Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 10)

01-01-2019 21:37 5410 berichten
Het vervolg op deel 9 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Naatje20004-6???
OkkiePetite13-6231/312e kindje, 1e kindje, prachtige zoon*, spontane vroeggeboorte met 20+5 wkn. Endometriose
Vlindertjezs16-63829/36x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
KimSter1988?425/29x
Kikii35?1124/30eerste kindje
Leeuw32?832/39miskraam in september met 5,5 week en ronde 6 mislukte innnesteling
Pingie02?330/261e kindje, onregelmatige cyclys (31, 33, 36, 38)
AmericanGirl1983?1735/36IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Lousoe?226/331e kindje
Dana-100??28/39Cycli 24-27 dagen. Sep 2018 onderzoeken gehad (zaad, bloed, inwendig etc.) met goede uitslagen. Mei 2019 terugkomen bij gyn igv niet zwanger
PendePenguin?4937/42Cycli 28-32 dagen. Eileiderspoeling gehad in april, IUI volgt. 2 miskramen in 2015
Hardloopstudentje?3 met clomid25/271e kindje, pcos
Maya88?1530/32Gestart in december 2017, toen al een jaar van de pil af. Eerste kindje, onregelmatige cyclus.
Mies22?1729/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn)
Vanessakusje1987?932/452e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

:cheer2: Zwanger in april! :cheer2:
Stippeltjesbehang
MargeSimpson
Tinkeltje33 :redrose:
Kirstenvdveen :redrose:
Luna-87

:cheer2: Zwanger in mei! :cheer2:
Frozen_Star
Lynn83
Tinkeltje33
Emili2004
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 23-05-2019 12:44
98.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jeetje fofonha sterkte!!

Hier weinig nieuws: strakblauwe lucht, mooie pistes en veel gezelligheid. Geen migraine te bekennen. Nog 2 dagen heerlijk skieen en zondagavond met de meiden mee terug. Wordt maandagochtend wel aanpoten op het werk :).

Bedankt naatje, die opstipatie komt dus door de utrogestan!
Alle reacties Link kopieren
Leeuw: het eerste wat ik vanmorgen dacht met die blauwe lucht was: oooohhhh wat heerlijk voor Leeuw op haar wintersport hahaha!

Fofinha, lieve schat, wat vreselijk verdrietig nou weer! Ik leef heel erg met je mee. Neem je tijd. We zien het wel als je weer mee wil schrijven.
En als je het even van je af wil schrijven, schelden, boos zijn, ellenlange ego Posts: hier mag t he.
Heel veel sterkte lieverd :hug: :hug: :hug:
Alle reacties Link kopieren
Oh ja Zonnetje en Moos, schuif s op. Ik kom naast jullie zitten op t bankje! Twee billen tegelijk hahaaa!
Vannacht eisprong gehad denk ik, gisteravond echt kapot van de pijn en vandaag nergens meer last van gehad dus zal vannacht gesprongen zijn.

Kom maar op met die twee weken symptomen speuren :sherlock:
Fofinha, wat een ontzettend verdrietig bericht. Heel erg veel sterkte de komende tijd! :hug: Is het al op gang aan het komen?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Fofinha, wat verdrietig. Sterkte :hug: !
Alle reacties Link kopieren
Ach Fofinha wat een verschrikkelijk nieuws. Ik wens je ontzettend veel sterkte en hoop op een korte nasleep voor je. Zorg goed voor jezelf :hug:

In de tussentijd schrik ik echt steeds meer van het aantal miskramen dat ik de revue hier zie passeren.
Alle reacties Link kopieren
Ohnee Fofinha wat verdrietig! Heel veel sterkte :heart:

Klinkt goed leeuw! Geniet lekker van de wintersport. Hopelijk gewoon nul klachten dit weekend!!

Naatje ik heb mn dikke billen een beetje opgeschoven hoor! Dus je kunt er bij. Laat het rocken maar beginnen! B-) Ben nu nog geen symptomen aan het speuren hoor. Volgens mij valt er nu nog niet zoveel te speuren toch. Pas vanaf mogelijke innesteling? Of niet? Zoveel verstand heb ik er nog niet van :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Zonnetje1989 schreef:
15-02-2019 18:44
Ohnee Fofinha wat verdrietig! Heel veel sterkte :heart:

Klinkt goed leeuw! Geniet lekker van de wintersport. Hopelijk gewoon nul klachten dit weekend!!

Naatje ik heb mn dikke billen een beetje opgeschoven hoor! Dus je kunt er bij. Laat het rocken maar beginnen! B-) Ben nu nog geen symptomen aan het speuren hoor. Volgens mij valt er nu nog niet zoveel te speuren toch. Pas vanaf mogelijke innesteling? Of niet? Zoveel verstand heb ik er nog niet van :hihi:
nou ik had dus direct symptomen, op de dag van bevruchting al en die zijn ook gebleven. Maar dat schijnt wel uitzonderlijk te zijn en niet helemaal te verklaren. Maar het was echt zo dat ik andere dingen had dan mn normale pms klachten. Maar in principe zijn de meeste verschijnselen door hcg en dat wordt pas aangemaakt na de innesteling.
Alle reacties Link kopieren
Dancemacabre veel symptomen komen door progesteron, niet alleen HCG geeft symptomen.
Progesteron maak je meer aan rond je eisprong en de hoeveelheid stijgt als het eitje bevrucht is. Denk dat jij sterk reageerde op die stijging en daarom meteen symptomen had.

En Zonnetje: dat de symptomen er nog niet horen te zijn, wil niet zeggen dat mijn hoofd vind dat er al van alles gevoeld wordt....
Kriebeltje hier, krampje daar......

Laat staan de minutenlange tepelstaar momenten in de spiegel.

Schat?
Ja?
Zijn mijn tepels groter?
.....? Huh, wat?
Je hoorde me wel, zijn mijn tepels groter?
Euhhhh denk t niet....wat dan?
Nou volgens mij zijn ze groter dan gisteren....
Okee euh ja zou kunnen.

En dat. Elke. Avond.
Alle reacties Link kopieren
@Fofinha88 Aaaaaah nee meisje toch wat ontzettend verdrietig :hug: En inderdaad: schrijf hier ook gerust van je af. We zitten hier met meer in hetzelfde schuitje. Veel sterkte! :rose:

@Starsuus Laat je niet gek maken hoor! Ik had ook soms juist verstopping en andere dagen juist een hele vlotte doorstroming zeg maar ;) Er gebeurt zoveel in je lijf momenteel. Je darmen weten het ook ff niet meer.

@Naatje2000 Ga jij maar lekker tepel-staren met je man :cheer: Was het eten gisteren nog gezellig met je gezin?

@Maya Ik vind het zo spannend voor je!! Hoop iedere keer als ik hier kijk deze dagen dat je toch hebt getest en goed nieuws hebt. Maar even geduld is misschien wel slim inderdaad. Ik blijf toch kijken en hopen hoor :lol:

@Leeuw Veel plezier op wintersport!

@Zonnetje Hoop dat jij de komende weken een positieve test hebt EN een uitnodiging voor die droombaan krijgt!

Hier gisterenavond inderdaad lekker uit eten geweest. Mooi opgetut en wel. Wat voelt dat weer even fijn dan. Hadden we echt nodig!
Verder nog niet veel nieuws onder de zon... Zondag terug naar de gynaecoloog.
Alle reacties Link kopieren
Haha Dancemacabre er zullen er vast meer zijn als jij, maar denk dat idd grootste deel van de dames dat niet heeft!

Hahahaha Naatje!! Prachtig.. ik ga nog sreeds voor het rode of groene lampje dat je vorige maand voorstelde. Toch beter dan tepels staren :rofl: maar snap je wel want ik probeer te doen alsof maar doe ook wel beetje mee.. Heb bijvoorbeeld al de hele avond buikpijn . Van die buikpijn die ik heb als ik ongesteld moet worden of snel naar de wc moet rennen :cencored:
Maar ik doe nu best om het te beperken :p

Lief Stippel!! :heart:
Goed dat jullie gister lekker uit eten zijn geweest. Even de zinnen beetje verzetten. Nog steeds geen bloed verlies?
Alle reacties Link kopieren
@Zonnetje wel heel licht bloedverlies maar geen echte stolsels zoals je zou verwachten als er nog zoveel zit :|
Gelukkig was de Always deze week in de aanbieding bij de Kruidvat want ik heb er de afgelopen weken al genoeg van gebruikt. En gelukkig komt er na dinsdag hoe dan ook een einde aan :yes:
Hoop dat de buikpijn een goed teken is. Zou zomaar kunnen hoor :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Stippeltjesbehang schreef:
15-02-2019 21:11
@Starsuus Laat je niet gek maken hoor! Ik had ook soms juist verstopping en andere dagen juist een hele vlotte doorstroming zeg maar ;) Er gebeurt zoveel in je lijf momenteel. Je darmen weten het ook ff niet meer.
Dankjewel lieve Stippel! Deed me goed, dit bericht :-] Ook de andere ondersteuning lieve meiden! Jullie zijn toppers! :heart:

Stippel hoe is het vannacht gegaan? Het kan best nog even duren voor het is “losgeweekt” en je lijf het laat gaan. En dan kan het er ook best verrassend uit komen. Mijn laatste stuk weefsel verloor ik bijvoorbeeld zonder bloed. Goed dat de gyn je goed in de gaten houdt hierbij. Die kan je precies vertellen wat het beste is om te doen. Ik koos voor wachten, en daar heb ik geen spijt van maar het duurde dus wel lang. Van eind oktober tot half december. Ik besefte daardoor wel hoe enorm sterk onze lijven die zwangerschappen opbouwen. De boel valt er niet zomaar uit! En dat is op zich natuurlijk heel goed, alleen nu niet zo handig. Hou je taai meid! Ben blij dat je lekker uit eten bent geweest. Heerlijk! Dan voel je je ineens weer een ander mens :-]

God wat hoop ik dat jullie, Maya, Naatje, Moos, Zonnetje, van deze wachtbank zo doorschuiven naar de volgende. En ik geloof niet eens in God! Maar deze maand misschien even wel. En de Boeddha, Allah, Ganesh, Freya, we schrijven ze allemaal aan. Voor de zekerheid. Maar ik geloof vooral in jullie. Sterke, mooie vrouwen die alle kindjes wel als mama zouden wensen. En die ik alle kindjes ook enorm als mama’s gun! Dat moet dus gewoon goedkomen :hyper: :kneel: :bigkiss:

Fofinha lieverd ik had je in het oktober topic al even geschreven :hug: Neem maar gauw (en wanneer je eraan toe bent natuurlijk) weer plaats hier zodat ook jij weer rap doorschuift. Die kleine komt er! Let maar op! :heart:

Hier gaat het een stuk beter dan (eer)gisteren. De echo afspraak staat, het gesprek met de vlos heeft geholpen en al voelde ik me gisteren nog enorm onzeker (was shoppen met een vriendin en heb serieus drie keer in pashokjes m’n onderbroek gecheckt :facepalm: ), inmiddels ben ik weer hartstikke verstopt dus dat geeft hoop, hahaha :lol: Man oh man wat is dit toch een heftig proces.
starsuus wijzigde dit bericht op 16-02-2019 08:30
21.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh ik heb weer gedroomd! Vannacht was ik diplomaat maar ik heb natuurlijk geen idee wat die mensen doen de hele dag (of nacht, in dit geval), dus moest ik vreselijk de schijn ophouden en ten overstaan van mannen in dure pakken gewichtig doen over onderwerpen waar ik de ballen verstand van heb. Maar ik deed het met verve! Blijkbaar ben ik over deze zwangerschap onzekerder dan over het om de tuin leiden van bobo’s vanuit een fake-functie :lol:
Alle reacties Link kopieren
Fofinha, jeetje meisje wat een ontzettend verdrietig nieuws :hug: Weet niet wat ik moet zeggen. Ik wens jullie heel veel sterkte.

Suus, wat zijn je dromen toch heerlijk! Misschien een carriereswitch ooit;-)
En ja je onzerkheid, het is zo vreselijk. Ik kan er niks zinnigs over zeggen. Je moet die eerste weken echt door zien te komen (mentaal). Bij m'n laatste zwangerschap was ik nog hondsberoerd toen het al mis was en waren alle kwalen nog aanwezig. Het zegt allemaal niks. Dat de kwaaltjes (en de obstipatie) komen en gaan is iig niet gek.
Je gaat vast heel goed nieuws krijgen bij de echo!!

Stippel, fijn dat je even het huis uit bent geweest! Wel balen dat er niks gebeurt. Ben benieuwd wat ze morgen gaan zien.

Maya, nog geen nieuws bij jou?

Dames op het wachtbankje: succes met wachten!!

De rest ben ik even kwijt;-)

Voelde me echt stukken beter de afgelopen dagen. Weer leuke dingen gedaan en gisteren heel last minute naar z'n lekker fout feestje van 538 geweest;-) Even lekker gek doen en alles loslaten. Lekker optutten enzo. Biertjes drinken. Ook wel goed er even helemaal niet mee bezig te zijn!
Alle reacties Link kopieren
Starsuus schreef:
16-02-2019 07:15
inmiddels ben ik weer hartstikke verstopt dus dat geeft hoop, hahaha :lol: Man oh man wat is dit toch een heftig proces.
Ik moest even heel hard lachen om de dubbelzinnigheid van deze zin :HA:

En wat een lieve woorden schrijf je toch weer voor iedereen! Jouw ukkie heeft ook zeker de goede mama uitgekozen :heart:

@Nijn-tje Wat leuk een feest! Fijn dat het steeds beter gaat.

Hier nog steeds niks spannends :whistle:
Alle reacties Link kopieren
Stippeltjesbehang schreef:
16-02-2019 08:48
Ik moest even heel hard lachen om de dubbelzinnigheid van deze zin :HA:
Hahaha, ja en in dubbelzinnige zin klopt ie dan eigenlijk weer niet he? Dan geeft verstopping helemaal geen hoop! :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Hmm Stippel vervelend hoor. Maar inderdaad na dinsdag is het in ieder geval over. Hopelijk kun jij dan zo'n curretage krijgen die Moos ook heeft gehad! Dat je er ook niet zoveel last meer van hebt.

Hahaha Suus.. die dubbelzinnigheid in jouw berichtje.. Ik lach me rot hier in bed :rofl: maar zonder gekheid. Verstopping + dromen terug! Dus dat betekent dat de symptomen er gewoon nog zijn! :heart: Heel fijn..

En wat een lief berichtje van jou :love: Krijg er tranen van! Ik hoop ook dat we allemaal snel (nog eens ) mama mogen worden. :heart: wat mooi lijkt me dat toch.

Nijjn wat goed dat je er lekker uit bent geweest! Klinkt alsof het echt een stuk beter gaat met je klachten. Heerlijk genieten en even aan iets anders denken. Goed bezig meid. Laat de tijd maar snel gaan zodat jullie er ook snel weer voor mogen gaan! :smooch:
Alle reacties Link kopieren
Suus je bent een schat!!! En wat een mooie droom weer! Ik heb die ook al vaak gehad maar dan ben ik een beroemde filmster op de set van een film en heb ik geen idee hoe ik daar terecht ben gekomen :facepalm:

Nijntje wat heerlijk er even uit? Was het Das Koen und Sander Fest? Hoorde ik over op de radio, lijkt me een briljant feestje persoonlijk! Immer geil!
:cheer2:

Stippel balen dat er nog niets komt! Ben ook benieuwd wat je hoort morgen!
Alle reacties Link kopieren
Ja het was heerlijk Naatje! Gewoon even avondje lekker gek doen en losgaan :cheer2:
Lichte hoofdpijn nu, haha.

Stippel, mijn verloskundige zei nog dat het soms ook gewoon 'verdwijnt', zonder je nog veel bloed en stolsels verliest. Heb je nog zwangerschapssymptomen? Die waren bij mij best leidend. Iig fijn dat het anders dinsdag allemaal weg is.

Ik heb nog steeds wel heel licht bloedverlies, beetje bij het afwegen. Bij lange niet zoals bij een menstruatie. Nou ja, hopelijk is m'n cyclus toch gewoon op gang gekomen. Als er een ei van 17 mm te zien was kan het toch bij niet niet springen? Dan moet er toch wel echt iets gaande zijn lijkt me. Nou ja, afwachten maar tot de menstruatie!

En een heel fijn zonnig weekend allemaal! :sun:
Alle reacties Link kopieren
Zonnetje nee volgend mij was dat iemand anders trouwens van de groene en rode lampjes, ik ben meer van de groene neus.

Hoorde net mijn baarmoeder in gesprek met haar vriendinnen:

Nou ik heb dus een nieuwe hobby.
Oh vertel?
Bloeden!
Bloeden?
Ja man, leuk joh! Lach me kapot. Ik bloed voor de menstruatie, na de menstruatie, vlak voor de eisprong en net er na.
Paniek elke keer haha je moet r zien elke keer bij afvegen als ik weer een druppeltje haar kant uit stuur. Never a dull moment.

:wtf:

Dat dus. Net weer eens beetje bloed bij afvegen. T wordt bijna voorspelbaar.
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd Nijntje, met 17mm moet ie idd toch wel keer bijna springen.

Ah Naatje dan was het de rode en groene neus ipv lampjes ;-)) jeetje nu alweer bloedverlies? Wat gek is dat toch. Vorige maand had je dat minder toch? Misschien moeten we je baarmoeder maar eens ff streng toespreken dan!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees later iedereen even bij, maar ben van het wachtbankje gedonderd (met een harde smak).
Alle reacties Link kopieren
Ach Emili .. balen meisje! Heel veel sterkte :heart:
Alle reacties Link kopieren
Zonnetje ja ik snap er ook niets meer van...dit is wel weer laat voor een ovulatiebloeding vind ik....

Emili, hè wat rot nou weer! :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven