Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 10)

01-01-2019 21:37 5410 berichten
Het vervolg op deel 9 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Naatje20004-6???
OkkiePetite13-6231/312e kindje, 1e kindje, prachtige zoon*, spontane vroeggeboorte met 20+5 wkn. Endometriose
Vlindertjezs16-63829/36x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
KimSter1988?425/29x
Kikii35?1124/30eerste kindje
Leeuw32?832/39miskraam in september met 5,5 week en ronde 6 mislukte innnesteling
Pingie02?330/261e kindje, onregelmatige cyclys (31, 33, 36, 38)
AmericanGirl1983?1735/36IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Lousoe?226/331e kindje
Dana-100??28/39Cycli 24-27 dagen. Sep 2018 onderzoeken gehad (zaad, bloed, inwendig etc.) met goede uitslagen. Mei 2019 terugkomen bij gyn igv niet zwanger
PendePenguin?4937/42Cycli 28-32 dagen. Eileiderspoeling gehad in april, IUI volgt. 2 miskramen in 2015
Hardloopstudentje?3 met clomid25/271e kindje, pcos
Maya88?1530/32Gestart in december 2017, toen al een jaar van de pil af. Eerste kindje, onregelmatige cyclus.
Mies22?1729/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn)
Vanessakusje1987?932/452e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

:cheer2: Zwanger in april! :cheer2:
Stippeltjesbehang
MargeSimpson
Tinkeltje33 :redrose:
Kirstenvdveen :redrose:
Luna-87

:cheer2: Zwanger in mei! :cheer2:
Frozen_Star
Lynn83
Tinkeltje33
Emili2004
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 23-05-2019 12:44
98.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[quote=Hardloopstudentje post_id=29612422 time=1550650700 user_id=337675]
@Zonnetje, misselijkheid zou zomaar een goed teken kunnen zijn. Dat hoop ik dan voor je want dan ben je nog misselijk met een goed doel :) Misselijkheid vind ik namelijk altijd het ergste als ik ziek ben.

Mijn ovulatietest van vanochtend is ook heel vaagjes.
Alle reacties Link kopieren
Hardloopstudentje schreef:
20-02-2019 09:18
@Zonnetje, misselijkheid zou zomaar een goed teken kunnen zijn. Dat hoop ik dan voor je want dan ben je nog misselijk met een goed doel :) Misselijkheid vind ik namelijk altijd het ergste als ik ziek ben.

Ik had om half 7 geplast, dus dit is met mijn tweede urine van de dag. Heb alleen 2 slokken water gedronken in de tussentijd dus lijkt me niet dat het te verdund is of zo. Zou ik dan mijn piek hebben gehad op CD8 al in de ochtend? Of in de nacht van CD8 op CD9? Of moet er gewoon nog een piek komen? Ik word er in ieder geval helemaal gek van. Ik blijf nog maar gewoon even om de dag het gezellig maken.
Nou, echt he. Nu heb ik gemerkt dat ik sinds het stoppen van de pil ruim twee jaar geleden wel vaker misselijk ben. Maar gewoon zo'n zeurderig misselijk gevoel. Vandaag voelde ik me echt warm worden en kwam het al een beetje omhoog. Maargoed kan ook maar zo ziek worden :p.

Jouw testen lijken af te nemen. Maar het kan ook zijn dat je piek nog helemaal niet is geweest, omdat je nog niet echt een knaller hebt gehad. Ik zou het advies van Suus opvolgen en nog even een paar dagen meerdere malen per dag testen. Suus is ervaringsdeskundige een heeft vaak goede tips dus ;-).

Oh lekker aan het boeren hoor Moossie. Ik hou ervan ,. ik ben een echte lomperik wat dat betreft. Zou wel lekker zijn als het symptomen zijn ..
Breng ook maar een paar bakken popcorn naar mij. Gaan we er samen voor zitten! :popcorn: :fortune:

Verdorie American. Wat balen voor jullie!! :( .. Je mag zeker verdrietig zijn... jullie zijn ook al zolang bezig dat het ook gewoon een keer moet gebeuren! Het leven is soms niet eerlijk he! Hoeveel iui pogingen hebben jullie? Sorry als je het al eens verteld hebt hoor.

Ik vraag me wel eens af in hoeveel % van de gevallen zo'n iui ook een zwangerschap oplevert. Zou het niet gewoon beter zijn om direct door te gaan met ivf of icsi? Natuurlijk komt dit nog het dichtst bij een natuurlijke bevruchting, dat snap ik wel. Maar als je in dit stadium bent beland heb je er al zo'n lange reis opzitten dat je gewoon wilt dat het raak is, hoe dat dan ook gebeurd. Tenminste dat denk ik.. hoop er zelf nooit mee te maken te krijgen. Ik gun het jullie allemaal zo! :heart:

HAHAHA Naatje :rofl: :rofl: laat lekker gaan die lucht..
Alle reacties Link kopieren
Moosforhappines1988 schreef:
20-02-2019 09:00
Ik ben trouwens sinds gister aan het boeren geslagen, maar ook dat heb ik volgens mij wel eerder gehad :popcorn:
Dit had ik ook Moos!! Boeren en maagzuur, begon de dag na de bevruchting en was na 2 weken weg.
Alle reacties Link kopieren
@Leeuw He nee wat ontzettend balen! :hug:

@Lachouffe Jij morgen weer een echo. Wat leuk! Duim voor weer zo'n prachtig beeld :thumbsup:

@Pocassie Hoe gaat het vandaag? Wat spannend zeg!

@Nijn-tje Wat vreemd van dat bloedverlies. Zo frustrerend he als je cyclus dan nog zo in de war is.

@Moos Hoop dat je vandaag meer duidelijkheid krijgt van de arts. Hoe laat heb je een belafspraak?

@Naatje2000 Ow wat lastig he om zen te blijven... Hoop dat je een manier vindt om het wachten voor jezelf wat comfortabeler te maken. Kun je geen gewone massage boeken? Lekker naar de kapper? Nagels laten doen?
Scheten laten klinkt wel hoopvol hahaha

@Zonnetje Bij mij was geïrriteerd zijn ook een symptoom!

@Tinkeltje33 Welkom! Het is ook verdrietig iedere keer die onzekerheid en teleurstelling. Hoop dat je hier steun vind en vooral ook dat je hier maar heel kort hoeft mee te schrijven.

@Lize Wat mooi zeg, gefeliciteerd! Hoop dat het voor jullie allebei mag resulteren in een fijne zwangerschap.

@Amercangirl He neeeeeeeee :hug:

@Hardloopstudentje Hoop dat het je lukt duidelijkheid te krijgen over je cyclus. Heb zelf twee rondes ovulatietesten gebruikt en zag dan wel echt een duidelijke streep die donkerder was dan de test streep tijdens mijn piek.

@TB84 Wat mooi dat jullie het op die manier samen kunnen doen. Hopelijk is het maar kort nodig!

@Deb84 Welkom!

@Starsuus Hahaha jij met je dromen!
Alle reacties Link kopieren
Wat lief dat je op iedereen reageert Stippel maar (Ik spreek even voor iedereen) we zijn vooral benieuwd hoe het vandaag met jou gaat?

Ik ga morgenochtend testen, mocht hij positief zijn ga ik het nog een dag proberen geheim te houden voor mijn vriend want vrijdag vieren we ons jubileum en dat zou een prachtcadeau zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hier gisteren de curretage gehad. Was ontzettend gespannen van te voren. Ondanks dat het niet de eerste keer was, is het toch wel weer een dingetje die narcose. Was ook behoorlijk emotioneel van te voren.
In het ziekenhuis waren ze ontzettend lief! Had een kamer alleen dus dat was heel fijn. In ingreep is goed verlopen. Nauwelijks pijn gehad tot nu toe. Het bloeden was net na de ingreep heel hevig, maar is nu nog heel minimaal.
Ben nog erg moe en zal ook wel even tijd nodig hebben om weer helemaal de oude te worden. Maar ook voor mij komt er dan weer heel langzaam een wachtbankje in zicht :yes:
Alle reacties Link kopieren
Pocassie schreef:
20-02-2019 11:46
Wat lief dat je op iedereen reageert Stippel maar (Ik spreek even voor iedereen) we zijn vooral benieuwd hoe het vandaag met jou gaat?

Ik ga morgenochtend testen, mocht hij positief zijn ga ik het nog een dag proberen geheim te houden voor mijn vriend want vrijdag vieren we ons jubileum en dat zou een prachtcadeau zijn.
Wat een lief berichtje van jou!
En wat hoop ik dat je je vriend vrijdag een fantastisch cadeau kunt geven!! Ga je het wel delen met ons morgen? Ben zooooo benieuwd :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ik was te vroeg zie ik :-$

Wat fijn dat ze lief voor je waren, dat scheelt zo enorm qua ervaring en gevoel erna.
Gelukkig ook nauwelijks pijn. Doe lekker rustig aan en laat je maar goed vertroetelen.

Ga het hier zeker delen, moet het toch ergens kwijt |-)
Alle reacties Link kopieren
Stippeltjesbehang schreef:
20-02-2019 11:49
Hier gisteren de curretage gehad. Was ontzettend gespannen van te voren. Ondanks dat het niet de eerste keer was, is het toch wel weer een dingetje die narcose. Was ook behoorlijk emotioneel van te voren.
In het ziekenhuis waren ze ontzettend lief! Had een kamer alleen dus dat was heel fijn. In ingreep is goed verlopen. Nauwelijks pijn gehad tot nu toe. Het bloeden was net na de ingreep heel hevig, maar is nu nog heel minimaal.
Ben nog erg moe en zal ook wel even tijd nodig hebben om weer helemaal de oude te worden. Maar ook voor mij komt er dan weer heel langzaam een wachtbankje in zicht :yes:
Wat fijn om te horen dat je weinig pijn hebt gehad Stippel!! Het volledige herstel zal vast nog even duren, maar vanaf nu in 1 recht streep vooruit! Doe lekker rustig aan, rust goed uit meisje. Des te eerder ben je hopelijk weer fit!

Pocassi wat spannend zeg! Dat zou echt een mooi cadeau zijn op jullie jubileum :heart: Ik duim voor je... Als je het ons maar laat weten morgen :proud:
Alle reacties Link kopieren
dancemacabre schreef:
20-02-2019 10:55
Dit had ik ook Moos!! Boeren en maagzuur, begon de dag na de bevruchting en was na 2 weken weg.
Geeft mij weer wat hoop!
Hoorde dat een dipje tussen ei en nod niks hoeft te betekenen, dat het kan maar hoeft niet. Jij hebt ook regelmatig je temp bijgehouden toch?

Wat voelde jij nog meer voor je nod? :popcorn:

Hoe is het nu tussen jou en vriend?
Alle reacties Link kopieren
Stippeltjesbehang schreef:
20-02-2019 11:49
Hier gisteren de curretage gehad. Was ontzettend gespannen van te voren. Ondanks dat het niet de eerste keer was, is het toch wel weer een dingetje die narcose. Was ook behoorlijk emotioneel van te voren.
In het ziekenhuis waren ze ontzettend lief! Had een kamer alleen dus dat was heel fijn. In ingreep is goed verlopen. Nauwelijks pijn gehad tot nu toe. Het bloeden was net na de ingreep heel hevig, maar is nu nog heel minimaal.
Ben nog erg moe en zal ook wel even tijd nodig hebben om weer helemaal de oude te worden. Maar ook voor mij komt er dan weer heel langzaam een wachtbankje in zicht :yes:
Wat fijn dit te horen! Pak goed hè rust meisje en hopelijk wat zon in de tuin of op een bankje.
Willen jullie er meteen weer voor gaan?
Voor je het weet is het raak :heart:
Alle reacties Link kopieren
Wat goed om van je te horen lieve Stippel! Fijn dat het bloeden weinig is nu. En ja het zal lichamelijk en emotioneel wat tijd kosten, maar je komt er wel weer, lieverd! :hug:

En eens met Pocassie, wat ontzettend lief dat je uitgebreid op iedereen reageert! :heart:

Pocassie ohhhhhh ik hoop zo voor je dat het raak is ohhh en dan vrijdag zo’n mooi cadeau, WoW!!!!!
Ik duim als een malle voor je!!!!

Ik denk inderdaad dat ik maar eens een kapper afspraak in ga plannen. Ik ben echt al een jaar niet meer geweest geloof ik....
En ik krijg steeds meer grijze haren ( heb heel donkerbruin haar dus dat zie je heel goed) dus eens kijken of we daar wat aan kunnen doen!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja Dancemacabre hoe gaat het nu met jou/jullie?
Alle reacties Link kopieren
Stippel, wat fijn dat je je oke voelt! En dat het bloeden al bijna gestopt is. Jullie wachten nog op uitslagen van de onderzoeken toch? Wanneer krijg je die? En wil je eerst even rust of er gelijk weer voor gaan?

Leuk om te lezen wat jullie allemaal voelen en niet voelen;-) En toch blijft het allemaal maar afwachten...

Pocassi, dat zou het mooiste cadeau ooit zijn voor je vriend!! Hoop het zo voor jullie:-)

TB84, ik hoop dat het hormonen spuiten niet voor niks is maar dat het snel raak is.

Zonnetje, ik ben jaren geleden zwanger geraakt bij de derde IUI poging. Kan dus zeker!!
Hopelijk word je niet ziek maar heb je een hele leuke reden om misselijk te zijn.

American, jeetje wat kut zeg... godver.. wat moet je balen :furious:

Deb84 en tinkeltje, welkom!

Lize, van harte !! Super om dit samen met je zus te beleven.

Bedankt trouwens voor alle goed tips voor weerstand! Heb niet voor niks een halve apotheek in huis. Voelde me gisteren alweer stukken beter en kon ook weer werken. ZO nog even een rondje lopen voor de vit D. Ohja, tip ook voor de rest: als je lekker de zon in gaat, zet niet direct een zonnebril op. Je lichaam neemt by far de meeste vit D op via je ogen (is mij iig ooit vertelt door een orthomoleculaire arts).

Bloedverlies heb ik nog steeds, maar nog geen menstruatie. Vandaag wel enorme hoofdpijn die wel lijkt op de hoofdpijn die ik altijd heb voor m'n menstruatie. Dus we wachten nog maar af..!
Alle reacties Link kopieren
Naatje2000 schreef:
20-02-2019 13:02
Wat goed om van je te horen lieve Stippel! Fijn dat het bloeden weinig is nu. En ja het zal lichamelijk en emotioneel wat tijd kosten, maar je komt er wel weer, lieverd! :hug:

En eens met Pocassie, wat ontzettend lief dat je uitgebreid op iedereen reageert! :heart:

Pocassie ohhhhhh ik hoop zo voor je dat het raak is ohhh en dan vrijdag zo’n mooi cadeau, WoW!!!!!
Ik duim als een malle voor je!!!!

Ik denk inderdaad dat ik maar eens een kapper afspraak in ga plannen. Ik ben echt al een jaar niet meer geweest geloof ik....
En ik krijg steeds meer grijze haren ( heb heel donkerbruin haar dus dat zie je heel goed) dus eens kijken of we daar wat aan kunnen doen!
Ik had je blond verwacht, naatje, nu helemaal een ander beeld!
Kan je niet een stukje foto van je nieuwe kapsel posten?

Hoe is het met je gevoel in baarmoeder?
Alle reacties Link kopieren
@Nijn-tje Fijn dat je je weer wat beter voelt! Wat een aanslag op je lijf is het toch he, zo'n zwangerschap en miskraam. Hopelijk krijg je snel weer meer weerstand en een mooi cyclus!
Bedankt voor je tip over vitamine D. Die ga ik van de week even goed opsnuiven :sun:

We hebben al bloedonderzoek gehad en daar is niets uitgekomen.
Over een paar weken krijgen we nog een waterecho.
Denk dat we er nu niet direct heel gericht voor gaan. Wil graag eerst de waterecho afwachten en bovendien nog een paar kilo kwijt. Maar heb het er nog niet met mijn vriend over gehad hoe hij er over denkt.
Zoals ik er nu in sta gaan we denk ik geen voorbehoedmiddelen gebruiken, maar ook niet heel gericht op de vruchtbare dagen mikken.
Alle reacties Link kopieren
Pocassie schreef:
20-02-2019 11:46
Wat lief dat je op iedereen reageert Stippel maar (Ik spreek even voor iedereen) we zijn vooral benieuwd hoe het vandaag met jou gaat?

Ik ga morgenochtend testen, mocht hij positief zijn ga ik het nog een dag proberen geheim te houden voor mijn vriend want vrijdag vieren we ons jubileum en dat zou een prachtcadeau zijn.
Ooooh wat zou dat een geweldig cadeau zijn!! Klinkt fantastisch. Hoop het zo voor je, maar klinkt heel goed.
Heb je last van symptomen?
Alle reacties Link kopieren
Nijn-tje schreef:
20-02-2019 14:53
Stippel, wat fijn dat je je oke voelt! En dat het bloeden al bijna gestopt is. Jullie wachten nog op uitslagen van de onderzoeken toch? Wanneer krijg je die? En wil je eerst even rust of er gelijk weer voor gaan?

Leuk om te lezen wat jullie allemaal voelen en niet voelen;-) En toch blijft het allemaal maar afwachten...

Pocassi, dat zou het mooiste cadeau ooit zijn voor je vriend!! Hoop het zo voor jullie:-)

TB84, ik hoop dat het hormonen spuiten niet voor niks is maar dat het snel raak is.

Zonnetje, ik ben jaren geleden zwanger geraakt bij de derde IUI poging. Kan dus zeker!!
Hopelijk word je niet ziek maar heb je een hele leuke reden om misselijk te zijn.

American, jeetje wat kut zeg... godver.. wat moet je balen :furious:

Deb84 en tinkeltje, welkom!

Lize, van harte !! Super om dit samen met je zus te beleven.

Bedankt trouwens voor alle goed tips voor weerstand! Heb niet voor niks een halve apotheek in huis. Voelde me gisteren alweer stukken beter en kon ook weer werken. ZO nog even een rondje lopen voor de vit D. Ohja, tip ook voor de rest: als je lekker de zon in gaat, zet niet direct een zonnebril op. Je lichaam neemt by far de meeste vit D op via je ogen (is mij iig ooit vertelt door een orthomoleculaire arts).

Bloedverlies heb ik nog steeds, maar nog geen menstruatie. Vandaag wel enorme hoofdpijn die wel lijkt op de hoofdpijn die ik altijd heb voor m'n menstruatie. Dus we wachten nog maar af..!
Wat een goede tip! Ik loop vaak de hele dag met mn hippe brilletje maar dat is dus helemaal niet handig.
Waarschijnlijk komt snel je menstruatie. Wel goed dat alles vlot op gang komt bij je. Rot van die hoofdpijn zeg. Heb jij ook nog even bij ha vit geprikt?
Alle reacties Link kopieren
Ja Moos, in de zomer is die zonnebril prima want dan zijn we minder bedekt en meer buiten. Maar met name in de winter als we minder buiten zijn en bedekt zijn je ogen de vit D op laten snuiven:-) Maar ja, zo'n hip brilletje is ook leuk he :-D
Alle reacties Link kopieren
[quote=Hardloopstudentje post_id=29612182 time=1550646535 user_id=337675]
@Nijntje, wat gek eigenlijk dat die eitjes zo groot worden met clomid. En vervelend ook dat je er toen zo'n last van had. Maar heb je nu dan geen clomid meer nodig? Nu gewoon eigen cyclus? Raar dat je nu al bloedverlies hebt, maar zou kunnen als je eisprong 1.5 week geleden is. Dat je luteale fase nu wat korter was misschien ook door de miskraam.

Nu geen clomid nodig nee. Na m'n bevalling hele regelmatige menstruatie. En nu 3 keer zwanger geworden in een klein jaar. Denk dat het bij mij toen met name lag aan langdurig pilgebruik. Die heb ik de afgelopen jaar dus ook niet meer gebruikt. Ze zeiden toen ook wel dat PCOS ook weer kan verdwijnen, zeker na bevalling ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Moos hahaha vanwege mijn onhandige acties? :-D

Nou mijn nieuwe kapsel wordt niet super spannend hoor, heb altijd lang haar met een paar lagen erin en moet gewoon stukje van af nu en de lagen opnieuw erin. En heb onwijs dode punten nu o_o
Dus draag t altijd vast de afgelopen maanden terwijl ik t zo leuk vind om met mijn mooie lange haar te pronken hahaha!
Alle reacties Link kopieren
Nijntje wat fijn om te horen dat je je wat beter voelt. Goede tip ook.. ik loop net als Moos altijd bij de eerste zonnestraal met mn brilletje op mn hoofd. Ik hoop dat je snel ongesteld wordt en dat je daarna weer een mooie 'normale' (wat is normaal hé) cyclus hebt!!

Hahaha Naatje ik had ook gedacht dat je blond wat.. maar dat komt niet door je acties hahaha. Meer omdat ik denk dat je Nathalie heet en ik er één ken die blond is :p Plan iig lekker een bezoek bij de kapper in. Is goed voor de ontspanning en je voelt je daarna gewoon een stuk beter! Zeker omdat je je mooie manen daarna weer lekker los kunt dragen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Zonnetje, rock jij al een beetje in je baarmoeder of alleen met je bril? :sun: B-)

Hoe is het met je misselijkheid?
Ik boer nog even door :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
@Stippel, fijn dat het allemaal goed gegaan is. Nu herstellen en dan kunnen jullie er hopelijk ook snel weer voor gaan.

@Nijntje, super dat je cyclus zich heeft hersteld na je zwangerschap. Lijkt me prettig dat je nu geen clomid en iui meer nodig hebt. Wel heel naar van de miskramen natuurlijk.

@Moos, lekker verder boeren, haha. Kan wel een symptoom zijn inderdaad, ik hoop het voor je :)

@Pocassie, super spannend voor je morgen. En dat zou echt een geweldig cadeau zijn voor jullie samen. Ik duim mee met de rest voor je!

Ik ben nu maar weer even gestopt met water drinken zodat ik straks nog een ovutestje kan doen. Maar wanneer dat ei ook komt of is geweest, we laten geen kans liggen deze ronde hoor, we zijn overal op voorbereid, haha. Mijn vriend weet niet wat hem overkomt, zo vaak wil ik normaal helemaal niet :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha Moosie, lekker boeren! Mijn man werkte thuis vandaag maar zat boven te werken en ik was beneden met die kleine dus lekker alles laten waaien ( kleine giert het dan uit dus alleen maar gezellig hihi) Maar is nu weer beneden dus moet me inhouden whahaha!

Inderdaad goeie tip van de zonnebril Nijntje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven