Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 10)

01-01-2019 21:37 1656 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het vervolg op deel 9 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Felicia1-2433/341e kindje
Mikaelson6-2428/291e kindje
Dana-1008-21328/39Cycli 24-27 dagen. Sep 2018 onderzoeken gehad (zaad, bloed, inwendig etc.) met goede uitslagen. Mei 2019 terugkomen bij gyn igv niet zwanger
Pingie0214-2230/261e kindje, onregelmatige cyclys (31, 33, 36, 38)
Emili200416-21832/34Wens voor 1e kindje. Onderzoeken: geen bijzonderheden. I.g.v. geen zwangerschap in april starten met IUI
AmericanGirl198320-21635/36IUI ronde 3 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Lynn8322-21535/30 2e IUI ronde, met hormonen, categorie: onbegrepen onvruchtbaarheid
Naatje200025-2636/37Tweede kindje. MK aug 2018 met 11 weken van tweeling. Cyclus nu maand gevolgd ivm vervroegde overgang in familie
Zonnetje198927-2629/-- 1e kindje
Mies2228/21328/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn. Derde maand ovulatietesten
Vlindertjezs12-33528/35IUI ronde 5
Burg2312-3532/311e kindje
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
Luna-87?531/34 1ste kindje
arcticfox1??27/36eerste kindje. Lange onregelmatige cycli vier rondes clomid, nu derde ronde gonal f+ovitrelle. Wacht op gesprek met arts
Pocassie?831/332e kindje
Mommywensje3?529/2928 Aug implanon verwijderd!
KimSter1988?425/29x
Maya88??1230/32Eerste kindje, onregelmatige cyclus variërend van 32 tot 39 dagen.
Skittle?11-/-1e kindje, 30 dagen cyclus.
BabyGirlGreen?225/301e kindje
Kikii35?1124/30eerste kindje
Leeuw32?832/39miskraam in september met 5,5 week en ronde 6 mislukte innnesteling
TB84, Pindaeter en Cactus11, jullie zijn even uit de tabel gehaald om meer overzicht te creëeren. Jullie zijn van harte welkom om mee te blijven schrijven.
:cheer2:Zwanger in december! :cheer2:
Stippeltjesbehang :rose:
KoekoekK
Ijs_monster
Nijn-tje :rose:
*FRozen_Star* :rose:
Diamantje123
DEM89
Leeuw32 :rose:
LaChouffe
Kikivermeer

:cheer2:Zwanger in januari! :cheer2:
Lieshoofd
Starsuus
Florazon
Fofinha88
wachters wijzigde dit bericht op 15-02-2019 09:25
99.15% gewijzigd
Hee meisjes,
Zoveel geschreven dat t even te veel is om op te reageren.

Leeuw, mooi hoe je er in staat, maar schrik niet als je alsnog even heel verdrietig wordt! Kan zomaar je overvallen en dat mag je gewoon toelaten
En dat van je vent is wel herkenbaar, hier wordt Mn man ook helemaal gek ervan als ik elke dag vertel wat ik voel en zo. Dus dat doe ik niet meer, ik schrijf t op in Mn agenda en deel t met jullie!

Moos ik hoop met je mee!

Nieuwe meiden, welkom!

Ikzelf had gisteren en vandaag een heel klein beetje bruinverlies. Ook wat krampjes in baarmoeder. Ondertussen wel pijn aan zijkant borsten en misselijk dus ik weet t allemaal niet meer. Baarmoeder voelt ook gezwollen aan de buitenkant. Hoop dat t bruinverlies niet doorzet...
Burg, even als leek: je lutaele fase is echt kort volgens mij (8 dagen?).
Leeuw Klopt, inderdaad echt kort. Deze ronde nog een dag korter dan daarvoor. Ik houd alles netjes bij voor als ik naar de HA moet.
Burg, wanneer ga je naar de HA?
Hi Naatje weet ik nog niet... Ik wil nog even afwachten. Omdat m’n eisprong iets naar voren schuift en lees ook over vrouwen die met korte LF gewoon zwanger zijn geworden.
@Burg23 He getver, dat is flink balen zeg!! :hug:

@Moos Ik heb de echo maandag om 15:45. Gelukkig gaan de dagen best snel inderdaad :D

Lief dat jullie allemaal duimen! :heart:
Stippeltje: gaat al snel, nog maar paar daagjes!

Burg ah okee, ik dacht misschien heb je al een afspraak gepland staan. Tarwekiemolie schijnt toch ook je cyclus “normaler” te maken? Dat wellicht een optie?
Naatje thnx voor het meedenken, vind ik lief :)

Heeft hier iemand al ervaring met tarwekiemolie?
Dit gaat over tarwekiemolie Burg. Heb er zelf nog geen ervaring mee, maar vind het wel een interessant verhaal! Vooral dat het de innesteling zou kunnen bevorderen. Ik ga het aan m’n gynaecoloog voorleggen de 10e.

https://www.oudersvannu.nl/zwanger-word ... er-worden/
Ah Burg wat balen!

Ik ben afgelopen cyclus voor het eerst tarwekiemolie gaan slikken en dus diezelfde ronde zwanger geworden! Geen idee of het toeval is of niet maar je zou het altijd kunnen proberen :)

Kleine aanvulling: ik slikte het vooral om de innesteling te bevorderen en voor een dikker slijmvlies, ik had wel een steady cyclus

Ik dacht trouwens dat Teunisbloemolie beter was voor je cyclus reguleren. Daar geen ervaring mee en dat moet je ook tussen bepaalde tijd slikken, geloof tussen menstruatie en ovulatie. Je mag dat iig niet slikken als je zwanger bent! Dus dat zou ik nog even googlen
lachouffe wijzigde dit bericht op 03-01-2019 17:31
49.50% gewijzigd
LaChouffe schreef:
03-01-2019 17:21
Ah Burg wat balen!

Ik ben afgelopen cyclus voor het eerst tarwekiemolie gaan slikken en dus diezelfde ronde zwanger geworden! Geen idee of het toeval is of niet maar je zou het altijd kunnen proberen :)
En ben je er dan nu mee gestopt LaChouffe? Of slik je ‘t nog?
Nee ik slik het nu nog steeds, vrij veel gegoogled maar volgens mij kan het geen kwaad. Het zal misschien (eehh waarschijnlijk) meer in mn hoofd zitten maar ik vind het nog wel een prettig idee om nu nog door te slikken ivm opbouw slijmvlies. Als mn potje leeg is en ik hopelijk goede echo heb gehad dan stop ik wel!
Burg, ik heb er ooit een topic over geopened. Heeul veel negatieve reacties maar ook een paar juist heel
Positief. Gyn. Zijn vaak geen voorstander omdat het soms Je cyclus kan verstoren.
En chouffe is een mooi voorbeeld van baat het niet dan..

Teunisbloem kan idd je cyclus wat stabieler, maar acupuctuur kan daar ook heel veel in betekenen!
Burg, ik heb een paar rondes terug tarwekiem geslikt vanaf eisprong tot menstruatie. Direct vanaf het begin van mn cyclus durfde ik niet omdat ik had gelezen dat het je hele cyclus kan verlengen (maar heeeel wisselende verhalen gelezen hoor). De nacht voor mijn NOD heb ik echt heftige menstruatiekrampen gehad die ik normaal niet heb. Werd 's nachts wakker van de pijn. Ik ga ze dus niet meer slikken.. maar heb wel veel positieve verhalen gelezen.
Ik denk dat het vooral erg afhangt van de natuurlijke dikte van je baarmoederslijmvlies. Ik lees namelijk her en der dat dit ook té dik kan worden door tarwekiemolie. Waarschijnlijk veroorzaakt het dan ook een heftiger menstruatie. Maar als je baarmoederslijmvlies aan de dunne kant is, is het wellicht perfect voor de innesteling!
Had ik inderdaad ook gelezen Starsuus. Volgens mij was mijn menstruatie niet heftiger. Heb sowieso niet zo'n heftige menstruatie.
Vind zulke dingen slikken toch altijd wel spannend. Zou dan liever eerst even willen chechken of het niet gewoon al goed is haha.
Skittle schreef:
03-01-2019 19:38
Had ik inderdaad ook gelezen Starsuus. Volgens mij was mijn menstruatie niet heftiger. Heb sowieso niet zo'n heftige menstruatie.
Vind zulke dingen slikken toch altijd wel spannend. Zou dan liever eerst even willen chechken of het niet gewoon al goed is haha.
Eens! :-]
Dank voor het meedenken ladies! Zo ontzettend lief op zo’n klote baaldag als deze. Ben erg onzeker over die LF. En dan heb je Google weer hè, zo veel positieve en zo veel negatieve verhalen...
AKA zie schiet er niets mee op!

Background update; aantal jaar geleden had ik dun baarmoederslijmvlies op een echo, kwam volgens gyn door spiraal (echo omdat ik ongeveer drie weken per maand wel bloedde en een week niet, dankzij nuvaring geen last meer gehad). Gyn zei destijds dat het door spiraal kwam dat ik me ook niet druk hoefde te maken bij kinderwens. Maar ben het natuurlijk niet vergeten. Heb ook een keer onrustige cellen gehad die ‘weggebrand’ zijn.

Misschien zou in mijn geval tarwekiemolie het proberen waard zijn. Ga deze ronde eerst eens extra op mijn voeding letten. Ik wil me nog niet gek laten maken, maar zal ook niet te lang wachten met afspraak HA/Gyn :)
Wat een achtergrond verhaal Burg. Wist niet dat dat door een spiraal kan komen. Ik heb ook bijna 5 jaar een spiraal gehad.

Maar zou je gezien jouw achtergrond niet gewoon contact op kunnen nemen met een gyn? Dan kan het misschien wel gecheckt worden en kun je gelijk advies vragen?
.
babygirlgreen wijzigde dit bericht op 04-01-2019 02:22
Reden: Dubbel gepost
99.51% gewijzigd
Hey

Ik probeerde net ook al een reactie te plaatsen, maar volgens mij ging er iets mis.

Anyway.. nogmaals mijn situatie :) ik ben vorig voorjaar naar het buitenland verhuisd om bij mijn vriend (inmiddels man) te gaan wonen. Niet lang daarna ben ik gestopt met de pil. Deze (huidige) ronde is de eerste keer dat we het echt hebben geprobeerd. Graag zou ik op dit forum willen meepraten, praat toch wat fijner in je eigen taal :)

Zou iemand mij aan de lijst kunnen toevoegen? Ik snap nog niet helemaal hoe alles werkt.

Naam: BabyGirlGreen
NOD: 14 jan
Ronde: 1
Leeftijd: 25/30
Eerste kindje
Zit momenteel dus op het wachtbankje ;-)

Dankjewel!
Burg ik heb jaren terug iets soortgelijks gehad door de pil, daardoor ook overgestapt op de Nuvaring! In principe moet je lichaam gewoon weer je baarmoederslijmvlies opbouwen en is er niets aan de hand is er mij toen verteld ( moest door zes weken aanhoudend bloeden met spoed naar gyn waar ze me helemaal hebben doorgelicht) en na een paar weken zou alles dan weer hersteld moeten zijn.
Maar kan geen kwaad eens een afspraak te maken voor een echo als je je daar zorgen over maakt. Zoals de andere meiden ook al zeiden, dan kun je direct vragen over je luteale fase. Ik heb er geen ervaring mee maar misschien zijn daar goede pillen voor!

Lieve Moos, hoe voel jij je nu?

En Leeuw? Hoe gaat het met je?

Oh ja voor de dames die de Kruidvat 2 voor 5 testen steeds misgrijpen: ik zag dat ze online op voorraad zijn nu! :hyper:

Ik heb sinds een uur vreselijk pijnlijke borsten. Echt, als ik nu niet zwanger ben weet ik echt niet wat Mn lichaam allemaal aan t doen is. Bruinverlies was maar heel klein beetje en was snel over.
Morgen 10 dpo....twijfel of ik early test van Sensitest zal doen...
Wat vinden jullie?
Ik hoop t zo voor je Naatje! Je kan t proberen om te testen maar houd rekening met teleurstelling.. ik had echt pas positief op 14 DPO.
[url=http://www.nodapp.nl/banner/?opt=blue-pink/s0/2019/8/29][img]http://www.nodapp.nl/banner/blue-pink/s0/2019/8/29/zw-banner.jpg[/img][/url]
Naatje2000 schreef:
03-01-2019 21:59
Ik heb sinds een uur vreselijk pijnlijke borsten. Echt, als ik nu niet zwanger ben weet ik echt niet wat Mn lichaam allemaal aan t doen is. Bruinverlies was maar heel klein beetje en was snel over.
Morgen 10 dpo....twijfel of ik early test van Sensitest zal doen...
Wat vinden jullie?
Dat zou geweldig zijn Naatje!! :hyper: Maar ik zou met testen toch nog even wachten, als dat lukt. Vertrouw op de signalen van je lijf en test pas op je nod, dan voorkom je de stress van een te vroege negatieve test terwijl je wel degelijk zwanger bent. Ik duim!!
Welkom BabyGirlGreen! Leuk dat je komt meeschrijven :-] Ik kan je morgen wel even in de tabel zetten.

American jij had morgen weer een echo om de eitjes te checken toch? Zal aan je denken!

Moos hoe is ie nu? Begint je menstruatie al door te zetten? Ik hoop het!

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven