Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 10)

01-01-2019 21:37 5410 berichten
Het vervolg op deel 9 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Naatje20004-6???
OkkiePetite13-6231/312e kindje, 1e kindje, prachtige zoon*, spontane vroeggeboorte met 20+5 wkn. Endometriose
Vlindertjezs16-63829/36x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
KimSter1988?425/29x
Kikii35?1124/30eerste kindje
Leeuw32?832/39miskraam in september met 5,5 week en ronde 6 mislukte innnesteling
Pingie02?330/261e kindje, onregelmatige cyclys (31, 33, 36, 38)
AmericanGirl1983?1735/36IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Lousoe?226/331e kindje
Dana-100??28/39Cycli 24-27 dagen. Sep 2018 onderzoeken gehad (zaad, bloed, inwendig etc.) met goede uitslagen. Mei 2019 terugkomen bij gyn igv niet zwanger
PendePenguin?4937/42Cycli 28-32 dagen. Eileiderspoeling gehad in april, IUI volgt. 2 miskramen in 2015
Hardloopstudentje?3 met clomid25/271e kindje, pcos
Maya88?1530/32Gestart in december 2017, toen al een jaar van de pil af. Eerste kindje, onregelmatige cyclus.
Mies22?1729/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn)
Vanessakusje1987?932/452e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

:cheer2: Zwanger in april! :cheer2:
Stippeltjesbehang
MargeSimpson
Tinkeltje33 :redrose:
Kirstenvdveen :redrose:
Luna-87

:cheer2: Zwanger in mei! :cheer2:
Frozen_Star
Lynn83
Tinkeltje33
Emili2004
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 23-05-2019 12:44
98.82% gewijzigd
AmericanGirl, nog even geduld dus! Wel jammer dat het vandaag nog niet zo mocht zijn maar hopelijk heb je zondag dubbel zoveel kans! :cheer2:

Hier gaat het heel goed! Besef is steeds meer aan het komen en ik voel me nog best goed. Er beginnen wel iets van kwaaltjes te komen, ik herkende vandaag heel erg wat Starsuus een keertje schreef over watten in je hoofd hebben :) En borsten zijn af en toe gevoelig, stiekem ben ik wel blij met de kwaaltjes dan voelt het ook wat "echter". Helaas hier alleen ook rond 3.30 wakker liggen met onrustige darmen, dus ik duik vanavond lekker vroeg mn bed in! @Diamantje, mij hielp het vandaag om elke 2-3u even iets kleins te eten. Dan viel de moeheid wel weer even mee! Maar mocht je HA nog andere tips hebben dan hoor ik die ook graag!
Ik heb gisteren de clearblue testen besteld met wekenindicator dus die ga ik morgen doen en dan volgende week de tweede. Op 23 jan heb ik de echo, dan ben ik precies 7wk. Dit weekend aan onze ouders vertellen en dan ga ik het aan een paar vrienden & vriendinnen wel alvast vertellen. Merk dat ik het heel graag wil delen en mocht het nou niet goed gaan dan wil ik dat ook kunnen delen.

Ik vind het heel leuk om met jullie mee te lezen, hoop zo dat jullie ook snel een mooie test in handen hebben :heart: Go 2019!!!!
Alle reacties Link kopieren
Hee LaChouffe fijn dat het zo goed gaat! Wel een dingetje: die weken indicator gaat maar tot 3 weken hè, hij geeft eerst aan 1-2, dan 2-3 weken en daarboven is het 3+. Meer dan dat geeft hij niet aan.

Hier trouwens ook gewoon wat rood bloed erbij inmiddels. Ben bang dat t gewoon weer vier/vijf dagen bloed zonder krampen wordt en dan mijn ongesteldheid. 🙄
Alle reacties Link kopieren
Ach Naatje, wat zou dat jammer zijn. Ik hoop dat je ongelijk krijgt en toch gewoon zwanger bent. Hoe voel je je nu?
Alle reacties Link kopieren
Jammer, echt heel jammer als je menstruatie inderdaad doorzet.
Laten we afspreken dat jij hem naar mij stuurt en dan sturen we naar jou een zwangerschap!

Starsuus, je vriend beetje aan het opknappen? Hopelijk is hij klaar om op jouw gouden ei te springen!

Chouffe, wat fijn dat je langzaam de kwaaltjes begint te voelen. Stuur je nog even een foto van je mooie testen?
Alle reacties Link kopieren
Lieve Moos. Even een ode aan jou. Want je hebt altijd alle aandacht voor de ander en verbaast me keer op keer met hoe goed je van al onze situaties op de hoogte bent, terwijl jij ondertussen al maanden ongelofelijk veel geduld moet opbrengen. En dat doe je zonder te klagen!

Ik heb enorm veel respect voor hoe je in het leven staat en accepteert wat je voor de kiezen krijgt. Echt, you’re a super-girl! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Jaa mee eens starsuus! Moos, ik ben echt heel blij met alle aandacht die je voor iedereen hebt hier en dat terwijl je zelf al een hele tijd moet wachten op je menstruatie :hug:
Alle reacties Link kopieren
Lachouffe, wat fijn dat je symptomen krijgt! En goed om weer even wat van je te horen. Veel plezier met vertellen dit weekend, lijkt me een heel bijzonder moment :heart:

Naatje, ik ga nog even duimen voor jou!

Hoe is het met de andere meiden die regen hun nod aanzitten? Zijn er best veel nu!
Alle reacties Link kopieren
Starsuus schreef:
04-01-2019 20:30
Lieve Moos. Even een ode aan jou. Want je hebt altijd alle aandacht voor de ander en verbaast me keer op keer met hoe goed je van al onze situaties op de hoogte bent, terwijl jij ondertussen al maanden ongelofelijk veel geduld moet opbrengen. En dat doe je zonder te klagen!

Ik heb enorm veel respect voor hoe je in het leven staat en accepteert wat je voor de kiezen krijgt. Echt, you’re a super-girl! :heart:
Hier sluit ik mij helemaal bij aan! :heart:
Alle reacties Link kopieren
.
burg23 wijzigde dit bericht op 10-05-2019 23:17
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Burg23:
Ik heb teunisbloemolie gebruikt tot de eisprong. Doel was in mijn cyclus korter/regelmatiger te krijgen. Geen enkel effect.
Ik ben bij beide zwangerschappen zwanger geraakt in de 1e ronde met tarwekiemolie (vanaf eisprong tot NOD gebruikt). Ik weet niet of het toeval is, maar ik geloof er wel in.
Ik had trouwens ook een korte LF: 8/9 dagen maar beide keren natuurlijk zwanger geworden. Als hadden we de 2e keer net de stap genomen om de mm in te gaan. Maar gelukkig was dat niet nodig.

Voor de rest ben ik meestal een stille meelezer. Maar ik wil wel even zeggen dat ik enorm veel bewondering voor jullie heb. Wat sommigen allemaal mee moeten maken, hoe lief jullie voor elkaar zijn. Dikke knuffel voor iedereen!
Alle reacties Link kopieren
.
burg23 wijzigde dit bericht op 10-05-2019 23:18
99.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een ontzettende lieverds zijn jullie, stuk voor stiuk, ik ben gewoon ook ontzettend blij met jullie en hoe we elkaar hier steunen. Het helpt mij zo ontzettend. Soms echt het gevoel alsof we elkaar kennen.
Alle reacties Link kopieren
Sluit me helemaal aan bij jullie, heel bijzonder hoe iedereen hier onvoorwaardelijk er voor elkaar is en elkaar weer probeert op te lappen als het allemaal tegenzit. ❤️❤️❤️

Lieve Moos, ik wilde dat ik wat van mijn duiveltjes jouw kant op kon sturen, dan zou ik het zo doen! Hoe voel je je nu? Zetten de krampjes al door?

T zet nog niet door, net bij etentje dus ook maar braaf aan de Spa rood gezeten en geen sushi en sashimi en carpaccio en tataki en al die andere lekkere dingen op. Ik kreeg t idee dat een paar van Mn vriendinnen dat wat overtrokken vonden, maar toen ik de opmerking maakte dat ik er al twee was verloren en ik mezelf wel wat aan zou kunnen doen als ik toch zwanger was en een mk zou krijgen en ik altijd zou denken kwam het door dat etentje, zag je ze wel even kijken van oh ja.
Mn zus vertelde dat haar eierstokken inmiddels al voor 80 procent niet meer werken en ze opvliegers begint te krijgen. Met haar 38 jaar dus al in de overgang. Kans op kindje op natuurlijke wijze wordt heel klein zo.
We schelen een kleine twee jaar dus als de duivels doorzetten dan langs de gyn! Wil ik ook wel weten waar ik aan toe ben.
Hier is ms nog niet doorgebroken. Durf ook niet te testen omdat ik geen zin heb ik de teleurstelling van een negatieve test. 2 januari had ik licht bloed verlies op 11 dpo en op 12 dpo een beetje bruin verlies in de ochtend. Daarna niks meer. Morgen is mijn NOD officieel maar ik heb nooit gehad dat de ms langer dan 2 dagen op zich laat wachten na licht bloedverlies. Zal dus vandaag wel doorzetten ergens. De spanning is ook van mn borsten af en voel niks bijzonders. Gisteren hele tijd weeige gevoel en steekjes maar geen ms. Pfff stomme onzekerheid.

Heftig Naatje dat je zus al zo erg merkt dat de overgang begint. Ik heb begrepen dat de kans op erfelijkheid vooral groot is als naast je moeder ook je oma en de zussen van je moeders en oma's er mee bekend zijn. Is dat bij jou ook zo in de familie?

De granaatappel ga ik ook maar eens proberen komende ronde. Had gelezen dat het voor je progestoteron goed is om boerenkool, bloemkool, broccoli, rucola te eten. Er stonden nog wel meer maar vond bovenstaande het lekkerst voor mezelf. Kan geen kwaad om extra groente te eten en als het de kwaliteit van het baarmoederslijmvlies vooruit helpt is dat mooi :lol:
Alle reacties Link kopieren
Hmm, ik denk dat ik deze ronde m’n vorige cyclus achterna ga. Nu cd11 en nog geen ei te bekennen. Oo zich geen ramp, want vriend en ik zijn nu allebei niet fit, maar tegelijk zit het me niet lekker dat m’n cyclus nu zo anders is dan voor m’n ma. Hij is haast een week langer, met een ei op cd20 ipv cd14. Ben blij dat ik de gyn donderdag zie. Ben benieuwd wat zij ervan vindt.

Goed plan Naatje dat jij ook gaat. Al hoop ik nog steeds dat je hier een dezer dagen een positieve test kunt laten zien!
Alle reacties Link kopieren
Starsuus, vaak is je cyclus na ma nog een aantal cyclussen iets van slag. Wat irritant is dat toch.
Maar je vergeet misschien dat dit je gouden ei wordt!

Naatje, heftig voor je zus zeg.
Hebben zij een kinderwens? Hopelijk zit het bij jou toch wat anders in elkaar.
Hoe gaat het nu met je? Thanks voor het doorsturen, ik voel ze aankomen! Kramp en rugpijn maar nog geen bloed.
Baarmoeder hangt wel op mn enkels :moon:

Felicia, wat spannend voor jou.
En die groenten zijn inderdaad altijd goed!
Pom granaatappelsap is trouwens alleen nog bij de jumbo te koop, bij de verse sappen staat het.

Maandag start ik bij nieuwe acupuctuur behandelaar, staan bekend om expertise bij miskramen en vergroten vruchtbaarheid.
Ben heel benieuwd!
Starsuus schreef:
04-01-2019 20:30
Lieve Moos. Even een ode aan jou. Want je hebt altijd alle aandacht voor de ander en verbaast me keer op keer met hoe goed je van al onze situaties op de hoogte bent, terwijl jij ondertussen al maanden ongelofelijk veel geduld moet opbrengen. En dat doe je zonder te klagen!

Ik heb enorm veel respect voor hoe je in het leven staat en accepteert wat je voor de kiezen krijgt. Echt, you’re a super-girl! :heart:
Ik sluit me hier helemaal bij aan ! :heart: Je bent echt een kanjer!

Ah Naatje, dat zou heel jammer zijn! Ik duim dat het niet doorzet! Vind het goed dat je het zo hebt uitgesproken naar je vriendinnen, waarschijnlijk beseffen zij het niet zo. Hoe is het nu met je bandenpijn etc?

Felicia, ook voor jou zou dat jammer zijn als het doorzet! Hoop dat je geen gelijk hebt :)

Starsuus, wel gelukje dan dat jullie je nu allebei niet topfit voelen. Benieuwd wat de gyn hierover zegt!

Vanmorgen een test gedaan, wist wel dat het maar tot 3+ zou gaan maar volgens mijn berekeningen zou er 2-3 uit moeten komen. Hij telt nl vanaf je bevruchting dus hij loopt achter :) En voila:
http://nl.tinypic.com/r/2hwpmrd/9

:yes: :yes: :yes: Heel erg blij mee!! Was stiekem toch wel een bron van onrust geworden als het een andere uitkomst had gehad dus achteraf was het misschien niet de meest handige actie. Maar vond het wel heel leuk om zo te zien verschijnen
Hier zijn de rode duivels aangekomen. Enerzijds balen, anderzijds fijn dat mn lichaam een patroon laat zien. Cyclus is 28 dagen geweest. 1 feb is nieuwe NOD. Op naar het nieuwe ei :-)

Ben erg benieuwd hoe je de accupuntuur ervaart, Moos. Ik heb dat eens voor iets anders gedaan maar vond het wel even wennen. Lig je daar met al die naalden haha

Je kan toch ook granaatappelpitten eten? Ik ben niet zo van de sapjes. Drink ik eigenlijk niet omdat ik sap erg zoet vind.

Vriend heeft beloofd vanaf deze ronde vitamines te slikken. Daar ben ik wel blij om. Ik vind dat hij niet gezond genoeg eet maar ja daar kan ik natuurlijk vrij weinig van zeggen. Denk dat we dan ruzie krijgen haha. Zou ook willen dat hij geen alcohol meer drinkt. Hij ziet mee aankomen :-D Hoe zijn jullie mannen? Willen ze wel offers brengen om vruchtbaarder te zijn?
Alle reacties Link kopieren
Fijn hoor LaChouffe!

Felicia, die van mij drinkt nog maar nauwelijks en slikt vanaf deze maand vitaminen. Eigenlijk alles wat ik wil doet hij wel, maar goed bij mij is het ook een andere situatie ;)

Moos je bent een schat!

Naatje dat lijkt mij ook vervelend. Maar dat kunnen ze toch eenvoudig testen.

Migraine is voorbij, maar nog steeds niet ongesteld. Gisteren minieme bruine afscheiding. Geen idee wat ik nou moet tellen als 1e dag van mijn cyclus. Vorige week zondag, toen ik een halve dag bloed had?
Alle reacties Link kopieren
@Lachouffe Mooie test! :cheer:

@Moos Hoop zo dat die accupunctuur uitkomst voor je bied!

@Felicia Wat balen zeg. Hopelijk in februari meer geluk!

@Leeuw Wat vervelend dat je menstruatie nog niet op gang wil komen. Je wilt toch ook graag weer verder kan ik me zo voorstellen.

@Naatje2000 Groot gelijk hoor! Goed inderdaad dat je het duidelijk benoemd hebt. Voor anderen lijkt het misschien wat overdreven, maar als je aan de andere kant staat wil je alles doen wat je kunt. En wat naar van je zus! Kan me voorstellen dat dat je bezorgd maakt.
Heeft je menstruatie nog niet doorgezet? Dan misschien weer eens een testje wagen? Ben zo benieuwd!

@Starsuus Wat vervelend dat je cyclus zo in de war lijkt. Volgens mij kan dat heel goed door de miskraam komen. Hopelijk kan de gynaecoloog je het antwoord geven. Misschien wil ze wel meteen even kijken met de echo of ze al een eitje ziet?

Hier verder niet heel veel nieuws te melden buiten de zenuwen voor maandag. Maar geen verandering is in mijn geval goed nieuws :yes:
Alle reacties Link kopieren
Starsuus dat zou inderdaad balen zijn als je cyclus van slag is. Maar stiekem wel regelmatig eigenlijk toch? Al is je ei dan een week later dan vroeger...Ben ook heel benieuwd wat de gyn zegt!

Moos ik duim als een malle voor wat bloed voor jou! Oh wat zou dat een mooi nieuws zijn!!!

Felicia jammer meisje! Nieuwe maand hopelijk beter nieuws!

Leeuw ik zou niet weten wat je aan moet houden...misschien even de gyn bellen? Of zou het kunnen dat het nog komt?

LaChouffe jaaaa wat een mooie test! Heerlijk!!!

Stippeltje jeej weer een dagje dichter bij je echo hahaha. Je zou willen dat je de klok vooruit kon draaien hè.

Gelukkig kun je hormoonlevels makkelijk testen inderdaad, daar ga ik dan ook om vragen. Daarnaast wil ik nog een keer een echo te kijken of alles er netjes en rustig uit ziet. Ik heb t gevoel dat er iets voorkomt dat er een innesteling is steeds. Even laten kijken.

Mijn zus wil heel graag een kindje van zichzelf, haar vriend heeft er al drie uit een vorige relatie dus hij vindt t leuk maar geen noodzaak. Wordt afwachten. Eidonatie vanuit mij wil ik heel graag doen maar ik ben al 36 en je moet onder de 36 zijn om te doneren en daarnaast moet je gezin al rond zijn.

Bloed is er vandaag ook nog, heel weinig wel en beetje krampjes hier en daar. Mijn linkertepel is ineens groter geworden, weet niet wat ik daar nu weer van moet denken. Morgenochtend testje wagen als er nog niets is doorgezet. Dan ben ik 12 dpo dus tja wel vroeg maar ik kan mezelf niet inhouden tot dinsdag haha.
Alle reacties Link kopieren
Naatje, geen idee. Ja zou nog kunnen komen, maar heb er weinig vertrouwen in. Volgende week maar eens bellen, snap er echt een jota meer van. Inmiddels ook de pil weer in huis, als ik woensdag niet ongesteld ben beginzin daarmee, geen zin in migraine op vakantie...
Alle reacties Link kopieren
Lastig he, onduidelijke cyclussen. Dat het een aantal rondes duurt om zwanger te raken is één ding, maar niet weten of je nou wel of niet ongesteld bent geweest (of wanneer je dat wordt) en verwarring over al dan niet gesprongen eieren, dat is niet ok >:-( Maarrrr gelukkig hebben we de Action!! Dus ik test gestaag door, al duurt het nog weken, en zoals jij al zei Moos, hopelijk is er dan een gouden ei op komst :hyper:

Fijn dat het goed met jullie gaat Stippel en LaChouffe! Houden zo :yes:

Felicia wat jammer dat het niet raak was. Hopelijk is de volgende ronde voor jou! Mijn vriend en ik doen eigenlijk allebei gewoon wat we normaal ook doen. We eten (meestal) gezond, vriend drinkt af en toe een wijntje/biertje, we eten genoeg fruit en krijgen genoeg slaap. Ik geloof er nog steeds in dat het op deze manier moet lukken.
Alle reacties Link kopieren
Allereerst welkom alle nieuwe dames!

Felicia
Wat balen zeg.... inderdaad maar hopen dat je in februari een knaltest krijgt.

Starsuus
Hopelijk wordt je cyclus snel weer de oude. Hopelijk vind je snel je ei.

Stippel
Spannend!! Ik ga voor duimen maandag.

Lachouffe
Altijd fijn nog een keer die extra bevestiging dat je dan toch echt zwanger bent.

Moos
Inderdaad wat de andere zeggen, wat mooi dat je er altijd voor iedereen bent. En de tijd neemt om op iedereen persoonlijk te reageren


Hier is intussen mijn NOD aangebroken. Ik zou gisteren mijn menstruatie verwachten. Vanmorgen getest en die was omo wit.
Symptomen zoals pijnlijke borsten en extreme vermoeidheid nog aanwezig.
In de verste verte voel ik geen menstruatie aankomen.
Ik denk dus dat mijn cyclus na mijn MA ook nog niet helemaal op orde is.
Alle reacties Link kopieren
Even heel kort berichtje: het bloeden is begonnen! Het leek een eeuwigheid te duren, maar toch precies 26 dagen cyclus vanaf verlies vruchtzakje. Hopelijk verlies ik de komende dagen het weefsel van de MA en kunnen we voorruit kijken :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven