Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 11

25-05-2019 10:15 4052 berichten
Het vervolg op deel 10 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

[/
NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Maya8829-101931/33Gestart in december 2017. Langere cyclussen (35+)
Zonnetje1989 14-11 15301e kindje
Mallelein17-111132/371e kindje, miskraam in december '18
AmericanGirl1983?1735/36IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Mies22?1729/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn)
Maída?123/311e kindje, geen idee van cyclus
Lynntje22?327/27Geen
Maillootje?328/32Geen
Bacon?529/31Gestart in oktober 2018, toen al twee jaar geen pil, gemiddeld om de 7 maanden een menstruatie. Geen cyclus dus. Nu puregon en pregnyl. Voor mij 2e kindje, vriend 1e
Vanessakusje1987?1432/452e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

:cheer2: Zwanger in augustus! :cheer2:
Karavaan
Troela89 :redrose:
Kirstenvdveen :redrose:
Flamingos

:cheer2: Zwanger in september! :cheer2:
OkkiePetite

:cheer2: Zwanger in oktober! :cheer2:
Babyboom
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 25-10-2019 14:08
43.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Okkie toen ik ineens dacht hee dit kan blaasontsteking zijn was het al een hele flinke, dus hup naar je ha met je plasje jij!

Troela goed van je te horen lieverd!
Ik heb na de mk getest met zwangerschapstesten van Sensitest tot die wit waren. Daarna pas met ovulatietesten aan de gang gegaan. En na mijn laatste mk was mijn ei er pas na 23 dagen weer, dus zou kunnen dat je wat langer door moet testen.

En gewoon doen zelf wat goed voelt. Als jij direct door wil, dan doe je dat. Is helemaal aan jullie, trek je niets aan van wat anderen zeggen meissie, het is niet hun leven.
Maar die adviezen worden wel uit liefde en bezorgdheid gegeven lieverd, dus dat is wel fijn dat mensen met jullie meeleven en je proberen te beschermen.

Hier al de hele ochtend die kleine niet gevoeld in mijn buik dus natuurlijk in de stress. Hoop dat ie nog slaapt na ons nachtelijke avontuur met dochtertje met nachtmerrie....
Alle reacties Link kopieren
Naatje2000 schreef:
18-09-2019 08:46
Oeh Stippel die taart klinkt goed! En dus ook niet heel standaard. Die van ons was klassieker maar alsnog niet standaard: ik wilde per se een strakke vierkante taart, maar daar waren echt nergens bij die bakkers voorbeelden van te zien. Nou dan zelf maar tekenen ;)
Onze taart had trouwens een vulling van cake lagen met daartussen slagroom, witte chocola en verse frambozen: LEKKER dat dat was!
We hebben een groot stuk ingevroren voor onze eerste trouwdag en toen was hij nog net zo lekker! En had ook iets heel romantisch :heart:

Lieve Moosie, snap ik heel goed, dat het wel even binnenkomt als je beseft dat de zwangeren al een heel eind op weg zijn en jij voor je gevoel stilstaat.
Maar stiekem ben jij al stukken verder dan een half jaar terug, toen jullie nog niet zelf het heft in handen hadden met de onderzoeken en jullie niet zelf met alle preparaten de zaadkwaliteit hebben weten om te turnen. Jouw tijd komt lieve schat, echt, jullie zijn zo goed bezig. Het duurt al veel te lang, dat is waar maar ik ben er van overtuigd dat binnen een par maanden (misschien morgen al) ik hier een foto zie van een mooie roze streep van jou en dat de daaropvolgende echo een prachtig kloppend hartje laat zien.

Okkie ik had het ook even over het hoofd gezien dat je je bezwaard voelt. Zelfs toen ik midden in mijn laatste mk zat werd ik heel gelukkig van de zwangere meisjes hier. Dus deel het lekker lieverd.

Lieve Kiek, wij schelen echt weinig hè?! Ik ben nu 18 w 5 dagen en jij? Ik heb dus vrijdag de 20 w echo als ik precies 19 weken ben.

Troela en Kirsten denk veel aan jullie :heart:

Mijn moeder krijgt ineens vertrouwen in deze zwangerschap, is wel mooi om te zien. Ze is allemaal baby pakjes aan t bestellen hahaha!

Kreeg dus echt tranen in mn ogen van dit lieve bericht :bigkiss:
En weet je wat? Je hebt ook helemaal gelijk. We weten inmiddels veel meer dan we wisten, en anders hadden we nu zeker nu al deze vitamine ingezet.
En is hopelijk man zn zaad in oktober nog beter. Ben soms wel weer bang dat het aan mijn eicellen ligt. Heb in mn studententijd echt alles gedaan wat niet goed voor je is O_O
Maar dan geeft jouw verhaal met lager amh mij ook weer hoop.
Hopelijk voel je je mannetje weer snel.
Alle reacties Link kopieren
Kik, wat heb jij een prachtig mooi kindje in je buik. Bijzonder dat je dit met ons wil delen :flirting:
Zou helemaal verliefd zijn.

Jouw verhaal geeft weer hoop Frozen, dat we altijd maar van alles voelen en soms is niks voelen ook mogelijk bij een zwangerschap.

Mallelein, vind het ook rot voor jullie dat je erkenning voelt, maar onze tijd komt nog lieverd. En dat jij een goed gevoel hebt deze ronde vind ik TE gek! :cheer2:

Nijn, herken wat je schrijft. In mijn hoofd hoor je ook van alles te voelen in je baarmoeder.
Eerste keer dacht ik dat het zo flink was gegroeid en tweede keer niks, uiteindelijk zegt het niks.
Je had een prachtecho en morgen weer. Ben je erg zenuwachtig? :loveys:

Troela, helemaal doen wat voor jullie goed voelt meis.

Okki, goed dat je meteen naar huisarts gaat. Weer dat Nijn daar ook snel last van had. Hoe zit je verder in je vel?

Hier; jullie zullen het niet geloven maar heb niet meer getest :woa:
Was gister soort bozig en leeg gevoel.
Word wel steeds elke dag extreem vroeg wakker, kennen jullie dat voor je menstruatie?
Nog geen mens kramp, heb ik vaak paar dagen vtv maar zal elk moment starten denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Kik, wat heb jij een prachtig mooi kindje in je buik. Bijzonder dat je dit met ons wil delen :flirting:
Zou helemaal verliefd zijn.

Jouw verhaal geeft weer hoop Frozen, dat we altijd maar van alles voelen en soms is niks voelen ook mogelijk bij een zwangerschap.

Mallelein, vind het ook rot voor jullie dat je erkenning voelt, maar onze tijd komt nog lieverd. En dat jij een goed gevoel hebt deze ronde vind ik TE gek! :cheer2:

Nijn, herken wat je schrijft. In mijn hoofd hoor je ook van alles te voelen in je baarmoeder.
Eerste keer dacht ik dat het zo flink was gegroeid en tweede keer niks, uiteindelijk zegt het niks.
Je had een prachtecho en morgen weer. Ben je erg zenuwachtig? :loveys:

Troela, helemaal doen wat voor jullie goed voelt meis.

Okki, goed dat je meteen naar huisarts gaat. Weer dat Nijn daar ook snel last van had. Hoe zit je verder in je vel?

Hier; jullie zullen het niet geloven maar heb niet meer getest :woa:
Was gister soort bozig en leeg gevoel.
Word wel steeds elke dag extreem vroeg wakker, kennen jullie dat voor je menstruatie?
Nog geen mens kramp, heb ik vaak paar dagen vtv maar zal elk moment starten denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Moos ik heb ook vaak genoeg de lichten gehaald in mijn studententijd en de plaatselijke supermarkt had een monsterlijke drankomzet aan mij en mijn vriendinnen. Om over mijn kettingroken nog maar te zwijgen. Bij mij was het heel zuur te horen dat ik door dat laatste het proces van de pre meno pauze versneld heb en daardoor mijn waarden zoveel lager zijn dan die van mijn zus, die twee jaar ouder is en nog nooit een sigaret heeft aangeraakt.
Maar ja schat gedane zaken nemen geen keer en die studententijd is alweer lang geleden. Ik denk dat de eitjes die toen misschien schade hebben opgelopen van de drankfestijnen al lang niet meer in ons lichaam zitten.
Dus ik ben het niet eens met je angst ;)
Het zou denk ik wat anders zijn als je nu nog steeds elk weekend in de kroonluchter hing :lol:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Het is alweer lang geleden dat ik geschreven heb. Een hoop nieuwe namen. Ik zal me weer voorstellen. Ik heb een ontzettende leuke knappe zoon van bijna 5 en een stiefzoon van 9. Mijn man en ik zijn al 3 jaar bezig voor een broertje of zusje. 2 jaar geleden een miskraam gehad mbv medicatie. Ondertussen nog een paar hele vroege miskramen gehad maar die tellen in de boekjes niet mee. Emotioneel natuurlijk wel. Ik heb 6 maanden clomid gehad zonder resultaat en nu 5 pogingen iui en nu verplicht 1 maand rust vanwege een cyste. Volgens mijn man ook een kans om zwanger te worden maar mijn hoop is wat minder. Nou weet ik niet wanneer mijn eisprong is geweest wel een vermoeden vanwege krampjes. Nu dreigt mijn menstruatie door te breken met wat lichte bloedingen maar zet niet door. Maar als mijn eisprong later was kan dat uiteraard nog komen. Mijn man hoopt op een innestelingsbloeding maar is eigenlijk te veel naar mijn idee..
Vrijdag weer naar t ziekenhuis voor een echo om te kijken of cyste weg is en ik weer mag spuiten. Infogesprek voor ivf hebben we al gehad. Komt stiekem veel bij kijken ... dat was het weer. Iedereen een fijne dag :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hier ook zo'n studententijd :proud: Zonder roken dan weliswaar.. Maar daar ken ik er zo velen van die hebben ook allemaal kinderen gekregen en ook op wat latere leeftijd. En jouw amh is nog een stuk hoger dan die van Naatje, Moos. En zie Naat:-)

@naatje, fijn dat je moeder nu blij kan zijn:-)
En wat betreft het wel of niet voelen van je kleine: weet nog dat mijn verloskundige tijdens m'n eerste zwangerschap zei dat je pas vanaf week 28 je de kleine regelmatig moet voelen. Daarvoor hoeft dat helemaal niet.

@okkie, zou zeker even laten testen je urine. Ik voel blaasontstekingen ook niet echt in de zwangerschappen. Toen ik net zwanger was van de gyn in belgie direct een recept gekregen voor veenbessenpillen. Daar direct gehaald en (ik klopt het af) het gaat goed tot nu toe. Heb zelf sticks om het te controleren.

@Troela, wat fijn dat alles weg is zeg. En idd, gewoon doen wat voor jullie goed voelt. Nu twee keer snel zwanger geworden toch? Ik hoop dat dat snel weer het geval is :hug:

@mallelein, fijn dat je een goed gevoel hebt over deze ronde. Positive thinking is altijd goed:-)
Alle reacties Link kopieren
Naat en Nijn, gelukkig meer van die niet zo heilige studentjes hier :rofl:
Ik rookte als een ketter, zoop als een malle.
En nu leef ik als een burgerlijk vrouwtje, maar love it :cheer:
Hopelijk helpt de ubiquinol iets voor mijn eitjes.

Weet iemand hoe veel procent positief test (dus ook tuurstreep op 10 dpo)
moosforhappines1988 wijzigde dit bericht op 20-09-2019 08:33
5.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel procent waarvan Moos? Ik snap je even niet....
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel 100% op 10 dpo positief test. Ik weet het niet maar denk echt wel een aantal nog niet. Mijn HCG is snel hoog maar volgens mij zit ik aan de bovenkant (dit keer op 16 dpo 750). Als ik zo dat schema bekijk hoe het hcg per week is (tussen welke waarden) kan dat ook een stuk lager zijn en zeker op 10 dpo nog geen positieve test geven.
Zou morgen nog een testje doen! Dan weet je het iig zeker.

Leuke studententijd ook belangrijk:-) Toen dachten we nog niet na over onze eitjes, haha. Je doet er nu iig alles aan om ze zo optimaal mogelijk te houden.
Alle reacties Link kopieren
Ohh Moos ik had daar een site voor! Even kijken of ik die terug kan vinden
Alle reacties Link kopieren
Kan de site zo snel even niet vinden. Ga straks voor je verder zoeken.
Moosforhappines1988 schreef:
19-09-2019 11:28


Weet iemand hoe veel procent positief test (dus ook tuurstreep op 10 dpo)
*Meelezer breekt in*:
https://www.fertilityfriend.com/Faqs/Ea ... Study.html

Er staan nog meer studies als je naar de index pagina gaat. Mocht je het interessant vinden ;-)

*Breekt weer uit.*
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor het inbreken!
Die van jou klinkt hoopvoller dan deze

https://www.countdowntopregnancy.com/pr ... php?dpo=10
Alle reacties Link kopieren
Kiki, wat fijn van je goede 20 weken echo! :love:

Karavaan, jeetje bij jou gaat het ook alweer hard zeg.

Heb inderdaad het geloof dat de tijd sneller gaar voor de vrouwen die zwanger zijn, dan de vrouwen die zwanger willen worden haha. Alhoewel, als ik me bedenk dat er voor ons ook inmiddels een jaar voorbij gevlogen is alweer.. pff

Okkie ik hoop niet dat je blaasontsteking hebt, maar verstandig dat je het direct laat testen! Je schijnt er wel vatbaarder voor te zijn tijdens een zwangerschap.

Moos lieverd.. ik hou een beetje hoop voor je hoor! :bigkiss: Het is je zo gegund.
Ik begrijp je wel hoor. Denk het ook regelmatig. Vroeger zoveel alcohol gedronken niet normaal! En ook gerookt.. maarja genoeg mensen waar veel erger is. 'Ken' vrouwen die gewoon nog drugs (en dan bedoel ik niet alleen af en toe en pilletje) gebruiken tot ze zwanger worden hoor. Ik denk dat het grootste deel van de problemen toch genetisch bepaald is. Dikke vette pech...
Maar het komt vast uiteindelijk goed lieverd! Hopelijk hoef je niet lang geduld meer te hebben! :heart:

Welkom terug TB.. toch een beetje spannend voor jullie! En als het niet raak is dan hopelijk snel door voor IVF.

Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar hier is het rustig. Vandaag op cd4 (nadat ik Primolut had voor vakantie) dus ben nog aan het bloeden (6) .. Hopelijk morgen weer teneinde en tijd voor een nieuwe ronde!
Op vakantie hebben het echt allemaal even laten gaan, dus verder ook nergens over gehad. Ik heb besloten dat ik het deze ronde nog even op z'n beloop laat, aangezien vriend er heilig van overtuigd is dat stress de oorzaak is dat het niet raak is. Ik probeer hem deze ronde dus maar de ruimte te geven. Hopelijk komt hij dan uit zichzelf ermee na deze ronde dat hij ook wel naar de huisarts wil.
Alle reacties Link kopieren
Zon en komt hij er niet zelf op terug dan zelf gewoon weer oppakken. Al hoop ik dat het niet nodig zal zijn en er een prachtig eitje op je wacht straks!

TB welkom terug! Spannend Meis!

Moosie mijn streepje was echt licht op 11dpo, ik denk niet dat ik 10 dpo positief getest zou hebben hoor! En er zit inderdaad onwijs veel verschil in de HCG waarden, zullen zat vrouwen zijn die pas later positief testen. Het wordt niet voor niets aangeraden om pas op of na je NOD te testen, vanwege het grote risico op vals negatief.

Lief dat je inbreekt voor Moos Morgenstond!!!

Nijn, Zon en Moos, ja na die wilde studententijd zijn manlief en ik ontzettend blij met ons burgerlijke leventje hahaha! Hij heeft ook genoeg gefeest, nog wel harder dan ik denk ik. Hij kwam serieus wel op feestjes waar de lijntjes al klaar lagen voor de gasten, ik heb zelf twee keer geblowd en dat was het.
Maar daardoor nu wel heel veel rust, we hoeven niet meer zo nodig.

Hier gelukkig het mannetje weer gevoeld maar hij is rustig vandaag. Is hier hectisch met verbouwing op zolder en kwam iemand om de droger te repareren EN de hulp kwam schoonmaken. En toen ging ik zelf ook nog een kast opruimen en acht keer op en neer naar zolder omdat de aannemer vragen had en dan weer de garage in om trapje te halen voor de hulp en dan nog een hyper peuter ertussen door stuiterend...ik denk dat ie wagenziek was :geek:
Alle reacties Link kopieren
Moosforhappines1988 schreef:
19-09-2019 13:39
Thanks voor het inbreken!
Die van jou klinkt hoopvoller dan deze

https://www.countdowntopregnancy.com/pr ... php?dpo=10
Deze bedoelde ik inderdaad
Alle reacties Link kopieren
Lief meiden, door jullie toch een sprankel hoop.

Nog steeds geen menstruatiekramp gevoeld. Vorige keer begonnen die op 11 dpo. :fortune:
Ben nu 12 dpo.
:bigkiss:
Maya en mallelein heel benieuwd hoe het bij jullie gaat?
Het wordt tijd voor mooie testen vind ik!

Zon, hoe gaat het bij jou?
Klaar voor volgende ronde :moon:
Alle reacties Link kopieren
Maya Mallelein en Moos: zo aan het duimen voor positieve testen voor jullie!
Zonnetje: volgens mij was stippel die hier al eens zei, vrouwen in de oorlog worden ook zwanger, over stress gesproken. Toen ik dat tegen mijn man zei, vond hij wel dat ik een punt had ;) Hopelijk menstruatie snel voorbij en dan op naar volgende ronde!
kiki :flirting: prachtig!
Naatje wat fijn van je moeder :)
Babyboom, Bacon hoe is het met jullie?
Troelaa doen wat voor jullie goed voelt en als de medische goedkeuring er ook is, dan houdt niets jullie tegen! En nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!
TB84 welkom terug! Wat een heftig traject ook! Hoe gaat het met jullie vertrouwen? Kijk je uit naar IVF? (iets wat ik tussen de regels door lijk te lezen?)
Kirsten hoe is met jou/jullie?
Nijn morgen echo? Hoe voel je je?

Hier: loos alarm geen blaasontsteking, gebruikelijke krampjes en steekjes blijkbaar. Merk wel dat ik scherper ben op mijn lijf wat dat betreft. Vandaag vertelt aan een collega waar nauw mee samenwerk, en die moest huilen van blijdschap voor ons. Morgen met vriendinnen uiteten en dan wil ik het ook aan hen vertellen :) Ik ben voor de rest best wel rustig, ergens kan ik me ook niet voorstellen dat ik straks een levend kind in m'n armen heb, ik zie mezelf weer staan in januari bij het graf....Want dat is onze realiteit, zo hebben we dat meegemaakt, we hebben geen andere ervaring. Aan de andere kant heb ik heel erg sterk de spreuk van Junes opa in mijn hoofd "Neem geen voorschot op je verdriet", ik ben tegelijkertijd ook gelukkig met deze zwangerschap. :love:
Even ego:

Hier gaat het k*t. Vandaar ook even de stilte. Intussen weer 2 keer geweest en 2 keer niks. Kreeg nog een laatste kans, morgenvroeg terug en wanneer niks te zien is dan moet ik deze cyclus afbreken. Weer 3 weken afwachten dus... baal gewoon enorm.

Als ik de volgende cyclus weer niets heb gaan we meteen weer een stap verder.
@ moos mijn vriendin testte pas met 8 weken zwangerschap positief en heeft nu een baby van 2 maand thuis. Dus het kan allemaal nog! Verlies de moed nog niet.

Over roken en zo gesproken, je moet natuurlijk ook wel een beetje geluk hebben. Als je al geen goed zaad of eitjes hebt en dan gebruik je drugs, drink je drank of rook je gaat het natuurlijk dubbel op.
Hier heeft mijn vriend ‘geluk’ ondanks hij 2 pakjes zware Jps rook per week en al rookt vanaf zijn 12ste en weekend zijn nodige biertjes krijgt, heeft die nog wel 211 miljoen goeie zaadcellen, zijn sperma zat toen al 3 uren in het potje en was het op de 4e dagen dat we geen seks hebben gehad. Dus dan maakt het niet zoveel uit.

Ik ben nu een week gestopt met bloeden maar ik bloedde niet echt door dus wat ik al verwacht had is ook zo, baarmoeder slijmvlies nog steeds 10mm dik en sommige plaatsen zelfs 12mm. Hcg is wel zo goed als uit mijn bloed. Fertiliteit arts wil graag 2 weken afwachten in de hoop dat het uit zich zelf weer begint te bloeden anders een provera kuur om het op te wekken. We moeten dus weer geduld hebben.
Zijn veel die zeggen ja het is maar 2 weken en het duurt nu toch al lang dus maken die 2 weken ook geen verschil. Maar voor mij is het weer 2 weken die we moeten wachten..
inmiddels zijn we al 3,5 jaar verder nadar ik gestopt ben met de pil.. duurt wel erg allemaal.. soms verlies je de moed wel is. Maar als je dan al die succes verhalen leest dan geeft dat ook wel weer hoop..
Naat dat had ik inderdaad ook bedacht even testen tot ze negatief zijn. Vanmorgen even wat goedkope testen gehaald willen jullie mee kijken meiden??

Ook even ovulatietest gedaan omdat ik vorige keer best snel nadat ik schoon was een nieuwe eisprong had

[url=https://postimg.cc/jWTWbczx]
Alle reacties Link kopieren
Welke is wat? Ik ken deze niet...
Van de action de roze is zwangerschaptest de paarse ovulatietest
Alle reacties Link kopieren
Troela, je ovulatietest reageert nog op hcg.
Ik had precies hetzelfde toen. Hoe veel dagen geleden is je miskraam?


Hier helaas een negatieve test! :cry:
Nu menstruatie proberen uit te stellen met utro voor volgende ronde willen we een kans maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven