Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 10)

01-01-2019 21:37 5410 berichten
Het vervolg op deel 9 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Naatje20004-6???
OkkiePetite13-6231/312e kindje, 1e kindje, prachtige zoon*, spontane vroeggeboorte met 20+5 wkn. Endometriose
Vlindertjezs16-63829/36x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
KimSter1988?425/29x
Kikii35?1124/30eerste kindje
Leeuw32?832/39miskraam in september met 5,5 week en ronde 6 mislukte innnesteling
Pingie02?330/261e kindje, onregelmatige cyclys (31, 33, 36, 38)
AmericanGirl1983?1735/36IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Lousoe?226/331e kindje
Dana-100??28/39Cycli 24-27 dagen. Sep 2018 onderzoeken gehad (zaad, bloed, inwendig etc.) met goede uitslagen. Mei 2019 terugkomen bij gyn igv niet zwanger
PendePenguin?4937/42Cycli 28-32 dagen. Eileiderspoeling gehad in april, IUI volgt. 2 miskramen in 2015
Hardloopstudentje?3 met clomid25/271e kindje, pcos
Maya88?1530/32Gestart in december 2017, toen al een jaar van de pil af. Eerste kindje, onregelmatige cyclus.
Mies22?1729/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn)
Vanessakusje1987?932/452e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

:cheer2: Zwanger in april! :cheer2:
Stippeltjesbehang
MargeSimpson
Tinkeltje33 :redrose:
Kirstenvdveen :redrose:
Luna-87

:cheer2: Zwanger in mei! :cheer2:
Frozen_Star
Lynn83
Tinkeltje33
Emili2004
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 23-05-2019 12:44
98.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
http://a68.tinypic.com/2wmm438.jpg

Zo hehe we komen er wel! Vannacht mijn piek denk ik zo....

Trouwens ook goed vruchtbaar slijm net! Ik kan er mee bungee jumpen, zo rekbaar! :jump:
Alle reacties Link kopieren
@Naatje wat grappig wij hebben ongeveer een gelijke cyclus. Vorige maand ook ongeveer te gelijk de NOD.
Net ietsje lichter dan de controle streep. Ik ga zometeen nog een keer testen.
Vruchtbaarslijm heb ik al 2 dagen. Wordt nu alweer minder.
Alle reacties Link kopieren
Naatje2000 schreef:
13-02-2019 18:21
http://a68.tinypic.com/2wmm438.jpg

Zo hehe we komen er wel! Vannacht mijn piek denk ik zo....

Trouwens ook goed vruchtbaar slijm net! Ik kan er mee bungee jumpen, zo rekbaar! :jump:
Hahahahaha ik jank!
Ik zie nu voor me dat je man aan jouw bungee hangt!
Hij piekt bijna, sleur hem het bed in. En spuit maar wat conceive op je man :sun:

Trouwens wel heftig om je verhaal te lezen naatje, ik vind je altijd meteen weer zo postief en sterk overkomen maar lijkt mij niet niks wat ze je zo vertellen.
En ik hoop echt dat dit jullie gouden ei wordt lieverd :heart:
Alle reacties Link kopieren
Starsuus schreef:
13-02-2019 09:20
Nou, we gingen vannacht dus een rondje wielrennen met z’n vieren (mijn vriend, ik, de buurvrouw en een vriendin van me) en ineens besloot mijn vriend dat we bij een vriend van hem langs moesten maar dat was een stuk verder fietsen dus dan zouden we Boer Zoekt Vrouw missen. Ik kwaad natuurlijk, dus in m’n eentje terug naar huis, waar de buurman bij ons op de bank had geslapen. Jazeker. En toen... mocht ik voor een echo langs bij Chantal Janzen (thanks Moos, haha) en die was super!! Ik hoop dat het een voorspellende droom was! (Het tweede deel dan he, liever geen slapende buurmannen op de bank.)

Moos en Zonnetje, ik heb goede hoop!! Ik ga de komende weken elke dag even duimen voor jullie! Naatje vandaag weer naar de gyn he? Ben heel benieuwd, succes! :sun: :sun:

Stippel wat balen dat er niks is gebeurd vannacht. Blijkbaar heeft je lijf nog wat meer tijd nodig om alles los te laten. Is op zich ook niet zo gek natuurlijk, maar wel jammer. Je wil verder! Dikke knuffel voor jou :hug:
Wil je voortaan elke dag je droom even vertellen, hahaha Suus

Een client vindt mij precies op Chantal Janzen lijken dus daarom droomde ik daar volgens mij over. Wel fijn dat je vandaag weer leefde en je een prachtecho had! Hoe voelt je lijf verder?

En we hebben het duimen heel hard nodig!
Wij elke dag ons best gedaan omdat mn piek normaal wat eerder is, lees ik onderstaande

http://www.verloskundigendevooroever.nl ... meenschap/
Hahaha starsuus, ik las je bericht en ik dacht even dat je echt was gaan wielrennen! Vond het al zo dapper in deze toestand :HA:

Naatje, dat is niet niks wat jij allemaal om je oren krijgt. Eens met de rest dat ik het zo knap vind hoe positief en sterk (en grappig) je bent :heart: Je test ziet er al mooi uit, hij wordt denk ik nog wel iets donkerder? Lekker je man je bed in sleuren als hij er weer is :moon: Haha dat geile geile beren liedje zit nu in mn hoofd trouwens!

Zonnetje, top dat je er nog zo goed gebruik van hebt kunnen maken! Dit klinkt helemaal super!

Moos, spannend nu weer op het wachtbankje! Hoe voel je je nu? Ben je er nog rustig onder?

Stippel, hoe ben jij de dag doorgekomen? Heeft het al doorgezet? Prachtig dat je werk zo lief en meegaand is, zo hoort het ook maar dit zie je niet overal!

Leeuw, wat een geweldige kans! Wauw! Super zo'n vooruitzicht :-D

Fofinha, dikke knuffel voor jou!! Welke kleur heeft het bloed? Hoeveel weken ben je nu? Hoop zo dat het niet doorzet :hug: :hug: :hug:
Hier alles trouwens goed, volgende week echo!! :hyper: Vind het wel heel spannend maar ook superveel zin in. Kwaaltjes worden langzaam steeds beter, af en toe wat ups en downs maar trend gaat de goede kant op! Nu 10wkn, maf idee dat dit alweer een kwart is :)
Alle reacties Link kopieren
@Fofinha88 He getsie, kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Maar zoals eerder gezegd hoeft het geen slecht nieuws te zijn. Bloedingen komen in 50% van de zwangerschappen voor heb ik gelezen. Ik hoop dat je snel een echo krijgt en gerust gesteld wordt! :hug:

@Naatje2000 Poeh nou ik vind het ook knap hoor hoe positief jij bent! Want het is ondertussen natuurlijk wel flink balen :hug: Hoop zo dat je heeeeeel snel dat gouden ei vindt en dat het raak is!!

@Lachouffe Mooie berichten!! :heart:

Hier gebeurt nog steeds niets... :zzz:
Wacht het maar rustig af. Wie weet komt het nog.
stippeltjesbehang wijzigde dit bericht op 13-02-2019 19:34
3.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fofinha88 schreef:
13-02-2019 16:56
Hallo,

Hier een kort berichtje van mij. Was een tijdje stil, maar ben wel op de achtergrond mee blijven lezen.
Zag dat iemand onlangs naar me vroeg. Volgens mij Naatje?

Het leek heel goed te goed te gaan. Maar afgelopen zondag 1x klodder bloed gehad en nu sinds vandaag weer telkens bij het afvegen.
Heb 2x contact gehad met assistent van gyn.
Ik moet het maar blijven aankijken zolang ik geen buikpijn heb.
Maar goed ben ondertussen wel de wanhoop nabij.
O
Helemaal over jouw bericht heen gelezen. Wat onzettend schrikken.
Je hebt eerder een mk gehad toch?
Bel de vk en zeg dat je echt een echo wilt meis. Bij mij gaven ze ook aan dat ik het moest aankijken, ik wilde niet doordrammen, te veel emotie dus heb ik een losse echo geboekt bij echo bureau. Hoe ver ben je nu?
Alle reacties Link kopieren
Stippel, wat super shit zeg!
Je kunt acupuctuur proberen? Bij mij kwam toen de dag daarna echt een flinke sliert eruit, helaas ook nog een stuk blijven zitten.
Ik duim hard voor je!

Vrouwenmantelthee kan ook nog!
Knuffel

Chouffe, waaauw jij gaat hard!
Alweer 10w, ben benieuwd of je het sporten helemaal hebt opgepakt?

Hier genoeg positieve verhalen gelezen over sporten maar hardlopen vind ik dan een soort eng door heen en weer gebeuk maar moet natuurlijk niks uitmaken.
Alle reacties Link kopieren
Nou de test komt dan mooi overeen met de echo toch Naatje. En het andere eitje? Springt dat dan gelijk of?
Spannend hoor! Ik hoop dat het gewoon raak is voor jullie deze ronde! Dan hoef je je misschien geen zorgen meer te maken over de vroege overgang. Tenzij jullie gezin nog niet compleet is natuurlijk :( lekker de geile beer uithangen met je vriend vanavond :whip: :rofl:
Ik heb zojuist vernomen dat er vanavond voetbal op tv is.. dus ik hoop dat ik mijne nog een keer het bed in kan sleuren :moon:

Mies ik vind die streepjes zelf ook onhandig . Dat getuur en dat ze niet met ochtend urine mogen. Dus ik gebruik voor de tweede ronde de digitale van clear blue. Wel prijzig hoor. Maar ik ben wel tevreden!

Fofinha..Wat een schrik! Ik hoop voor je dat het hier bij blijft. Het komt kennelijk vaker voor, maar dat wil je gewoon niet natuurlijk! Als je je echt zorgen maakt gewoon vragen om een extra echo.

LaChouf aaah zo fijn, bijna je echo. :heart: Hebben jullie het al veel mensen verteld? Ik ben nog niet eens zwanger maar daar kan ik me toch zo op verheugen!

Stippel kun je niet even bellen met ziekenhuis of er niet al iets zou moeten gebeuren? Slopend zo dit wachten...
Alle reacties Link kopieren
Aah Moos ik heb dat ook wel eens gelezen.. Maar er zijn ook andere sites die zeggen om de dag en rond ei sprong elke dag.. Ik twijfel ook of vandaag nog slim is voor 3e dag op tijd maar er hoeft maar 1 goed zaadje tussen te zitten toch? Niet de hele bups :lol:
Alle reacties Link kopieren
Zitten alle mannen voor de tv :popcorn: ? Zonnetje, ik zou hem tijdens de rust even meesleuren;-) Als is het misschien niet eens nodig.
Ik heb voor de wedstrijd nog even wat aandacht opgeeist van vriendlief :whip: haha.

Fofihna, kan me heel goed voorstellen dat je schrikt. Ik zou ook doodzenuwachtig worden. Hopelijk is het snel weg en zie je heeeeel lang geen bloed meer.

Lachouffe, ja je zit al op een kwart! Dit word je tweede echo toch? Termijnecho? Leuk en spannend!

Moos, als ik het zo lees is het met name voor mannen die minder zaadcellen hebben belangrijk het om de dag te doen. Jullie hebben vast kansen genoeg deze maand:-) Zal ook wel heel spannend zijn zo na 2 miskramen. Nog naar de acu geweest?
Ik ga weer als m'n menstruatie op gang komt. Duurt nog ff.

Hebben jullie nog romantische plannen morgenavond? :heart: Naatje, jij je ei waarschijnlijk toch?
Alle reacties Link kopieren
Zonnetje en Moos, ik zeg: niet geschoten....... :lol: Zeker als je ei vandaag of morgen springt zou ik er gewoon elke dag voor gaan. Deden wij ook de laatste ronde and look how well that turned out!

Naatje wat super dat jij zo goed wordt gevolgd door het ziekenhuis. Zeker met de kennis van nu. Het is eigenlijk een bevestiging van wat je al wist, pittig genoeg, maar hoe fijn dat je nu weet waar je aan toe bent en daarnaar kunt handelen. Ik heb er een goed gevoel over meid. Die tweede komt er. Let maar op!

Moos ik voel me... beroerd. Bij vlagen héél beroerd. En m’n borsten doen pijn. Allemaal goede tekens dus :lol:

LaChouffe wat fijn dat jij zo goed gaat! Wordt vast een pracht-echo :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch echt te romantisch...een baby verwekken op Valentijnsdag :love:
Succes Naatje :cheer2:

Op het kdv cadeautje van mijn dochter na verwacht ik helemaal niks. Wij doen er eigenlijk nooit iets aan.

Fofinha wat vervelend van het bloedverlies zeg. Hopelijk kun je snel duidelijkheid krijgen en gaat het allemaal goed met jullie embryo.

Werd vandaag gebeld door de poli om een afspraak in te plannen voor een echo en gesprek met de gyneacoloog. Staat nu voor 6 maart dus duurt gelukkig niet heel erg lang.

Verder al de hele dag behoorlijk menstruatiekrampen en ook een keelontstekinkje te pakken. Hele dag zitten bibberen in huis met twee truien aan. Haha helemaal prima voor mijn temperatuurkaart :nooo:
Alle reacties Link kopieren
Moos ja dat artikel heeft wel gelijk, om de dag is het beste voor de kwaliteit van de zaadjes. Dan is het weer optimaal zeg maar.
Maar als je het elke dag doet betekent dat echt niet dat het allemaal luie donders zijn hoor! En zeker als je wisselt met ochtend ( liefst zonder binnenrennende kinderen en honden) en avond kom je al goed in de buurt van de 48 uur hoor!

Zal vast een gouden zaadje tussen zitten! En helaas kan ik geen bijpassende smiley vinden...

LaChouffe jaaa al 10 weken! Nog maar drie keer deze zelfde termijn als je al zwanger bent en dan heb je een kindje!!!!! Heerlijk schat! :hyper:

Stippel oh jee ik hoop echt dat er wat gaat gebeuren hoor! Misschien moet ik je baarmoeder even streng toespreken. :furious:
Hielp ook bij mijn eierstokken dus waarom niet.

Zonnetje: Drie maal raden waar mijn man nu ook aan de buis gekluisterd naar zit te kijken :nope:

En Zonnetje met twee kindjes zou mijn gezin al helemaal super af zijn hoor! Een derde hoeven we echt niet. En als het bij eentje blijft nu is dat ook goed. Jammer en verdrietig want is niet wat we voor haar willen, we willen haar graag een broertje of zusje geven omdat wij ook zo fijn zijn opgegroeid beiden.
Maar wel vrede mee als het zo moet zijn.

Helaas doen we er niet zo veel aan hè.
Dus ja natuurlijk is het verdrietig en pittig om dit te horen maar we hadden ons wel op dit nieuws voorbereid. En wij zijn al zo enorm gezegend met een kindje. Voor mijn zus vind ik het veel erger. Als ik kon kiezen tussen wij nog een kindje of zij er eentje dan ging die sowieso naar haar!
Verder sta ik denk ik sowieso wel positief in het leven.
Ik heb echt al wel wat meegemaakt hoor, maar je bent maar één keer hier op aarde en het is zo zonde je leven nu te missen door het leven dat je zou willen hebben.

Ik hou graag deze zin aan: “mensen die spreken van een halfleeg glas of een halfvol glas missen de clou. Een glas is hervulbaar”
Alle reacties Link kopieren
Pocassie wat fijn dat je snel terecht kan! Keelontsteking: hit the dislike button! Beterschap! Echt niet leuk om te hebben.

Suus wat fijn die symptomen! Echt zo fijn dat het allemaal zo goed voelt!

Nijntje ja mannen en voetbal hè....

Valentijns ei, jaaaa zou mooi zijn hè :heart:
Heb ook al hele mooie laarzen van m gekregen trouwens voor Valentijn. Als ie me deze Valentijn een kind krijgt hoeft ie nooit meer wat voor me te kopen!
Alle reacties Link kopieren
Suus dankjewel voor je lieve woorden trouwens! Ik hoop ook echt dat het hem wordt nog! Maar ik ben er niet meer zo zeker van als ik vroeger was toen ik er een rotsvast vertrouwen in had dat ik twee kindjes zou krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Naatje ik vind jouw reacties echt hartverwarmend.

Pocassie ook nog eens ziek :blauwoog: .

Fohinha, gewoon Pushen. Bloed hoeft niet wat te zeggen hè?

Hier weer 2 zwangerschapsaankondingen op 1 dag. Kan het beter relativeren dan voorgaande maanden, maar blijft slikken.

Manlief vindt mij momenteel een stuiterbal, heeft al maanden niet gezien dus is erg blij mee dat ik mijn leven weer op zoals hij het zegt.

Hij had vanavond wel een verrassing: een offerte uit Spanje O_O . De lieverd heeft schijnbaar vergelijkend warenonderzoek gedaan naar klinieken en de beste uitgezocht. We kunnen in september terecht en maken er dan meteen een vakantie van :bonk:

Nou ik ga maar eens vroeg slapen: ik vlieg morgen naar Oostenrijk voor ski-weekend. Ik ga toch op het laatste moment ondank het risico op migraine zaterdag/zondag. Heeft man stiekem geregeld met vriendinnen en leidinggevende.
Alle reacties Link kopieren
Hier is overigens voetbal weggezapt net onder de boze woorden: wat een partijdige kut scheids! En nog wat krachttermen er achteraan :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat alle mannen voor de tv zitten! Haha Nijntje gezien de afgekeurde 1-0 zal de rust m niet worden. Maar stiekem hoop ik dat Ajax snel met 3-0 achter komt, dan hoeft hij het einde vd wedstrijd niet te zien :rofl: Slecht hè! Hoop het voor jou ook Naatje. Anders wordt het zo laat vanavond :whip: :moon:

Mijn plannen voor morgenavond...sporten :cry: Wij doen niet aan Valentijn. Volgende maand 9 jaar 'verkering' maar zelfs daar doen we denk ik niet echt iets aan. Niet zo romantisch aangelegd . Maar.. Naatje ik heb ook pas een mooi paar schoenen gekregen, geen laarzen maar mooie sneakers. :heart: maar een semi valentijnsbaby klinkt heel mooi.
Heel lief van je trouwens dat je je zus nog meer een kindje gunt. Ik hoop dat het jullie beide snel gegund is. Dat is nog beter !!

Pocassi balen dat de menstruatie er aan zit te komen maar wel fijn dat er een afspraak is gepland! Toch een stipje aan de horizon.

Fijn van je klachten Suus!! Goed teken :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Leeuw wat een heerlijke vent heb jij! Nooit meer laten gaan! Wat ontzettend fijn voor je dat het leven je weer toe lijkt te lachen en je hebt het zo verdiend!
Even deze van mij :hug:
Alle reacties Link kopieren
Ahw leeuw met zo'n man mag je in je handjes knijpen, wat super lief! Ga er lekker van genieten dit weekend, je hebt het verdiend!

pocassie beterschap! Klinkt alsof je het goed te pakken hebt :(

moos ik duim met je mee!

lachouffe jeetje bij jou gaat het ook snel zeg! Succes met de echo!

Ego: hier gaat het wel prima, voel me op vermoeidheid na heel goed. Merk wel dat de vermoeidheid moeilijk te combineren is het het hoge schrijftempo hier. Voor m'n zwangerschap schreef ik vaak in de avond even mee, nu lig ik dan vaak al te slapen vanaf acht uur. Dus ik denk dat ik voorlopig alleen nog even op de achtergrond mee blijf lezen, maar even wat minder zelf zal posten. Bij deze voor de komende tijd heel veel succes, ik blijf sws duimen voor jullie allemaal want gun het jullie zo! Als ik weer wat meer energie heb zal ik weer proberen wat regelmatiger te gaan schrijven hier :shame:
Alle reacties Link kopieren
Leeuw32 schreef:
13-02-2019 21:44
Hij had vanavond wel een verrassing: een offerte uit Spanje O_O . De lieverd heeft schijnbaar vergelijkend warenonderzoek gedaan naar klinieken en de beste uitgezocht. We kunnen in september terecht en maken er dan meteen een vakantie van :bonk:

Nou ik ga maar eens vroeg slapen: ik vlieg morgen naar Oostenrijk voor ski-weekend. Ik ga toch op het laatste moment ondank het risico op migraine zaterdag/zondag. Heeft man stiekem geregeld met vriendinnen en leidinggevende.
Wauw..Wat een topper van een vent!! Het is zo september leeuw.. En gelukkig heb je heel wat moois in het verschiet nog. Daardoor vliegen de maanden zo voorbij. En voor je het weet hebben jullie een positieve test in handen.

Geniet lekker van je weekend wintersporten!!
Alle reacties Link kopieren
Nou Moos, mijn andere bil heeft inmiddels ook plaatsgenomen naast jou op het wachtbankje! Ondanks de voetbal (jajaja) is het me nog ff gelukt om vriendlief het bed in te sleuren! :whip: :moon:

Dus daar gaan we weer. Twee weken wachten.

Naatje hoe is het bij jou gegaan?

Suus, hoe waren je dromen vannacht? :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Zonnetje! Jippie! :yes:

Leeuw wat een goeie vent heb jij. Dit wordt een mooi jaar! Veel plezier in de sneeuw!

Happy Valentinesday lieve meiden! :heart: Ik moet jullie helaas teleurstellen vandaag, ik heb m’n droom niet onthouden! :facepalm: Morgen hopelijk wel weer! :lol:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven