Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 10)

01-01-2019 21:37 5410 berichten
Het vervolg op deel 9 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Naatje20004-6???
OkkiePetite13-6231/312e kindje, 1e kindje, prachtige zoon*, spontane vroeggeboorte met 20+5 wkn. Endometriose
Vlindertjezs16-63829/36x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
KimSter1988?425/29x
Kikii35?1124/30eerste kindje
Leeuw32?832/39miskraam in september met 5,5 week en ronde 6 mislukte innnesteling
Pingie02?330/261e kindje, onregelmatige cyclys (31, 33, 36, 38)
AmericanGirl1983?1735/36IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Lousoe?226/331e kindje
Dana-100??28/39Cycli 24-27 dagen. Sep 2018 onderzoeken gehad (zaad, bloed, inwendig etc.) met goede uitslagen. Mei 2019 terugkomen bij gyn igv niet zwanger
PendePenguin?4937/42Cycli 28-32 dagen. Eileiderspoeling gehad in april, IUI volgt. 2 miskramen in 2015
Hardloopstudentje?3 met clomid25/271e kindje, pcos
Maya88?1530/32Gestart in december 2017, toen al een jaar van de pil af. Eerste kindje, onregelmatige cyclus.
Mies22?1729/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn)
Vanessakusje1987?932/452e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

:cheer2: Zwanger in april! :cheer2:
Stippeltjesbehang
MargeSimpson
Tinkeltje33 :redrose:
Kirstenvdveen :redrose:
Luna-87

:cheer2: Zwanger in mei! :cheer2:
Frozen_Star
Lynn83
Tinkeltje33
Emili2004
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 23-05-2019 12:44
98.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Moosforhappines1988 schreef:
24-05-2019 23:15
Volgens mij was jij 10 dpo al in de weer met nachtelijke feesten :cheer2:
Hahaha, nu je ‘t zegt! :facepalm: :lol:
Op 10 dpo ‘s nachts een minilijntje en 12 dpo een duidelijke streep.
Alle reacties Link kopieren
Thanks dames, het was geweldig donderdag!! Ik was helemaal in mijn element. :flirting:

En die mannen... hoe ouder hoe leuker! Ze hebben het nog steeds haha! Dit was de 3e keer dat ik ze heb gezien, maar het was super. Mijn zus vond het het gaafste concert wat ze tot nu toe heeft gezien (van alles zegmaar). Ik kijk met een glimlach de filmpjes terug. Het was echt een feest :D

Wat mijn echo betreft, donderdag zat hij er nog. Inmiddels 2.2mm.. ze ging er vanuit dat hij dan donderdag of vrijdag wel zou springen. Wordt er toch wel wat onzeker van, woensdag en maandag wel gevreeën maar donderdag en gister dus niet. Donderdagnacht was ik 02:00 thuis en half zeven ging de wekker weer. Gisteravond gewoon te moe! Vandaag nog maar een keer voor de zekerheid.. had nog twee ovulatietesten liggen maar woensdagochtend was dat een donkere streep, maar nog niet echt een piek zoals ik ze normaal heb. Dus wie weet is de eisprong vandaag. Gister vruchtbaar slijm en mijn temperatuur is iets lager dan normaal. Ben de controle nu kwijt (doordat ik geen ovulatietesten gebruik nu) en daar kan ik niet zo goed tegen..

Volgende week vrijdag moet ik bloedprikken voor de progesteronwaardes. Gesprek om de uitslagen en ons beleid te bespreken alvast gepland op 19 juni. Mocht ik wel zwanger zijn dan mag de eerste echo in het ziekenhuis.

Moet zeggen dat dit traject ons ook wel weer ‘dichter bij elkaar’ brengt, onze relatie voelt nog hechter dan dat hij al was. Afgelopen week 6 keer gevreeën in 7 dagen haha (zonder druk) dat is lang geleden. Maar zeer fijn natuurlijk ;-)

Moos wat een domper zeg dat gesprek in Spanje! Komt daar ook een vervolg? Of heb ik daar overheen gelezen.. succes en veel plezier in Gent dit weekend!

Hardloop ik zou morgen testen, je maakt jezelf op deze manier ook nerveus. Of je nu wel test of niet :D Spannend meis!!
Alle reacties Link kopieren
Hardloop; ik snap je zenuwen om te testen, maar de onzekerheid is ook niets. Het is het een tegen het ander afwegen en als de test wit is trakteer je jezelf lekker op sushi of biefstuk

Moos veel plezier in Gent, lekker genieten even. En fijn dat jullie al redelijk snel terecht kunnen.

Hier helemaal geen bruin verlies meer gehad. Gister midden in de nacht wakker en zo misselijk dat ik moest overgeven. We hadden een bruiloft gister, en ook daar na t avondeten weer een golf van misselijkheid met overgeven. Heb nog nooit zo hard gelopen op m’n hakken ;)

Nog een paar dagen tot de echo, en Mn gevoel gaat echt heen en weer. De ene keer zegt Mn gevoel dat het nu wel goed zit door die extreme misselijkheid en overgeven steeds en het andere moment geloof ik er in dat t ook nu niet goed is.
Alle reacties Link kopieren
Moos veel plezier in Gent! Leuke stad :) Wanneer hebben jullie afspraak?

Maya dat is dan toch prima? Sperma kan tot 5 dagen overleven he?

Hardloop lekker testen, ik duim voor je?

Frozen klinkt als op en top zwanger....
Alle reacties Link kopieren
@Moos Veel plezier in Gent, ben heel benieuwd naar maandag!

@Frozen De symptomen liegen er iig niet om :proud: Gelukkig is het voor jou ook bijna maandag!

@Naatje2000 Whahaha Lekker luchtig bij jou :rofl:

@Maya Dat klinkt als een super leuke avond! En wat fijn dat jullie zo naar elkaar toe zijn gegroeid. Wat betreft die ovulatie denk ik dat er echt wel genoeg zaadjes klaarliggen van woensdag nog :jump: En hopelijk lukt het vandaag nog een keer :moon:

@Hardloopstudentje Ben benieuwd of je toch nog eerder gaat testen!

Hier gisteren vol verwachting met die Angelsound aan de slag. Helemaal blij omdat ik dacht dat ik het hartje had gevonden. Prachtig geluid... Van mijn eigen hartslag :facepalm:
Heb een tijd gezocht, maar niet gevonden. Jammer maar ook niet heel gek: het is nog zo vroeg, ik ben niet heel slank en weet natuurlijk ook niet zo goed waar en hoe ik precies moet zoeken.
Voorlopig laat ik dat ding maar een tijdje in de kast liggen. Maandag eerst de echo. Hoop echt dat de zenuwen voor de echo's na verloop van tijd minder worden zeg... Als we maandag weer een mooi hartje zien helpt dat vast weer om meer vertrouwen te krijgen :heart:
Alle reacties Link kopieren
Topic is 'vol'. Willen jullie een nieuw topic aanmaken? Om 12.00u zal het topic definitief op slot gaan.

Mocht er een nieuw topic zijn aangemaakt, dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Done!
Zie alleen dat ik de titel verkeerd heb gemaakt :facepalm:
Kan dit aangepast worden naar deel 11? :proud:
Alle reacties Link kopieren
zwanger/het-wachtbankje-tussen-ovulatie ... ges/443146

Link naar het nieuwe topic. Hoop alleen dat de titel nog aangepast kan worden want is erg verwarrend zo. Geen idee wie dat nou weer heeft gedaan :byee: :$
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een bericht naar de moderator gestuurd dat ze de verkeerde gesloten hebben. Even afwachten dus.
Alle reacties Link kopieren
Slotje.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven