Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 11

25-05-2019 10:15 4052 berichten
Het vervolg op deel 10 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

[/
NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Maya8829-101931/33Gestart in december 2017. Langere cyclussen (35+)
Zonnetje1989 14-11 15301e kindje
Mallelein17-111132/371e kindje, miskraam in december '18
AmericanGirl1983?1735/36IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Mies22?1729/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn)
Maída?123/311e kindje, geen idee van cyclus
Lynntje22?327/27Geen
Maillootje?328/32Geen
Bacon?529/31Gestart in oktober 2018, toen al twee jaar geen pil, gemiddeld om de 7 maanden een menstruatie. Geen cyclus dus. Nu puregon en pregnyl. Voor mij 2e kindje, vriend 1e
Vanessakusje1987?1432/452e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

:cheer2: Zwanger in augustus! :cheer2:
Karavaan
Troela89 :redrose:
Kirstenvdveen :redrose:
Flamingos

:cheer2: Zwanger in september! :cheer2:
OkkiePetite

:cheer2: Zwanger in oktober! :cheer2:
Babyboom
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 25-10-2019 14:08
43.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leeuw wat fijn!!! Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Nijntje goed nieuws dat het hartje nog klopt! Ik blijf hopen voor jullie dat het goed komt!! Hoe gaan ze je nu monitoren? Krijg je nu om de zoveel dagen een echo?!

TB84 wat goed nieuws!! Super fijn dat het bij jullie nu eindelijk is gelukt. Dus laat die verzekering en kliniek inderdaad maar zitten. Gefeliciteerd meis.

Leeuw wat fijn dat de echo goed is!! Weten jullie al of het een jongen of meisje word? Of willen jullie dat weten.
Had jij trouwens nog iets van medicatie bij de terugplaatsing ter ondersteuning het bms?
Alle reacties Link kopieren
American geen symptomen dus we gaan t meemaken.

Kirsten spannend. Zou ook goed kunnen zijn (juist)

Balen TB84. Geven ze ook aan waarom? Zag je post eronder helemaal niet maar zag t aan de reacties van de rest. Wat goed!

Nijn t kan echt. Ik stuur je terug.

Mooi Hardloop!

Leeuw wat fijn zeg.
Alle reacties Link kopieren
AmericanGirl1983 schreef:
21-10-2019 14:21
Nijntje goed nieuws dat het hartje nog klopt! Ik blijf hopen voor jullie dat het goed komt!! Hoe gaan ze je nu monitoren? Krijg je nu om de zoveel dagen een echo?!

TB84 wat goed nieuws!! Super fijn dat het bij jullie nu eindelijk is gelukt. Dus laat die verzekering en kliniek inderdaad maar zitten. Gefeliciteerd meis.

Leeuw wat fijn dat de echo goed is!! Weten jullie al of het een jongen of meisje word? Of willen jullie dat weten.
Had jij trouwens nog iets van medicatie bij de terugplaatsing ter ondersteuning het bms?
American, na de IVF was er opeens een soort "wonder". Mijn BMS was 6 cm, dus ik kreeg een terugplaatsing in natuurlijk cyclus. Ik heb wel 3x daags duphaston geslikt vanaf de eisprong, maar dat was bij voor de migraine. En B12 injecties voor en tijdens en nu nog steeds.
Alle reacties Link kopieren
Oh Nijn, ik ga zo hard voor je duimen!

TB, gefeliciteerd!

Hardloop en Leeuw, gefeliciteerd met jullie mooie echo's!

Ik ben zoals verwacht van het wachtbankje gevallen. Ik voel me enorm beroerd deze keer. Buikpijn, rugpijn, overgeven.
Op naar een nieuwe ronde.
Alle reacties Link kopieren
Oooh.. ik kwam eventjes spieken hoe het hier gaat.. M’n hart breekt gelijk in stukjes.
Nijn ik ga hier heel hard duimen en héél véél kaarsjes branden voor dat ongelooflijk sterke kindje van jullie.

Jeetje wat moet jij geschrokken zijn zeg. Ik hoop zo dat alles goed blijft gaan, het bloeden snel stopt en het hartje blijft kloppen. :heart:

Okkie ook voor jou een hele dikke knuffel :hug: wat een verdriet voor jullie ook, hopelijk komt alles snel los zodat jullie dit uiteindelijk een plaatsje kunnen geven.

Wat is het leven soms toch oneerlijk. Alsof 1 miskraam of een kindje vroegtijdig verliezen nog niet verdrietig genoeg is. Het menselijk lichaam zou zo gemaakt moeten worden dat er na een miskraam sowieso een gezond kindje aan komt met een goed voldragen zwangerschap zonder al te veel kwaaltjes en moeilijke toestanden.
Nijn hoe gaat het nu?? Hoop dat bloeden gestopt is 😘

Okkie hoe is het met jou lieverd?

Hier nog helemaal niks begin meteen aan mezelf te twijfelen... Morgen is het alweer 6 weken geleden waar blijft die menstruatie toch 😔
Alle reacties Link kopieren
Ah wat fijn even positieve te lezen!!
Gefeliciteerd Hardloop, TB en Leeuw:) voor jullie allemaal heel mooi nieuws.

Mallelein, voor jou ontzettend klote :hug:

En iedereen nogmaals bedankt voor jullie lieve woorden, het duimdraaien en kaarsjes branden. Schatten zijn jullie.
Bloeden is gestopt al is elk toiletbezoek nog doodeng. Goed misselijk gelukkig 🙏🏻
Troela, Ah nee toch niet wakker gelegen van mij! Vannacht lekker slapen hoor.
En idd Frozen, dacht gisteren echt dat ik een hartaanval kreeg toen ik al het bloed zag. Hart in m’n keel en kon alleen maar trillen.
Maar ben weer iets meer ontspannen, durf weer te plassen en m’n buik voelt nu ook Meer ontspannen (was keihard vanmorgen).
Kapot nu dus ik ga proberen te slapen. :heart:
Nijn wat ben ik ontzettend blij dat het bloeden is gestopt en je zo misselijk bent! Wanneer mag je weer voor een echo?
Alle reacties Link kopieren
Oh lieve Nijn wat ben ik blij voor je dat het bloeden is gestopt.
Ik hoop zo dat dit lieve vechtertje bij je blijft.
Ook hele dag in spanning gezeten voor je. Slaap lekker meisje, kaarsje gaat aan voor jullie.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Nijn, dit kindje blijft gewoon zitten!! :hug:

TB wat super mooi nieuws, gefeliciteerd!! Alsof het zo moet zijn hè. Hoe voel je je?

Mallelein wat jammer meid en zeker dat je je er zo ziek van voelt :(

Leeuw wat fijn ook van jouw echo! Jij wist het geslacht al toch en je man niet hè? Voel je je nog steeds zo goed?

Okkie hoe gaat het met jou?

Hier geen nieuws, morgen 7dpo.
Alle reacties Link kopieren
Nijn, wat fijn om te horen! Het moet gewoon goed gaan, voor nu slaap lekker.

Maya, ik voel mij inderdaad nog steeds heel goed! Wij krijgen een jongen, man weet het nog steeds niet 8-) .
Alle reacties Link kopieren
@Nijn, wat ben ik blij voor je dat het bloeden nu gestopt is! :heart: Ik duim heel hard dat dit kindje gewoon lekker blijft zitten waar die zit en heel hard doorgroeit. Ik zal hier ook een kaarsje aansteken. Hoop dat je een beetje kan slapen vannacht!

Hier zijn we heel blij maar ga ik ook alweer aftellen tot de volgende echo 🙈 Over drie weken mogen we weer kijken, als ik 10w3d zwanger ben :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Hardloop, TB en leeuw, wat een mooie betichten voor jullie meiden. Geniet van deze mooie nieuwtjes :heart:

Mallelein, ach meisje wat is dit toch ruk.
Bij jullie was het de eerste keer raak toch? En nu eindeloos wachten, vind het zo rot voor je.
Ga je de stap naar huisarts zetten?

Zon, hoe gaat het deze dagen met jou?
Had je het boek van Rika nog besteld?

Nijn Nijn Nijn, wat is jouw bericht fijn!
Stoppen met bloeden en een mooi hartje wat laat zien hoe graag ze in je wil groeien en bij jullie wil horen :heart:

Troela, heb je voor zekerheid nog testje gedaan?

American, trek jij de spanning nog een beetje?
Wat lief, morgen heel vroeg gesprek in diak. En don eerste echo in Gent.

Ik vind het toch wel heel spannend.
Misschien ben ik behoorlijk naïef maar heb goede hoop voor iui.
Het is al 3 x gelukt, en dit extra zetje hopelijk een echt goed kindje :loveys:
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg trouwens enkel pregnyl, als Gent het seintje geeft.
Hier iemand ervaring met pregnyl?
Allemaal zo nieuw :idee:
Alle reacties Link kopieren
Super spannend Moos dat schiet ook ineens al op gelukkig. Oktober leek zo ver weg hè, maar dan nu toch beginnen. Ik hoop zo dat dit zetje genoeg is voor een prachtig plakkertje voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
Wat lief Naat :heart:
Het leek eindeloos te duren, maar nu toch deze stap en door deze korte cyclus is dit wel fijn.
Ze zei ook meteen, we gaan nu over op extra zetje.
Eind Jan staat al de evaluatie stel het ie niet gelukt, dan als optie; isci.
Moos ja vanmorgen maar zoals verwacht zo wit als verse sneeuw. Ben zo ziek geweest dat ik alleen maar aan slapen kon denken 😂 en heb daar ook vrede mee maar wil nu gewoon echt weer gaan beginnen. Ik ben die klote hoofdpijn ook zo vreselijk spuug zat.. Heb dat altijd gehad artsen denken van schommelingen van hormonen. Toen ik met hormonen ben begonnen en iedere maand gewoon netjes een eisprong had was ik er vanaf maar nu pffff... Wakker worden met hoofdpijn naar bed met hoofdpijn
Alle reacties Link kopieren
Troela, shit! PAls ik jou was zou ik toch ook een poging wagen met iets van hormonen om eitje te laten springen.
Blijft zon onzin dat je maar moet wachten.
Ja maar dan moet ik toch eerst een menstruatie krijgen... Dus ik hoop zo van harte dat ik morgen wakker word en het zo is... Wat wil je weten ik gebruik al een jaar pregnyl 5000 eenheden
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het mixen, en spuiten en bijwerkingen? Heb je er last van?
Je heb 2 kleine flesjes 1 met vloeistof en in de andere zit een tabbletje.. Je heb dan een soort van infuus naald is het volgensmij die zet je op een spuit dan zuig je de vloeistof uit het flesje en spuit je langzaam bij het flesje met tabbletje mag niet te hard vanwege bubbels. Zodra de vloeistof bij het tabbletje komt lost dit meteen op. Vervolgens zuig je het weer langzaam op dan haal je dikke naald eraf en vervang je voor een kleiner naaldje en dan kan je hem zetten. Ik moet zeggen vind het gemene vloeistof voel het altijd wel maar gewoon heel langzaam inspuiten. Bijwerken heb ik alleen de eerste keer gehad 10 uur na de spuit harstikke misselijk voelde me echt even zwanger 😂😂 daarna nooit geen last meer gehad breekt bij mij ook super snel af. Hoop dat je hier iets mee kan xxx
Alle reacties Link kopieren
Moos:
Op jou aanraden contact gelegd met umc, zij gaven aan dat ik mag komen. Nu de huisarts verwijzing nog. Ik mag vrijdag bij een andere huisarts terecht/ mijne is op vakantie
Jij heel veel succes deze ronde! Ik hoop echt dat dir zetje zeer positief resultaat heeft

Naatje: het flevoziekenhuis raadde de assistente van huusarts af, die schijnen weinig te kunnen doen. En daar mag je pas komen na jaar niet zwanger. Kijken niet naar miskramen

Vanessa: klopt dat ik ongeveer steeds na een half jaar weer zwanger ben, helaas blijf ik dit niet.
De miskramen kwamen beide spontaan op gang en ik ben heel regelmatig elke 31 dagen ongesteld.
Als ik alle menstruaties buiten de miskramen om tel dan is dit ronde 11, niet ronde 6
Qua vitamine prik ik b12 wegens problemen, krijg ik extra D
En daarnaast kinderwens vitamine:) dus dat moet vast goed zitten

Nijntje: wat heftig van je bloedverlies met bijna 12 weken. Ik hoop heel erg dat jullie mooie mini mensje mag blijven zitten en het goed gaat komen!
Goedemorgen..

Ego temp vanmorgen 36.3 en jaaaaahooor jullie kunnen het wel raden :cheer: :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Leeuw bedankt voor je reactie. Mijn bms was 1.5 week geleden 10mm, geen idee wat het morgen is bij de terugplaatsing, maar het zal wel goed zijn. Ik gebruik vanaf dag 1 progynova en vanaf afgelopen donderdagavond duphaston. Hopelijk heb ik net zoveel geluk bij deze terugplaatsing als jij.

Moos ja de spanning begint al toe te nemen, morgenochtend word ik gebeld of de terugplaatsing door kan gaan. In mijn hoofd ben ik de afgelopen dagen al 100x zwanger geweest :bonk:
Ik heb geen ervaring met Pregnyl, maar wel met Ovitrelle. Ze doen allebei hetzelfde, alleen pregnyl wordt gemaakt van de urine die zwangere vrouwen inleveren bij bijvoorbeeld moeders voor moeders en Ovitrelle is de kunstmatige vorm ervan. Het zorgt voor de eisprong. Pregnyl schijnt wel wat pijnlijker te zijn met zetten dan Ovitrelle.
Ik hoop zo dat IUI voor jullie de uitkomst gaat zijn! Ik ga heel hard voor je duimen.
Heb je trouwens al contact opgenomen met het Anthonius? Wellicht dat zij het wel doen. Op de TV schermen in de wachtkamer staat steeds vermeld dat ze ook echo's doen wanneer je in het buitenland word behandeld, maar alleen niet in het weekend. Dan doen ze alleen "eigen" patiënten.

Nijn wat super fijn om te horen dat het bloeden is gestopt, dat is een heel goed teken. Ik hoop heel erg voor je dat het zo blijft.

Mallelein wat balen!! Ik had het zo voor je gehoopt. Hopelijk meer geluk in de volgende ronde :hug:

Troellaa ik neem aan dat dit betekend dat je ongesteld bent geworden?
Zo apart waar de meeste van ons ontzettend balen wanneer we bloed zien, kan mij voorstellen dat jij er nu heel blij voor wordt. Op naar een nieuwe ronde voor jou!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven