Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 11

25-05-2019 10:15 4052 berichten
Het vervolg op deel 10 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

[/
NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Maya8829-101931/33Gestart in december 2017. Langere cyclussen (35+)
Zonnetje1989 14-11 15301e kindje
Mallelein17-111132/371e kindje, miskraam in december '18
AmericanGirl1983?1735/36IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Mies22?1729/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn)
Maída?123/311e kindje, geen idee van cyclus
Lynntje22?327/27Geen
Maillootje?328/32Geen
Bacon?529/31Gestart in oktober 2018, toen al twee jaar geen pil, gemiddeld om de 7 maanden een menstruatie. Geen cyclus dus. Nu puregon en pregnyl. Voor mij 2e kindje, vriend 1e
Vanessakusje1987?1432/452e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

:cheer2: Zwanger in augustus! :cheer2:
Karavaan
Troela89 :redrose:
Kirstenvdveen :redrose:
Flamingos

:cheer2: Zwanger in september! :cheer2:
OkkiePetite

:cheer2: Zwanger in oktober! :cheer2:
Babyboom
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 25-10-2019 14:08
43.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Spannend Bacon!
En een troost qua hormonen: ik kan er ook wat van! ik heb ook al eens gedreigd deze zwangerschap dat manlief het huis niet meer in kwam en dat ik wel zou appen als zijn zoon geboren was.... de reden? Hij zei “ach mens doe niet zo moeilijk”toen ik dramatisch deed ergens over ( rondslingerende schoenen of zo, echt het drama niet waard). Ook heb ik eens heel hard huilend in de auto gezeten dreigend dat ik weg zou rijden en hem het hele weekend alleen zou laten met de kleine want dan zag hij eens hoeveel ik moest doen ( dit ook als reactie op rondslingerende schoenen overigens, die dingen maken wat bij me los blijkbaar). Dus.... gelukkig komt manlief achter me aan als ik op die manier weg storm. Hij weet wel beter nu.
Hormons are bitches! En zolang die mannen weten dat het tijdelijk is hebben ze t maar te handelen hoor! Jij bent degene die die rotzooi moet spuiten...
Ik bied overigens wel altijd mijn excuses aan als de hormonenstorm is gaan liggen. Dat helpt wel in de acceptatie van manlief dat die buien er zijn.

En fijn dat het zelf prikken goed ging!
Alle reacties Link kopieren
Lief je bericht Nijn :heart:
Vind het zo spannend. Hoop dat je vannacht wat beter hebt geslapen? Nog twee nachtjes.

Troela, hoe ben jij de nacht doorgekomen? Hoop zo dat het bloeden is gestopt.

Rot hormonen bacon. Hoe was je echo vandaag? Hopelijk beter nieuws dan de laatste echo.

Haha heerlijk en herkenbaar Naat. Al kan mijn man er zelf ook wat van :lol:
Geen Nederlandse nuchterheid, maar lekker temperament erbij.
Goedenmorgen lieve meiden.

Even een kleine update na wat gedraai en gedraai gelukkig in slaap gevallen en was echt helemaal van de wereld. Vanmorgen was het echt wel weer schrikken op het toilet jeetje wat komt er in godsnaam allemaal uit :cry: voor zover als ik kan zien zijn het echt stolsels en geen weefsel.. Ik begrijp er echt helemaal niks van en wat duurt wachten tot morgen dan weer lang.

Hoop dat alles goed gaat bij iedereen en bacon hoop dat je eitjes mooi gegroeid zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ach troela, wat snap ik dat je hier onzeker van wordt. Ook al zijn er echt meer vrouwen met veel bloed en gezonde zwangerschappen, dit gevoel is killing. Is het alleen met plassen wat bloed?
Hoe laat ben je morgen aan de beurt?
Denk aan je!
Lieve moos..

Morgenochtend om 9 uur.
Ja het is echt wel veel bloed net voor de zekerheid even doorgegeven en of ik dat gewoon kan afwachten tot morgen. Maar ze zegt ja als het bloedverlies meer word en er ook stolsels bij zitten lijkt het er wel op dat dit niet goed gaat aflopen. Wel heb ik een beetje het idee dat de krampen niet meer zo heftig zijn als gister maar misschien is dat ook wel omdat ik nog half slaap. Ze zei net ook heb vaker vrouwen gezien met onwijs veel bloedverlies dat je denkt dit gaat fout en uiteindelijk tot na die 9 maanden gingen bevallen. Maar ik heb de hoop eigenlijk wel een beetje opgegegeven ze gaf net aan dat het lichaam al door kan hebben dat het geen goede zwangerschap is ondanks dat het hartje klopt
Haha Naat jaa ik kan dus ook om de kleinste dingen ineens boos worden. Gelukkig kunnen we er samen achteraf ook vaak om lachen.

Troela wat vreselijk die onzekerheid! Blijf aan je denken.

Hier wederom een kak echo. Niets verder gegroeid beide nog 13 en 12 mm. Vrijdag weer terug en dan eventueel weer ophogen. Ik ben even al het geloof en vertrouwen in mijn lichaam kwijt. Het is iedere keer wel iets.
Alle reacties Link kopieren
Zou het helpen als je vandaag misschien toch langs kan komen troela? En dat ze ook meten? Desnoods een echobureau ipv ziekenhuis, of die lieve kennis van je? Dikke knuffels

Hè, bacon! Wat super rot ook voor jou zeg. Hoe veel follikels zijn er in totaal en welke dag zit je nu?
Ze gaat nog wel even overleggen maar moest er gewoon vanuit gaan dat ik morgen moet. En vind dat ook prima kan ik het bloedverlies nog even aankijken wat het doet. Hoe lastig ook maar vind het gewoon heel fijn dat ik morgen me eigen dokter heb waar ik alles aan kan vragen en die ook echt de tijd neemt. Hoe moeilijk het wachten ook is is uiteindelijk denk ik toch het beste
Dag 17 en 2 van 13 en 12 mm.

Ik begrijp wel dat je het fijn vind je eigen dokter te hebben Troela. De mijne is juist nu op vakantie vind dat ook echt kak.
Alle reacties Link kopieren
Ohh troela wat een vervelende en onzekere k*t situatie zeg. Hopelijk weet je morgen wat meer :hug:

Hier zijn de stemmingswisselingen ook erg aanwezig haha :flag:
Vanmiddag voor de eerste keer na mijn vakantie weer werken. En de eerste keer zwanger dus vind het best spannend! Ik werk in de zorg dus ben benieuwd hoe ik reageer. Vooral omdat mijn geur een stuk sterker is geworden en ik echt misselijk kan worden van geurtjes :@@:
Alle reacties Link kopieren
Ach lieve Troela wat naar en zo onzeker ook! Ja helaas kan het nog steeds beide kanten op, ik duim voor een mooi kindje die toch blijft plakken en dat dit gewoon nog wat troep is die je lijf kwijt moest :heart:

Bacon hè verdorie wat balen en wat stom zeg! Hoeveel zit je nu en hoeveel willen ze ophogen?
Als dit nog goed komt naat dan heb ik een wonder baby.. Maar dit is echt niet normaal heb nog nooit stolsels verloren buiten me bloeding om na de me bevalling. Zelfs niet met de vorige miskraam? Even een vraagje aan jullie dames vruchtzakje is dat doorzichtig? Of ziet dat er ook uit als een stolsel? Sorry maar hou het heel erg in de gaten met wat ik verlies niet dat ik straks denk het is weer een stolsel en het blijkt dan het vruchtzakje te zijn. Hoop dat jullie een antwoord hebben voor me

Xxx
Alle reacties Link kopieren
(Ik heb hier nog niet erg veel geschreven, maar breek wel even in...)

Jeetje Troela wat een onzekere situatie. Ik duim, net als iedereen, hard mee dat het inderdaad oude troep is die eruit moet, maar snap ook dat jouw gevoel juist de andere kant op gaat. Ik wens je veel sterkte om deze dag door te komen.. Wel fijn dat je morgen bij je eigen arts terecht komt.. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Troela, zou wat je verliest opvangen in een bakje, dan kan je goed zien wat je verliest.
Mocht je denken dat je iets verliest wat niet klopt, stuur mij gerust een pb met foto dan kijk ik met je mee :bigkiss:
Hoop nog steeds op een wonderbaby!
Naat ik zit nu op 100 als het vrijdag nog niet veranderd is dus naar 125..

Ik heb eerlijk gezegd geen idee troela. Ik hoop zo hard op goed nieuws en dus die mooie wonderbaby
Alle reacties Link kopieren
Even terugkomend op de vraag over het "doorzichtig" zijn van het vruchtzakje..
Ik dacht altijd dat het er niet uit zou zien als een stolsel, maar ik ben het vruchtzakje blijkbaar wel verloren ergens in een stolsel, terwijl ik het altijd heb uitgepluist.. Ook mij was verteld dat je dat wel zou moeten herkennen...
Er is volgens mij geen peil op te trekken.. Dus ik sluit me aan bij wat Moos zegt.
Alle reacties Link kopieren
Je mag mij ook een pb sturen Troela. Tja ik heb met de tweeling één vruchtzakje weten op te vangen, de ander is verloren gegaan ergens tussen de meer dan vuistgrote stolsels die ik verloor...
Het is niet zo donker als een stolsel, maar wat meer de kleur van vers bloed en wat taaier was mijn ervaring. Je kunt het niet zo “verfrommelen “ als een stolsel. Ik had meteen door dat het wat anders was en ben gaan googlen op foto’s en dat klopte met wat ik in mijn hand had. Die hebben we begraven in de tuin.
En de laatste mk was curretage dus niets van meegekregen verder.

Ik ga voor een wonderbaby lieve Troela. Omdat het gewoon moet dit keer.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja Troela, een vergiet/zeef in de wc neerzetten kan je ook helpen om alles op te vangen zodat je niet bang hoeft te zijn iets door te spoelen wat je niet wilde. :bigkiss:
Ik hoop dat je alleen nog wat stolsels opvangt lieverd en dan de rust wederkeert en je morgen een prachtecho hebt met een kindje dat heerlijk in een opgeruimd huisje gaat verder groeien. :there:
Alle reacties Link kopieren
Nijn hoe is jouw dag vandaag?

En Kirsten hoe voel jij je?

Okkie test nummer 378 gedaan? ;)
Hoe voel je je?

Mijkk spannend met alle luchtjes inderdaad!
Bedankt lieve meiden.

Ben ergens bang dat ik het al kwijt ben hoorde namelijk een harde plons gevolgd met meerdere stolsels.. Vanaf nu ga ik het voor de zekerheid opvangen. Wel nog steeds erge krampen lijkt me ergens weer dat dat zo goed als meteen ophoud als je het kwijt zou zijn? Ben erg benieuwd naar morgen. Mocht er dan nog een kloppend hartje zijn dat ik ergens nog positiviteit vandaan kan halen. Kan het zijn dat dit eventueel nog resten zijn van de vorige zwangerschap? Om eerlijk te zijn had ik toen een beetje zoiets van is serieus dit het is dat alles? Wel stukken weefsel gezien. Maar niet zoveel bloed en ook geen stolsels me normale menstruatie was zeg maar nog heftiger normaal gesproken.
Alle reacties Link kopieren
Dat zou nog kunnen Troela, ik ben deze zwangerschap zelfs nog wat troep van de curretage kwijtgeraakt. Maar kan er niets zinnigs over zeggen helaas lieve schat. Morgen afwachten. Of willen ze je toch vandaag nog zien?
Heb niks meer gehoord Naat.
Dus gewoon morgen misschien ook beter een dagje er tussen? Denk dat ie ongerustheid toch wel blijft
Alle reacties Link kopieren
Denk dat morgen wel beter is meisje, dagje ertussen inderdaad. :there:
Alle reacties Link kopieren
nijn als je misselijkheid niet meer te doen is, mijn aanbod is nog steeds geldig hoor ;-)
Hopelijk een goed teken, Hoelaat mag je vrijdag?

mijk was het een beetje te doen vandaag? Ik werk ook in de zorg dus weet hoeveel impact die spontane luchtjes kunnen hebben. Ik ben ook nog nooit zo blij geweest met zoveel wc’s in de buurt

troela jeetje wat een onzekerheid ook voor jou zeg. Ik snap dat je onzeker wordt van het blijvende bloedverlies. Succes alvast voor morgen!
@ troela met mijn miskraam was het qua grote een mandarijn. Het was iets bloederig maar een stuk minder donker. Toen ik het met een wc papiertje pakte werd het wat schoon en zag echt een doorzichtig vlies. Als je er wat in kneep zag je het kindje.

@ bacon wat balen zeg dat de eitjes niet mooi door groeien. Wanneer heb je weer een echo?

Met mij gaat het inmiddels wel weer ‘goed’ alleen het bloeden zet niet echt door. Dus zal vrijdag maar even bellen als het nog steeds niet door heeft gezet.
Heb vandaag te horen gekregen dat ik een vast contract krijg per eind september. Dus ben best wel blij dat ik ondanks ze weten dat we bezig zijn met zwanger worden toch mag blijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven