Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Ja malle ik zie hem. Hmm nou ik zie het zondag wel dan haha
Alle reacties Link kopieren
Wow en zo 3 pagina's erbij :)

@Zonnetje: Ben benieuwd naar de Babywatcher. Laat je weten als je m binnen hebt? Ben wel benieuwd.

@Naatje: Dit weekend hopelijk volop genieten van de schommel en glijbaan in de tuin. En wat een spannend zeg met je zus. Laten we hopen dat het dit keer rond Pasen goed nieuws is en tegenwicht kan zijn voor periode van vorige jaar. Waarom blazen ze nipt af? Vlokkentest is toch risicovoller? En dit onzekere wachten lijkt me echt de meeste helse versie van wachten. Weten je ouders al dat ze zwanger is? Of werd Pasen het vertel moment? Verder helemaal eens met de woorden van Mallelein.

@Moos: Ik hoop dat binnen nu en 6 maanden gewoon gelukt is. En dat minimoos voor een wachtbankje meeting zorgt.

@mmeeting: Lief van je vriend. En snap je gedachtegang als je zegt dat je geen zin hebt om zin te maken rond ovulatie omdat je dan ook niet druk hoeft te maken of gelukt is. Ik hoop dat je tweelingdroom een voorspellende is.

@Troela: Oh jeetje wat spannend!! Ik wil tuurstreepfoto's!! En ik geloof niet in vals positief. HCG is HCG. Kan alleen een heeel vroege MK zijn dan. Maar ik duim door voor een plakkert.

@Vanessa; Ik kan je niet helpen met je pijnlijke borsten vraag. Ik voel mijn borsten sowieso niet echt. Alleen een paar weken bij mn 1e zwangerschap. Dat is ook mijn graadmeter voor een volgende ronde. Lijkt me wel oprecht vervelend. Net je vruchtbare dagen gehad dus?

@Okkie: 2e termijn! Gefeliciteerd :) Heb je het al veel mensen verteld of begint dat nu? Hoe heb je het verteld? Wat zijn de reacties? Ben niet nieuwsgierig...

@Zonnetje: Ik heb niet echt Bh tips. Wel online ooit 1 zonder beugel besteld voor tijdens de bevalling van mijn zoon. Wilde ze niet los in de kooi en een beugel leek me met persen ook niet relaxed. Was gewoon bij een regulieren webwinkel. (Weet niet of je hier sites mag noemen)

@Nijntje: Wat fijn dat de baby is gedraaid! Weer een zorg minder toch? En dutje met een peuter lijkt me lastig. Zelf heb ik 1 dutje gedaan in mn verlof aantal jaar geleden en toen braken met wakker worden mn vliezen. :proud: Hoe gaat het verder? Nemen de laatste weken kwaaltjes toe? Voetjes omhoog in de tuin dit weekend zou ik doen ;)

Hier niets nieuws. Eergisteren of gisteren was mn eisprong. Geen gebruik van gemaakt en ook niet echt mee bezig geweest. Familielid in ziekenhuis met corona. Geen IC gelukkig, maar heel surreëel. Lijkt wel beter met m te gaan ondertussen. Vind het ergens soort van fijn om nu niet bezig te zijn met 'zou het gelukt zijn?', maar aan de andere kant wel alweer bezig met volgende ronde als in wanneer zou ik dan nu ongesteld worden en wanneer zou ik dan vruchtbaar zijn. :facepalm:
..
Nou windgong succes ermee hahaha

https://ibb.co/zQjTzjR

Ik kijk inmiddels scheel kan ik je vertellen 🤣🤣

Balen meid maar inderdaad wat je zegt als je er geen gebruik van heb gemaakt dan hoef je er inderdaad ook niet mee bezig te zijn. Lijkt me ook wel rustgevend. Oh jeetje iedereen met corona in het ziekenhuis vind ik doodeng. Moeder van een kennis van ons is afgelopen week overleden aan corona 😔 had copd en 85 jaar. Heel triest

Sterkte meissie 😘😘
Alle reacties Link kopieren
Haha heb je nou een zwangerschapstest uit elkaar gehaald? :lol: Ik snap dat je je hier scheel op kan kijken. Ik wil heel graag wat zien op basis van je uiteinde wat donkerder verhaal, want dat zie ik vaag.. Vrees dat je gewoon nogmaals moet testen. :A:
..
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames
@troela ik zie geen streepje , maar wel een aanzet tot een streepje. Duimen voor je test zondag 🤗
@ Windgong ja wel begrijpelijk dat je even wat anders aan je hoofd hebt dan
@hier nog geen eisprong gehad. Gister te moe om het nog gezellig te maken. Eergisteren wel gelukt. Dan vandaag voor de zekerheid even ons best doen.
Alle reacties Link kopieren
Troelaa lieverd il zie het niet eerlijk gezegd MAAR ik heb bij al m’n testen waar foto van maakte altijd van gut nu zie je veel minder goed. Hoop dat je vandaag nog keer hebt getest. Wat ongelooflijk spannend!
Moos waar zit jij op het bankje? En laten we grote meeting houden met al onze baby’s over een paar jaar. Echt hoor, lijkt me tof!
Zonnetje heel benieuwd hoe dat apparaat is. Zelf durf niet aan. Ala niet kan vinden dan gelijk paniek.
Nabije omgeving hadden we al verteld. Opa en oma heb ik telefonisch gedaan. De schat benoemt nog “ach wat mooi zoon* wordt grote broer” .
En op social media plaatje gedropt waaruit duidelijk is dat ik zwanger ben en dit ook met collega’s gedeeld. Meeste mensen reageren heel blij en zo gegund. Hoe heb jij het aangepakt?
Blonde hoe gaat met jou vrouw? Kan je al beetje geloven?
Mallelein hoe is het met jou?
Naatje pfff laten we hopen met elkaar dat dit jaar Pasen beter is zeg :hug:
Nijntje fijn dat gedraaid is zeg!
En voor de dames waarvan pufcursus niet doorgaat, je lijf weet echt wat het moet doen. Had ook geen idee, je lijf neemt het over echt waar.
Vanes hoe is met jou? Waar zit jij ergens in cyclus?
Windgong och jee dat is toch schrikken lijkt ne. Hopelijk knapt snel weer op! Herkenbaar hoor, je blijft toch rekenen wanneer wel
Hier inmiddels loop ik hier halve dagen rond met echo foto’s, zo blijf ik vertrouwen houden :flag:
Alle reacties Link kopieren
Ach Okkie wat mooi om het nu te kunnen delen!

Ik heb wat en ik kan t echt alleen maar met jullie delen geloof ik (naast m’n man).
Ik ben weer met de Nuvaring begonnen, was nog niet ongesteld geworden na de zwangerschap en dan moet je zeven dagen wachten met seks en dan is t veilig. Wij hebben 10 dagen gewacht (ik bloedde eerst ook nog uit mijn hechtingen steeds wat nu gelukkig over is) en toen gezellig gemaakt.
Maar nu heb ik sinds een paar dagen allemaal dingen als verstopte oren, jeuk op m’n rug, spierpijn, ontzettend moe en sinds vandaag krampen in mijn baarmoeder o_o
Manlief heeft net test gehaald voor morgenochtend voor de zekerheid want dit kan gewoonweg niet, maar ik heb echt alle symptomen ineens van de laatste zwangerschap. Nuvaring gaat er komende maandag pas uit, dus krampjes kloppen niet qua timing. En de gezelligheid was ook absoluut niet braaf gericht op conceptie zeg maar om niet te plastisch te worden haha.

Ik ben echt een beetje in de war en hoop heel erg dat het komt door combi ontzwangeren met de hormonen van de Nuvaring want dit zou wel erg snel gaan en is ook niet de bedoeling: het zou toch te belachelijk voor woorden zijn als ik nu zeven weken na de bevalling oepsie zwanger zou blijken te zijn....
Alle reacties Link kopieren
Oh en Troela ik zie inderdaad begin en einde streepje maar geen midden...ik heb wel gedroomd over jou geloof ik met een dikke buik. Hopen dat die droom klopt.
Over Suus klopte hij ook!
En over mijn zus...
Alle reacties Link kopieren
Had je ook over jezelf gedroomd? ;)

Dat zou zeker wat zijn. Is een test zo kort na bevalling betrouwbaar? Ga je m morgenochtend doen?
..
Alle reacties Link kopieren
Geef je nog borstvoeding Naatje? Als je volledig bv geeft en anticonceptie hebt dan lijkt me een zwangerschap niet heel waarschijnlijk. Is het nu ongeveer 2 weken geleden dat je seks had? Weet niet hoe dat werkt met de nuvaring... Maar Ai wel een beetje spannend

Troela, ik vind het lastig. Met enige fantasie kan wat zien maar zou nog even afwachten..

Okkie, zo leuk dat jullie het nieuws gedeeld hebben!!
En klopt hoor, tijdens het persen neemt je lichaam het over. Maar de ontsluiting kan wel een stuk sneller verlopen als je ontspannen bent en goed kan ademhalen. Voor mij is het ook meer het gevoel te hebben voorbereid en met vertrouwen de bevalling in te gaan. Dat kan ontzettend helpen (angst werkt Iig tegen). En dat je dan niks toepast van wat je hebt opgestoken maakt dan niet uit. Tijdens het persen kan je ook echt niet meer nadenken, haha.
Ooh Naat spannend zeg! Benieuwd naar morgenochtend, ook naar jou Troela!

Mooi van het delen Okkie! Al kan ik me voorstellen dat je dit wellicht anders had willen doen.

Gekke tijden met die enge Corona
Alle reacties Link kopieren
Nee vanaf de geboorte meteen flesvoeding Nijn want ik maak geen melk aan. Het zal vast niet maar je gaat toch denken “wat als”...
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Naatje dat zou zeker wat zijn ! Mogelijk misschien het ontzwangeren of de hormonen van de nuvaring zelf welke die klachten geven?
Wanneer ga je de test doen?
Alle reacties Link kopieren
Morgenochtend. We hebben het vorige week donderdag gezellig gemaakt dus dan zou ik die dag een eisprong gehad moeten hebben wil ik nu al symptomen hebben lijkt me zo. Dan ben ik, in dat zeer hypothetische geval, nu 9 dpo en morgen 10 dpo. En de vorige zwangerschap had ik diezelfde symptomen rond 8/9/10 dpo en 11 dpo had ik een positieve test.

Had zo niet verwacht ooit nog met termen dpo bezig te zijn nu ik eenmaal weer met de Nuvaring ben begonnen o_o

En hoewel een kindje natuurlijk vreselijk welkom is hoop ik wel dat dit een ontzettende mindfuck is van mn lijf door gemixte hormonen want twee kinderen baren binnen een jaar lijkt me niet gezond en nog een miskraam weet ik niet hoe ik dat doorkom om eerlijk te zijn...
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat het vals alarm is Naatje. Hopelijk de hormonen van de nuvaring.
En wat naar dat je geen melk aanmaakt.. Bij de eerste ook niet dus?
Alle reacties Link kopieren
Troela, ik zie hem wel. Ik ben inmiddels expert, dus geloof mij dat hij er wel staat. Ik hoop heel erg dat hij gaat oplopen. Hoe voel je je?

Naat, dit vind ik even heel erg spannend voor je. Het zou wat zijn, verhaal voor in de boeken. Laat je het ons morgen meteen weten?

Okki, wat leuk dat jullie het met iedereen hebben gedeeld, en wat een lieve opa. En zo is het ook, het wordt jullie tweede kindje en ook zoon zal altijd onderdeel zijn van jullie gezin meis.

Ik had vandaag op dag 8 nog klein beetje bloed, terwijl dat dag 5 was gestopt. Voel mn follikel al groeien, streepje komt eraan.
We gaan er weer voor :moon:
Alle reacties Link kopieren
Go go Moos!!! :moon:
Alle reacties Link kopieren
Jaaa go Moos!
Alle reacties Link kopieren
Nou omowit hoor! Het stomme is dat ik nu dus gewoon een beetje teleurgesteld ben :facepalm:

Ik hoop wel dat die hormooninbalans een beetje wegtrekt met mijn stopweek volgende week...want voel me niet zoals ik me hoor te voelen dus!

Troela, vertel!!!
Die ellendige lichtval

https://ibb.co/BLBGpB1

Succes meiden hahaha
Ik kom later even terug om alles te lezen en te reageren. Ik ga eerst ff boodschappen doen want dan heb ik de hele jumbo voor mezelf wel zo prettig in deze tijd
Alle reacties Link kopieren
@ Naatje wel begrijpelijk als je een test doet en hij Omo wit is, je ook wel teleurgesteld bent. ondanks dat het misschien niet helemaal zou uitkomen.
@ troela ik denk je te mogen feliciteren want lijk een heel licht streepje te zien! 🥳
@ nog steeds te wachten op eisprong. Had nog 1 ovulatietest liggen die zo een smiley geeft op je twee vruchtbaarste dagen. Compleet leeg rondje dus lijkt nog niet eens in de buurt. Zit dus op het wachtbankje voor het wachtbankje. Duurt lang
Alle reacties Link kopieren
Troela ik ontwaar een heel licht streepje geloof ik?

Ja stupide, je gaat toch denken hoe zou het zijn als? Man begon al te fantaseren over namen haha. Maar het is goed zo. Per eitje wordt de kans misschien groter dat het weer misgaat of ik net zo’n slechte echo krijg als mijn zus. En we hebben twee pracht kindjes, meer dan we ooit hadden durven dromen.
Dus die Nuvaring gaan we lekker mee door.
Alle reacties Link kopieren
@Okkie: Zo leuk dat soort reacties!! Geniet ervan 😊😊

@mmeetje: Met zwangerworden merk je echt dat er miljoen soorten aan wachten is. Wachten tot ovulatie. Tot eisprong. Tot nod. Tot oplopende strepen. Tot echos. Tot goed nieuws. Enz enz enz. Hoeveelste dag ziet je nu in cyclus?

@Naatje: Dat 'wat als' gaat natuurlijk ook naar de leuke dingen fantaseren. Maar dit is voor je lijf mss wel beter. Maar toch :hug: En ze zeggen 9 maanden op en 9 af. Dus hormonen duurt mss nog even.

@Moos: Veel plezier ;)

@Troela: Ohhh ik wil zo graag wat zien. En met beetje fantasie zie ik wat. Nu 11 dpo ofzo? Wanneer ga je een digitale doen? Wat zei je dochter van deze streep?
..
Alle reacties Link kopieren
Ach, zo lief dat je man het er al zo met je over heeft Naat. Ik snap de teleurstelling dan wel hoor meisje. :bigkiss:

Troela, niet te missen hoor! Wauw, zo snel alweer. Wat spannend, ga zo hard hopen dat dit hem wordt :cheer:

Mmetje, op welke dag zit je nu meis?
Ben je wel op tijd begonnen met testen?

Hier zelfs nog wat oud bloed, op dag 9 :bye:
Misschien is dat toch nog een soort restje wat eruit moet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven