Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 10)

01-01-2019 21:37 5410 berichten
Het vervolg op deel 9 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Naatje20004-6???
OkkiePetite13-6231/312e kindje, 1e kindje, prachtige zoon*, spontane vroeggeboorte met 20+5 wkn. Endometriose
Vlindertjezs16-63829/36x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
KimSter1988?425/29x
Kikii35?1124/30eerste kindje
Leeuw32?832/39miskraam in september met 5,5 week en ronde 6 mislukte innnesteling
Pingie02?330/261e kindje, onregelmatige cyclys (31, 33, 36, 38)
AmericanGirl1983?1735/36IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Lousoe?226/331e kindje
Dana-100??28/39Cycli 24-27 dagen. Sep 2018 onderzoeken gehad (zaad, bloed, inwendig etc.) met goede uitslagen. Mei 2019 terugkomen bij gyn igv niet zwanger
PendePenguin?4937/42Cycli 28-32 dagen. Eileiderspoeling gehad in april, IUI volgt. 2 miskramen in 2015
Hardloopstudentje?3 met clomid25/271e kindje, pcos
Maya88?1530/32Gestart in december 2017, toen al een jaar van de pil af. Eerste kindje, onregelmatige cyclus.
Mies22?1729/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn)
Vanessakusje1987?932/452e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

:cheer2: Zwanger in april! :cheer2:
Stippeltjesbehang
MargeSimpson
Tinkeltje33 :redrose:
Kirstenvdveen :redrose:
Luna-87

:cheer2: Zwanger in mei! :cheer2:
Frozen_Star
Lynn83
Tinkeltje33
Emili2004
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 23-05-2019 12:44
98.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou Vanes als je dat een dikke streep vond check deze dan!
http://a65.tinypic.com/sfj6ev.jpg

( de linker is dus de test streep hè, echt bizar man, dikker dan de test streep, volgens mij nog nooit gehad dit)
Alle reacties Link kopieren
Naatje2000 schreef:
21-05-2019 09:04
Nou Vanes als je dat een dikke streep vond check deze dan!
http://a65.tinypic.com/sfj6ev.jpg

( de linker is dus de test streep hè, echt bizar man, dikker dan de test streep, volgens mij nog nooit gehad dit)
Heel bizar ja. Kan niet missen. t goeie moment getest en hopelijk ook t goeie moment gepakt.
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor voor de spam, maar net nog eens even mijn laatste testje ertegenaan gegooid om te kijken of hij al afliep maar is NOG dikker geworden....( onderste test is dus van net)
Ik ben echt zo verbaasd....hopen dat dit dan een knaller is!

http://a65.tinypic.com/v4xh5x.jpg
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij klappen er gewoon meer eitjes bij je naat.
Bizar die strepen. Of zit je ze bij te stiften?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Vanes jaja creatief met viltstift zeker ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoppaaa Naat, wat een mooie test!
Veel plezier!

Frozen, hoe gaat het vandaag met jou meis?
Alle reacties Link kopieren
Oh Naat wat heerlijk! Dit moet toch wel echt een plakker worden hoor.

Moos; lief dat je t vraagt! Vandaag weer een stuk rustiger gelukkig en helemaal geen bruin verlies meer gehad dus de zorgen zijn weer eventjes naar de achtergrond. Vanmorgen een cracker in bed gegeten maar dat kon helaas de ochtend misselijkheid niet voorkomen. Dus zat ik vanmorgen om kwart voor 6 aan de cola :rofl:

Hoe gaat t met jullie lieve meisjes moos nijn stippel naat starsuus en alle andere die ik vergeten ben :-$
Alle reacties Link kopieren
@Naatje, wauw dat is echt knaller. Nog maar even goed jullie best doen dan!

@Frozen, fijn dat het wat beter gaat. Balen van dat je zo misselijk bent. Helpt cola dan wel een beetje?

Hier geen bruin verlies meer, ook niet na de seks. Dus begin toch een beetje goede hoop te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Spannend zeg Hardloop!

Fijn Frozen...langzaam naar die eerste echo toe Meis! En lauwe cola als ontbijt niets mis mee :-P)
Bij mij hielpen mandarijntjes heel goed! Hele dag door liep ik mandarijntjes te eten...liefst nog uit de ijskast, lekker koud en fris.

Ik denk zelf dat ik nu zo’n piek zie omdat ik normaal natuurlijk s nachts mijn piek vaak heb en dan niet test....nu keertje overdag en echt die top kunnen vastleggen.
Vond vanmorgen al weer mijn man bloed en bloed irritant gewoon omdat ie bestaat dus ja dan komt ie er echt aan :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Starsuus schreef:
21-05-2019 08:55
Haha ik zie nu pas dat m’n advies aan Nijn óók niet helemaal goed is overgekomen. Nijn, ik bedoelde dus dit: [ quote ]. Dat moet bovenaan je bericht staan. En dan zonder spaties. Maar maakt niet meer uit :lol:
Ff kijken of het nu goed gaat Suus;-)
Alle reacties Link kopieren
check! Thanks Suus! Heerlijk gevoel dat je als zoveel houd van die kleine spruit in je buik! Herken wel wat je zegt. Was bij de geboorte van m'n dochter erg spannend of ze het zou redden en heb daar maanden later echt een trauma van gekregen. Omdat ik maanden later een veel sterkere met band haar had en ze m'n alles was en het ineens zo hard aankwam dat ze er eigenlijk bijna niet was geweest. Veel meer dan net na de geboorte zeg maar.

@Naatje, man wat een knaller, dit heb ik ook nog nooit gehad! Er komt een superei aan! En bijzonder he dat jij zo goed voelt dat je progesteron stijgt. Je man moet het ontgelden dus?;-)

@hardloop, oei wat spannend! Hoeveel dpo nu?

@Frozen, gelukkig is alles weer rustig bij jou! Houden zo he;-)
Hier geen nieuws eigenlijk:-) 3 dpo dus hoef nog geen symptomen te spotten. Wel lekker even, nu kan ik nog hoop hebben. Volgende week toch wat spannender en kan die teleurstelling weer komen.

@Moos, Hoe is het met jou? Al ongesteld geworden na je curretage? En hilarisch ja je vriend:-)

Had gevoelige borsten vanaf eisprong maar wordt gelukkig nu al minder. VOrige keer duurde het eigenlijk tot m'n menstruatie. Hoe minder pijn hoe beter aldus m'n acupuncturist :-D Niet dat het een mogelijk zwangerschap voorspelt maar hoe minder last van al die klachten hoe beter in balans is je lichaam.
Alle reacties Link kopieren
Oja, Maya, ik ga toch echt duimen dat je laatste IUI wat voor jullie gaat doen!! Het kan echt hoor:-)

En Leeuw, ben ook heel benieuwd naar jou....
Alle reacties Link kopieren
Nijn dat ben ik niet hoor! Wij zitten nu volop in de onderzoeken ;-). Maar desondanks een lief berichtje voor wie het maar was :-D
Alle reacties Link kopieren
Maya88 schreef:
21-05-2019 20:49
Nijn dat ben ik niet hoor! Wij zitten nu volop in de onderzoeken ;-). Maar desondanks een lief berichtje voor wie het maar was :-D
Ohh ik ben in de war Mayaa..:facepalm:
EN voor jou hoop ik je snel zwanger bent met een klein beetje hulp:-) Of hopelijk nog net daarvoor!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb ik je verward met American..
Alle reacties Link kopieren
We zijn weer door de vruchtbare dagen heen en nu is het wachten op een NOD. De cyclus is helemaal op de hobbel sinds mijn miskraam, dus ik verwacht ook nu geen wonderen. Maar diep van binnen hoop ik wel op een wondertje over negen maanden. Het is weer afwachten.
Alle reacties Link kopieren
@Nijn, ik ben vandaag 7dpo. Vorige twee rondes had ik rond deze tijd telkens na seks wat bruin bloed. Deze keer dus niet. Maarja of dat echt wat zegt. Nog 9 lange dagen geduld, wil echt pas 30 mei proberen te testen.

Voor jou ook nog lange tijd geduld, ik vind die twee weken na de eisprong zoveel langer duren dan die twee weken ervoor.

@Naatje, arme man, haha. Maar wel een goed teken dat je ei er dan aan komt.
Alle reacties Link kopieren
Deed ff raar dus hoop dat mn halve bericht er nu niet 2x in komt.

Herken t wel Hardloop.
Zeker omdat we allemaal hopen dat er wat moois en gezond groeit.

Nijn, had ik ook. Dikke 18 weken volledig in spanning en het eerste wat ik zei was neem dr maar mee en ga maar onderzoeken.
Wat kost bij jij de accu?
Ik wilde miss weer gaan of naar de Mesoloog maar de ene kost 97 ps en de ander 130. Ondanks voor t goede doel vind ik t maar kostbaar.

Wat goed Hardloop. Dan is er echt nog hoop.

Vavavoem succes met wachten.
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mij weer in de tabel zetten? Met NOD 5 juni? Leeftijd en zo vul ik zelf wel aan!
Thanks alvast :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
@Vaness, hoe gaat het bij jou nu met bloedverlies?

@Naatje, ik ben niet zo goed in die tabel, dus dat laat ik even aan iemand anders over. Maar welkom weer op het wachtbankje. Spannend!

Hier begin ik nu steeds meer hoop te krijgen, maar ik probeer mezelf ook wel wat te remmen. Vanmorgen weer veel afscheiding, wit en melkachtig. En mijn tepels zijn nog steeds gevoelig. Vorige keer stopte dat na het eerste bruin verlies. Ik hoop het zo, vandaag 8dpo dus nog 8 dagen wachten. De tijd kruipt echt voorbij!
Alle reacties Link kopieren
@Naatje2000 Wat fijn zeg dat je je piek zo duidelijk hebt gevonden! Hopelijk over twee weken weer zo'n knaller van een zwangerschapstest! :jump:

@Hardloopstudentje Wat spannend zeg!! Het klinkt iig hoopvol :cheer: Je zou morgen of overmorgen alvast kunnen testen. Of wil je liever juist wachten?

@Vavoem Succes weer op het wachtbankje!

@Nijn-tje Wanneer is jouw NOD? Wat spannend weer he? Goed dat je lijf mooi in balans is!

@Frozen Wat fijn om te lezen dat je je weer wat rustiger voelt! Nog maar even geduld tot de echo gelukkig.

@Moos Ben jij al terug van vakantie? Voor jou gaat het ook al opschieten maandag. Vind je het spannend?

Hier gaat alles heel moeizaam. Alsof de zwaartekracht 2x zo hard aan mij trekt. Daarbij de hele dag door een misselijk gevoel en veel last van mijn darmen. Vanochtend was ik net wakker en moest ik al keihard huilen omdat ik het balletje van mijn piercing niet kon vinden. En toen moest de dag nog beginnen :facepalm:
Vorig jaar ben ik geopereerd aan een ontstoken galblaas. Daarnaast drie miskramen. Eigenlijk heb ik mij sinds vorig jaar continue niet fit gevoeld.
In een ideale wereld had ik mijn lichaam de tijd gegeven om te herstellen. Maar het voelde niet alsof ik die tijd nog had met mijn 37 jaar en grote kinderwens ... En nu ben ik bang dat ik daar de prijs voor betaal.
Het voelt zo lullig want was nog aan het opbouwen met mijn uren na mijn laatste miskraam. En had zo gehoopt dat mijn werk geen last hoefde te hebben van deze zwangerschap. Maar merk dat het mij echt niet lukt te doen wat ik zou willen en moeten doen.
En het voelt ook zo stom om te klagen omdat juist ik altijd riep dat zwanger zijn geen ziekte is. En ik wil gewoon zo graag fluitend en dankbaar zwanger zijn... Dankbaar ben ik ook absoluut!! En ben ook heel blij dat ik merk dat er zoveel in mijn lijf gebeurt. Maar fluiten lukt ff niet. Maar tot zover mijn klaagzang :calimero:
Alle reacties Link kopieren
@Stippel, ik wil graag proberen te wachten met testen. Mijn luteale fase was vorige keer 15 dagen, dus wil testen op 16dpo. Als ik het geduld kan opbrengen. Merk nu al dat het lastig word want ben al van allerlei redenen aan het verzinnen dat het ook wel op 13dpo al kan.

Wat balen dat je je zo voelt! Maar goed naar je lichaam luisteren hoor. Ik snap dat je het vervelend vind voor werk e.d. maar jij en die prachtige baby van jullie zijn nu het allerbelangrijkste :heart:
Alle reacties Link kopieren
Lieve Stippel: heel herkenbaar. Maar je voelt je zoals je je voelt. En als het niet gaat, dan gaat het niet. Een zwangerschap is ook een flinke belasting voor een lijf. En daarna moeten de hormonen nog uit je lijf. Het duurde bij mij echt wel een jaar tot na mijn zwangerschap voor ik me weer een beetje fit en normaal voelde. Geef het tijd en accepteer het zoals het komt. Jij hebt niet om deze klachten gevraagd. En werkgevers zijn bij zwangerschap vaak wel vrij soepel: die klachten gaan namelijk weer over. Rustig aan meid. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Meiden wat vinden jullie, mijn schildklierwaarde is 1,8.
Volgens fertiliteit is alles tussen 1-3 prima, hoef ik me geen zorgen te maken?
Alle reacties Link kopieren
Erg Hardloop. Gewoon 1,5 week eerder ongesteld. Niet normaal!
Rode compleet kansloot dus met 5 dpo.
Spannend voor jou.

Stippel, geloof me het wordt beter!

Kiki nee, dat is prima!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven