Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 10)

01-01-2019 21:37 5410 berichten
Het vervolg op deel 9 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Naatje20004-6???
OkkiePetite13-6231/312e kindje, 1e kindje, prachtige zoon*, spontane vroeggeboorte met 20+5 wkn. Endometriose
Vlindertjezs16-63829/36x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
KimSter1988?425/29x
Kikii35?1124/30eerste kindje
Leeuw32?832/39miskraam in september met 5,5 week en ronde 6 mislukte innnesteling
Pingie02?330/261e kindje, onregelmatige cyclys (31, 33, 36, 38)
AmericanGirl1983?1735/36IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Lousoe?226/331e kindje
Dana-100??28/39Cycli 24-27 dagen. Sep 2018 onderzoeken gehad (zaad, bloed, inwendig etc.) met goede uitslagen. Mei 2019 terugkomen bij gyn igv niet zwanger
PendePenguin?4937/42Cycli 28-32 dagen. Eileiderspoeling gehad in april, IUI volgt. 2 miskramen in 2015
Hardloopstudentje?3 met clomid25/271e kindje, pcos
Maya88?1530/32Gestart in december 2017, toen al een jaar van de pil af. Eerste kindje, onregelmatige cyclus.
Mies22?1729/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn)
Vanessakusje1987?932/452e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

:cheer2: Zwanger in april! :cheer2:
Stippeltjesbehang
MargeSimpson
Tinkeltje33 :redrose:
Kirstenvdveen :redrose:
Luna-87

:cheer2: Zwanger in mei! :cheer2:
Frozen_Star
Lynn83
Tinkeltje33
Emili2004
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 23-05-2019 12:44
98.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Moos..wat een verhaal van die gynaecoloog 🤦‍♀️ idioot. Maar jij dus nog geen ei dus.. geen ervaring want die van de action waren bij mij toen helemaal kut. En daarna die van CB advance dus.

Naatje hahaha jij bent helemaal niet goed. Maar prima dat je ei er nog niet is. Als ie dan toch niet komt dan pas woensdag of donderdag, toch?

Burg graag gedaan. Dit wordt gewoon een goede maand! Gewoon samen met Moos Naatje en mij 👍 ik heb vorige maand voor het eerst die met die knipperende smileys gedaan . Ik heb even terug gekeken maar ik heb iig 7 van die knipperende gehad. Maar was toen op dag 8 begonnen met testen. De eerste is altijd een leeg rondje. Ik wilde eerst ook weer andere halen, maar die streepjes waren dus ook helemaal kut bij mij. Dus toch nog maar maandje proberen . Hopelijk daarna niet meer nodig :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Maya nog een test gedaan met ochtendurine?

Ik ben benieuwd, net een klodder vruchtbaar slijm ineens met afvegen waar je u tegen zegt!
:jump:
Dus hoooooop dat ik straks met testen de piek heb dan komt het hopelijk goed!

En anders houdt ie t maar even op hoor tot woensdagavond >:-(
Alle reacties Link kopieren
Fofinha en Lieshoofd: hoe gaat het met jullie? Wanneer zijn jullie echo’s gepland?
Alle reacties Link kopieren
Zonnetje, bizar verhaal hè van mn gyn :facepalm:

Schrok mij echt wild, maar dacht meteen Huh, ben ik helemaal niet op getest.

Benieuwd wanneer jouw eitje in zicht is!

Yes, Naatje! Lekker als een naaktslak de dag doorkomen met vriendlief.

Benieuwd naar je test, hoop zo dat die hier vandaag wat oploopt. :popcorn:

American, hoe voel jij je dit weekend?

Starsuus, volgende week je intake meisje!
Heb je er nu inmiddels zelf een beetje zin in gekregen?
Alle reacties Link kopieren
Ook spannend Naatje. Ik ben benieuwd. Misschien twee keer testen vandaag voor de zekerheid? En anders kan slijm natuurlijk ook al paar dagen eerder komen. Fingers crossed !

Ja behoorlijk Moos. Gelukkig achteraf dat het toch niet zo blijkt te zijn. Ben benieuwd hoe jou test is vandaag.

Ik had zojuist een knipperende smiley. Streepje lijkt wel iets duidelijker te worden. Voor wat het waard is. Vandaag CD 12. Ik zou woensdag wel een mooi moment vinden :moon: :whip: B-)

Ja Suus nog een paar dagen volhouden. :flirting: Misschien gaan ze toch stiekem wel een echo doen komende week. Of kan dat niet bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje kan me voorstellen dat je daarvan schrok Moos! Gelukkig viel het mee!

Naatje hopelijk staat er een pracht-ei op springen!

Zonnetje wanneer heb jij gemiddeld je ei? Zo rond cd14? Ik duim voor woensdag :thumbsup:

Mijn verloskundigenbureau is klein, vandaar dat ze er geen echo apparaat hebben. Dorpje in Friesland he, daar heb je dat :lol: Moet dus voor m’n echo’s afspraken maken in het ziekenhuis. Ga ik komende week doen. Krijg er nu inderdaad wel zin in Zonnetje! De symptomen geven me vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Suus dat er nu goede kriebels komen! Ennnn nu 6 w 2 d dus weer een dagje erbij! Met 6.5 hang ik de vlag hier voor je uit! :cheer2:

Moos ja snap ik dat je daar van schrikt! Echt gek hoor, dat hij in een ander dossier zit. Ze checken toch altijd nog een keer je geboortedatum en zo als je met ze belt? Heel gek....

Spannend Zonnetje!

Bij mij is het streepje nog vaag maar wel al net zo duidelijk als mijn indroogstreepje van gisteren dus er is beweging! Ook krampen in mijn buik.
En veel naar de wc....is bij mij teken dat er iets gebeurt! ( darmen gaan mee krampen, elke eisprong het geval, tijdens de menstruatie altijd warme band met mijn wc pot en was helaas ook de aankondiging van mijn mk).

Dussssss ik ga vandaag nog wel een keertje testen hoor! Of twee......
Lijkt erop dat die luie donder van zn strandstoel is gekomen en heeft besloten dat ie toch maar de sprong waagt :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Hi dames wat een eierengezoek hier he! Hopelijk zijn ze gauw in zicht ;-)

Haha Naatje heb je je man alwéér besprongen!? Die wordt nog verwend straks haha :D

Ik heb niet meer getest nee, ga ik ook niet doen tot ik echt een aantal dagen overtijd ben, voor zover ik dat nu kan weten. Zit nu op dag 31, vorige twee keren kwam menstruatie op dag 33 maar daarvoor op 37.. dat wil ik proberen af te wachten. Nog geen bruinverlies, gewoon wit. Die ovulatietesten ga ik maar niks meer van denken. Heb wel ineens rode uitslag in en rond mijn navel!?

Wel bijzonder, ik deed gister een negatieve test en die dag is mijn schoonzusje bevallen :heart: Stiekem hoop ik dag het toch een soort teken is haha! Lekker zweverig. We gaan haar vanmiddag bewonderen, kijk er erg naar uit!
maya88 wijzigde dit bericht op 10-02-2019 10:38
2.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Moos wat een gekke gyn! Fouten worden gemaakt maar in dit vak vind ik dat toch echt wel een no-go hoor. Weet jij veel wat ze nog meer allemaal verkeerd bekijkt.. of stel ik me nu aan :bonk:

Suus wat fijn dat je je goed voelt! Ben wel erg benieuwd in welk dorpje jij woont hoor. Straks zijn we buurtjes ;-)
Alle reacties Link kopieren
Maya, hoop zo dat je de komende dagen alsnog een postieve test in je handen hebt!
Waren jullie nu gestart met eerste stap richting ziekenhuis of juist nog even niet?

Starsuus, juist ook wel fijn lijkt mij een beetje een klein vk praktijk ipv zo massaal.

Naatje en zonnetje, klinkt alsof er wat aan komt!
Hier is die nog niet postief maar wel iets meer zichtbaar dan gister, en heb echt lange rugpijn.

Kom maar door met dit rockende goude eitje voor ons allemaal :whip:
Morgen nog een keer acupuctuur om hem extra goud te maken!
Alle reacties Link kopieren
Aah Suus ja dat hoor ik hier in de omgeving ook nog wel hoor. Dat niet alle praktijken een eigen apparaat hebben. Fijn dat je er meer zin in krijgt. Lekker proberen te genieten. Die eerste weken krijg je niet meer terug :heart: (al snap ik je wel hoor!)

Ik weet niet wanneer mijn ei gemiddeld is. Want dit is pas de tweede ronde dat ik echt serieus goed die testen gebruik. Met die van de action niet goed gegaan. Mijn cyclus is elke maand anders het laatste jaar. Dus ik hoop nu ergens dat we gewoon een aantal maanden verkeerd hebben gezeten. :wtf: woensdag is cd15 dus dat zou mooi zijn en dan kunnen we morgen en woensdag nog een paar zaadjes sturen :whip: :moon: B-)

Haha Naatje ik hoop dat dat ei van jou heeft besloten om zn luie vakantie te veruilen voor een sportieve vakantie! Dus kom maar op!! B-) morgen heb je weer onderzoek toch, dus dan weet je of het inderdaad echt zo was.

Moos laten we dan afspreken dat jij ook gewoon woensdag een gouden ei krijgt! Gaan we helemaal gezellig op die wachtbank zitten!

Maya, gefeliciteerd met je neefje of nichtje! Wat heerlijk hè, dan gaat het toch echt helemaal kriebelen. Ik hoop zo voor je dat je ergens komende week een positieve test hebt en jij over 9 maanden ook zo'n prachtige baby in je armen hebt! :heart: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Even snel ego: streepje lijkt iets donkerder te worden....als ei dan morgen zou komen zou mooi zijn....maar ja kan dus ook pas dinsdag zijn ohhhhhh ik vind dit zo irritant echt!
Alle reacties Link kopieren
Maya88 schreef:
10-02-2019 10:37
Suus wat fijn dat je je goed voelt! Ben wel erg benieuwd in welk dorpje jij woont hoor. Straks zijn we buurtjes ;-)
Wij hebben gisteren Sint Piter binnengehaald. Jij ook? :lol:
Wauw Moos, wat een verhaal. Slordig zeg! Maar goed dat je zelf nog wist dat je daar niet op was getest! Fijn dat de testen wat oplopen, beetje extra naalden erbij en dan gaaaan met dat gouden ei :moon:

Naatje, dat zou mooi zijn! Ik hoop het voor je! Morgen ga je weer naar gyn toch?

Gefeliciteerd Maya met je neefje/nichtje! Hoop dat je nog iets te vroeg was met testen en jij dus snel aan de beurt bent, dat zou een leuk leeftijdsverschil zijn :love:

JustMeDaan, dank je voor de tip! Dit is een stuk lekkerder dan die vieze vezels daar ging ik bijna van over mn nek. Schreef jij nou een paar weekjes geleden dat jij op het punt van bevallen/keizersnede stond? Hoe gaat het nu met je? En met de kleine?
Alle reacties Link kopieren
Yes morgen weer echo!

Maya gefeliciteerd! Heerlijk zo’n kleintje!
Zou inderdaad mooi voorteken zijn! Ik ben er ook van hoor, vind ik niets zweverigs aan!
Ik vind het juist altijd wel iets positiefs hebben, geloven dat er meer is tussen hemel en aarde. Een soort van optimisme.

Zonnetje en Moos nou hè, kom maar door gouden eieren!
( op melodie van All the Single Ladies) B-) Alle gouden eitjes ( alle gouden eitjes) alle gouden eitjes ( alle gouden eitjes) B-)

LaChouffe ja zijn die vezels smerig?

Ik las toevallig vandaag wat over lijnzaad. Dat het je hormonen ook in balans kan brengen als je een oestrogeen overschot hebt wat vrouwen tegenwoordig vaak schijnen te hebben door de hormonen die in ons eten voorkomen en door het gebruik van plastic.
Maar dan moet je het wel zelf breken want gebroken lijnzaad dat je zo koopt is vaak al bedorven :@@:
Alle reacties Link kopieren
LaChouffe je hebt de psylliumvezels ook in pilvorm, heb ik inmiddels ontdekt! Zijn wel vrij groot, maar een stuk beter te doen dan als behanglijm :lol:
starsuus wijzigde dit bericht op 10-02-2019 16:13
5.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh wat ik ook las: de kwaliteit van het sperma van de man is afhankelijk van de maatte van opwinding! Hoe langer de man opgewonden is voor hij klaarkomt, hoe beter de kwaliteit wordt! O_O
Dus even wat investeren in die vent bij onze verplichte gezelligheid is dus niet alleen voor hem leuk! Zijn little helpers doen er dus ook beter hun best van!
Goed om te weten toch?
Ik trek dadelijk vast mijn mooie lingerie even uit de kast hahaaaa!
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik ook gelezen Naatje!
Veel plezier vanavond! B-)
Alle reacties Link kopieren
Klopt LaChouffe. Ik heb hier verder niet meegeschreven oid vind het alleen Tsja hoe zeg ik dat mooi te lezen of het lukt en hoe jullie elkaar steunen. En als je dan mee leest dan kun je ook eens tips geven toch. En vanuit mijn werk weet ik dat die poeders meestal niet te hachelen zijn dus vandaar de tip roosvicee laxo. Daar heb ik zelf ook veel aan gehad.

De kleine man is inmiddels geboren ja. Ik stond voor de 22 januari gepland met 39 weken maar 14 januari werd ik wakker met gebroken vliezen(37+6) dus hij heeft zijn eigen datum gekozen. In het ziekenhuis hebben ze nog een echo gedaan maar nog steeds in stuit dus keizersnede gewoon. Maar ik kwam natuurlijk tussendoor dus moest wachten tot ik geholpen werd. Toch nog een gentle sectio gehad ondanks tussendoor dus kleine geboren zien worden enz. Deed het meteen goed apgar van 9-10-10 dus en ik ben ook snel herstelt. Inmiddels woog de man de 31e 3740 gram. Slaapt hij de nachten door. Drinkt hij al 5 flessen van 120+4. En doet het prima. D.ex is zijn naam.
Lief dat je het vroeg. Goed onthouden.
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd JustMeDaan! Wat leuk om te horen hoe het is gegaan! Maareh.... SLAAPT DE NACHTEN DOOR?!! Mijn god! Mijn zoon deed dat pas na een jaar! Hahaha :lol: Zonder gekheid: wat heerlijk zeg, zo kom je zelf ook wat aan je rust en kun je nog meer genieten. Enjoy! :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd JustMeDaan!
Heerlijk dat doorslapen! Deed die kleine van ons ook zo snel al! Schijnt verband te houden met flesvoeding en hoe groot ze zijn als ze geboren worden....hoe groter ze zijn, hoe sneller ze doorslapen blijkbaar...
Geniet van je kleine man! Hij is dus nu een week of vier?
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie!! Haha ja hij slaapt van 0:00-8:00. Vanmorgen wat gepruttel om half 6 maar even tutje gegeven en hij slaapt weer verder. Ja daar komen we inderdaad goed mee weg. Maar misschien veranderd dat nog haha. Wij doen het beide niet zo goed op weinig slaap dus dit is wel beter ja.

Oh echt Naatje? Hij is geboren met 3640 maar dat was veel vocht. Is gezakt naar bijna 3400 en laatst dan 3740 en inderdaad flesvoeding(borst lukte niet helaas) ja morgen is hij 4 weken alweer!
Genieten doen we zeker. Thnx meiden dat jullie ondanks jullie eigen wens er toch naar vragen.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk hoor JustMeDaan! Ons meisje was 3710 bij geboorte maar ook snel gezakt omdat mijn borstvoeding ook niet lukte. Daarna snel weer omhoog en met twee weken sliep ze al door inderdaad! Geniet ervan en maak veel foto’s! Het gaat zo ontzettend snel!
Alle reacties Link kopieren
De eerste 24 uur heeft hij ook haast geen voeding gehad omdat hij wel reserves had zeiden ze. En bij mij door keizersnede niks op gang kwam. En heb paar uur aan infuus gelegen dus dat heeft het gewichtsverlies veroorzaakt denk ik. Maakt ook niks hij doet het goed nu. Ja maken zeker veel foto’s. Hebben er al 150 nu haha.

Hopelijk mag ieders wens hier ook snel uitkomen!!
Alle reacties Link kopieren
Wow. Onze zoon was ruim 8 pond en heeft daar na de geboorte nooit onder gezeten, maar ik heb iets van 9 maanden borstvoeding gegeven en al die tijd werd hij twee keer per nacht wakker. Best slopend :zzz:
Ga bij de volgende toch flesvoeding overwegen als ik dit hoor, haha!

Nog een tip JustMeDaan, vergeet ook de filmpjes niet :-] Zeker wanneer die kleine geluid begint te maken. Dat is zo schitterend om terug te luisteren als hij groter is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven