat, Ik ben onwijs verdrietig en jij denkt aan seks???
Toen kwam hij uiteindelijk aan met een ijsje :rofl:

Naat, wat fijn schat!
Laat de conceive en man maar spuiten!

Leeuw, mega mega spannend!
Voelde je je daarom toch zo goed?
Heb je een foto van je test? Late innesteling kan toch? Maak je niet druk om die alcohol.
Alle reacties Link kopieren
Hardloop en vanes, wat vervelend voor jullie die bruine afscheiding.
Kan het echt niet een innesteling zijn?
Gevraagd wat gyn hiervan zegt?

Zou utrogestan niet een optie zijn? Houdt ook het bloeden tegen..
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik vollop Utro maar heeft 0,0 zin dus. En helaas inmiddels al rood.
Zegt niets weet ik maar kan ook wel weer extreem verstoord zijn.
Alle reacties Link kopieren
@Moos, ik ga als ik voor nieuwe medicatie moet bellen, het wel navragen. Maar het valt heel erg mee, heb niet zoals vaness echt rood bloed of veel bruin verlies voordat ik ongesteld word. Gewoon een klein beetje vermengd met afscheiding. Alleen ik word er zo moedeloos van omdat ik daar dus al aan kan zien dat het waarschijnlijk niet gelukt is.

En ik had met zo voorgenomen dit keer om niet van binnen te gaan voelen. Want dat is de enige manier waarop ik de bruinig afscheiding zie. Maar de niewsgierigheid wint het dan toch weer. Dit keer na mijn eisprong nog geen seks gehad, maar als ik dat wel heb, heb ik meestal ook wel klein beetje bruin bloedverlies. Ik heb geen idee waar het aan ligt.
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden, dank jullie allemaal voor jullie lieve woorden. Hier gelukkig heen bruinverlies meer gezien (en ook geen bloed, behalve in m’n droom vannacht) en ook weer wat minder buikpijn.
Het is echt zo’n zeurderig gevoel alsof je ongesteld gaat worden.
Verder nog steeds misselijk, moe en gevoelige borsten dus voor nu houden we hoop. Uurtje eerder van werk weg gegaan.

Ik heb net van die cracotte crackers gehaald bij de ah, die gaan vanavond naast Mn bed. Hopelijk morgen ochtend minder misselijk.
En de beste uitvinding vind ik misschien nog wel dat je dus wel vegetarische filet american mag hebben :cheer2:

leeuw jeetje spannend! Was dat bloedverlies van laatst dus toch geen menstruatie?

Naat wat fijn je ei! Laat dit een hele mooie plakker worden voor jullie :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
@Leeuw Wow wat spannend zeg!! Dat zou toch wat zijn he :applause:
Zou me niet druk maken om wat je gegeten of gedronken hebt hoor. Wat eten betreft mag je het meeste niet omdat je er ziek van zou kunnen worden. Maar dat is bij jou niet gebeurd toch? En heel veel vrouwen hebben nog wat glaasjes alcohol op voor ze wisten dat het raak was. Kan volgens mij echt geen kwaad.

@Moos Aaaaaah wat lieverd is je vriend met zijn ijsje. Hahaha ja dat verschil tussen mannen en vrouwen herken ik wel hoor. Ach ze bedoelen het goed :proud:

@Vanessa Wat balen dat je al weer bloedverlies hebt!

@Frozen Je klinkt gelukkig weer wat rustiger. Fijn dat je wat eerder weg kon van werk! Hopelijk blijft dat stomme bruinverlies nu gewoon weg!!

@Naatje2000 Jaaaaaaaaa je ei :jump: :jump: :jump:

@Hardloopstudentje Volgens mij dat die eitjes gewoon door je lichaam worden geabsorbeerd.
Over dat bruinverlies zou je het toch eens na kunnen vragen aan de gynaecoloog. Misschien is de boel bij jou juist heel goed doorbloed. Dan kan het ook zijn dat je door je eigen inwendige onderzoek wat bruinverlies hebt? Zeker als je aangeeft dat ook vaak na de seks te hebben.
Hoop iig dat het los staat van de kans of het raak is.

@Starsuus Ik wordt zo blij van jouw mooie berichten :flirting: Dat geeft mij ook echt hoop! Logisch denk ik dat het spannend blijft maar mooi om te lezen hoe het vertrouwen stap voor stap groeit.
Alle reacties Link kopieren
Oh Leeuw wat spannend!! Ik duim voor je!

En naatje, huppa aan de slag!

Moos, leuk he, dat verschil tussen mannen en vrouwen... Dikke knuffel voor jou!

Hier weinig puf om alle reacties door te spitten en op te reageren. Ik voelde me zoveel beter, maar ben nu weer mega misselijk. Dacht dat ik er vanaf was. Kijk het nog een paar dagen aan, anders maar weer de verloskundige bellen. Ze zijn niet zo happig op medicatie...
Alle reacties Link kopieren
Leeuw32 schreef:
20-05-2019 13:45
Even korte update: we zijn hier in shock. Ik had op dag 9 een knalpositieve ovulatie test. En natuurlijk naar winkel geweest: ook een licht positieve zwangerstest. Alleen voor 5 weken veel te licht. Dus het is weer even afwachten. Nog los van alle verboden dingen die ik dit weekend heb gegeten/gedronken.

OMG mijn duimen vliegen nog net niet van mijn handen af. Ik hoop het zo ontzettend voor je. Dat zou toch wat zijn he!! Maar... nog 3 weken wachten!! Jeetjemina. Neem je een paar zwangerschapstestjes mee naar je bestemming? :sherlock:
Alle reacties Link kopieren
@Leeuw, jeetje man wat spannend. Maar ik snap het niet helemaal. Je hebt toch 4 dagen gebloed?? En op welke dag zit je nu dan? Nou ik hoop zoo dat het gelukt is!!!

@Frozen, pff wat een spanning he. Gelukkig is het gestopt. Volop symptomen gelukkig.

@Tinkel, wat een lastige situatie. Heb je al medicatie? Is het vooral angst voor het overgeven of ook voor de misselijkheid zelf. Bij mij hielp de medicatie niet maar het schijnt wel goed te helpen voor braken. En voor sommigen ook gewoon tegen de misselijkheid.

@June, wat bijzonder dat ze zo moeilijk doen. Ik heb gewoon gebeld met de huisarts en kreeg via telefonisch gesprek gewoon een recept. Ze vroeg: ben je al wanhopig? Euh: JAAA. En toen kreeg ik het:-) En verschillende uit kunnen proberen. Dus gewoon echt zeggen dat je niet meer weet hoe je de dag door moet komen.

@naatje, Yes je ei!!! veel plezier en we schuiven vast een stukje op! :popcorn:

@Hardloop, heb je elke keer al zo vroeg wat bruinverlies? Als het alleen deze keer zo vroeg is zou het ook een innesteling kunnen zijn:-) Maar goed het enige wat je kan doen is afwachten...

@Stippel, er gebeurt gelukkig heel veel in je lichaam! En zoooo ontzettend lief hoe je vriend alles oppakt. :heart:

Ik voel me sinds de dag van de eisprong niet helemaal fit. Daarvoor ook al wat hoesterig enzo, dochter ook al weken verkouden/ hoesten. Nu ben ik alleen bang dat dat een negatieve invloed heeft op een evt innesteling... :-?
Alle reacties Link kopieren
Lieve Moos, ik kan me voorstellen dat de moed je met elke miskraam verder in de schoenen zinkt. Je bent steeds heel vlot zwanger, dat was ik ook. Mijn theorie is dat je lichaam de combi ei/zaadcel dan misschien wel iets té enthousiast accepteert. Ook als het later dus niet 100% goed blijkt te zijn. Wellicht is de “selectieprocedure” bij anderen strenger en worden die vrouwen pas na een half jaar of een jaar zwanger maar dan wel meteen goed? Dat soort gedachten had ik over mijn miskramen. Het goede nieuws blijft echter dat je zwanger kunt raken en relatief weinig tijd verliest doordat het dus steeds zo snel raak is; het wachten is alleen op die 100% goede match. Bij mij was drie keer scheepsrecht. Bij jou hopelijk vier keer. En met een beetje geluk kan Gent daar ook een handje bij helpen. Ik duim voor je lieve Moos! :heart:
[/quote]

Suus, dit vertelde mijn gyn ons ook. Ze hebben hier nog geen hard bewijs voor maar ze denken steeds meer dat dit een rol kan spelen bij onverklaarde miskramen (en wel snel zwanger worden). Dat is ook het enige positieve voor mezelf als het zwanger worden nu wat langer duurt..
Alle reacties Link kopieren
Hmm dat gequote lukt me niet helemaal zoals dat bij jullie lukt;-) Nu zie je niet wat van iemand anders is en wat van mij... :?:
Alle reacties Link kopieren
Oh sorry Tinkel, je hebt al medicijnen lees ik. Helpt het niet? Al andere medicatie geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
@Nijntje, ik denk dat het ook door mezelf komt. Als ik daar dan zit of bel dan doe ik weer stoer en hou ik me groot en neem ik genoegen met gemberpillen of andere trucjes. En dan onderweg naar huis denk ik shit wat doe ik nou. Zelfde op het werk, dan vragen ze, gaat het wel? En dan zeg ik uiteraard dat het gaat, dat ik het volhoud, maar thuis lig ik om 7 uur in bed 🙄
Alle reacties Link kopieren
Nijn-tje schreef:
20-05-2019 20:08
Hmm dat gequote lukt me niet helemaal zoals dat bij jullie lukt;-) Nu zie je niet wat van iemand anders is en wat van mij... :?:
Nijn als je er
boven zet lukt het wel. Normaal gaat dat automatisch maar nu is het per ongeluk weggevallen :-]
Alle reacties Link kopieren
@Hardloop dank je wel
Succes op de wachtbank!
@Nijntje ja mooie cyclus weer, het is gek om bezig te zijn met zwanger worden terwijl ik nu eigenlijk met een prachtige zoon in m'n armen had moeten zitten. :hug: terug
Ook jij succes op wachtbank!
@Tinkel :hug: terug . Wat ontzettend naar van je angsten. Tja makkelijk kletsen hier, maar als ik iets heb geleerd afgelopen tijd is dat ik maar beter kan meebewegen met alles dan er tegenin gaan, dus ja ik ben nu bang, ja dat is naar, het mag er zijn. Heeft mij geholpen. Maar kan me voorstellen dat het fijn is om aan te sluiten bij 1 vd groepen die StarSuus aandraagt. En wat leuk dat je nog kenden op de poppoli. Hoe gaat het nu?
@Moos Is ook niet niets 3 miskramen in een jaar. Merk in mijn omgeving al sommigen die zeggen "ben je nou nog niet weer helemaal aan het werk". (bijna helemaal weer aan het werk)... Mensen zijn nou eenmaal soms onbedoeld hard, ik probeer me er niet druk om te maken en samen met man maar anders te weten met elkaar :)
Haha heerlijk zo'n man, tja blijft een man hè!
En @Frozenstar och ja vreselijk, of van die mensen waarbij dan bij een one night stand en niet weten wie de vader is enz....pfff ja dan heb ik wel de neiging om die mensen te hoeken. Doe het niet natuurlijk, maar urgh!
Wat fijn Frozenstar, geen bloed geeft moed ;) Dromen; goed teken, hoe naar ook. Duimen draaien!
@Naatje haha jeah!!!
@Kiki ook spannend allemaal dus, wat zijn er hier velen met acupunctuur
@Stippel :hug: dank je wel enn.. hoe krom ook, maar wat fijn dat je je beroerd voelt ;)
@starsuus dit forum helpt ook niet altijd mee met de angsten en percentages :facepalm: Hoe fijn het ook is natuurlijk hier begrijp me niet verkeerd :)
Wat heerlijk dat getrappel en geniet daar vooral van, maar dat doe je ook! Ik ben zelf zo blij dat ik vanaf termijnecho echt blij ben geweest (daarvoor gecontroleerd blij niet dat dat altijd lukte hoor :oops:), ook het geschop voor het eerst enz., daar kijk ik nu met extra plezier op terug.
@Leeuw och jeetje! De tranen springen me in de ogen, ik hoop het zoo hard voor jullie

Menstruatie na 5 dagen klaar, ook best vlot voor mijn doen. Nu wachten op ei :)
Alle reacties Link kopieren
Tinkeltje wat vervelend om te horen dat je angstaanvallen hebt. Is dat ergens door gekomen? Ik herken dat niet, maar wat Suus ook zegt, bij paniek gewoon blijven hijgen. Heb een tijdje terug een paniekaanval gehad en vond dat wel heftig, maar de arts zei dat je lichaam automatisch na een aantal minuten weer in de ruststand schiet. Dus als je in paniek bent moet je proberen om dáár niet over in paniek te raken. Lijkt me heel lastig zeg, hopelijk vind je een oplossing! En ook dat de misselijkheid gauw verdwijnt.

Suus wat fijn om te horen dat je zo aan het genieten bent, werkt heel aanstekelijk!

Frozen fijn dat het niet heeft doorgezet, kan me je onzekerheid goed voorstellen. Maar zoals velen hier al schrijven en ook hebben gehad; ook tijdens een zwangerschap komt bruin- of bloedverlies voor dus het zegt helemaal niets. Maar ja daar heb je zelf niet zo veel aan ;-)

Leeuw wat maak je het spannend!

Naatje ik ben nog steeds zen. Het is net of heb ik sinds ons eerste bezoek aan de gynaecoloog een knop omgezet. Op mijn werk laat ik de boel de boel (ookal kom ik er in om), heb wat frustraties geuit en begin binnenkort met een nieuw ‘sportprogramma’ voor thuis (Hello New You).

Vanavond ook tranen over de wangen van het lachen om mijn vriend en zijn nichtje; het is zo’n heerlijk stel. Dan doen ze gek en dan schatert ze het uit. Nou dan kun je mij opvegen :heart:

Vanmorgen weer echo gehad (pfff de derde al in 6 dagen). Zit nu op dag 17, grootte was nu 15mm en vrijdag was dat 12mm. Donderdag verwacht ze dat hij weg is dus hebben huiswerk mee gekregen :-D Ga morgen en overmorgen puur uit nieuwsgierigheid toch even een ovulatietest doen om te kijken of die nu dan ook piekt..

Ik verwacht natuurlijk weinig van deze ronde (maar je weet het nooit), ben wel benieuwd met wat voor advies ze komen als we alle uitslagen gaan bespreken. Door mijn lange cyclussen hebben we wel een stuk minder kansen per jaar, dus hopelijk hoeven we niet nog zelf een paar maanden aan te modderen.
Alle reacties Link kopieren
June gewoon doordrammen Meis, desnoods neem je nog iemand anders mee die het woord voor je kan doen om het zo samen voor elkaar te krijgen als je merkt dat je je laat afschepen anders.
Te misselijk is te weinig energie en laat je die energie nou best wel nodig hebben om overeind te blijven: wat is er nu belangrijker voor ze? Gaat om je kindje uiteindelijk en beter voor hem of haar als mama niet teveel stress heeft. En de medicatie die ze geven kan echt geen kwaad.
Mij helpt het altijd van te voren een lijstje te maken met vragen en “eisen”.
En ik ga niet weg voor we dat lijstje hebben afgewerkt!

Frozen hoe voel jij je vandaag?

Suus, Nijn en Moos zou best kunnen hoor, dat niet selectieve baarmoederslijmvlies...ik vraag t me ook wel eens af wat bij mij de reden was...

Hardloop hoe is het met je bruinverlies?

Nijn verkoudheid kan geen kwaad voor innesteling hoor geloof ik.

Hier gisteravond al mooie dikke streep gehad, denk dat ik vannacht mijn piek had, zal vanmorgen nog eens testen. Gisterochtend al brak wakker en nu nog brakker dus die progesteron waarden zijn er weer hoor!
Maar weer braaf warme voeten, omeletjes etcetera.....
Gisteren weer goed :moon: en dan vanavond nog een keertje want kans dat ik weer een nachtei heb vannacht.
Hier de test:
http://a68.tinypic.com/2hoh5c9.jpg
Alle reacties Link kopieren
Maya klinkt als een heel fijne situatie, je hoeft niet zelf meer de lead te nemen in dit hele proces, dat heeft je arts van je overgepakt en man wat geeft jou dat een rust nu! Heel erg fijn om te lezen! En ik hoop zeker dat dit jouw ronde wordt!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja Leeuw alles klaar voor vertrek? Heb je er zin in?
Alle reacties Link kopieren
Dat is pas een streep Naat. Zo mooi heb ik ze nooit gehad hoor.
Alle reacties Link kopieren
@Nijn, vervelend dat je je niet zo fit voelt. Hoop dat je snel wat opknapt! Maar volgens mij staat dat de innesteling niet in de weg hoor. Dacht alleen dat als je ziek was tijdens de groei van je eitje dat dat invloed kan hebben. Maar dat kan ik ook mis hebben.

@Naatje, yes je ei! Super meis. Fijn dat het weer op gang komt. Goed gebruik van gemaakt dus. Straks weer op dat onrustige wachtbankje. Houd jij je voetjes maar goed warm :)

@Frozen, gelukkig geen bruin verlies meer!

@Stippel, hoe voel jij je vandaag?

@June, bij artsen moet je gewoon zelf doordrammen hoor. Als ik dat niet had gedaan dan was ik nu nog zelf aan het kloten, met 0 kans om zwanger te raken. Dus dat geld met deze medicijnen ook. Je hebt ze gewoon nodig en je laat je niet wegsturen voor je ze hebt!

@Maya, fijn dat het goed voelt in het ziekenhuis. Die echo's zijn wel vervelend he? Maar ook wel weer fijn om te zien dat er daadwerkelijk een ei aankomt.

@Leeuw, hoe gaat het met jou?

Hier vanochtend gewoon witte afscheiding. Geen spoortje bruin. Heel gek. Mijn tepels doen ook nog steeds wat zeer, vorige keer ging dat weg toen bruin verlies begon. Dus we wachten maar weer af. 30 mei duurt mij nog een tikkie te lang maar ik ga wel proberen tot dan te wachten :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Haha ik zie nu pas dat m’n advies aan Nijn óók niet helemaal goed is overgekomen. Nijn, ik bedoelde dus dit: [ quote ]. Dat moet bovenaan je bericht staan. En dan zonder spaties. Maar maakt niet meer uit :lol:

Okkie dat is ook zo. Het is best tegenstrijdig soms. Ik snap de meiden ook best die hier afhaken omdat ze door het forum wat obsessief bezig raken met zwanger worden of er onzeker door worden. En toch.... ik begon hier een jaar geleden zo’n beetje mee te schrijven en ik heb zóveel aan jullie gehad! Ik had me zonder dit topic veel vaker eenzaam gevoeld en bovendien veel minder gelachen. Dat weet ik zeker.

Moos, die mannen... :facepalm: Hi-la-risch zijn ze :rofl:

Naatje een ei! Wat super! Meid wat duim ik weer voor jou. En voor jullie ook, Maya en Okkie! En eigenlijk gewoon iedereen die binnenkort haar ei verwacht! Dat dit maar een héél succesvolle ronde mag worden :heart:

Super lief dat jullie blij worden van mijn ervaring. Nogal een opluchting ook, want ik worstel soms best met de angsten die er nog zijn. Dan denk ik: Suus! Kom óp even! Je voelt die kleine elke dag en alle echo’s waren goed. Het is nu niet meer nodig om je nog zorgen te maken. Maar het is zo kostbaar he? En het klinkt misschien gek, maar door onze peuter hou ik nu al veel meer van dit piepkleine wezentje dan hoe ik het vier jaar geleden tijdens de zwangerschap van onze zoon heb ervaren. Toen wist ik nog niet wat ons te wachten stond en hoe het zou zijn, om moeder te zijn. Nu wel! Ik kan dus soms amper geloven dat we nóg zo’n geweldig leuk figuurtje op de wereld gaan zetten dat we “ons kind” mogen noemen :love:

Precies hierom hoop ik dus elke ronde opnieuw dat het een succesvolle zal zijn, in dit topic. Jullie verdienen het allemaal zo! En ik gun het de baby’s van de toekomst zo om moeders zoals jullie te krijgen. Moeders die weten dat het krijgen van een kindje helemaal niet vanzelfsprekend is. Dat zijn de beste :bigkiss:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven